Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

06-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Miu Miu opent webwinkel

Miu Miu opent webwinkel


http://img845.imageshack.us/img845/8990/miumiu.jpg


Fans van Miu Miu moeten niet langer naar Londen of Parijs afzakken voor hun aankopen te doen. Het kleine zusje van het modehuis Prada gaat namelijk online.

Toegegeven: het is niet voor ieders budget. Maar degenen die het kunnen betalen, lopen wel altijd trendy en glamoureus rond in de kledij, schoenen en met de accessoires van MiuMiu. Vind je de drempel om zo'n flagshipstore binnen te stappen toch te groot? Dan heeft het modehuis goed nieuws voor je, want Miu Miu gaat online. Volgens het merk zelf zal er online het grootst mogelijke aanbod te verkrijgen zijn.(br.vandaag.be - foto Photonews)


06-04-2011 om 17:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw: parfum van thee

Nieuw: parfum van thee



Zou je Chanel nr 5 inruilen voor een parfum dat naar thee ruikt? De Britse theefabrikant Tetley hoopt van wel en brengt voor het eerst een geurtje uit op basis van thee, Le Brew genaamd.

Britten zijn dol op thee. Zo dol dat de nationale drank vereeuwigd wordt in een parfumflesje. Een vers gebrouwen kopje thee prijkt zelfs op de vierde plaats in de lijst van topgeuren. Op de eerste plaats staat vers brood, gevolgd door gemaaid gras, schone was en thee. Andere top 10 geuren betreffen koffie, barbecue, benzine, chocolade, taarten en nieuwe boeken.

Prijs
Wie zich met de zoete geur van thee wil besprenkelen, kan voorlopig enkel in Engeland terecht. Kostprijs bedraagt ginds ongeveer 17 euro per flesje, wat een pak goedkoper is dan onze Chanelfles.



06-04-2011 om 17:08 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spionne Anna Chapman met geweer op de catwalk

Spionne Anna Chapman met geweer op de catwalk



De voormalige spionne Anna Chapman die door Amerika geruild is met Rusland, zet haar eerste stappen in de modewereld. Zo werd ze gespot op de catwalk tijdens de Fashion Week in Moskou met een echt geweer in de hand.






Met een knipoog naar haar verleden houdt ze het mannelijk model, Dima Bilan onder bedwang. Haar act lokte meteen heel wat  controverse uit.  Critici vinden het ongepast en er ver over dat een geweer, zelfs een ongeladen, tegen iemands keel wordt gehouden.





Pech dat haar carrière in de 007-wereld niet goed verlopen is, want of haar juiste roeping als model wel gevonden is?



06-04-2011 om 11:35 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oeps! Model opnieuw overduidelijk gephotoshopt


Oeps! Model opnieuw overduidelijk gephotoshopt



Modellen hebben doorgaans dan wel de perfecte maten, vaak vinden modemerken hen nog niet dun genoeg. Photoshoppers tonen zich dan van hun creatieve kant en bewerken de lichamen zodanig dat de modellen mager genoeg zijn om op de cover van een tijdschrift te verschijnen. Maar soms loopt het ook helemaal mis, zoals bij deze dame...


Op de website van Newport News is een model te zien met een wel erg opvallend lichaam. Dat de photoshopper van dienst wel erg vlijtig te werk is gegaan, is overduidelijk. De hals van het model is niet alleen veel te lang en te breed, hij staat bovendien ook niet in verhouding met de rest van haar lichaam. Ook haar armen ogen bijzonder dun en overdreven lang, waardoor de foto nog maar weinig geloofwaardig is en vooral onnatuurlijk overkomt.







Dergelijke blunders zijn vooral te wijten aan onoplettendheid en slordigheid. Maar het gephotoshopte lijf van Demi Moore slaat werkelijk alles. De actrice prijkte in 2009 op de cover van W-Magazine, maar miste tegelijkertijd een stuk heup. Al snel bleek dat niet enkel haar heup weg was getoverd, maar haar hele lichaam. Haar lijf zou namelijk vervangen zijn door dat van Victoria's Secret-model Anja Rubik. Toch bleven zowel Demi als het tijdschrift de geruchten ontkennen.

Toch hoeven modellen zich niet altijd van hun magerste kant te laten zien. In Groot-Brittannië werd het graatmagere Poolse model Kamilla Wladyka met Photoshop dikker gemaakt om er gezonder uit te zien. Zij had volgens het tijdschrift Healthy een mooi snoetje, maar haar lichaam zag er te dun en ongezond uit voor hun cover.





Deze blog stelde een lijstje samen van de belachelijkste Photoshop-blunders in tijdschriften. (br.hln)



06-04-2011 om 11:29 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
05-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 op 10 draagt verkeerde beha

7 op 10 draagt verkeerde beha


http://img813.imageshack.us/img813/5290/zwart.jpg


1 op 4 vrouwen heeft nog nooit haar behamaat laten opmeten, zo blijkt uit een recente enquête. 70 procent van alle vrouwen loopt daardoor met de verkeerde beha rond. Een regelmatige check-up van de lingeriegarderobe is echter onontbeerlijk want ook uw boezem durft al eens te wijzigen. Enkele tips om de juiste behamaat te vinden.


1.    Neem zelf niet je maat. Elke winkel beschikt over gediplomeerde verkoopsters die perfect weten welke beha best bij je past. Het verschil tussen een A,B,C cup is vaak miniem en scheelt vaak enkele centimeters. Om te vermijden dat er een maatje te klein of te groot wordt genomen, is het belangrijk dat de maat wordt genomen door professionele handen.


2.    Eens gekend, moet je niet denken dat die behamaat ongewijzigd blijft. Door meer of minder te sporten, na een zwangerschap, dieet of na extra feestkilootjes, veranderen vooral de borsten. Bij ieder bezoek aan een lingeriespeciaalzaak, laat je beter de maat nemen.







3.    Heb je een mooie beha gevonden? Pas hem altijd en beweeg ermee. Waarom? Borsten bewegen en als je stilstaat, kan je niet met zekerheid vertellen of die wel goed zit. Bij een goed zittende beha bewegen de borsten niet. Wandel enkele stappen, draai eens van links naar rechts, buig voorover, ga zitten en sta weer recht. Blijven je boezem mooi zitten, mag je gerust zijn.


05-04-2011 om 00:36 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
04-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitgetest: horizontale strepen slanken af

Uitgetest: horizontale strepen slanken af


http://img696.imageshack.us/img696/2912/strepen.jpg


Al jaren wordt gefluisterd dat verticale strepen slanker en groter maken. Deze stylingtip blijkt niet te werken. Het omgekeerd is zelfs waar, zo toont nieuw onderzoek aan de universiteit van New York aan.


Bij de studie kregen vrijwilligers zowel verticale als horizontale strepen aangemeten. Na beoordeling welke het meest flatteren, bleek de horizontale streep de favoriet. Volgens de onderzoekers blokkeren verticale strepen het algemene zicht. Dat maakt drukker wat ervoor zorgt dat je er dikker uitziet. Horizontale strepen geven rust en bezorgen een meer evenwichtige indruk.


Voor wie deze zomer de streepjestrend wil uitproberen: kies streepjes die allemaal even breed ogen. Dat flatteert meer dan enkel dikke banden over het lichaam.


04-04-2011 om 19:55 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op zoek naar respect? Draag merkkleding

Op zoek naar respect? Draag merkkleding



Door een bekend merk te dragen, lijk je rijker, verdien je meer respect en lukt het makkelijker een betere job binnen te rijven. Onderzoek, uitgevoerd aan de universiteit van Tilburg, toont dat aan.

Vrouwen met merkkleding van Lacoste en Tommy Hilfiger, werden op straat gestuurd met de vraag geld te ronselen voor het goede doel. In vergelijking met hun collega's zonder merkoutfit, kregen ze dubbel zoveel geld toegestopt. Bij een ander onderzoek schenen mannen met merkkleding beter te overtuigen op de sollicitatiemarkt. Niet  alleen kregen ze de job, maar ook een hoger salaris te pakken.
 
Kwaliteit
Volgens de onderzoekers Rob Nelissen en Marijn Meijers tonen de resultaten aan dat de mens er nog altijd niet in slaagt om verder dan de oppervlakte te kijken. Schijnbaar worden we nog altijd meegezogen door de reclame van designermerken. "Vergelijk het met de pauw met de mooiste veren die het vrouwtje krijgt. Merkkleding geeft aan mensen het signaal van kwaliteit. Enkel de besten kunnen het zich permitteren". 

De studie wordt binnenkort neergepend in het wetenschappelijk tijdschrift 'Evolution and Human Behavior'
(br.hln)


04-04-2011 om 15:50 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
03-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maak je klaar voor de Seventies revival

Maak je klaar voor de Seventies revival



De retro jeans is weer helemaal terug van weggeweest. Deze lente ga jij helemaal in Studio 54-stijl boho beauty Farah Fawcett achterna. Claudia Schiffer, Zoe Saldana en Mila Kunis zetten alvast de trend.


De Seventies revival hebben we grotendeels te danken aan topontwerpers zoals Marc Jabos, Derek Lam en Gucci die elk op hun beurt een scheutje flower power op de catwalk toevoegden.

Je hoeft er trouwens helemaal niet als een mislukte hippie uit te zien om hip te zijn: laat de opvallende tie-dye shirts achterwege en laat de bloemenshirts en de retrojeans met wijde pijpen hun werk doen.

Weinig poeha
Deze lente en de komende zomer zijn flower power (maar vermijd tie-dye!) tanktops, t-shirts en truien aan de orde. Daar kan je dan ook echt alle kanten mee uit: kies voor exemplaren zonder al te veel poeha of draag een kledingstuk in een gedurfd flashy kleurtje. Fleurig of niet, dit seizoen scoor je gegarandeerd met een retrobloesje.





 
Mila Kunis zag er onlangs oogverblindend uit op de rode loper in New York. Zij straalde in een wit broekpak, inclusief getailleerde broek met wijde pijpen. Maar ook Heidi Klum laat de trend niet aan haar voorbij gaan en kiest voor een hippe retrojeans en plateauzolen.

Durf je jezelf aan een Seventies-outfit te wagen? Combineer dan een opvallend kledingstuk met een ietwat neutraal t-shirt of met sobere accessoires, maar ga niet over the top door voor elk kledingstuk schreeuwerige kleuren uit te kiezen. (br.hln)



03-04-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
01-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hermès wil modehuis Jean-Paul Gaultier kwijt

Hermès wil modehuis Jean-Paul Gaultier kwijt



De Franse groep van luxeartikelen Hermès heeft aangekondigd dat het zijn participatie van 45 procent in het modehuis Jean-Paul Gaultier van de hand wil doen. Hermès werd al benaderd door geïnteresseerde kopers en er zijn onderhandelingen opgestart.

Volgens de Franse zakenkrant Les Echos wil het modehuis van Jean-Paul Gaultier kapitaal aantrekken om zijn ontwikkeling te financieren.
 
Overnemers
Nog volgens die krant zijn er meerdere kandidaten om het modehuis over te nemen. De Franse financiële groep Aforge Finance heeft een mandaat gekregen voor een 'reflectieopdracht over de strategische ontwikkelingen'.
Schattingen van de waarde van Jean-Paul Gaultier lopen sterk uiteen, gaande van enkele tientallen miljoenen dollar tot honderden miljoenen.
 
Designer Jean-Paul Gaultier is verbonden met Hermès sinds 1999, toen dat laatste bedrijf 23 miljoen dollar (16,2 miljoen euro) neerlegde voor een participatie van 35 procent. Later werd die verhoogd tot 45 procent.


01-04-2011 om 21:34 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vraag stijladvies aan je vrienden via Twitter-spiegel

Vraag stijladvies aan je vrienden via 'Twitter-spiegel'

Klik op de foto om het filmpje te bekijken






Voor degenen die graag alleen winkelen: vanaf nu kunnen de thuisblijvers dankzij de 'Tweet Mirror' jou vanuit hun luie zetel stijladvies geven. Het hoogtechnologische toestel werd vandaag neergepoot in winkelcentrum Westfield in Londen.

De spiegel werkt als volgt: je past een kledingstuk, je neemt vervolgens een foto met het cameraatje aan de voorzijde van de Twitter-spiegel en stuurt hem daarna door naar je vrienden. Zij kunnen je dan via Twitter of Facebook laten weten wat ze van jouw outfit vinden.

Polaroid
"Eén van onze ingenieurs zag hoe zijn vrouw tijdens het winkelen Polaroidfoto's nam in het pashokje. Zo kon ze haar nieuwste aanwinsten diezelfde dag nog aan haar vriendinnen laten zien. Niet lang daarna kwam hij op het idee om een Twitter-spiegel te ontwikkelen. " zegt Kevin Trafford van Nedap, het Nederlandse bedrijf achter het technologische snufje.

De spiegel staat al sinds vorig jaar in verschillende WE-filialen in Nederland, maar doet nu dus ook haar intrede over de plas.

In onderstaand promofilmpje zie je meteen hoe het fashiongadget werkt.


01-04-2011 om 10:30 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
31-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lingerie wordt speelser en ondeugender

Lingerie wordt speelser en ondeugender


http://img860.imageshack.us/img860/5290/zwart.jpg


Lingerie mag weer wat pittiger zijn. Bekende merken brengen alsmaar meer de 'venusheuvel' in kaart door doorschijnende slipjes met subtiele versieringen op de markt te lanceren.

Vroeger zag je dergelijke pikante lingerie enkel in erotische catalogi, maar nu springen ook luxelingeriemerken als La Perla op de kar. Vooral de venusheuvel wordt terug in beeld gebracht met behulp van doorschijnende lingerie bedrukt met een bloem, ster of ander patroon op de nodige plaatsen onderaan.

"Vroeger was lingerie van duurdere merken vooral romantisch, maar vanaf dit seizoen wordt alles gedurfder. Vrouwen willen lingerie waarvan hun man opkijkt", vertelt Filip Lanszweert van de website lingerienet tegen een krant van de Persgroep. (br.she)


31-03-2011 om 19:18 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fiorelli pakt uit met hippe laptoptassen

Fiorelli pakt uit met hippe laptoptassen


http://img26.imageshack.us/img26/527/fiorelli.jpg


Weet je maar niet wat kopen voor je vrouw of moeder? Dan kan Fiorelli soelaas brengen. Zij zorgen er namelijk voor dat de laptoptas een hip modeaccessoire wordt.

Vergeet zeilstofjes, plastic handvaten en lelijke ritsen. Fiorelli gaat de klassevolle toer op, zelfs als het gaat over een laptoptas. De hippe kleurtjes krijg je er gratis bij. Leuk extraatje: de tas is van extra lichte materialen gemaakt, waardoor je nooit met een loodzware tas moet rondslepen.

Voor een laptoptas betaal je tussen de 100 en 130 euro.


31-03-2011 om 12:54 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
30-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ophef over push-upbikini's voor 7-jarigen

Ophef over push-upbikini's voor 7-jarigen



Na de gevulde beha's, make-up en de hoge hakken voor kleuters, is er nu de push-upbikini voor 7-jarigen. Het Amerikaanse kledingmerk Abercrombie & Fitch kreeg onlangs heel wat kritiek te verwerken met de gevulde bikinitopjes uit hun kindercollectie.

Op de website van A&F stond oorspronkelijk 'push-up triangle' te lezen, maar die omschrijving verdween echter vliegensvlug nadat het merk overdonderd werd met reacties van boze ouders. Sindsdien wordt het gevulde topje als 'striped triangle' omschreven.

Het is niet de eerste keer dat A&F zich de woede op de hals haalt van shoppers. In 2002 kwam hun mannenparfum 'Fierce' in opspraak nadat bekend raakte dat het geurtje giftige stoffen bevat.

Vorig jaar stampte het kledingmerk in de Verenigde Staten nog tegen de schenen van de Aziatische gemeenschap door een T-shirtcollectie te ontwerpen die de draak steekt met het Chinese volk. Abercrombie & Fitch belandde daardoor zelfs op het lijstje van de slechtste bedrijven ter wereld.



30-03-2011 om 23:23 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
29-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welke lingerie past bij je karakter?


Welke lingerie past bij je karakter?



Rode lingerie brengt geluk en passie, terwijl witte setjes onschuld en vroomheid uitstralen. De kleur van je lingerie verraadt meer dan je beseft. Benieuwd welke kleur het best bij je past?


Rode tinten
Vurig en gepassioneerd? Tooi je in rode lingerie. De kleur is niet voor doetjes, deze vrouwen zijn rechtuit en geven graag aan wat ze willen.

Draagt een vrouw bij het begin van het nieuwe jaar rode lingerie, heeft ze niet alleen tijdens Oud- naar Nieuwjaar geluk, maar het ganse jaar. Die volkwsijsheid wordt nog in veel landen toegepast. Ook straalt rood passie, opwinding en levenskracht uit. Niet voor niets wordt rood gedragen om iemand te overtuigen.  Alleen al door er naar te staren, versnelt de ademhaling en stijgt de bloeddruk.

Zwart
Ben je het charmante type, dan is een zwart setje ideaal. Zwarte lingerie geeft een zwoele en tegelijk krachtige indruk. De lievelingskleur onder de jongere generatie doet het ook bijzonder goed bij de oudere dame. Zwart staat voor iemand die onafhankelijk is, een subtiele charme heeft en erg passioneel is.

Wit
Wit straalt onschuld uit, maar hoeft daarom niet verborgen te blijven. Een vrouw die deze kleur draagt, staat open voor suggestie. Ze is een ijverige leerlinge die op zoek is naar een simpeler leven, vol puurheid.

Roze
Het romantische type draagt roze slipjes en dito beha. Deze zachte persoonlijkheid zoekt  genegenheid en wil zich veilig voelen. Ze heeft nood aan veel affectie, is vrouwelijk sensueel maar zal nooit het initiatief nemen.

Vleeskleurig
Draag je meer huidskleurige setjes, ben je een open type. Je staat met beide voeten op de grond, bent tevreden met jezelf en hebt eigenlijk niets te verbergen. Vleeskleurige beha's onthullen een natuurlijke, makkelijke, open en nuchtere persoonlijkheid.



29-03-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
27-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Juwelentrend: hoe meer, hoe beter

Juwelentrend: hoe meer, hoe beter



Heb je de oude armband van je grootmoe nog liggen? Of degene met veel bedeltjes aan je arm? Zelfs die oude sjaal haal je maar beter uit de kast, want combineren is de boodschap. Draag ze allemaal, deze lente worden veel sieraden gedragen.

Contrast in kleur en materiaal, zo kan je juwelentrends lente 2011 het best omschrijven; Mixen en matchen is de boodschap, want deze zomer worden zowel aan de arm als aan de nek grotere items met smallere stukken gecombineerd. Zelfs horloges worden tussen de verschillende soorten armbanden gedragen. Strop die mouwen op: alles wat je in huis hebt, haal je uit de kast.

Idem met de oorbellen. Meestal zijn deze een setje, maar de trend van nu is om twee verschillende oorbellen te dragen. Dat mag a-symmetrisch zijn of net zeer matched.


27-03-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
26-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M campagne minder sexy in Midden Oosten

H&M campagne minder sexy in Midden Oosten



De campagne van modeketen H&M ziet er in het Midden Oosten iets minder sexy uit. De beelden werden er digitaal aangepast met minder decolleté om er kuiser te laten uitzien.

De Braziliaanse Gisele Bündchen is te zien in de H&M lentecampagne voor 2011. Die campagne ziet er opvallend 'braver en kuiser' uit in Dubai. Op de gecensureerde foto's draagt het model een wit t-shirt onder haar jurk om oksels en decolleté te verdoezelen. Ook op de andere campagnefoto's werden kledingstukken toegevoegd, zodat de outfits meer huid bedekken dan in de originele versies.  Volgens de website La Mode Dubai zijn de wijzigingen doorgevoerd 'om de campagne beter af te stemmen op de gevoeligheid van de Arabische landen'.

De aangepaste versie is geen primeur. Eerder werden al posters en cd-hoesjes van Mariah Carey aangepast om kuiser te laten maken.



26-03-2011 om 19:25 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
25-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het badpak dat geen zwempak is


Het badpak dat geen zwempak is




Luxemerk Hervé Léger heeft een badpak ontworpen dat gemaakt is van polyester, nylon en spandex. Niet geschikt voor waterratten, zo blijkt: het kleurrijke badpak is enkel gemaakt om naast het zwembad te dragen, want je kunt er niet mee in het water gaan.


Net-a-porter.com verkoopt de prijzige badpakken aan 1.050 dollar (738 euro) per stuk en raadt fashionista's af om er een frisse duik mee te nemen: "Om het beste uit je Hervé-badkledij te halen, ga je er best niet mee in het water." Het pronkstuk kan verrassend genoeg dan weer wél in de wasmachine.


http://static3.hln.be/static/FOTO/pe/2/9/6/media_l_4114281.jpg?20110323232655


Het is niet de eerste keer dat een designer met een ongewoon kledingstuk op de markt komt. Vorig jaar ontwierp Rodarte nog sokken van 360 euro die je niet mag wassen. Het jaar daarvoor bracht Christian Louboutin op zijn beurt naaldhakken van 20 centimeter waarop je amper kan lopen (br.hln)



25-03-2011 om 17:15 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
23-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LiLo's geflopte kledinglijn voor een appel en een ei op eBay


LiLo's geflopte kledinglijn voor een appel en een ei op eBay



Lindsay Lohan mocht vorig jaar een kledinglijn ontwerpen voor het Franse modehuis Ungaro, maar bakte er helemaal niets van. Ze deed het zelfs zo slecht dat geen enkele winkel haar collectie wilde verkopen. LiLo's jurken worden nu aan 310 euro per stuk van de hand gedaan op eBay, een peulschil vergeleken met de duizenden euro's die je normaalgezien voor een kledingstuk van Ungaro neertelt.


Het gaat om enkele felroze jurken uit de lentecollectie van 2010, die Lohan samen met modeontwerpster Estrella Archs (die ondertussen niet meer voor Ungaro werkt) ontwierp.



Lindsay Lohan met modeontwerpster Estrella Archs.
Lindsay Lohan met modeontwerpster Estrella Archs.



Toen LiLo's kledinglijn tijdens de modeweek van Parijs in 2009 werd voorgesteld, haalden grote Amerikaanse warenhuisketens zoals Saks Fifth Avenue en Neiman Marcus hun neus op voor de creaties van het Franse merk.

Enkele maanden daarna liet het modehuis weten dat ze de samenwerking met het aan lager wal geraakte sterretje had stopgezet. Een jurk van de actrice kost op eBay 310 euro (oftewel 442,5 dollar), maar geïnteresseerden krijgen de optie om meer of minder te bieden.



23-03-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
22-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug blik op hoe men de mode vroeger van de toekomst zag


Terug blik op hoe men de mode vroeger van de toekomst zag


http://img821.imageshack.us/img821/7907/modemuseumhasselt.jpg


Het is is altijd leuk terug te blikken hoe men in het verleden de toekomst zag. In het Hasseltse Modemuseum confronteert de tentoonstelling The Future That Never Was de bezoekers met de futuristische kijk op het magische jaar 2000 van ontwerpers uit de jaren zestig.

Er zijn onder meer ontwerpen te zien van Pierre Cardin en Paco Rabanne, die experimenteerden met nieuwe vormen en nieuwe materialen. Een onderdeel van de expo kijkt zelf naar morgen en dan vooral naar de manier waarop technologische ontwikkelingen en milieuoverwegingen de mode kunnen beïnvloeden.


Wanneer? Nog tot 5 juni, dinsdag tot zondag, 10 tot 17 uur

Waar? Modemuseum, Gasthuisstraat 11, Hasselt
Toegangsprijs? 5 euro


22-03-2011 om 13:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chanel voor het goede doel

Chanel voor het goede doel


http://img140.imageshack.us/img140/3129/chanelp.jpg


Chanel organiseert dit jaar voor de tweede keer de ecologisch verantwoorde ‘Bid to Save the Earth’ veiling. Zo draagt het Franse modehuis zijn steentje bij aan het behoud van onze planeet.

Het doel van de veiling is om geld in te zamelen en mensen te doen nadenken over het behoud en de duurzaamheid van onze planeet. Het geld dat wordt ingezameld, gaat naar groene doelen als Oceana, Natural Resources Defense Council en Conservation International.

De veiling van Chanel gaat zowel online als offline door. Iedereen kan deelnemen aan de online-veiling die maandag van start gaat. Deelnemen aan de andere veiling kan enkel op uitnodiging. De hoogste bieders krijgen een plaatsje op de eerste rij van Vogue’s . (br.Het Nieuwsblad)



22-03-2011 om 13:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!