Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

31-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mango wil oudere kooplustigen aantrekken

Mango wil oudere kooplustigen aantrekken


http://img828.imageshack.us/img828/4892/mangox.jpg



Mango staat momenteel erg hoog aangeschreven bij de hippe twintigers en dertigers. Maar eenmaal de veertig gepasseerd gaan de meeste dames naar ketens als WE. Daar wil Mango nu verandering in brengen.

Bekijk het logo en het uithangbord (Scarlett Johansson) van Mango nog maar eens goed, want dit najaar wordt alles anders. Mango pakt dan namelijk niet alleen uit met een 'ouder' logo, maar zal Johansson ook inruilen voor de iets 'volwassenere' Kate Moss.

Reden? De keten wil een ouder doelpubliek aanspreken en zo de meer kapitaalkrachtigen aantrekken.

( br.she - Foto: Photonews )


31-05-2011 om 15:15 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen festival zonder hoed deze zomer

Geen festival zonder hoed deze zomer


http://img90.imageshack.us/img90/5729/hoed.jpg


Zelfs op de festivalweide blink je maar beter uit met trendy outfits. Wat niet mag ontbreken deze zomer is de hoed, de festivaltrend bij uitstek.

Uit een rondvraag onder Nederlandse festivalgangers, wil 87 procent er op de weide hip en trendy bij lopen. 65 procent trekt voor die gelegenheid een speciale outfit aan.

Elke jaar opnieuw zijn er bepaalde trends te ontdekken op de festivalweide: 38 procent gelooft dat de hoed dit seizoen onmisbaar is. Ook bloemenaccessoires en opvallende nagellak zouden dit jaar scoren bij de muziekliefhebber. 

Bij de rondvraag, uitgevoerd door Styletoday, mag ook een vestje tegen de koud niet ontbreken, net als zonnebrandcrème en een regenponcho. Wat festivalschoeisel betreft, kiest 50 procent voor sneakers, een kwart van de ondervraagden gaat voor sandalen. Regenlaarzen en pumps schijnen het minst populair.

Grootste nadeel aan de festivals betreft de gebrekkige hygiëne. 77 procent irriteert zich aan de afwezigheid van propere toiletten. Ook een grote spiegel en een warme douche worden gemist. (br.hln)


31-05-2011 om 15:09 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
30-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lily Allen en haar vriendin Sarah Owen stellen hun collectie jurkjes voor

Lily Allen en haar vriendin Sarah Owen stellen hun collectie jurkjes voor


http://img43.imageshack.us/img43/9521/lilyallensarahowen.jpg
Lily Allen met haar vriendin Sarah Owen

 
Vorig jaar maakte het Britse popsterretje Lilly Allen bekend dat ze de muziekwereld zou verlaten voor een modecarrière. Ondertussen opende ze samen met haar vriendin Sarah Owen een winkel met vintagekledij genaamd Lucy in Disguise. Afgelopen weekend stelde het duo hun eigen ontwerpen voor die ze tekenden voor de winkel Harvey Nichols.



http://img687.imageshack.us/img687/1731/dejurkenvanlucy.jpg



De collectie bestond uit een reeks jurken in felle kleuren en drukke patronen die overeenstemmen met de persoonlijke stijl van Lily Allen. Zelf droeg ze een groene maxijurk met stippen en een glitterbolero.



http://img143.imageshack.us/img143/9647/dejurkenvanlucy1.jpg



Daarnaast probeert ze het ook als modejournaliste, ze schrijft momenteel ook een column voor de modebijbel Vogue. Daarin beschrijft ze een maand lang wat ze die dag aanheeft in de aanloop van haar huwelijk. Ze zal ook de verschillende pasbeurten van haar bruidsjurk met fashionista's delen. (br.hln)


30-05-2011 om 22:52 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wees gewaagd, draag veertjes in je haar

Wees gewaagd, draag veertjes in je haar


http://img20.imageshack.us/img20/4155/veertjesinhethaar.jpg
Steven Tyler.


Veertjes zijn trendy, celebs als Selena Gomez en Miley Cyrus, maar zelfs rockster Steven Tyler dragen kleurrijke pluimen in hun haar. Doe jij mee met deze gewaagde trend?


Het voordeel van deze trend is dat het niet duur is, je kunt pluimenspeldjes kopen vanaf 7 euro. Je bevestigt ze aan je lokken met een metalen clipje. De meest kwalitatieve blijven verschillende maanden en doorstaan zelfs wasbeurten, haardrogers en sessies met de krultang. Wie het liever op veilig speelt, kan voor meer subtiele oorbellen gaan, net als Drew Barrymore en Nicole Scherzinger.


Innovatieve fashionista's bedachten een slim, goedkoop alternatief: veertjes uit een winkel voor hengelsport. Uitbaters melden een stijging in de verkoop van extralange veertjes die gebruikt worden door hengelliefhebbers om insecten na te bootsen die op het water zitten.  De Amerikaanse verkoper Steve Oualline: "Dagelijks krijgen verschillende telefoontjes van vrouwen die hiernaar vragen. Een dame wilde zelfs een bestelling van 7.000 euro plaatsen." (br.hln)


30-05-2011 om 21:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modemerk Bruno Antognini stopt ermee

Modemerk Bruno Antognini stopt ermee


http://img220.imageshack.us/img220/3534/brunoantognini.jpg



Het Belgische modemerk Bruno Antognini stopt ermee. Het modehuis kan de concurrentie met grotere ketens niet langer aan en wordt volledig overgenomen door het bekende modemerk McGregor.

Droevig nieuws voor modeminnend Vlaanderen. Het merk Bruno Antognini, met hoofdzetel in Temse, stopt er definitief mee. Bruno Antognini legt, naast zijn gelijkaardige merk, ook bij het huislabel 'By Soto' de boeken neer. 12 winkels van Antognini zullen overgenomen worden door McGregor, al verdwijnt de merknaam wel uit het straatbeeld. Het winkelpersoneel blijft wel behouden.

Bruno Antognini was ruim 35 jaar een vaste waarde in het Belgische modelandschap. (br.she)


30-05-2011 om 11:42 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
29-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het geknoopte shirt is terug!

Het geknoopte shirt is terug!


http://img856.imageshack.us/img856/9707/geknoopteshirt.jpg


Eind de jaren '80 was een knoop in een T-shirt of een bloes heel gewoon. Ruim 20 jaar later maakt de knoop opnieuw zijn opwachting... maar hoe dragen we dat ook alweer? Vijf manieren op een rijtje gezet.

Een lange rok met tribal print, een beetje te groot (wit) hemd, een brede riem en sandalen met kurken platform. Perfect voor een relaxt middagje op het strand of bij het shoppen.

Het hemd is al langer een alternatief voor een truitje, en dat is in de zomer niet anders. Knoop een (effen) hemd boven je zomerjurk en werk af met een open hak: voila.

Voor de hipste look van allemaal, combineer je een broek met hoge taille en wijde pijpen met een geknoopt (eventueel geruit) hemd. Voeg er nog een chique, hoge platformhak aan toe en het is af.

Op warme zomerdagen combineer je een toffe short met een luchtig bloesje en platte gladiatorsandalen of een espadrille sleehak. Hotpants zijn een no-go wil je de wilde cowgirl-look vermijden.

Een upgrade van deze zomerse stijl is gemakkelijk te bewerkstelligen: kies de stoffen van het hemd en de rok of broek zorgvuldig. Een los hemdje van zijde en een wijde, geklede short of minirok loodsen je stijlvol en trendy naar een elegant feestje. Combineer met een hak.

Een streepje blote buik kan, maar behoort op dit moment niet tot de stijl. De hemden zijn ook vaak effen van kleur, maar op een effen broek of rok mag een print of kleurtje, om het geheel op te vrolijken. (br.hln)


29-05-2011 om 16:04 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tien redenen waarom shoppen (soms) een nachtmerrie is

Tien redenen waarom shoppen (soms) een nachtmerrie is


http://img822.imageshack.us/img822/4865/nachtmerrie.jpg


Shoppen vinden de meeste vrouwen nog wel leuk; maar de kleren passen, dat is iets anders. Soms zien kleren er in het daglicht gewoon niet uit zoals in het pashokje, en voel je je bekocht. Dan weer kloppen de maten niet en moet je halfnaakt door de winkel op zoek naar een andere maat (die je gegarandeerd niet vindt). Is het dan verwonderlijk dat de helft van de vrouwen 'ambetant' worden van de kleedhokjes, en tot drie kwart ze liever zou vermijden? De tien redenen waarom shoppen soms een nachtmerrie wordt...

1)    De deur/ gordijnen sluiten niet goed

In zo'n kleedhokje voel je je al niet zo veilig, maar als de deur niet goed sluit/het gordijn dan ook nog eens een spleet laat, dan voel je je helemaal bekeken. Of wat te denken over de saloondeurtjes, die in het midden een kijkgat laten? Kleedhokjes zijn gewoonweg niet gemaakt om vrouwen op hun gemak te stellen en in alle rust kleren te laten passen.

2)    Alles goed daar?

Overijverige winkelassistentes werken ook op de zenuwen. We willen namelijk niet toegeven dat we toch een maat te klein hebben gekocht, of dat het mode-experiment een totale flop is geworden. Vooral omdat we de vrolijke 'maar dat past als gegoten' nooit écht geloven: de mensen zijn aangenomen om te verkopen toch?

3)    Opgelegde accessoires
 
Sommige winkels keren hun werknemers een commissie uit per stuk dat ze verkopen. Dus komen ze aandraven met 'de perfecte riem' (of halsketting, broche, handtas, sjaal...) voor bij je nieuwe outfit. Weigeren is niet altijd gemakkelijk, de verleiding weerstaan nog minder.

4)    Maximum aantal items

Hoe hatelijk is het niet om van je verzamelde pakje te passen kleren, de helft te moeten achterlaten 'omdat er een maximum aantal items geldt'? Vooral omdat het ruilen van de gepaste kleren voor de nog-niet-gepaste kleren moeilijker is dan het lijkt. De assistente kijkt niet jouw richting uit of de kleren zijn -oeps- al terug naar de winkel.

5)    Foute maat

Je kent het wel: na een half uur aanschuiven, kom je erachter dat het bloesje dat je zo graag wil net iets te groot of te klein is. Dus je wil een andere maat proberen... het duurt uren voor de winkelassistentes tijd hebben voor jou en vinden vervolgens niet de juiste maat en proberen je dan nog iets anders aan te praten.

6)    De nooit-beantwoorde-bel

Lingeriewinkels doen wel eens wat meer moeite voor hun klanten, die letterlijk tot op hun onderbroek zijn uitgekleed. Ze installeren een bel in de kleedkamer, zodat een winkelassistente jouw wensen kan komen opnemen. In theorie, want in de praktijk komen ze gewoon weg niét.

7)    Gemeenschappelijke kleedkamers

Gelukkig uitgestorven in de retailsector, maar nog altijd een bron van nachtmerries.

8)    Geen spiegel

De kleedhokjes zonder spiegel... je wordt uit de veilige zone gedwongen in je outfit, waar je met vijf voor de spiegel moet staan drummen om een deftig zicht te krijgen. Ideaal voor de shopassistente om te kirren hoe tof je outfit wel is.

9)    Vier spiegels

Andere winkels overdrijven dan weer, en stellen vier spiegels op, zodanig dat je jezelf van elke hoek kan bekijken. Sympathiek, in theorie althans. Want die spiegels laten je altijd wel iets zien waar je je niet echt bewust van was.

10)     De flatterende spiegel

De gemeenste spiegel in zijn soort: de spiegel die je er beter doet uitzien dan het lijkt. Waarop je happy die nieuwe jurk of broek koopt, om thuis in de spiegel verre van hetzelfde beeld te zien... (br.hln)


29-05-2011 om 13:08 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
28-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Baden in wijn: de ultieme mooimaker

Baden in wijn: de ultieme mooimaker


http://img825.imageshack.us/img825/4135/badeninwijn.jpg


Als een glas rode wijn gezond is voor hart- en bloedvaten, waarom zou een massage met wijn dan niet even heilzaam werken? De idee staat centraal bij de steeds meer voorkomende wijntherapieën, bestaande uit gezichtsbehandelingen, massages, peelings of wikkelbehandelingen.


Vinotherapies vind je in betere wellnessoorden  in Italië, Duitsland, Frankrijk en zelfs Nederland. Sinds kort biedt ook Oostenrijk de wijntherapie aan. Steeds wordt gebruik gemaakt van producten die zijn samengesteld uit druivenpitten, koudgeperste druivenpitolie en wijnextracten. Dronken word je er niet van, ontspannen des te meer.


Denk bij wijntherapie maar niet aan het achterover slaan van grote hoeveelheden nobel vocht. Vinotherapie is niet meer dan een verzamelnaam voor beauty- en wellnessbehandelingen met producten uit de druiventeelt. Het geheim van de druivenpit zit hem immers in de 'oligomere proanthocyanidine'n, ofwel OPC. Deze krachtige antioxidant beschermt  het lichaam beschermt tegen veroudering en allerlei andere kwalen. In de schil van de blauwe druif zit een kleurstof die ook je lichaam en huid ontgift. Daarnaast beschikken de oliën van druivenpitten eveneens over een verzachtende werking.






Niet enkel werkt rode wijn huidverstevigend en verjongend, bovendien ontspant het lichaam en geest. Daarbij wordt ook de innerlijke mens niet vergeten: de kuur biedt doorgaans verscheidene druivensappen, fruitige fitnessdrinks en wijngerechten aan, naast het glaasje wijn als onderdeel van de therapie.  (br.hln)


28-05-2011 om 10:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
27-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Handtas gemaakt van plastic zakken kost... 1.215 euro

Handtas gemaakt van plastic zakken kost... 1.215 euro


http://imageshack.us/m/5/5965/handtas.jpg



Het exclusieve modehuis Yves Saint Laurent creëerde een lijn handtassen gemaakt van plastic zakken en in elkaar gezet door handenarbeiders in Burkina Faso. Op zich een nobel idee, maar het modehuis durft hier wel een fortuin voor vragen.

Duurzaamheid en milieuvriendelijkheid is trendy tegenwoordig, dat weet ook Yves Saint Laurent. Maar meer dan duizend euro aanrekenen voor iets wat uiteindelijk niet meer is dan een plastic zak lijkt wat overdreven. De collectie kreeg de naam 'Muse Two Artisnal' en zou bewijzen dat het bedrijf innovatief is qua ontwerp, zijn sociale verantwoordelijkheid opneemt door samen te werken met vrouwenorganisaties in derde wereldlanden en door het gebruik van gerecycleerde materialen. De vraag is natuurlijk hoeveel van deze vraagprijs naar de vrouwen zal gaan die de handtas gemaakt hebben.


27-05-2011 om 00:34 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
26-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De lentetrends makkelijk gemaakt

De lentetrends makkelijk gemaakt


http://imageshack.us/m/35/1340/lentetrends.jpg


Wil je een makkelijke, budgetvriendelijke manier om je oude garderobe nieuw leven in te blazen, concentreer je dan op nieuwe, verfrissende accessoires die nog eens makkelijk zitten ook. Het is de ideale manier om een frivole toets toe te voegen aan je outfit.

Puntige pumps
De designer Isabel Marant gaf de klassieke pump een frivole toets met een strik aan de zijkant en een bescheiden hakje. Ook een satijnen schoentje kan je klassieke outfit opleuken.

Kleurenfestival
De meest gewaagde trend van dit seizoen zijn zuurstokkleurtjes: denk aan kauwgomroze, azuurblauw en felgeel. Voor wie een volledig gekleurde look er wat over is, kan voor een roze of blauwe handtas gaan. Andere opties zijn een gekleurd riempje in je broek of een felle zonnebril. Nog een manier om kleur te introduceren is door je nagels in een kleurtje te lakken. Experimenteer met oranje, gifgroen, violet of koraal.

Rieten hoed
Waarom zou je hoeden enkel bewaren voor op vakantie? De juiste zonnehoed is een veelzijdig accessoire en geeft een extra toets aan de meest eenvoudige outfit. Combineer met een opgerolde herenbroek, een kleurrijke t-shirt en platte sandalen. Voor een chique look combineer je met een eenvoudig licht jurkje.

Platte sandalen
De seventieslook scoort deze zomer. Combineer de zwierige maxijurk met platte sandalen. Een eenvoudig zwart model werkt perfect. Wil je toch een statement maken, is een luipaardenprint een goede optie.

Kleine handtas
Een kleine clutch-handtas geeft je meteen stijl. Kies voor een strakke creatie in leer.

Opvallende sjaal
De populariteit van de sjaal is groot, je maakt hier een heus modestatement mee. Maar je kan dit accessoire ook nonchalant om je nek zwieren. Durfallen gaan voor een gebatikt exemplaar of eentje met een grafische of dierenprint. Het gaat er niet om welke je kiest, maar hoe je deze draagt. (br.hln)


26-05-2011 om 14:17 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Audrey Hepburn blijft belangrijkste haarstijlicoon

Audrey Hepburn blijft belangrijkste haarstijlicoon


De Britse Kelly Brooke als Audrey Hepburn.


De klassieke chignon van actrice Audrey Hepburn in de film 'Breakfast at Tiffany's' blijft na 50 jaar een van de meest populaire haarstijlen ooit, dat blijkt uit een rondvraag bij de voornaamste Britse kappers.


De tijdoze look van de filmster in de film, waarin ze de rol van de excentrieke socialite Holly Golightly speelt, is de meest gevraagde kapsel in Britse kapsalons. Ook lijkt dat anderen iconische stijlen uit de fifties en sixties nu nog steeds goed scoren. De blonde krullen van Marilyn Monroe werden tot tweede meest populaire haarstijl gestemd, het korte jongenskapsel met zijscheiding van sixtiesmodel Twiggy kwam op de derde plaats.


Deze 'klassiekers' versloegen het laagjeskapsel van Jennifer Anniston uit de jaren '90 en de korte bob van Victoria Beckham. De lange bruine lokken van zangeres Cheryl Cole kwam op de zevende plaats. De vaakst gekopieerde kleur van 2011 is de rode coupe van zangeres Rihanna, deze kwam op de achtste plaats. Het haar van Demi Moore kwam op de negende plaats en het kapsel van actrice Eva Longoria op de tiende. Op nummer vier staat een bizar kapsel, dat van de roodharige zeemeermin van Disney Ariel. (br.hln)


26-05-2011 om 01:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoenenmerk Jimmy Choo verkocht voor 600 miljoen

Schoenenmerk Jimmy Choo verkocht voor 600 miljoen


http://desmond.yfrog.com/Himg192/scaled.php?tn=0&server=192&filename=jimmychoon.jpg&xsize=640&ysize=640

Het schoenenmerk Jimmy Choo, bekend om de peperdure torenhoge stiletto's, is verkocht aan luxegroep Labelux. Die telden ruim 600 miljoen euro neer voor het merk en richten zich ongegeneerd op de kapitaalkrachtigen in de wereld.

"Ik ben zo trots op wat we bereikt hebben de laatste 15 jaar, en ik ben heel blij dat we nu deel uitmaken van Labelux, een partner die onze waarden en passie deelt, en ambitieus wil groeien in het luxesegment," verklaart CEO Tamara Mellon.  De eerste markt waar Labelux zich wil op toespitsen is de Aziatische markt.

Het is slecht nieuws voor de originele oprichter van Jimmy Choo, de schoenenontwerper Jimmy Choo zelf. Hij zocht 550 miljoen euro om zijn eigen bedrijf terug te kopen. Dat plan verwaterde al snel, zodat Choo zijn merk door de vingers zag glippen. (br.hln)


24-05-2011 om 17:04 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 jurk op 10 verschillende manieren gedragen

1 jurk op 10 verschillende manieren gedragen

Klik op de foto om het filmpje te bekijken






Multifunctioneel is het op zijn minst: één jurk die op tien verschillende manieren kan gedragen worden. Goedkoop is het ook, of toch relatief: de zogenaamde Anastasiajurk kost wel bijna 200 euro. Maar aangezien de jurk tien volledige outfits (inclusief schoenen) vervangt, is het zijn prijs meer dan waard.


"Deze mooie jurken zijn ontwikkeld voor de moderne vrouw, wiens garderobe net zo multifucntioneel moet zijn als zijzelf. In één jurk naar school, naar een zakenlunch en dan naar een pr-feestje? Dat is nu mogelijk!", zo worden ze aangeprezen op de website.



De transformatie van de jurk is even eenvoudig als geniaal: door te spelen met de neklijn en de mouwen, kan je van een jurk met lange mouwen ook een halterjurk, een offshoulder of zelfs een strapless jurk maken. De mouwen kunnen ook gebruikt worden als straps of in een wikkeljurk.


En belangrijker: in elk van die looks is de jurk ook nog een uitblinker. Het silhouet blijft bewaard, de looks zijn allemaal klassiek maar stijlvol en ze verstoppen een paar probleemzones.


Het geheim? Een ingenieus ontwerp natuurlijk, en de juiste stof. "De jurk moest zowel adaptabel zijn, en tegelijk de kwaliteit en de vorm behouden zonder te kreuken. Dus kozen we voor een elastaan jersey met zachte, wijde elastische banden, zodat de jurk zichzelf ophoudt als hij strapless wordt gedragen", legt de Amerikaanse ontwerpster Vanessa Knox uit.


Om het toepasselijk te maken voor (bijna) elk huidtype, wordt de jurk ook gekocht in drie kleuren: grijs, flashy paars en stijlvol zwart. En wat had je gedacht: celebs zijn dol op haar ontwerpen. Angelina Jolie, Jennifer Lopez, Heidi Klum, Jessica Alba en Gwen Stefani hebben zich al openlijk fan verklaard.


Maar de vraag is of vrouwen wel willen stoppen met shoppen en mutlifunctionele jurken verkiezen. Ondanks deze mooie jurk, zullen vrouwen voor een nieuwe gelegenheid altijd weer opnieuw willen op zoek gaan naar een nieuwe outfit, inclusief schoenen. Ook degenen die deze jurk kopen... toch?



24-05-2011 om 01:52 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
23-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouw koopt meer kleding dan ooit

Vrouw koopt meer kleding dan ooit


http://imageshack.us/m/199/591/kledingt.jpg


De gemiddelde vrouw spendeert in haar leven 152.374 euro aan kleding en heeft bovendien 22 items die ze nooit draagt. Vrouwen kopen vandaag vier keer zoveel kleding als 30 jaar geleden.


Naar aanleiding van een BBC-reportage op The One Show,  werd duidelijk dat vrouwen meer kledingitems dan ooit lopen, maar er over het algemeen minder geld aan besteden. De koopgekte lijkt de afgelopen tien jaar aangewakkerd door de dalende prijs van kleding. Met de stijgende kostprijs van ruwe katoen lijkt daar nu een halt toe te komen.


Consumentenexperte Lucy Siegle: we consumeren met zo'n hoog tempo en gooien zo veel weg dat je eindigt met een garderobe die steeds up to date oogt. Stijl, elegantie en draagbaarheid zijn terug te vinden in elke kleerkast". (br.hln)


23-05-2011 om 19:43 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo draag je de polka stippen

Zo draag je de polka stippen


http://imageshack.us/m/191/627/polkastippen.jpg



Deze zomer zie je overal stipjes. De polkadots zijn weer helemaal terug van weggeweest!

Hou je van een klassieke stijl? Dan kan je de polkastippen op 2 manieren dragen. Ofwel kies je 1 basisstuk dat je combineert met aloude basisstukken zonder stippen. Ofwel ga je voor een blauw-wit gestipt patroon en combineert dit met een rode riem. Zo krijg je meteen de aloude marinestijl.

Hou je meer van opvallende kledingcombinaties? Dan kies je best voor een gehele outfit in dezelfde polkastippen, of voor de echte durvers: ga je voor 2 kledingstukken met verschillende polkastippatronen.
Lichaamsvorm

Ben je eerder zwaar gebouwd? Ga dan voor middelmatige polkastippen. Kies nooit een kleine polkadot of een veel te groot stippatroon, die zorgen ervoor dat je er breder uitziet dan je eigenlijk bent. (br.she - beeld photonews)


23-05-2011 om 11:48 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
22-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Looks belangrijker dan bescherming bij kiezen zonnebril

Looks belangrijker dan bescherming bij kiezen zonnebril


http://imageshack.us/m/36/9899/zonnebrilk.jpg


Waar kijken vrouwen voornamelijk naar wanneer ze een bril uitkiezen? Heel simpel, of het montuurtje hen goed staat. De prijs en de beschermingsfactor zijn bijkomstigheden.

We dragen de bril voornamelijk als bescherming tegen de zon (80%) en om goed te kunnen zien in de auto (63%), zo blijkt uit een Nederlands onderzoek van Pearle Opticiens. Maar als we die bril dan effectief gaan kopen, geldt er nog maar een regel: staat het montuurtje me leuk. 70% van de vrouwen maakt een brilkeuze op basis van het uiterlijk. De prijs en de UV-bescherming komen daarbij op de tweede en derde plaats. (br.she)


22-05-2011 om 13:11 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
21-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend: Ruil je kostuumbroek in voor short

Trend: Ruil je kostuumbroek in voor short


http://imageshack.us/m/46/5901/evaherzigova.jpg


De knappe Eva Herzigova durfde het aan om op de rode loper in Cannes te verschijnen met een short. Het was een frisse look in vergelijking met de gebruikelijke jurkenparade.


Op de rode loper paraderen in Cannes is iets waar veel celebs voor stressen, en niet zonder reden. De verkeerde kledingkeuze kan een hele mediastorm veroorzaken, denk maar aan de té diepe decolleté van Cheryl Cole. Daarom dat veel celebs het op veilig spelen met een traditionele, pofferige baljurk, die niet té maar net sexy genoeg is. De knappe actrice Eva Herzigova gooide het over een andere boeg en waagde zich met een short op de rode loper, met succes.


De schoonheid bewijst dat sexy niet noodzakelijk gelijk staat aan net niet je borsten flashen. Eva doet het rebels door een kostuumbroek in te ruilen voor short, ze gaf de outfit een chique toets met blazer, transparante blouse en opvallende zwarte beha.  De short verscheen al eerder aan de benen van Gwyneth Paltrow en Alexa Chung op de rode loper, maar vaak met weinig succes. Herzigova toont nu hoe het wel moet. Dus dames, volg haar voorbeeld. (br.hln - beeld photonews)


21-05-2011 om 11:14 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
20-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zou jij namaakkleding kopen?

Zou jij namaakkleding kopen?



Nepkleding is populair. Ook bij bekende discountzaken en bij de groothandel worden ze gespot. De merkenfabrikanten zijn daar alles behalve blij mee. En de consument? Die ligt er blijkbaar niet wakker van.

Nepartikelen zijn haast niet meer van de echte te onderscheiden. Vooral in het buitenland kan je als vakantieganger goedkope zaakjes doen. Daardoor komen steeds meer mensen in de verleiding om een nep Rolex of namaakschoenen van Gucci aan te schaffen.

Opsporen
Bij Tommy Hilfiger en Mc Gregor zien ze de trend met lede ogen aan. Steeds vaker duikt hun logo in winkels op waar ze niet thuishoren. Hoe en op welke manier de namaakproducten nu ook al bij de groothandel terecht komt, blijft onduidelijk. Mc Gregor vult een groot deel van de tijd met het opsporen van nepartikelen, anderen investeren in advertenties als waarschuwing voor vervalste producten.

Verboden
Terwijl de verkoop van nepkleding verboden blijft, zien ondernemersorganisaties opvallend meer meldingen binnen komen van illegale kleding. Ook het succes van webshops zou de verspreiding doen toenemen.(br.hln)


20-05-2011 om 15:47 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
19-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hailee Steinfeld nieuw gezicht van Miu Miu

Hailee Steinfeld nieuw gezicht van Miu Miu


http://imageshack.us/m/84/3083/haileesteinfeld.jpg


Modehuis Miu Miu heeft een nieuw gezicht gekozen. Na Lindsay Lohan, Maggie Gyllenhaal, Katie Holmes en Kirsten Dunst is Oscargenomineerde Hailee Steinfeld aan de beurt. Hailee is amper 14, maar heeft een serieuze en rustige uitstraling.


De piepjonge actrice droeg voor het eerst iets van Miu Miu op de uitreiking van de SAG Awards. Het hele awardsseizoen lang bleef Steinfeld jurken van Miu Miu en Prada uitkiezen. "Het is perfecte match tussen het merk en de actrice", verklaart styliste Karla Welch.

De modejournalisten gaan akkoord met die stelling, getuige de lovende kritieken die Steinfeld over haar stijl kreeg. "Ze houdt het gewoon zo simpel: geen bling, basic make-up, simpele kapsels. Perfect voor een tiener."

Steinfeld werkte zich in de kijker door als onbekende actrice een belangrijke bijrol te scoren in de film 'True Grit'. De film werd voor vele filmprijzen genomineerd, en Steinfeld kreeg ook bijna altijd een nominatie voor beste vrouwelijke bijrol, waaronder bij de Oscars. Dat ze maar enkele keren ook werkelijk won is bijzaak: de hele film- en modewereld weet wie ze is.

Dat ze haar Oscarjurk mee hielp helpen ontwerpen, leverde haar vele goede punten op. Dat ze haar bescheiden pumps later die avond verruilde voor Converse sneakers, speelde zelfs in haar voordeel. (br.hln)


19-05-2011 om 22:18 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
18-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kapster creëert schoenen uit mensenhaar

Kapster creëert schoenen uit mensenhaar


http://imageshack.us/m/219/3532/schoenenuitmensenhaar.jpg


Een 54-jarige Taiwanese kapster wiekt al 40 jaar dames kort, maar ze begon pas onlangs deze lokken te verzamelen om schoenen en accessoires te maken.

Shiou-Ying Tsai: "Ik ben dol op hoge hakken, maar ik heb platvoeten, dus ik ben altijd jaloers op hoog gehakte dames. Daarom wilde ik een paar stiletto's maken die ik erg mooi vind. Ook al kan ik ze dan niet dragen, heb ten minste een kunstwerk gemaakt."

Kleuren, krullen en lijm
Tsai werkte al met haar voor ze aan de middelbare school begon, ze leerde de kneepjes van het vak van haar moeder. Sinsdien nam ze al deel aan meer dan 100 kapperswedstrijden. Een van deze competities tien jaar geleden inspireerde haar om kleurrijke haarextensions te maken, maar nu gaat ze nog een stapje verder en ontwerpt ze schoenen en accessoires van menselijk haar. Enkel echt haar kan het proces aan, aldus Tsai. "Ik kleur de lokken in alle kleuren en zet er soms ook krullen in. Soms breng ik lijm aan om het in vorm te brengen, dat gaat niet bij vals haar."

Voor een hak heeft ze het haar van drie mensen nodig, ze vraagt daarom aan haar buren en familie voor een bijdrage. Haar kunstwerken zijn niet te koop, momenteel werkt ze aan een reeks harige korsetten. (br;hln)


18-05-2011 om 19:34 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo draag je witte kanten jurk zonder bruidje te lijken

Zo draag je witte kanten jurk zonder bruidje te lijken


http://imageshack.us/m/600/4504/wittekantenjurk.jpg
Witte kanten jurk bij Asos.com.

Wit kant doet de meeste fashionista's terugdenken aan de jaren '80, want niet altijd positief is. Maar vergeet de zichtbare beha, strakke topjes en vingerloze handschoenen à la Madonna, vandaag keert dit terug als eenn elegant silhouette van een baljurk uit de fifties.


Het is niet makkelijk om een witte kanten jurk te dragen en er niet voor te zorgen dat mensen denken dat je naar het altaar op weg bent. Maar de lentecollectie van bijvoorbeeld Dolce & Gabbana bewijst dat dit niet onmogelijk is. De look werkt het best als een detail aan een rokje of topje. Voor een volledig kanten look is het beter om voor kleur te  kiezen.

Accessoires
Kant oogt meteen romantisch, maar je maakt het stoerder door te combineren met opvallende, metalen accessoires. Je maakt het sexyer met wat leder, zo is een kanten topje in combinatie met een lederen rok erg glamoureus. Wat je zeker niet mag doen is een pofferige rok of voor een topje met knoopjes kiezen. (br.hln)


18-05-2011 om 14:11 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De bizarre hoed van Beatrice levert al 20.000 euro op

De bizarre hoed van Beatrice levert al 20.000 euro op


http://imageshack.us/m/846/6717/hethoedjevanbeatrice.jpg
 De bizarre hoed van Beatrice op het koninklijke huwelijk. 


De bizarre hoed van prinses Beatrice op het koninklijk huwelijk kreeg heel wat media-aandacht de laatste weken, de meesten vonden het opvallend accessoire ontzettend belachelijk. Nu staat het hoofddeksel op de internetveilingsite eBay en werd er al meer dan 20.000 euro voor geboden.

De ondertussen beroemde hoed is een creatie van Philip Treacy, deze zal waarschijnlijk een recordbedrag opleveren wanneer de internetveiling, over vijf dagen, afloopt. Beatrice besloot deze te verkopen ten voordele van twee liefdadigheidsinstellingen, UNICEF en Children in Crisis. De royal is verbaasd door de aandacht die de hoed al kreeg. Ze kan gelukkig wel lachen met de talloze bewerkte foto's van verveelde mensen met de hoed op de facebookgroep 'Princess Beatrice's Ridiculous Royal Wedding Hat'.

Zelf bod doen?
De vraag is nu natuurlijk wie bereid is zoveel geld aan deze bizarre creatie te spenderen en wat is deze persoon van plan met dit hoofddeksel. Ben jij nog op zoek naar een gepaste hoed voor een huwelijk deze zomer, dan kun je hier een bod doen. (br.hln)


18-05-2011 om 12:56 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heisa rond gecensureerde borstkas van androgyn model

Heisa rond gecensureerde borstkas van androgyn model


http://imageshack.us/m/838/3460/andrejpejic.jpg
Andrej Pejic


De Amerikaanse boekenwinkel Barnes & Noble censureerde de cover van een magazine waarop het androgyne model Andrej Pejic zijn borstkas ontbloot en zijn lange, blonde lokken in rollers gedraaid zijn.


Skye Parrot van het magazine Dossier verklaarde dat de boekenwinkels vroegen dat alle edities van het magazine bedekt werden met plastic zakjes, want hoewel ze weten dat Andrej een man is, hij er als een vrouw uitziet.


"Hierdoor zullen minder exemplaren verkocht worden, maar daar draait het hier niet om. Het gaat om een naakte man op de cover van een magazine, wat de hele tijd voor valt. Enkel de Amerikaanse editie wordt gecensureerd, het zou mensen ongemakkelijk maken. Maar dat maakt deze cover net interessant. We spelen met de vooroordelen en rolpatronen op basis van geslacht. Andrej is topless, zo kun je duidelijk zien dat het een man is, maar als je naar zijn gezicht kijkt, lijkt hij net een vrouw. Hij is zo mooi, op die foto is hij zowel man als vrouw, dat maakt hem net zo boeiend."


Andrej is het it-model van nu. Hij verscheen al voor zowel mannen- als damescollecties op de catwalk. De bekende Jean Paul Gaultier werkte al verschillende keren met hem en hij duikt regelmatig op in toonaangevende modemagazines.  (br.hln)


18-05-2011 om 00:47 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisele Bünchen showt eigen lingerie op catwalk

Gisele Bünchen showt eigen lingerie op catwalk


http://imageshack.us/m/580/1156/giselebunchen.jpg



Gisele Bündchen zei het lingeriemerk Victoria's Secret eventjes terug vaarwel. Niet omdat ze plots geen zin meer had in defileren, wel omdat ze haar eigen lingerielijn had ontworpen. En die toonde het model met de nodige trots tijdens de Sao Paulo Fashion Week.

Gisele Bündchen ontwierp een pittige lingeriecollectie voor het Braziliaanse merk Hope. De sexy setjes showde het topmodel maar wat graag tijdens een défilé op de Sao Paulo catwalk.  (br.she - beeld photonews)


17-05-2011 om 15:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over bloemenjurken gesproken...

Over bloemenjurken gesproken...


http://imageshack.us/m/42/3047/nicoledextras.jpg
De Yucca Prom Dress


Ontwerpster Nicole Dextras neemt haar liefde voor natuur en mode wel erg letterlijk: haar jurken zijn gemaakt van echte planten en bloemen.


Draagbaar kan je de collectie moeilijk noemen, maar dat hoeft ook niet. De ontwerpen vormen een statement om de ecovriendelijke modeindustrie een hart onder de riem te steken. Het zijn 'outfits voor eco-strijders', zo noemt de designer haar unieke stukken en bovendien  gemaakt van een heleboel planten- en bloemensoorten, vaak geplukt uit de achtertuin.





Ons favoriete stuk? De Yucca Prom Dress, gemaakt van Yuccabladeren en bloemen, samengehouden door doornen. Creatieve mode op zijn best. (br.hln)


17-05-2011 om 11:17 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M pakt uit met campagne met plussize model

H&M pakt uit met campagne met plussize model


http://imageshack.us/m/840/572/bigli.jpg


De nieuwste campagne met een mollig model van H&M staat in schril met de laatste van de Zweedse modeketen waar het superslanke model Gisele Bundchen in verscheen.


De nieuwste affiches van H&M ogen erg verfrissend in tegenstelling tot de duizenden talloze stereotype beelden van modemerken. Het volslanke model Tara Lynn toont trots haar lichaam in een badpak voor de laatste collectie van de lijn voor grote maten 'Big is Beautiful', ze verschijnt ook in een jumpsuit met luipaardenprint. Het Amerikaanse model poseerde ook al in Elle, Glamour en een plussize versie van V Magazine. Het model voelde zich echter niet altijd zo goed in haar vel. "Ik had maatje 44-46 als tiener en dat was niet makkelijk. Op mijn zestiende had ik het gevoel alsof mijn gewicht me tegenhield."

De markt van modebewuste ontwerpen voor grote maten groeit, aangezien de vraag ook stijgt, vooral bij jongeren. (br.hln - foto H&M)



17-05-2011 om 11:16 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
16-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wit is het nieuwe zwart

Wit is het nieuwe zwart


http://imageshack.us/m/804/3863/witishetnieuwezwart.jpg


Vergeet alle voorgaande stijladviezen, deze zomer kleurt je gehele garderobe wit. En dat allemaal dankzij Kate en Pippa Middleton.

Pippa Middleton zag er betoverend uit in haar witte jurk tijdens de bruiloft van haar zus. En dat heeft heel wat vrouwen geïnspireerd, zo bleek uit de recente lading galajurken. Gisele Bundchen, Uma Thurman, Cheryl Cole, Eva Longoria, Jane Fonda, Naomi Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Penelope Cruz, Miranda Kerr, Sarah Jessica Parker, … allen droegen ze recent enkele witte galajurken. Modekenners durven dan ook zachtjes beweren dat er een nieuwe trendkleur is opgerezen: wit. Met de juiste snit en kleurschakering staat de kleur bovendien iedereen even leuk.  (br she )


16-05-2011 om 13:57 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chanel promoot zilveren haar met Kirsten McMenamy

Chanel promoot zilveren haar met Kirsten McMenamy


http://imageshack.us/m/820/5283/zilverenhaar.jpg


47 is ze, maar haar haar is de enige factor die haar ouderdom verraadt. Kirsten McMenamy ziet er namelijk schitterend uit in haar zwart-witte badpak tijdens de Chanel Cruise modeshow in Cannes.

"Je kan ouder worden en nog steeds rock&roll zijn" vertelt Kristen McMenamy tegen de Britse krant Daily Mail. "Grijs haar kan ook mooi staan op een foto."

Naast haar grijs-zilveren haarlokken viel vooral haar verbluffende lichaam op. McMenamy ziet er voor haar 47ste nog zo strak uit, dat ze een 20-jarige zelfs het nakijken geeft. (br.she)



16-05-2011 om 13:52 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
14-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gespot: Platte sandalen op de rode loper in Cannes

Gespot: Platte sandalen op de rode loper in Cannes


http://imageshack.us/m/62/2650/plattesandalen.jpg


Het einde van de hoge hakken is al vaker (onterecht) voorspeld, zelfs door modedictator Anna Wintour van Vogue. Daar wagen we ons dan ook niet aan. Maar op de rode loper in Cannes werd het wel aangedurfd om met platte schoenen te verschijnen.


Oké, we geven het toe: het gaat maar om drie gevallen. Niet voldoende om van een trend te spreken dus. Maar toch is het opvallend, dat in het tijdperk van hoog, hoger, hoogst drie actrices afzonderlijk van elkaar op hetzelfde festival voor platte schoenen kiezen.

Model Lara Stone combineerde platte sandalen met een gouden zijden avondjurk. Sandrine Kiberlain ging nog een stapje verder door een roze avondjurk te combineren met de beroemde sandalen 'Birkinstocks'. Ines de La Fressange droeg dan weer chique teenslippers op de openingsavond van het festival.



Het is misschien een kwestie van gewoonte, maar wij vinden de combinatie 'platte sandaal' en 'avondjurk' toch niet zo elegant.

Een platte sandaal, dat past bij vakantie, bij een short of minirok, bij slenteren en terwijl een ijsje eten. Niet bij 'rode loper' en 'champagne', toch? (br.hln)


14-05-2011 om 18:18 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haal ze in huis: je superwijde broek

Haal ze in huis: je superwijde broek



Tijdens Woodstock werden ze massaal gespot, maar het lijkt er sterk op dat de ruime seventies broeken opnieuw het straatbeeld sieren.


Van Katie Holmes, Eva Mendes, Kate Moss, Elle McPherson tot Claudia Shiffer: vrijwel elke trendsetter onder de celebs heeft de trend begrepen. Om helemaal mee te zijn met de vintage look uit de seventies, wordt de taille hoog gedragen en vallen de broeken zeer ruim onderaan en op enkelhoogte. (kwestie van je platformschoenen te laten piepen).

Collecties
De 'revival van de seventies' scheen een belangrijk thema op de lente/zomer collecties bij onder meer Dior, Marc Jacobs, Derek Lam en Gucci. Ook ketens als Zara, H&M en Mango nemen ze massaal in de collectie op, vaak in luxestoffen als zijde en bewerkt katoen.

Wij je als een echte fashionista overkomen, onthou je maar beter volgende stijlregels: 





-Hoge hakken zijn essentieel . Platte schoenen maken de look niet af, tenzij je zeer mannelijk wil overkomen.
-Om het volume in evenwicht te brengen, draag je een nauw aansluitende top. Een losse, zachte blouse werkt ook, maar onderbreek je door een tailleriem.
-Een tikkeltje seventies glamour mag niet ontbreken. Combineer de wijde broek met platformschoenen en eventueel een ruime, losse hoed.
-Zoek je vrouwelijke dandystijl. Inspiratie is te vinden bij Katherine Hepburn en Marlene Dietrich.
-Tijdens de zomer combineer je de broeken met het streepjesthema en hoge espadrilles. Zo ben je helemaal mee met het trendy 'nautical thema'.


14-05-2011 om 00:17 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag eens een haarbal aan je nek

Draag eens een haarbal aan je nek



Elke kattenbaas stoorde zich al aan haarballen of rondzwervende haartjes. De website 'Moderncat' maakt hier een stijlvol accessoire van, waarmee kattenhaar vanaf nu fashionable is.






De gemiddelde haarbal is niet mooi, maar ontwerpster Heidi Abrahamson maakt hier juweeltjes van. Je kunt haar balletjes, die je zelf rolt van de vacht van je kat, toesturen. Zij tovert dit dan om tot een mooie ketting, een paar oorbellen of een ring, de ballen doen dienst als originele parels. Dankzij deze bijzondere juwelen kun je je kat overal mee naartoe nemen. De prijs van een kattenjuweel is op aanvraag.


12-05-2011 om 15:46 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef power aan je voeten met de hoge platformschoen

Geef power aan je voeten met de hoge platformschoen




Victoria Beckham en Gwyneth Paltrow schijnen verzot op dé 4x4 onder de schoenen: de ultrahoge schoen met verborgen platform. De pletwals onder de schoenen, zo wordt de nieuwste generatie ook genoemd.


Victoria Beckham droeg ze op de recente koninklijke bruiloft en ook  andere celebs wanen zich met deze schoenen op grote voet.


Terwijl de klassieke stiletto doorgaans op een sierlijke punt eindigt, oogt het vooraanzicht van de platformschoen eerder op de boeg van een schip en komt die als het ware naar boven. De traditionele stiletto geeft subtiele macht aan de draagster, terwijl de stevige platformschoen de 4x4 onder de schoenen wordt genoemd en het vermogen heeft om als het ware de ondergrond als een heuse pletwals te verpletteren. "Dit is de schoen van de have-it-all generatie", vertelt de Amerikaanse styliste Luisa de Paula. "De platform voegt enerzijds een dosis drama toe aan de schoen en met de hoge hak oogt deze zeer comfortabel. Hoge hakken met een verborgen platform geven instant lift en laten duizelingwekkende schoenen makkelijker lopen, zo krijg je twee vliegen in één klap".


De platform schoen met ultrahoge hak is het accessoire van het moment, of je daar 735 euro voor neertelt bij Christian Louboutin of 29,99 euro bij New Look. Haal ze gerust in huis, want ook volgend seizoen voorspellen ontwerpers hun massale aanwezigheid in de winkels.


12-05-2011 om 12:35 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karl Lagerfeld lanceert peperduur badpak én nieuw soort schoen

Karl Lagerfeld lanceert peperduur badpak én nieuw soort schoen


http://imageshack.us/m/3/6673/schoenkarllagerfeld.jpg


Karl Lagerfeld heeft duidelijk niet stilgezeten. Tijdens de presentatie van zijn Chanel Cruise collectie in Cannes verblufte hij alle 200 aanwezigen met peperdure badpakken én een nieuw soort schoen.

De nieuwste badpakken mogen een aardige duit kosten. Zo'n paar miljoen euro zelfs. De ontwerper koos namelijk voor erg zeldzame edelstenen om zijn badpakken af te werken. Bezit je een groot, maar net niet zo groot, budget? Dan kan je ook genoegen nemen met de nieuwste soort schoenen van Lagerfeld. Hij ontwierp een laars met een open hiel en open tenen. De ontwerper zelf gaf er alvast de benaming 'Tango Thongs' aan.  (br.she)


12-05-2011 om 11:19 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
11-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trotseer de hitte met kleding van melk

Trotseer de hitte met kleding van melk


http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/5/1/5/media_xl_4176680.jpg?20110511112410


Oma wist wel dat melk de botten steviger maakt, maar dat het witte goedje ook goed is voor de huid? Ela, een eco-vriendelijke modemerk, gebruikt voortaan melkeiwitten in haar stoffen. Dit maakt de stoffen luchtiger en geschikter voor warme dagen.


"We gebruiken soja-extracten en geregenereerde melkproteïnen om de kleding te laten ademen. Daardoor voelen deze zacht aan. Door deze te mengen met katoen, voelt de textuur luxueuzer en zacht aan. Ook ontstaat een lichte glans door de melk dat bij de reguliere biokatoen volledig ontbreekt", vertelt ontwerper Joyjit Talukdar .


De designer mikt op de zomer. "De jurken zijn eenvoudig met een tikkeltje glamour, want ik ontwerp voor vrouwen die zichzelf graag opkleden. Ook zijn ze geschikt voor zomerse soirees en brunches, waar je tegelijk comfortabel en gekleed mag zijn".


Naast melk, schijnt ook bamboe een ideale stof om de hitte te trotseren. Veel ecobewuste designers en shoppers opteren voor kleding met bamboe. Belangrijkste voordeel is de zachte structuur en het feit dat allergieën geen kans maken, wat de stof zeer geschikt voor kinderen maakt.


Andere designers als Didier Lecoanet en Hemant Sagar kiezen dan weer voor de principes van Ayureveda. Hun kleding is doordrenkt met olie en gemaakt van dezelfde samenstelling als bij Ayurvedische massages. Deze oliën dringen zo de kleding en de huid van de drager binnen. (br.hln)


11-05-2011 om 16:09 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
09-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Is het een vals been? Of een laars?

Is het een vals been? Of een laars?



Bloggende fashionista's gaan momenteel wild te keer over de nieuwste laars van Prada, door de vleeskleurige schacht van het ontwerp lijkt het net alsof je pumps aanhebt, maar in werkelijkheid is het een laars.



Maar net door die vleeskleur lijkt het net alsof de draagster een vals been heeft. Je betaalt hier voor iets meer dan 1000 euro voor. Het enige  voordeel dat deze laarzen hebben, is dat je open schoentjes lijkt te dragen, maar je hoeft je niet te ontharen. Hoewel wat stoppels zelfs een minder erge optie dan deze gedrochten lijken.







Een andere lelijke schoen van dit moment is de mannensandaal van Dior waar al een sok in verwerkt is. Was dat niet een look waarvan iedereen ondertussen weet dat deze een grote blunder is? Gelukkig is het stukje stof wel verwijderbaar, waardoor je voor het prijskaartje van 600 euro toch min of meer twee paar schoenen krijgt.


09-05-2011 om 12:42 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
07-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tom Van der Borght wint Belgische editie Triumph Inspiration Awards

Tom Van der Borght wint Belgische editie Triumph Inspiration Awards


http://img84.imageshack.us/img84/2516/tomvanderborght.jpg


De modestudent Tom Van der Borght is woensdag als winnaar uit de bus gekomen tijdens de 4de editie van de Triumph Inspiration Award. De man mag op 6 juli de Belgische tricolore verdedigen tijdens de internationale finale in Berlijn.

Tom Van der Borght wordt omschreven als een getalenteerde modestudent aan de Stedelijke Academie van Sint Niklaas. Zijn project 'Transformama' haalde niet alleen de eerste prijs, maar kaapte ook de publieksprijs weg. "Ik was bang dat ik een stapje te ver was gegaan in mijn creatie. Maar ik vind het geweldig dat de jury mijn concept begrepen heeft. De combinatie van oud en nieuw, van modern en klassiek heeft ervoor gezorgd dat ik mijn klassieke mama heb kunnen omtoveren in een hippe 'madame'.

Op 6 juli vindt in Berlijn de internationale finale van de Triumph Inspiration Award plaats. De winnaar ontvangt een geldprijs van 15.000 euro en zal zijn winnende setje wereldwijd in alle Triumph-winkels verkocht zien worden. (br.she)


07-05-2011 om 00:48 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
06-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nee, Amber Rose, zo hoort het niet

Nee, Amber Rose, zo hoort het niet


http://img713.imageshack.us/img713/1418/amberrose.jpg



Amber Rose is nooit een toonbeeld van verfijnde modesmaak geweest, maar deze week beging ze wel een heel erg modeflater. De kale ex van Kanye West werd gespot in een knalgele jumpsuit die haar figuur bepaald niet flatteerde. Om het geheel nog een stuk oncharmanter te maken, had ze het gewaad gecombineerd met een stel plompe werkschoenen.

Helemaal op haar gemak moet Amber zich niet voelen in het opvallende kledingstuk. Met haar handen diep in de zakken doet ze net alsof ze de aanwezige paparazzi niet ziet. Pas wanneer de flamboyante ex van de rapper na een shopsessie in Fred Segal naar buiten komt met een stel winkeltassen kan er weer een grote glimlach af.
(br hln - beeld photo news)


06-05-2011 om 13:30 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jennifer Aniston gunt u stijlvolle blik op haar boezem


Jennifer Aniston gunt u stijlvolle blik op haar boezem




Deze week nog verklaarde een ex van Jennifer Aniston dat hij omvergeblazen werd door haar. Aan de hand van deze foto's snappen we exact wat hij bedoelt: de actrice, gehuld in een helderoranje jurk, gunde het publiek een stijlvolle blik op haar boezem tijdens de voorstelling van haar nieuwe parfum. Een vetplekje viel niet te bespeuren, ondanks de nauw aansluitende stof.


Qua accessoires hield de 42-jarige blondine het bescheiden: enkel een set oorringen haalde ze uit haar kast om het geurtje -met de toepasselijke naam Jennifer Aniston- aan te prijzen.


Aniston maakt intussen van New York haar nieuwe thuisstad. Ze kocht er twee luxeappartementen, die ze wil omtoveren tot haar perfecte thuis. Haar gerenoveerde villa in Beverly Hills staat te koop voor 22 miljoen euro.


De gelukkige die -naar eigen zeggen- een kort avontuurtje beleefde met Jennifer is de 40-jarige lichttechnicus Brian Bouma. "Ik stond maar zeven uur op de filmset, maar ik was meteen verkocht. Het was onmogelijk om niet verliefd op haar te worden. Ze heeft me van mijn sokken geblazen."


Bouma beweert dat ze hem voor tien dagen meenam naar Los Angeles. Daar zou hij haar vergezeld hebben op het Oscarfeestje van Courteney Cox. Ook op de set van 'Marley & Me' zou hij haar een bezoekje gebracht hebben. (br hln - foto ap)


06-05-2011 om 12:53 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeansmerk G-Star beschuldigt Jack & Jones van imitatie

Jeansmerk G-Star beschuldigt Jack & Jones van imitatie


Een ontwerp van G-Star.


Het Nederlandse jeansmerk G-Star onderneemt gerechtelijke stappen tegen het Deense kledingbedrijf Bestseller. G-Star vindt dat het merk Jack & Jones van Bestseller zijn ontwerpen imiteert, zo meldt het vakblad Textilia op zijn website.


Bestseller verklaart in een reactie nog geen aanklacht ontvangen te hebben, maar het wil wel al kwijt verbaasd te zijn. "G-Star vergeet dat het al twee zaken tegen Bestseller in de Benelux heeft verloren."


G-Star maakt niet alleen een bezwaar tegen eventueel kopieergedrag van ontwerpen, maar verwijt Vila Clothes, eveneens onderdeel van het Deense bedrijf, ook een T-shirt te verkopen met een print van het model Gemma Arterton. Zij is het gezicht van G-Star in een reclamecampagne. Volgens Bestseller is hier geen sprake van opzet, maar van toeval.
In december 2010 won G-star nog een rechtszaak over een bepaalde T-shirtprint van het Zweedse merk H&M. (br.hln - foto ap)


06-05-2011 om 10:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
05-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pijnlijk en gevaarlijk maar wel populair: de korsetpiercing

Pijnlijk en gevaarlijk maar wel populair: de korsetpiercing

Om het filmpje te bekijken klik op de foto





De laatste trend in de wereld van de lichaamsmodificatie zijn verschillende gepiercete metalen ringen in twee rijen die via een touw met elkaar verbonden worden, wat de illusie van een korset creëert. Maar cosmetische chirurgen waarschuwen voor de gevaren en littekens.

Populaire gebieden voor deze korsetpiercing zijn de rug, ribben en in sommige gevallen zelfs de nek. Het plaatsen van de verschillende metalen ringen is bijzonder pijnlijk en kan tot een uur duren. Het effect blijft slechts enkele weken, want de metalen ringen groeien uit, waardoor er littekens achterblijven. Volgens piercingsexperts wint dit korset aan populariteit, vooral in het Verenigd Koninkrijk. Andere bizarre trends in lichaamsmodificatie zijn brandmerken, opzettelijk aanbrengen van littekens, ook gekend als scarring en het aanbrengen van onderhuidse siliconen om bulten en hoorns te creëren. 

Gevaren
Plastisch chirurg Kevin Hancock waarschuwt voor de problemen die dit 'korset' kan veroorzaken: "Ik kan niet geloven dat mensen dit willen. Elke piercing produceert een litteken, elke persoon reageert hier anders op. Voor sommigen kan dit een klein litteken achterlaten, anderen kunnen wildvlees ontwikkelen, waardoor je een permanent rode bult krijgt. Deze rij ringen kan bloeden, geïnfecteerd raken of je kan met deze constructie erg makkelijk ergens achter blijven haken."

Anders zijn
De Britse tatoeëerder Laura Hunt zet deze korsetpiercingen, je betaalt 5,5 euro per ringetje. Ze heeft er zelf een en zegt dat het niet gevaarlijk is. "Dit wordt steeds populairder. Lichaamsmodificatie raakt ingeburgerd omdat iedereen tegenwoordig anders wil zijn. De procedure kan erg pijnlijk zijn, voor sommigen is hetzelfs ondraaglijk. Omdat het oppervlakkig is, is deze behandeling niet gevaarlijk. Deze piercing is wel een open wonde en moet gereinigd worden om een infectie te voorkomen, maar dat is bij andere piercings ook zo. Het blijft maar drie tot vier weken, daarna groeit het gewoon uit. Je mag je wel aan enkele littekens verwachten."


05-05-2011 om 19:56 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lanvin stapt kinderwereld binnen

Lanvin stapt kinderwereld binnen


http://img837.imageshack.us/img837/5117/lanvin.jpg


Het modehuis Lanvin start een eigen kinderkledinglijn. Ze pikken daarmee de draad terug op van de stichtster Jeanne Lanvin.

Vrouwen met een goed inkomen, kunnen binnenkort hun kinderen hullen in de meest luxueuze stofjes. Het modehuis Lanvin komt namelijk aanzetten met een eigen kinderlijn, bestaande uit 25 kledingstukken.

Een exacte prijs is er nog niet, al zullen de gebruikte stofjes zo'n 10 keer duurder zijn dan de normale kinderkledingstofjes. "We wilden wel in de luxesfeer blijven", laat Lanvin nog weten. De kledij is geschikt voor kinderen tussen 4 en 10 jaar. (br.she - foto Photonews)


05-05-2011 om 18:29 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trek aandacht naar je lippen met tijdelijke tattoo

Trek aandacht naar je lippen met tijdelijke tattoo

Klik op de foto om het filmpje te bekijken






De felle print is in, dat is al langer het geval bij kledij, maar dit verovert nu ook de beautywereld. Het gevolg zijn opvallende lippen met patroontjes. Maak je je nu al zorgen hoe je dit gaat aanbrengen? Met de tijdelijke tattoos van Violent Lips is dit zo geklaard.

Voor het dagelijkse leven zijn ze misschien wat extreem, maar wij voorspellen dat felle lippen de trend op festivals worden. Verwacht je aan glitter, luipaardenprints, regenbogen, kant en zelfs polkadots. Om het fashionista's wat makkelijker te maken zijn er de tijdelijke liptattoos, hiermee creëer je in enkele seconden deze look feilloos. Je betaalt iets meer dan 10 euro voor een pakje van drie. Je bereidt je lippen voor door ze nat te maken, je plakt de tattoo en klaar.


05-05-2011 om 16:34 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veronique Branquinho tekent lingerielijn voor Marie Jo

Veronique Branquinho tekent lingerielijn voor Marie Jo




Na een samenwerking met het designerduo A.F. Vandevorst , probeert het Belgische lingeriemerk Marie Jo het Veronique Branquinho voor een collectie speels ondergoed. 

Op 16 juni wordt een tipje van de sluier gelicht tijdens de modeshow van de Academie van Antwerpen. Voordat je de sexy beha's en slipjes zult kunnen dragen, moet je nog wachten tot september, wanneer de collectie in de winkels zal liggen. De Belgische designer gaat een lijn tekenen voor het submerk L'aventure, dit staat bekend om zijn jeugdige, sportieve stijl. 

De Antwerpse ontwerpser Veronique Branquinho is sinds 2009 creatief directeur van Delvaux. Ze werkte eerder al samen met 3Suisses en Camper.


05-05-2011 om 12:35 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
04-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is ook nooit goed: zelfs Madonna voelt zich dik

Het is ook nooit goed: zelfs Madonna voelt zich dik



Ze is een van de slankste en meest gespierde zangeressen, ze ziet er makkelijk 15 jaar jonger uit en toch klaagt ook Madonna over haar uiterlijk. Op het Met Gala bekende ze zich dik te voelen in haar prachtige jurk, de paparazzi bleven haast in shock achter na deze uitspraak.


Ondanks het feit dat de 52 jarige zangeres er fantastisch uitzag in haar strakke jurk voelde ze zich dik.


Madonna zag er maandagavond stralend uit in een strakke, zijden jurk jurk van haar goede vriendin en ontwerpster Stella McCartney. Maar de haast perfecte zangeres, met haar ontzettend slanke lijn, kampte met een gebrek aan zelfvertrouwen maandagavond door te bekennen: "Ik voel me dik", althans een reporter van US Weekly. De omstaanders reageerden vol ongeloof. Voor haar onberispelijke uiterlijk volgt de 52-jarige popster een erg strikt macrobiotisch dieet en een intensief fitnessprogramma. Maar zelfs zij kampt met complexen. Misschien komt het door het feit dat ze onlangs haar personal trainer Tracy Anderson ontsloeg, deze hielp ook Gwyneth Paltrow en Jennifer Aniston aan hun slanke lijn. 


Ondanks het feit dat de 52 jarige zangeres er fantastisch uitzag in haar strakke jurk voelde ze zich dik.




Met deze uitspraak wordt het duidelijk dat haast elke vrouw met een gebrek aan zelfvertrouwen kampt. Als je dames naar hun complexen vraagt, kan haast iedereen meteen een lichaamsdeel antwoorden waar ze iets aan wil veranderen. Het lijkt wel alsof we iedere dame het lichaamsbeeld van de ideale vrouw nastreeft of dat althans probeert na te streven, velen hebben hierbij bijvoorbeeld het uiterlijk van Madonna in hun hoofd. Maar als nu blijkt dat ook zij niet goed in haar vel zit, proberen we dan niet allemaal iets onmogelijk te bereiken?


Zelfvertrouwen heeft vaak niets met je uiterlijk, maar alles met perceptie te maken. Daarom is het belangrijk dat je je op je troeven concentreert, in plaats van op je negatieve punten. 


Aanvaarding: Leer uit de woorden van Kim Kardashian: "Ik mag dan wel wat cellulitis hebben en niet overal even strak zijn, maar door dat de aanvaarden ben ik net sterker geworden. Aanvaard je unieke lichaamsvorm en werk met je troeven: je uitstekende spieren, rondingen en cellen. Want deze maken je tot wat je bent."


Tonen:
Wees niet verlegen door je favoriete lichaamsdelen te tonen. Je verdient het om trots te zien om je lichaam en hier complimenten voor te ontvangen.


Vergeet niet dat je je hele leven in je lichaam moet doorbrengen, dus in plaats van dat te veranderen, kan je beter je houding veranderen.


04-05-2011 om 22:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebs gaan massaal voor rode lokken, sta jij hiermee?


Celebs gaan massaal voor rode lokken, sta jij hiermee?


Scarlett Johansson met rode lokken.


Drew Barrymore begon ermee, Blake Lively sprong op de kar en Scarlett Johansson is de laatste om haar blonde lokken rood te verven. Daarom enkele tips voor wie deze celebtrend wil volgen.


Rood is het nieuwe blond van deze zomer, als we de celebs mogen geloven. Je kunt net als Drew Barrymore, Rihanna en Scarlett Johansson voor een donkere rode tint gaan, de immer trendy Blake Live koos voor een meer subtiele tint. Haarstylist Orlando Pita legt de trend uit: "De haarmode was de laatste tijd erg saai. Iedereen ging voor lange, golvende lokken  op de rode loper. Wanneer je jong bent kun je nog experimenteren en plezier maken. Scarlett Johansson en andere fashionista's plukken nu de vruchten van het nemen van risico's."



Drew Barrymore.
Drew Barrymore.



Dames met een bleke teint staan haast met elke rode tint, zowel licht als fel. Dames met een olijfkleurige huid hebben het wat moeilijker, zij gaan best voor een warme kleur en grijpen meer naar kopertinten. Hou steeds in gedachten dat je met rood de aandacht trekt, het is dus enkel goed voor vrouwen die zelfzeker zijn. Je moet je er ook van bewust zijn datfelle kleuren je ouder maken, zeker wanneer je ouder dan 35 jaar bent.


Kies na het kleuren make-up dat bij je nieuwe kapsel past. Let ook zeker op met lipstick, kies een tint in dezelfde kleur van je haar, dat geldt ook voor je wenkbrauwen. Rode kleuren vervagen sneller dan andere tinten. Dit komt doordat de moleculen in rode verven groot zijn, het is moeilijk voor je haren om deze vast te houden. Daarom mag je enkel gezond, goed onderhouden haar in deze tint te kleuren. Gebruik een speciale verzorgingsshampoo na de kleuring voor een langer resultaat.


04-05-2011 om 10:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emma Watson is best geklede vrouw ter wereld

Emma Watson is best geklede vrouw ter wereld


http://img546.imageshack.us/img546/8539/emmawatsont.jpg


Emma Watson is door het lifestyleblad Glamour uitgeroepen tot best geklede vrouw ter wereld. Op de tweede plaats eindigde Cheryl Cole.

Emma Watson mag dan wel bekend zijn geraakt als de betweterige tovenares uit Harry Potter, de laatste maanden heeft de actrice zich ontpopt tot een waar stijlicoon. Zo was ze het uithangbord van Lancôme en creëerde ze haar eigen lijn voor 'People Tree' en Alberta Ferretti. Dat alles maakt dat de actrice is uitgeroepen tot best geklede vrouw ter wereld.

De rest van de top 10 werd opgevuld door Cheryl Cole, Kristen Stewart, Dannii Minogue, Alexa Chung, Rihanna, Kate Moss, Blake Lively, Olivia Palermo en Lea Michele.

(br.she - foto Photonews)


04-05-2011 om 09:40 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
03-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouw heeft 11 paar schoenen die ze niet draagt


Vrouw heeft 11 paar schoenen die ze niet draagt



Bijna elke vrouw heeft een collectie schoenen die nooit het daglicht zullen zien, dat blijkt uit een Britse enquête.


De gemiddelde Britse vrouw heeft 20 paar schoenen, maar 11 daarvan doet ze nooit aan, dat blijkt uit een enquête bij 3.000 dames. Dit komt neer op een totaal van gemiddeld 450 euro dat in de kast blijft liggen. Ook koopt ze gemiddeld acht nieuwe schoenen per jaar. Bijna een derde kocht schoeisel in de verkeerde maat enkel omdat ze deze mooi vond. Meer dan een derde van de vrouwen, 37 procent, zeggen dat ze schoenen kopen om zichzelf op te vrolijken. Andere redenen voor een nieuw paar zijn een nieuwe outfit, trendy te zijn of om hun schoenenobsessie te voeden.


Het gemiddelde paar kost 40 euro. Een vrouw draagt schoenen gemiddeld drie jaar voor ze deze wegsmijt, een vijfde kan haar geliefde paar niet wegdoen, 21 procent doet nooit oude schoenen weg. 55 procent bewaart haar aankopen veilig in de kast, een op de vijf bewaart ze in de woonkamer, verspreid over het hele huis of zelfs in de auto. 10 procent geeft toe jaarlijks minstens 675 euro uit aan schoenen.


Volgens gedragspsychologe Jo Hemmings, auteur van 'Shoes and Shopping', is hier een eenvoudige verklaring voor. "Schoenen houden allerlei beloften en verwachtingen in. Ze kunnen een outfit transformeren, de benen verlengen, ons groter maken en slanker doen lijken, ze zijn ook erg vergevingsgezind. Ook al komen we wat kilo's bij, onze schoenen zullen altijd passen." (br.hln)


03-05-2011 om 13:18 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
02-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het beautygeheim van Helen Mirren

Het beautygeheim van Helen Mirren

Klik op de foto om de trailer Arthur te bekijken






Dame Helen Mirren is de 60 flink voorbij, maar de Britse met Russische roots is een vrouw die zonder twijfel mooi oud is geworden. We ontmoetten haar op het persmoment voor de film 'Arthur' in Los Angeles en ook in het echte leven in de kleine dame groots in elegantie. Om jaloers op te zijn zelfs, zo jaloers zelfs dat de vrouwelijke journalisten elkaar als kleine kinderen bekampten over wie even mooi oud mocht worden als zij.

Ze droeg een elegante, zwarte Dolce & Gabbana-jurk met lange mouwen. Haar accessoires waren simpel: een gouden horloge, een parelketting en een opvallende rode, brede riem. 

Dus we konden niet anders dan haar vragen: "Helen, wat doe jij om zo mooi te blijven?"

"Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Het zijn misschien mijn Russische genen", grapt ze. "Nee, echt, het is moeilijk om een antwoord te geven want ik weet het niet." (denkt even na).

"Ik doe nooit te veel van alles, maar ik doe wel alles, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben eigenlijk heel lui, dus ik sport nooit echt veel. Ik voel me er schuldig over, maar ik sport niet veel, al probeer ik soms wel wat te bewegen. Ik doe gewoon niet aan overdaad, én ik heb nooit gerookt. Misschien heeft dat er wel iets mee te maken."

Op het scherm
Al suggereert ze dat ze zichzelf niet altijd mooi vindt. "Er komt een moment in je leven dat je moet stoppen met te ontkennen hoe je er uit ziet. Ook ik kan soms niet naar mezelf kijken op het scherm, maar gelukkig moet ik niet naar mezelf kijken, en andere mensen wel."

Geen male-up is bevrijdend
Make-up is ook niet aan haar besteedt. "De make-up in 'Arthur' was minimaal; maar er kwam niettemin make-up bij te kijken. Ik heb onlangs een film gedraaid in Hongarije en daar droeg ik echt niets, helemaal niets van make-up. Heerlijk, op vijf minuten was ik klaar. Echt bevrijdend."

 "Welk parfum draag je?"
Helen: "Ik draag Jo Malone, een Britse parfumier die veel met kruiden werkt en interessante geuren combineert, zoals munt en basilicum." (br.hln)

'Arthur' komt op 11 mei bij ons in de zalen.


02-05-2011 om 12:26 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
01-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En de prijs voor lelijkste hoed gaat naar... prinses Beatrice!

En de prijs voor lelijkste hoed gaat naar... prinses Beatrice!


http://img837.imageshack.us/img837/2921/beatriceh.jpg
Eugenie en zus Beatrice


Op het huwelijk van de Britse prins William en Kate Middleton waren gisteren heel wat hoeden te zien. Ze waren niet allemaal even mooi, maar de prijs voor lelijkste hoofddeksel gaat toch duidelijk naar prinses Beatrice.


De dochter van prins Andrew en Sarah Ferguson kreeg weliswaar zware concurrentie van haar zus Eugenie, die blijkbaar naar dezelfde winkel was geweest.

De hoed heeft inmiddels al een fanpagina op Facebook, die bijna 70.000 leden telt.


01-05-2011 om 11:12 geschreven door fashionista


» Reageer (1)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!