Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

31-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scarlett Johansson schittert in lentecollectie van Mango

Scarlett Johansson schittert in lentecollectie van Mango


http://static3.hln.be/static/FOTO/pe/18/11/6/media_xl_4034706.jpg?20110131124816


De Spaanse modeketen Mango lanceerde net zijn vierde campagne met Scarlett Johansson voor hun lentecollectie: de actrice oogt erg sexy in retro outfits.

De nieuwste collectie van Mango is erg eenvoudig met simpele lijnen en minimalistische silhouetten in felle kleuren en grafische retroprints. We zien veel langere rokken en strakke creaties, erg sensueel, maar op een subtiele manier. Het past helemaal bij de stijl en sexappeal van de 26-jarige actrice. 

Scarlett was enthousiast over de fotoshoot: ze werkte samen met topfotograaf Mario Sorrenti en is erg tevreden over het resultaat. (br.hln)


31-01-2011 om 22:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
30-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergis je niet, dit is een man

Vergis je niet, dit is een man



Met het figuur van een supermodel, volle lippen en hoge jukbeenderen lijkt het moeilijk te geloven dat deze elegante verschijning eigenlijk een man is. De Franse ontwerper Jean Paul Gaultier stuurde het androgyn model op de catwalk in jawel, een bruidsjurk.


De 19-jarige Andrej Pejic, een Australiër met Balkanroots, is ongetwijfeld het schoolvoorbeeld van hoe de komende modellen eruit moeten zien. Anno 2011 schijnen de machomannen ver weg, in de plaats horen meer 'vrouwelijke' modellen met zachte trekken waarbij jongens meisjesachtig mogen ogen en omgekeerd. Perfect voorbeeld is ook onze Hannelore Knuts, ook zij heeft als model iets androgyn over zich.






Het it-mannenmodel is op dit moment bijzonder 'hot'. Niet alleen doet ook ontwerper Marc Jacobs een beroep op hem, regelmatig verschijnt hij voor campagnes in grote modebladen.
Zo kuste hij onlangs nog het Victoria Secret-Model Karolina Kurkova voor de lentecollectie van Gaultier als een lesbisch koppel . Daarmee past hij ongetwijfeld in het modebeeld waarin homoseksualiteit bijna hip is.


30-01-2011 om 11:54 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De klassieke Dockside is terug

De klassieke Dockside is terug




Anno zomer 2011 is hij weer helemaal terug: de klassieke bootschoen. Zowel voor mannen als voor vrouwen en in tal van modellen, materialen en kleuren.






Ergens halfweg de jaren '80 werd hij Dockside gedoopt, terwijl dit
gewoon een bepaald model van het toen danig populaire merk Sebago betreft. De allereerste klassieke bootschoen werd op de wereldzeeën losgelaten in 1935 door Paul Sperry.


Nadat de goede man merkte dat zijn hond zich makkelijk kon bewegen over ijs en sneeuw, ging hij aan het werk met een mes en kerfde groeven in de zool van zijn schoenen. Daar deze zolen een betere grip hadden op gladde ondergrond, werden ze al gauw gedragen door zeelui. De techniek werd in 1923 voor het eerst toegepast, interessant is dat het tot de jaren '50 duurde eer de autobandenindustrie de idee overnam.




De bootschoen groeide uit tot een modefenomeen. Eerst in de VS en Engeland en vervolgens ook in onze contreien waar de Dockside indertijd hand in hand ging met de Milletjas, Burlingtonsok, Chipie jeans en het obligate polootje van Lacoste waarover losjes de in liters eau de toilette gedrenkte trui van Benetton, Chevignon of Scapa...




Vandaag de dag blijven de twee authentieke merken hun originele bootschoen produceren: Sperry Top-Sider en Sebago Docksides. Daarnaast bieden ze ook afgeleiden aan van het authentieke product: in ietwat gewijzigde vorm  met hoge modellen, andere zolen en veterloos of  in andere materialen als canvas, daim en zelfs jeans. Ook de kleuren en prints variëren en dit voor zowel mannen als vrouwen. Terwijl ook andere fabrikanten uiteraard de hype ruiken en mee op de kar - euh boot - springen...



30-01-2011 om 11:43 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
28-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom kopen we graag luxe?

Waarom kopen we graag luxe?


http://img546.imageshack.us/img546/5835/jessicasimpsonlouisvuit.jpg

De omzet van Louis Vuitton stijgt met 11 procent.


Luxeproducten zijn dit jaar weer sterk in trek. Sommige merken doen het echter beter dan andere. Zo zetten de Franse luxehuizen positieve cijfers neer en ook de luxecosmetica industrie profiteert daarvan. Hoe komt het dat we met zijn allen houden van merken? Wat zijn de voornaamste redenen voor dit succes?


Volgens Optimor, een financieel adviesbureau, trekken sommige merken meer aan dan andere. Het bureau rangschikte de top 10 van wereldwijd toonaangevende luxemerken. 

1.     Louis Vuitton
2.    Hermes
3.    Gucci
4.    Chanel
5.    Hennessy
6.    Rolex
7.    Moet & Chandon
8.    Cartier
9.    Fendi
10.    Tiffany & Co

Ook Dior, Lancôme en Yves Saint Laurent zien de verkoopcijfers stijgen. Waarom slagen deze dure merken er, ondanks de crisis, toch in om steeds meer klanten aan te trekken?

1.    Imago: mooie foto's beïnvloeden de consument en brengen hen naar de winkels
2.    De belangrijkste merken richten zich op erfgoed en geschiedenis. Hun legendarische productkwaliteit is een belangrijke factor.
3.    Ervaring: de consument apprecieert de kwaliteitsservice van deze winkels, vooral wanneer ze een groot budget te spenderen hebben.
4.    De dure merchandising van het product. Displays maken de producten aantrekkelijker en wekken de merken bijna tot leven.
5.    We kopen graag exclusieve dingen. Onderzoek geeft aan dat mensen niet alleen in  de aanwezigheid van anderen vaker voor een A-merk kiezen. Ten tweede hoeven anderen niet echt aanwezig te zijn, maar moeten mensen het gevoel hebben dat ze bekeken worden. Luxe is een prima middel om te pronken.


28-01-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
27-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M verknipt rest Lanvin-collectie tot nieuw jasje

H&M verknipt rest Lanvin-collectie tot nieuw jasje


Waste- collectie (foto H&M)


H&M lanceert een nieuwe 'Waste'-collectie met stoffen en kleding van overgebleven collecties. Ook de niet geheel uitverkochte Lanvin-collectie wordt verknipt en hergebruikt. De ontwerpen van Alber Elbaz krijgen zo een nieuw jasje.



Enkele ontwerpen uit de Lanvin-collectie
Enkele ontwerpen uit de Lanvin-collectie


Nadat honderden wachtenden de koude in november trotseerden om toch maar een stuk van de Lanvin-collectie mee te graaien, zou je denken dat er weinig of geen stukken overblijven. Niets is minder waar. Zo schijnt vrijwel de ganse collectie nog verkrijgbaar in de winkel bij het Rockefeller Center in New York. Ook in Nederland zijn er online nog koopjes te doen.

Niet enkel de kleding, ook resterende stoffen zijn nog in voorraad. H&M lost dit op door deze in de nieuwe Waste-lijn hergebruiken. De collectie bestaat onder meer uit jurken, vesten en tassen, ontwerpen door Ann Sofie Johansson, hoofdontwerpster bij H&M.

Patchwork
Elk item lijkt op patchwork door de verschillende stoffen van 'oude stukken' aan elkaar te naaien. Zo bestaat een jasje overduidelijk uit delen van de zebra trenchcoat die Alber Elbaz voor de modeketen ontwierp.

Het is trouwens niet voor het eerst dat de modeketen aan het recycleren gaat.  Ook de voorjaarscollectie uit 2009 werd vooral met afgedragen kleding en productieresten gemaakt.



27-01-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
26-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haute Couture is terug hip

Haute Couture is terug hip


http://img683.imageshack.us/img683/1017/hautecouture.jpg


Haute Couture zou met uitsterven bedreigd zijn. Het is een boodschap die heel wat modejournalisten de wereld instuurden en waar Karl Lagerfeld, nog steeds een van de meest gerenommeerde ontwerpers, gretig op inspeelde door zijn Haute Couture-afdeling te sluiten. Maar 2011 lijkt een verandering aan te kondigen.

Bij Dior verdubbelde het aantal gasten voor de Haute Couture-show in Parijs naar 800 genodigden, omdat "de vraag nu eenmaal zo groot was". Ook Jean-Paul Gaultier merkt een enorme populariteitsstijging op van zijn Haute Couture-afdeling. Volgens experts is de tanende economische crisis, de terugkeer van de Amerikaanse klanten en de nieuwe Aziatische markt verantwoordelijk voor het stijgende succes. (br.she)



26-01-2011 om 11:35 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeans wassen is tijdverlies

Jeans wassen is tijdverlies



Een ongewassen jeans mag dan al 'in' zijn, is het ook hygiënisch? Toch wel, zo blijkt uit een Canadees onderzoek. Het aantal bacteriën in een jeans dat 15 maanden lang geen wastrommel zag, blijft nagenoeg hetzelfde in vergelijking met een verser gewassen paar.


John L, een Canadese student, nam de proef op de som. Hij droeg zijn jeans maandenlang zonder te wassen en liet de bacteriën opmeten. Hij deed hetzelfde bij een paar dat na twee weken in de wasmand verzeilde. Resultaat? Het aantal bacteriën bleek bij beide broeken nagenoeg hetzelfde.

Geurtjes
Onderzoeker Rachel McQueen mag dan al verrast zijn door de uitslag, toch adviseert de man ééns per maand de jeans te wassen. Volgens de metingen verschuilen er zich tussen de 8.500 en 10.000 bacteriën per vierkante meter jeans. De geurtjes die deze achterlaten, kunnen na verloop van tijd tellen.






De student zal het geweten hebben, ook hij beweerde na verloop van tijd een naar geurtje gewaar te worden. Hij loste dat op door de broek een tijdje in de diepvriezer te stoppen. Besefte hij niet dat proper ondergoed beter kan helpen?



24-01-2011 om 20:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
23-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Film Tron inspireert modeontwerpers

Film Tron inspireert modeontwerpers


http://img407.imageshack.us/img407/9793/modeentron.jpg



Balenciaga, Versace, Alexander McQueen,… het zijn niet de minste namen in modeland. Uiterst divers, en toch hebben ze één muze gemeenschappelijk: de film Tron Legacy van Disney.

Tron Legacy speelt vanaf 19 januari in de filmzalen, maar enkele modeontwerpers konden de film duidelijk al eerder bekijken. Zij baseerden er zelfs bepaalde collectiestukken op. Bij Versace en Alexander McQueen vinden we erg strakke lederen jasjes en broeken met bijhorende zilveren, bronzen en gouden versieringen terug.



http://img199.imageshack.us/img199/4834/modeentron1.jpg


Balenciaga maakt dan weer gebruik van een zwarte lederen tas met prachtige gouden Tron-embleem. Om je look helemaal af te werken creëerde Jerome C. Rousseau platformsandalen met duizelingwekkende hakken van 12 centimeter. (br.she)


23-01-2011 om 20:22 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
22-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Megan Fox uit de kleren voor Armani

Megan Fox uit de kleren voor Armani





Vanaf volgende maand wordt het uitkijken in het verkeer, want dan sieren de billboards van Armani het straatbeeld. U zou niet de eerste chauffeur zijn die een gevel ramt door naar Megan Fox te staren. De 24-actrice poseert verleidelijk in lingerie van het Italiaanse modemerk, in een andere foto draagt ze enkel een jean van Armani.

De tatoeages? Op haar schouder een citaat uit Shakespeare's 'King Lear': "We will all laugh at gilded butterflies". En op haar ribben: "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music", uit een gedicht van Angela Monet.



http://static3.hln.be/static/FOTO/pe/5/2/11/media_xl_4021811.jpg?20110121131828



Waarschuwing voor de vrouwen: tennisster Rafael Nadal poseerde in blote bast voor de jeanslijn van Armani. Hij vervangt Cristiano Ronaldo als uithangbord.


22-01-2011 om 02:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
21-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 Belgische designers trekken naar modeweek Parijs

13 Belgische designers trekken naar modeweek Parijs



Dertien Belgische ontwerpers trekken van 4 tot en met 8 maart naar de Parijse modeweek onder het gezamenlijke platform 'Showroom Belgium'. Ze krijgen zo de kans om hun nieuwe collecties voor te stellen aan de internationale mode-industrie, media en aankopers.

Het gaat om jodevisscher, Kimstumpf, Katrien Van Hecke, Madame Nono, Joanne Vanden Avenne, WOLF. by Sofie Claes, Céline Pinckers, Conni Kaminski, Eric Beauduin, Filles a Papa, Monsieur Bul, Niyona en The Cookie Therapy. Showroom Belgium wordt georganiseerd door het Flanders Fashion Institute (FFI) en Wallonie-Bruxelles Design/Mode (WBDM).

Belgische aspect
In februari/maart 2007 organiseerde het FFI voor het eerst 'Showroom Antwerp' in Parijs, een platform voor Vlaams modetalent. Nu slaat het FFI de handen in elkaar met Wallonie-Bruxelles Design/Mode. "Ook al is Antwerpen een naam als een klok in de internationale modewereld, toch dekt de benaming 'Showroom Antwerp' nu minder de lading", aldus general manager Edith Vervliet. "We willen vooral het Belgische aspect in de verf zetten, omdat het gaat over designers uit Brussel, Vlaanderen en Wallonië."

Originele aanpak
De modeweek van Parijs brengt een enorm aanbod van merken en designers met zich mee. "Zich differentiëren van de rest is de uitdading", zo zegt Laure Capitani, projectmanager bij WBDM. Om de aandacht van de internationale scène te vatten, wordt in Showroom Belgium op 4 maart een event georganiseerd. Op een originele manier worden dan de verschillende collecties voorgesteld. Tijdens de selectieprocedures van de ontwerpers werd ook gekeken naar het businessplan van de designer. "We willen er namelijk zeker van zijn dat ze eventuele orders ook kunnen realiseren", aldus Vervliet.



21-01-2011 om 19:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
20-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mannenmode straalt weer luxe uit

Mannenmode straalt weer luxe uit


http://img9.imageshack.us/img9/8922/mannenmode.jpg



De mannelijke versie van de modeweek in Milaan is van start gegaan. Kleppers als Giorgio Armani, Burberry, Prada en Salvatore Ferragamo toonden er hoe zij de man anno 2011 wilden kleden. Opvallend feit: de luxe is terug, en overheerst bijna iedere collectie.



http://img808.imageshack.us/img808/489/carlopignatelli.jpg
Carlo Pignatelli



Met uitzondering van de collectie van Costume Nationale Homme pakten alle designers uit met luxueuze stofjes. Zijde, wol, satijn, leder. Niets was goed genoeg om de mannelijke silhouetten vorm te geven. Dat het iets meer mocht zijn, werd ook duidelijk in de omvang van de manbags, handtassen voor mannen. Die worden groter, opvallender en chiquer dan ooit. Geen kleine schoudertassen meer, maar echte handtasvormen in oversized versies.



http://img822.imageshack.us/img822/2782/carlopignatelli1.jpg
Carlo Pignatelli



De mannen zullen er komende herfst en winter bovendien extravaganter dan ooit uitzien, want patronen zijn weer helemaal hip. Ruitjes, streepjes, dierenafbeeldingen, … je kan het zo gek niet bedenken of je vindt het komende winter op de mannen hun vestjes, truien, en jawel: rokken. Want niemand minder dan Carlo Pignatelli introduceert dit najaar eindelijk de rok voor mannen. Geen kilt, maar een echt rokje, dat bovenop een broek wordt gedragen. Ook Franke Morello gaat mee in die trend, al kiest hij voor nonchalantere wollen exemplaren. Morello gelooft er dan ook heilig in dat 2011 een nog meer barre winter in petto heeft dan 2010. Omslagdoeken, felbedrukte poncho's en gebreide bivakmutsen, allen door Morello, zullen manlief de nodige bescherming bieden.



http://img696.imageshack.us/img696/8649/carlopignatelli3.jpg
Carlo Pignatelli



Carlo Pignatelli zet eveneens een nieuwe trend neer: grijs haar voor mannen. Nadat vrouwen zich al met dit besjes-kapsel opzadelen, krijgen mannen nu ook een kans om grijs door het leven te stappen. En de schoenen? Daar mogen mannen hun eigen zin in doen: gelakte exemplaren, trainers, boots, … alles blijft hip in 2011.  (br.she)



20-01-2011 om 14:06 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
19-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toekomstige prinses van Monaco trouwt in Armani-jurk

Toekomstige prinses van Monaco trouwt in Armani-jurk


http://www.she.be/imgpath/assets_img_she/2011/01/19/1737612/toekomstige-prinses-van-monaco-trouwt-in-armani-jurk_410x240.JPG


Charlene Wittstock geeft haar jawoord aan prins Albert II van Monaco in een jurk van Giorgio Armani. Dat maakte de Italiaanse ontwerper bekend.

De Zuid-Afrikaanse schone is al langer fan van de 76-jarige ontwerper. Ze werd onder meer op het beroemde Rose Ball Gala en op de nationale feestdag van het prinsbisdom in een jurk van Armani gespot.

De ontwerper gaf nog geen details over de jurk, maar hij wordt mogelijk geïnspireerd door het trouwkleed waarin Alberts moeder Grace Kelly trouwde in 1956. De jurk, geschonken door filmhuis MGM, werd gemaakt van Valencienneskant, 23 meter tafzijde, 90 meter tule en een sluier met duizenden parels.  (br.she)



19-01-2011 om 22:23 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
18-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer vijftigplussers dragen hoge hakken

Meer vijftigplussers dragen hoge hakken



Drie vierde van alle vrouwen boven de vijftig draagt nog altijd hoge hakken. De generatie van de glamoureuze oma's bestaat, dankzij celebs als Kim Catrall, Helen Mirren en Jane Fonda.


Vergrijzing of niet, de platte schoen is niet langer de eerste keuze voor rijpere vrouwen die modieus en slank willen overkomen. "Oudere rolmodellen weerspiegelen de stijl die oudere vrouwen willen uitdragen. Hoge hakken zijn een deel van dat pakket", vertelt hoofdredactrice Emma Soames van Saga Magazine, het tijdschrift dat de enquête onder 4.400 vijftigers liet uitvoeren.

Obsessie
Ongetwijfeld spelen oudere actrices een grote rol bij het dragen van een hoge hak, net als de populariteit van series als Sex and the City. Vooral in deze serie lijkt het wel een vrouwelijke obsessie om de schoenen te vereren, wat allicht een weerslag heeft op het succes van hoge hakken bij oudere vrouwen. "Torenhoge stiletto's hebben trouwens altijd op vrouwelijke interesse kunnen rekenen, alsof het een ritueel naar volwassenheid betreft voor vele vrouwen", aldus Soames.

Rustpauze
Volgens de rondvraag zijn oudere dames echter voorzichtig met de allerhoogste stiletto's. Meest gedragen is een meer comfortabele hak, gevolgd door de 'kitten heels'. Slechts 10 procent draagt dapper torenhoge stiletto's. "Wie hakken draagt, dient de voeten op tijd en stond een rustpauze te gunnen", vertelt Soames. "Platte schoenen zijn regelmatig een must, temeer omdat hakken tot permanente problemen met voeten en rug kunnen leiden".

Shoppingkick
Blijft de vraag waarom vrouwen zo tuk zijn op schoenen? "De shoppingkick naar het perfecte paar heeft daar allicht mee te maken", weet Soames. "De jacht naar het perfecte paar doet een vrouwenhart sneller slaan, tot 120 slagen per minuut, te vergelijken met een intensieve training. Opmerkelijk is dat de jacht naar de perfecte rok of ander kledingstuk helemaal niet hetzelfde resultaat geeft. De kick die schoenen teweegbrengen, zouden wel eens de reden kunnen zijn waarom zoveel vrouwen een zwak hebben voor schoenen".



18-01-2011 om 16:42 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 op 4 koopt geen kleding met speciale wasvoorschriften

3 op 4 koopt geen kleding met speciale wasvoorschriften



Koop jij liever geen kleding die speciale droogkuis behoeft? Dan ben je niet de enige, marktonderzoek geeft aan dat het merendeel van de dames kleding met speciale wasvoorschriften liever op de rekken laat hangen.


3 op 4 vrouwen laat kleding die enkel kan gewassen worden bij de droogkeus, links liggen. Ook handwasjes kunnen weinigen bekoren, zo blijkt uit een Brits onderzoek, uitgevoerd door Mintel. 59 procent koopt geen kleding met dergelijke wasinstructies. De belangrijkste reden: gebrek aan tijd. "Wanneer je de dagelijkse klussen op het werk, in het gezin, sociale leven en voor de kinderen optelt, opteren vrouwen graag voor meer gemak bij bepaalde taken. Wassen is daar één, vertelt consumentenonderzoeker Kat Fay. "Het ontbreekt drukke vrouwen gewoon aan tijd".


Ook strijken is niet meteen een gegeerde bezigheid. 71 procent houdt meer van kleding die niet meer gestreken hoeft te worden.



17-01-2011 om 23:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
16-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blonde lokken zijn ouderwets

Blonde lokken zijn ouderwets


http://img132.imageshack.us/img132/8459/blondelokkenzijnouderwe.jpg



2010 was hét jaar voor de blondines, maar 2011 kondigt een stevige terugkeer aan naar de brunettes. Volgens moderedactrices is blond dan ook de meest ouderwetse haarkleur van het moment.

Vorig jaar zagen we plots alle modellen de catwalk betreden met blond, tegen het witte aan, haar. Prachtig bij bleke huidtypes, zeker wanneer je een fan van rozige blush en felgekleurde lippen bent. Maar 2011 zegt voorgoed vaarwel aan blonde lokken. De modellen hebben hun haar weer snel bruin geverfd en ook L'Oréal komt af met 3 IT-kleuren, allen in bruine tinten. Zo vind je bij de 3 nieuwe Inoakleuren enkel nog varianten op karamel-, praliné-, en honingbruin. (br.she)


16-01-2011 om 17:27 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
15-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halfnaakte Portman poseert voor Dior

Halfnaakte Portman poseert voor Dior



Natalie Portman, het nieuwe gezicht van het nieuwste Dior-parfum, poseert zwoel voor de nieuwste reclamecampagne. Zo goed als naakt en enkel met een zwarte strik in haar haren, prijst ze het geurtje van Miss Dior Cherie aan.


Deze zomer raakte bekend dat de Amerikaanse actrice het gezicht zou worden van modehuis Dior. Met haar bekendheid hoopt ze dat het modehuis nog meer goede doelen kan steunen. De 29-jarige, binnenkort te zien in de film Black Swan, is bovendien zwanger van haar eerste spruit.






Vanaf maart verschijnen de beelden in bekende modebladen en op tv. Regisseur van het geheel bleek Sofia Coppola. Portman stapt met deze campagne in de voetsporen van Sharon Stone, Charlize Theron, Monica Belluci en Jude Law.



15-01-2011 om 18:42 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
13-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plastic afval maakt tassen trendy


Plastic afval maakt tassen trendy





Wafa Saab, directeur van een van Libanons belangrijkste verfproducenten, is een milieuvriendelijke fashionista. Aan haar arm hangt een roze en blauwe sporttas. "Het is een Trashy Bag, gemaakt van afval uit Ghana", zegt ze.

Drinkwaterzakjes
De Trashy Smart Bag is het populairste product van Trashy Bags, een Ghanees bedrijf dat in 2007 werd opgericht door de Britse ondernemer Stuart Gold. Toen hij in 2006 naar Ghana kwam, stond hij versteld van de enorme hoeveelheid afval in straten van de Ghanese hoofdstad Accra. Het viel hem op hoeveel plastic drinkwaterzakjes er te vinden waren.

Trashy Bags heeft nu zestig mensen in dienst. Ze verzamelen de plastic zakjes, reinigen en desinfecteren ze, drogen ze en naaien ze aaneen tot grote vellen. Daarmee maakt het bedrijf onder meer tassen in allerlei maten en soorten, portemonnees en hoeden.

20 miljoen zakjes
"We moedigen mensen aan om ons lege zakjes te brengen", zegt Gold. "We betalen er 20 cent per kilogram voor. We verzamelen ook plastic ijs-, vruchtensap- en yoghurtverpakkingen." Trashy Bags zegt dat het sinds zijn ontstaan ongeveer 20 miljoen plastic zakjes gerecycleerd heeft.

De tassen zijn ondertussen verkrijgbaar in de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland, Japan, Nederland, Denemarken en Libanon. In Nederland zijn ze het populairst, in Japan noteert Trashy Bags zijn grootste omzet.

"Het profiel van onze klant is iemand die in het milieu en in Afrika geïnteresseerd is", zegt Gold. "Het zijn meestal mensen die veel reizen, een ruime culturele achtergrond hebben en sterk geïnteresseerd zijn in milieuthema's", merkt Maya Mazloum, die de Trashy Bags in Libanon verdeelt.


13-01-2011 om 20:42 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verleng de werking van je foundation

Verleng de werking van je foundation



http://www.she.be/imgpath/assets_img_she/2011/01/13/1731847/zo-verleng-je-de-werking-van-je-foundation_410x240.JPG



Heel wat foundations beloven een 24 uur-dekking, maar velen zijn na 4 uurtjes al een pak afgezwakt. Toch kan je via één simpele stap je foundation langer laten schitteren.

Zorg bij het aanbrengen van foundation er steeds voor dat je gezicht volledig gereinigd is. Breng dan een olievrije dagcrème aan en laat hem een klein beetje inwerken. Begin reeds met het aanbrengen van je foundation terwijl je crème nog niet volledig is opgedroogd. Kies voor een foundation die transformeert tot een poederig resultaat om de glans van de crème te verbergen. Wanneer de dagcrème dan volledig door je huid is opgenomen is de foundation als het ware vastgehecht aan je huid. Een klein beetje poeder ter afwerking, en klaar is kees.  (br.she)


13-01-2011 om 12:32 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nagellak promoten met blote borsten

Nagellak promoten met blote borsten

http://static0.hln.be/static/FOTO/pe/0/7/5/media_xl_4008335.jpg?20110112120929



Het Amerikaanse American Apparel staat op de rand van een faillissement, daarom zet het modemerk alles op alles om in de aandacht te komen. Hoewel het al langer bekend staat om zijn controversiële advertenties lijkt het nu toch voor de meesten een stapje te ver te gaan.

Topless
American Apparel werd bekend dankzij advertenties waarin jonge verkoopsters in gewaagde poses en schaars gekleed hun koopwaren promoten. Onlangs beweerde de stichter van American Apparel Dov Charney het gewaagde imago te herzien en te stoppen met deze provocerende beelden. Maar wanneer we naar hun nieuwste reclamecampagnes kijken, blijkt hij toch van gedacht te zijn veranderd. In tal van publicaties verschijnen tegenwoordig weer beelden van halfnaakte modellen, vaak gaat het niet op professionals maar personeel van American Apparel. Op eentje is een ballerina te zien die de stoppels onder haar oksels toont in een onthullend topje, in een ander beeld bengelt een erg jonge studente in een transparante t-shirt en kniekousen aan een boom. Als laatste prijst een topless dame de nieuwste lijn nagellakaan. Het gaat hier allesbehalve om functioneel naakt, want wat hebben borsten met nagels te maken, het merk wil duidelijk provoceren in ruil voor wat media-aandacht.



Ballerina showt de stoppels onder haar oksels in onthullend topje.
Ballerina showt de stoppels onder haar oksels in onthullend topje.



Verbod
Het is dan ook niet verwonderlijk dat in het verleden heel wat overheden gelijkaardige campagnes van het merk verboden. In het Verenigd Koninkrijk werd een advertentie van American Apparel niet in het magazine VICE geplaatst omdat het mensen zou kunnen beledigen. In 2007 plaatste American Apparel twee billboards in New York en Los Angeles met een beeld van een personage uit een film van regisseur Woody Allen, waarbij hij verkleed is als rabbijn. Allen klaagde het bedrijf voor 10 miljoen dollar aan en noemde de campagne goedkoop en kinderachtig. 

De beelden vallen ook niet in goede aarde bij het grote publiek. Heel wat gebruikers van Twitter reageerden al dat dit overdreven is.



12-01-2011 om 21:48 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
11-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modeblogster krijgt eigen collectie bij H&M

Modeblogster krijgt eigen collectie bij H&M



Elin Kling.


De Zweedste stijlconsulente en blogster Elin Kling werkt samen met modeketen Hennes & Mauritz aan een exclusieve collectie. Die zal in Zweden te koop zijn.

De collectie van Kling wordt 3 februari gelanceerd, bestaat uit negen stukken en twee accessoires. De stijl is minimalistisch, met een bohemientoets en zal in de rekken van 10 winkels liggen. Tien procent van de opbrengst zal gaan naar de organisatie UNICEF. "De blog van Kling is erg populair in Zweden, veel fashionista's volgen haar op de voet", aldus marketing manager van H&M Sofia Jegerborn. Het is de eerste keer dat een blogger een eigen collectie krijgt die op zo'n grote schaal verkocht zal worden, dit illustreert dat blogs een steeds grotere invloed hebben op de modetrends.

Kling is heel enthousiast over de collectie en tevreden met het resultaat, de stukken omschrijft ze als perfecte een weerspiegeling van haar eigen stijl.


11-01-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
09-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dit is dé handtas van het moment

Dit is dé handtas van het moment



'Geek chic' is al een tijdje aan een opmars bezig, en verwacht wordt dat de trend komende lente zal pieken. Het begint alvast goed met dé handtas van het moment, die perfect aansluit bij de 'geek chic'-levensstijl: een 'satchel' of boekentas. Deze trend is genderneutraal: ook mannen kunnen deze tas perfect dragen.


Deze handtas is gemaakt uit een zachte stof (dus geen hard leer zoals bij een diplomatentas) en heeft een lange riem, waardoor je hem op je schouder of gekruist over je borst kan dragen. Comfortabel, handig en nu dus ook (weer) hip.

Designers zijn al massaal op de trend gesprongen. Ze voorspellen dat dé tas gemaakt zal zijn van een redelijk slap, verweerd leer, wat tegelijk ook een vintage look geeft. De ideale tas heeft ook nog een handvatje en twee toffe sluitingen.
 
Mulberry schiet de hoofdvogel al met de 'Tillie', een tas die maar liefst 1000 euro kost. Het bedrijf meldt dat de tassen al bijna dubbel zoveel verkocht worden als vorig jaar.



De Tillie van Mulberry kost maar liefst 1000 euro.
De Tillie van Mulberry kost maar liefst 1000 euro.



Hoe draag je deze hippe tas?

1)    De kostschoollook

Een skinny jeans, wit hemd, een boyfriend blazer en enkellaarsjes: score!

2)    Ecclectisch

Combineer dat fleurige zomerjurkje met een paar bottienen en de tas. Platte gladiatorsandalen kunnen ook nog, maar blijf weg van hakken!

3)    Bohemien

Een legging, een tuniek en een paar ballerina's: meer heb je niet nodig.



09-01-2011 om 13:48 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
08-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vrouwen kleden zich vaak jonger dan hun leeftijd


 Vrouwen kleden zich vaak jonger dan hun leeftijd



Tot hun zeventigste verjaardag willen vrouwen zich jonger kleden dan ze werkelijk zijn. Als dat met zorg gebeurt, heeft dat hetzelfde effect als bij Helen Mirren, Kim Cattrall of Michelle Pfeiffer. Indien niet, dan ziet het er meestal belachelijk uit.

Maar liefst negen op tien vrouwen wil zich jonger kleden dan haar leeftijd. Ze plannen om zich op leeftijd te kleren 'als ze zeventig zijn'. Deze vrouwen spiegelen zich daarbij aan celebs die er alles aan doen om ouder worden te verslaan en zich opvallend 'jong' kleden. Jane Fonda, nu 73, bewijst dat telkens weer. Vorige maand nog verscheen ze in een lederen minirok in een Amerikaanse talkshow.

Ouder voor carrière
Opvallend is dan weer dat twintigers hun best doen om zich iets ouder te kleden. Dat moet hen een sérieux geven die hen vooruithelpt in hun carrière. De helft begint zich jonger te kleden vanaf hun 30ste verjaardag. Tegen de 40ste verjaardag is dat al 90 procent.

Het is een fenomeen dat aan mannen voorbijgaat: slechts 12 procent wil zich jonger kleden dan hij werkelijk is.

Maat en figuur
"Je leeftijd verslaan is niet zo moeilijk. Het gaat erom dat je de juiste kleren kiest voor je figuur en maat, en niet zozeer dat je exact draagt wat 20-jarigen dragen. Een outfit die je past en enkele moderne trends implementeert, doet de jaren er zó afvliegen", aldus personal shopper Alain Mehada van de kledingketen Debenhams, dat het onderzoek liet uitvoeren.

Hakken en vesten
De belangrijkste kledingstukken om een vrouw 'jonger' te doen voelen en uitzien zijn: ondersteunend ondergoed, hoge hakken, getailleerde vestjes en trendy accessoires.

Celebtop
Debenhams maakte ook een top-10 van (vrouwelijke) celebrities die er het best in slagen een pak jonger uit te zien dan ze werkelijk zijn.

Op één staat actrice Helen Mirren die op haar 65ste nog durft rondlopen in bikini. Op twee en drie staan Sophia Loren (76) en Jennifer Aniston (41). Bekijk deze dames en de rest van de top-10 in onderstaande fotoreeks.



08-01-2011 om 12:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rode lingerie brengt heel jaar geluk

Rode lingerie brengt heel jaar geluk


http://img3.imageshack.us/img3/9766/rodebh.jpg


Wie in het begin van het nieuwe jaar rode lingerie draagt, heeft het hele jaar geluk. Vooral Zuiderse vrouwen geloven in de volkswijsheid. Zij slaan massaal rode niemendalletjes in.


Draagt een vrouw bij het begin van het nieuwe jaar rode lingerie, heeft ze niet alleen tijdens Oud- naar Nieuwjaar geluk, maar het ganse jaar. In veel landen wordt het oude gebruik nog steeds toegepast.


De wijsheid ontstond in het oude China. Op de laatste avond van het jaar verscheen er, volgens overleveringen, altijd een wild dier met de naam 'Nian'. Deze at een aantal dorpsbewoners op. De bewoners waren bang totdat een oude man het dier temde en op de rug van het dier het dorp verliet met de woorden 'Vanaf nu moet iedereeen in het oude jaar de ramen van alle huizen rood versieren". Sindsdien werd het dier nooit meer gezien.


Rood verdrijft boze geesten en brengt geluk in het nieuwe jaar. Nog steeds worden de ramen in  bepaalde delen van China rood versierd.


Italiaanse, Turkse en Spaanse vrouwen geloven liever in de rode lingerie. Daar is het gebruikelijk om uitsluitend rode lingerie met kerst te schenken.  De lingerie-etalages kleuren rood met verleidelijke behasetjes, jarretels, boxershorts, strings en andere pikante  lingerie. "Elk jaar wordt het gekker. 10 jaar geleden zag je nog niet zoveel rood in de etalages, we verkopen elk jaar meer", vertelt manager Ahmet Alkim Sezgin van Komedan, een grote Turkse lingerieketen. "De hele familie koopt voor elk familielid wel iets roods en dat gebruik neemt alleen maar toe".



08-01-2011 om 11:58 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
06-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kapsels om te proberen in 2011

Kapsels om te proberen in 2011


http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/1/12/11/media_xl_4001591.jpg?20110106175754


Eerlijk is eerlijk: erg veel verandert de kapselmode niet in 2011. Wel sluipt er terug nonchalance in de kapsels (de warrige out of bed look), gecombineerd met een heel cleane, strenge cut. Dat zegt kapper Chris McMillan, die goed tien jaar geleden een van de beroemdste kapsels ooit bedacht: 'The Rachel', naar het kapsel van Rachel, het personage dat Jennifer Anison speelde in Friends.






Wie kort haar heeft of wil, kiest best voor 'de nieuwe bob': een kort, rond kapsel met als nieuwe twist laagjes, die zichtbaar zijn op de kaaklijn in de vorm van kleine uitstekende piekjes.

Ook belangrijk: het haar lijkt van achter naar voor te lopen, en de froufrou is lang en verdwijnt naadloos in het kapsel. Het verschil met de gewone bob is dus vooral dat het iets frivoler wordt, en minder gebeeldhouwd.






Mag het iets pittiger? Laat dan een boel laagjes knippen, in geometrische vormen zodat er volume in komt en het kapsel geen 'helm' lijkt.

McMillan: Deze kapsels moeten elke maand bijgeknipt worden voor een maximaal effect. Om de laagjes bij de bob zichtbaar te houden, voeg je een beetje serum toe aan klam haar. Na het drogen leg je het haar in de juiste richting, weerbarstige plukken haar die in de verkeerde richting wijzen strijk je best plat.







Wie halflang haar heeft, moet het zo snel mogelijk laten groeien, want 'midi' geldt enkel voor de roklengte. In 2011 zijn lange haren in. Laagjes blijven een must om het haar zwier te geven, vooral als ze in elkaar over vloeien, en dus niet 'gezaagd' lijken.

Dit kapsel wordt gedragen in een doodgewone middenscheiding of met een zware froufrou, die tot bijna over de ogen valt. Asymmetrische frous zijn uit den boze.





Wie krullen wil in haar steile haar, kan zich helemaal uitleven. Wilde golven zijn een must, en kunnen gewoon met een krulijzer gemaakt worden. Pik er willekeurige haarstrengen uit, zodat er veel variatie in ziet. Gebruik een styling crème of mouse om de strengen uit elkaar te houden en/of een lichte hairspray.

Wie al krullen heeft, steekt vooral de stijltang ver, vér weg. Die krullen mogen nog meer in de verf gezet worden, overdrijf ze zodat je volume krijgt. Krulhaar is meestal droger dan ander haar, en vraagt een uitstekende verzorging.



06-01-2011 om 20:04 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
05-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verzorgde nagels


Verzorgde nagels


http://img521.imageshack.us/img521/9255/nagelslakken.jpg



Schone, mooi gelakte nagels zijn een voorwaarde voor een verzorgd uiterlijk. Met een klein beetje moeite ben jij de trotse bezitter van mooie nagels.

De nagelverzorging begin je met het verzachten van de nagelriemen met een zogenaamde cuticle remover. Hierna duw je de nagelriemen zachtjes met een bokkenpootje terug. De nagelriemen zijn weliswaar nog zacht en soepel van de cuticle remover, maar een klein beetje nagelriemcrème werkt extra verzorgend op de nagelriemen alvorens tot de verzorging van de nagels over te gaan.

Versterkende cocktail
Het nagelbed heeft - het liefst iedere dag - baat bij het gebruik van een voedende en verzorgende nagelolie of -crème. Breng de olie 's avonds aan (nadat je eventuele lak hebt verwijderd) en laat het de hele nacht intrekken. Zijn de nagels extreem zwak, dan is het gebruik van een nagelverharder aan te bevelen.

Ook zijn er tegenwoordig producten te koop die als een soort voedingssupplement voor de nagels werken. Zij werken als een versterkende 'cocktail' voor de nagels en verbeteren de structuur van het nagelbed met provitamine B5, keratine, calcium en conditioners.

Zo lak je zelf je nagels
Je hoeft je nagels niet per se met een opvallende, felle kleur te lakken. Je kunt ook heel goed een lichte kleur of wit doorschijnende lak gebruiken. Ook dan worden je nagels mooi glanzend.

Volg de onderstaande stappen om je nagels professioneel te lakken:

    * Ontvet eerst je nagels.
    * Vijl je nagels met een glasvijl zo recht mogelijk af.
    * Lak je nagels van onder naar boven.
    * Laat bij de zijkanten een stukje open, hierdoor lijken je nagels langer.
    * Laat ze goed drogen, zodat je geen stof of haartjes vangt.


Onderhoud Wekelijks onderhoud is de basis voor prachtige nagels met een regelmatige lengte en gelijkmatige vorm. Ondanks goed onderhoud kan zich een haakje of scheurtje in de nagel voordoen. Meestal gebeurt dit op een moment of plaats waar geen vijl binnen handbereik is. Er zit dan vaak niets anders op dan dit haakje af te scheuren. Hierdoor scheurt de nagel verder in, waardoor van een gelijkmatige vorm geen sprake meer is.

Juist nu zou een glasvijl handig zijn geweest. Er zijn glasvijlen in tasformaat; deze hebben een ideaal formaat en kun je dus altijd meenemen. De fijne structuur van de nagelvijl zorgt ervoor dat zelfs de kleinste oneffenheden weggevijld kunnen worden. De vijl is onslijtbaar en hygiënisch.

Waarom niet…

    * Je nagels reinigen met een beetje zeep in plaats van nagellakremover? Met zeep verwijder je nagellakrestjes niet.
    * Knippen met een schaartje? Door de nagel te knippen ontstaan er fijne scheurtjes die uiteindelijk haakjes en diepere scheurtjes kunnen veroorzaken. Bovendien is het met een nagelknipper of nagelschaar vrijwel onmogelijk om één vloeiende vorm te krijgen. Met een vijl lukt dit wel.
    * De nagels van je kindje vijlen? Een glasvijl is ook geschikt om kindernagels te vijlen. Kinderen vinden het knippen van de nagels vaak niet leuk.
    * Een nagelsjabloon gebruiken? Dit is heel handig bij het lakken. Je smeert de nagellak nooit meer verkeerd!  (br.gezondheidsnet)



05-01-2011 om 00:00 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
04-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Romeo Beckham mode-icoon in wording

Romeo Beckham mode-icoon in wording



De achtjarige Romeo Beckham, zoontje van David en Victoria, prijkt nu al op een Britse lijst van bestgeklede mannen.


De middelste zoon van de Beckham's, die al over een eigen kledinglijn beschikt, staat op nummer 26 in het top 50- lijstje van best geklede mannen van 2011, geselecteerd door GQ men's magazine. Hij staat net onder papa David. Kenners spreken van een toekomstige celeb-figuur omdat hij graag experimenteert met kleding. Zijn stijl is uniek en apart.


Op nummer 1 staat acteur Aaron Johnson. Prins Harry die er 'goed uitziet omdat het hem niets kan schelen' staat op nummer 5, terwijl broer William pas op de 27ste plaats eindigt. Acteur Mel Gibson krijgt de titel van 'slechtst geklede man' mee.


04-01-2011 om 13:49 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
03-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dita Von Teese werkt aan make-upboek

Dita Von Teese werkt aan make-upboek


http://img218.imageshack.us/img218/8929/ditavonteesef.jpg



Het burleske pin-upmodel Dita Von Teese is druk aan het werken aan haar eigen make-upboek. Dat schrijft ze op haar Twitter-pagina.

In het boek zal Von Teese verklappen hoe je makkelijk zelf aan een prachtige retrolook als de hare kan komen. Volgens de 38-jarige vrouw heb je er namelijk geen stylisten voor nodig, maar enkel een paar tips. "Ik doe mijn haar en make-up immers steevast zelf", verklapt ze.

Het boek zou in 2011 in de winkelrekken moeten liggen. Op haar Twitter-account geeft ze alvast een foto uit het beautyboek prijs. (br.she)



03-01-2011 om 22:33 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
01-01-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Burlesk' maakt jarretellen weer hip

Burlesk maakt jarretellen weer hip


http://img833.imageshack.us/img833/9520/jartellen.jpg



Jarretellen zijn officieel weer hip, en dat heeft het te danken aan de burlesk rage. Dita Von Teese is ermee begonnen, de Schoon Madammen zetten het voort, en met de film Burlesque komt de trend voorlopig tot zijn hoogtepunt. Het afgelopen jaar steeg de verkoop van jarretellen met 65 procent.


Vijftig jaar geleden waren jarretellen heel gewoon, en de enige manier om kousen op te houden. Toen kwam de 'broekkous' die de jarretellen, op huwelijksnachten na, in het verdomhoekje duwde.  En de interesse komt van vrouwen uit alle leeftijdsgroepen.  "De interesse in retrolingerie met een moderne twist is enorm", aldus directeur Tony Jarvis.

De laatste keer dat jarretellen een comeback maakten, was begin de jaren '90 toen Madonna nog echt de Queen of Pop was. Zij maakte jarretellen trendy door ze te dragen met het fameuze roze korset van Jean Paul Gaultier op haar Blond Ambition-tournee.

Burlesk werd in de 19de eeuw in Londen ontwikkeld. Het begon als  entertainment voor de arbeidersklasse, waarin 'gevestigd amusement' zoals opera, Shakespeariaans theater en ballet op de korrel werden genomen.  Later breidde het uit naar een populaire mix van komedie, theater en striptease.

In vele grootsteden zijn burleske shows weer een grote hit. Ook burlesk dansen is een echte trend.



01-01-2011 om 00:14 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!