Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

05-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maak je haar zomerklaar

Maak je haar zomerklaar



http://img819.imageshack.us/img819/4224/haar.jpg



De zon straalt aan de hemel, tijd voor een likje zonnebrandcrème op de snoet. Maar wat met je haar?

Je haar heeft enorm te lijden onder de schadelijke zonnestralen. Niet alleen droogt ze uit door de hitte en de UV-stralen, de kleur wordt ook nog eens dof en de lokken vaak onhandelbaar. Probeer je haar daarom steeds zoveel mogelijk bescherming te bieden door een hip hoedje of ander hoofddeksel te dragen.

Toch niet zo'n fan van die petjes en bandana's? Er zijn ook heel wat sprays op de markt die je haren extra verzorging bieden tijdens de zomermaanden. Zo is er de Brume Jour Protection, een beschermende spray voor gekleurd haar van Kérastase of de Color Extend Sun van Redken. Geen fan van al die extra producten? Dan kan je ook steeds wat zonnebrandmelk mixen met wat water en in een verstuifbus gieten. Dit mengsel geeft je lokken de nodige bescherming en zorgt meteen ook voor die zwembadlook.

Je shampoo vervang je tijdens de zomermaanden best door eentje voor droog of beschadigd haar. Je haar krullen, föhnen of stylen laat je ook best achterwegen, omdat dit je haar nog meer uitdroogt. Toch echt geen fan van de natuurlijke look? Probeer je haar dan voor 80% te laten drogen door de lucht en werk af met wat stylingproducten. Wil je je coupe bovendien extra lang behouden? Kies dan voor een haarlak, die ook nog eens UV-filters bevat. Zo zie je er stralend uit en wordt je haar beschermd.



05-07-2010 om 11:52 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
04-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bandeau-bikini opnieuw hip

Bandeau-bikini opnieuw hip


http://img43.imageshack.us/img43/5046/bandeaubikini.jpg



Na twintig jaar is de bandeau-bikini, waarbij het bovenstuk als een band rond de borsten wordt gedragen, weer helemaal terug. Het grote voordeel van deze bikini is dat je schouders egaal bruinen.



http://img251.imageshack.us/img251/818/bikinil.jpg




04-07-2010 om 14:41 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
03-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze slips zijn niet te koop


Deze slips zijn niet te koop



Opvallend is ze wel, de nieuwste reclamecampagne van Sloggi, al is het niet de bedoeling dat we de drie tourklassementen met rode bolletjes, groene of gele slip straks aantrekken. De niemandalletjes zijn immers niet te koop.

Tour de Sloggi, zo luidt de nieuwste campagne langs de Vlaamse wegen. Meer dan de gemiddelde autobestuurder uit zijn concentratie brengen, doen ze niet. De bevallige dames dragen de tourkleuren louter als infocampagne.


Het is niet de bedoeling dat Vlaamse vrouwen dit dragen, zo luidt het eensgezind bij Sloggi. Vlaamse dames dragen, volgens de fabrikant, liefst wit en zwart. Tijdens de zomer verkiezen we vleeskleurige slips maar zeker geen kleurtjes. (br.hln)



03-07-2010 om 00:40 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
02-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sex and the City bezorgt dames een financiële kater

Sex and the City bezorgt dames een financiële kater



De nieuwste Sex and the City film doet wat met vrouwen en hun bankrekening. In Amerika zijn er volop zelfhulpboeken over financiële problemen te koop, nadat vrouwen zich net als de hoofdpersonages, in dure designerspullen willen steken. De auteurs van de zelfhulpboeken zijn journalisten die allen shopverslaafd raakten.

De vrouwen in Sex and the City geven niet meteen het beste voorbeeld: elke avond uit eten gaan, overnachten in de beste hotels, rondlopen met de duurste designershoes en pronken in  de prachtigste gewaden. Het doet de modale vrouw watertanden en  grijpen naar nieuwe, exclusieve outfits.

Voorbeelden
Eén van de te beklagen dames betreft de Amerikaanse Washington Post-journaliste Nancy Trejos. Naar het voorbeeld van collega-schrijfster Carrie dweilde ze de designerwinkels af en maakte ze hopen schulden. Uiteindelijk dienden haar ouders de dame uit de financiële nood te helpen.

Ook modejournaliste Avis Cardella raakte shopverslaafd en schreef er een boek over 'Memoirs of a Shopping Addict'. Door de SATC reeks leek shoppen bijna een vorm van feminisme.

"In SATC hoort shoppen en designeroutfits bij het dagelijks leven. Het sprak de assepoes in ons aan", geeft Catey Hill, ook één van de auteurs, aan. ""Hoogtijd om ons enkel te concentreren op de plot van de serie en niet op de pracht en praal dat er rondhangt. SATC heeft niets met de realiteit te maken".



02-07-2010 om 10:16 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
01-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inhoud handtas is 423 euro waard

Inhoud handtas is 423 euro waard



Een handtas is het heiligdom van een vrouw. Het maakt haar outfit, maar zorgt er tegelijk voor dat ze alles wat ze nodig heeft en nodig zou kunnen hebben bij zich heeft. De totale waarde van de inhoud van zo'n handtas wordt (inclusief tas) geschat op 423 euro. Alle (Britse) vrouwen samen hebben zo'n 8,6 miljard euro aan hun schouder hangen.

De handtas zelf is gemiddeld 63 euro waard. De portemonnee kostte 36 euro, en bevat 34 euro, de gsm is goed voor 130 euro en de mp3-speler kostte 48 euro. Make-up, zonnebril en agenda zijn nog eens goed voor respectievelijk 22, 31 en 49 euro. Een op twintig vrouwen bewaart een designerzonnebril (120 euro) in de handtas. Gemiddeld dragen vrouwen drie kredietkaarten mee, zo'n vijf procent heeft er meer dan tien.


60 procent bewaart er documenten met naam en adres, samen met huis- en autosleutels. 71 procent steekt ook hun paspoort of rijbewijs in de handtas.

Ongeveer 18 procent van de vrouwen is haar handtas al eens kwijtgeraakt, door te verliezen of door diefstal. Vijf procent van de vrouwen kreeg daardoor te maken met identiteitsdiefstal.


De studie werd uitgevoerd door de website itsmyid.co.uk, die beschermende hoesjes voor paspoorten maken. "Wij denken dat 423 euro een conservatieve schatting is. Ook mogen we de spullen met emotionele waarde, zoals foto's, niet vergeten. Bij diefstal worden deze maar zelfden terugbezorgd", aldus Victoria Barrett.


Barrett wijst er ook op dat de kost van een gestolen handtas hoger is dan het lijkt. "Er is de waarde van alles dat je kwijt bent, plus alle kosten om de gestolen spullen, zoals rijbewijs en sleutels, te vervangen."



01-07-2010 om 00:53 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
30-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De koningin onder de schoenen: goud, diamanten en roze kussentjes

De koningin onder de schoenen: goud, diamanten en roze kussentjes


http://img517.imageshack.us/img517/915/schoenenmetdiamanten.jpg


Schoenen met een torenhoge hak blijven vrouwen bekoren, maar ééntje kan zich toch wel koningin van de schoenen kronen. Een pump gemaakt uit goud, afgezet met diamanten en voorzien van roze kussentjes om de voeten te ontlasten.


De designer is niet de wereldberoemde Manolo Blahnik of de immens populaire Christian Louboutin. Juwelier House of Borgezie zit achter het ontwerp, dat toepasselijk 'Eternal Diamond stiletto' werd genoemd.


De schoen werd bedacht door de Britse juwelenontwerper Christopher Michael Shellis en is gemaakt van 2.200 briljant gesneden diamanten, in totaal goed voor 30 karaat. Drie jaar is er aan de stiletto gewerkt. Minstens 113.000 euro moet je voor de schoentjes neertellen (zo zegt de website), en de sterren staan al in de rij.




http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/10/15/9/media_xl_3774474.jpg?20100630135100



Shellis noemt zijn 'schoen' liever 'een juweeltje'. "Om dit te maken moest ik het fundamentele principe van de klassieke stiletto helemaal herdenken. Het is dan ook eerder een juweel dan een schoen, die kan gedragen worden als de ultieme, vrouwelijke versiering.

Bij de schoen hoort een garantie van duizend jaar - voor als een diamantje of twee zou loskomen.

Een schitterend juweeltje voor bals, sterrenhuwelijken en de rode loper.



30-06-2010 om 15:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Panty hydrateert nu ook je benen

Panty hydrateert nu ook je benen


http://img809.imageshack.us/img809/1223/panty.jpg


Het mag dan wel 30 graden buiten zijn, stiekem kijken we met She reeds uit naar de nieuwe wintermode. En die belooft er eentje met heel wat verzorgende eigenschappen te worden.


Het modemerk Wolford pakt dit najaar uit met twee wel erg opvallende panty's. Zo vind je een glanzende panty die dankzij de aanwezige microcapsules cellulitis bestrijdt, maar het echte innoverende karakter vind je pas bij de Hydra Care. In die panty zitten namelijk hydraterende bestanddelen die je benen enkele uren intens hydrateren en zo die doffe, uitgedroogde winterhuid tegengaat.

De panty's zijn vanaf september verkrijgbaar vanaf 26 euro.  (br.hln)



30-06-2010 om 00:25 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
29-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Ralph Lauren-model opnieuw onnatuurlijk dun gefotoshopt

Nieuwe Ralph Lauren-model opnieuw onnatuurlijk dun gefotoshopt


http://img180.imageshack.us/img180/1889/ralphlauren.jpg


Tao Okamoto mocht vorig jaar al eens aantreden voor de wintercampagne van het modehuis Ralph Lauren, maar haalt nu pas alle kranten met de nieuwste campagne voor de bekende poloshirts van het modehuis. Het model werd namelijk bijzonder onnatuurlijk dun gemaakt met behulp van het fotobewerkingsprogramma Photoshop.

Ralph Lauren beging eerder al grove Photoshop-fouten door modellen als Filippa Hamilton en Valentino Zalvaeva een uiterst dunne wespentaille aan te meten via het pc-programma. Volgens insiders ziet Ralph Lauren nu eenmaal graag extreem magere vrouwen, en moeten zijn modellen dat ook uitstralen.

De bewerkte foto van Tao Okamoto is voorlopig enkel nog maar verschenen op de website van de detailhandelaar Nordstrom. Geen van beiden heeft reeds bekend gemaakt of de foto al dan niet bewerkt werd door Ralph Lauren zelf of door de handelaar.  (br.she)



29-06-2010 om 11:10 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
28-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouw verkiest lang haar met laagjes

Vrouw verkiest lang haar met laagjes



Het favoriete kapsel voor vrouwen: lang haar in laagjes. Uit een onderzoek van haarmerk Andrélon blijkt dat traditionele snitjes het nog steeds goed doen. De ooit zo populaire permanent of de ultrakorte stekeltjeskapsels vallen nog verre van in de smaak.


Lang haar, geknipt in laagjes lijkt de gemiddelde vrouw het mooist en tegelijk meest gedragen model. De permanent, de grote kuiven, hanenkammen en superkorte kapsels worden gecatalogeerd als 'vreselijk', al vreest het merendeel dat deze ooit weer als 'trend' zullen opduiken. Net als de 'coupe soleil'.

Humeur
Het haar is een belangrijk gegeven voor de dames, 2 op 3 voelt zich beter als het haar goed zit. Het vrouwelijk humeur vaart wel bij een goede snit: de ondervraagde vrouwen geven zelfs aan het huis niet te verlaten als het haar niet gestyled zit.






De kapper is een zeer belangrijk persoon om advies over het juiste model te vragen. Ook lonken naar celebs helpt om de juiste snit te zoeken, net als het uitpluizen van tijdschriften.



28-06-2010 om 19:58 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De opkomst van het luxe T-shirt en de 'casual decadence'

De opkomst van het luxe T-shirt en de 'casual decadence'


http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/15/4/11/media_xl_3763991.jpg?20100624160750


Het T-shirt is een basisstuk in een garderobe. Het heeft één groot nadeel: de klassieke T-shirts zijn te casual voor formele gelegenheden, maar wat draag je dan op die nette rok of broek? Een hemd is algauw te schools of doet te veel aan het werk denken. De oplossing is daar: het luxe T-shirt.

Dit soort T-shirt is gemaakt uit een duurdere stof, die mooi om het lichaam valt en soms versierd is met pailletjes of geslepen glas. Het voordeel van dit luxe (en duurdere) T-shirt is dat het eenvoudig je jeans of een kokerrok kan opwaarderen naar een semi-formele of formele outfit terwijl je de eenvoud en het comfort van een 'gewoon' T-shirt behoudt.

Merken
Alle grote merken zijn op de kar gesprongen, van Balmain tot Alexander Wang en Maison Martin Margiela. Hun T-shirts kosten een half tot een heel maandloon, maar blijken toch heel populair.

Geen opzichtige mode
"In deze recessietijden zijn opzichtige blijken van dure mode uit den boze. Dus grijpen veel fashionista's terug naar de luxueuze versie van een T-shirt, waarbij ze een duur merk kunnen dragen maar er toch eenvoudig bijlopen", verklaart styliste Simone La-Rose in de Britse krant The Telegraph. Bijkomend voordeel volgens La-Rose? "Deze T-shirts zullen nooit uit de mode gaan."



 
http://static0.hln.be/static/FOTO/pe/7/9/10/media_xl_3763945.jpg?20100624155944



Casual decadence

Daarmee is meteen een nieuwe modeterm geboren: casual decadence. "Sommige van deze T-shirts zijn gemaakt van zijde of kasjmier en zijn decadent in al hun eenvoud. Casual decadence dus."

Voor wie het toch graag simpel en bescheiden houdt, zijn er nog altijd de eenvoudige witte T-shirts, met daarop het simpele opschrift 'Luxury'. Zo hou je het rebelse en eenvoudige van het T-shirt toch in leven. (br.hln)



28-06-2010 om 11:29 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
26-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vervrouwelijkt de mannenmode?


Vervrouwelijkt de mannenmode?



Nog niet zolang geleden was het een schande als een vrouw een broek droeg. Maar ondertussen zijn in de vrouwenmode veel elementen terug te vinden van de mannenmode. Wat de ontwerpers de afgelopen dagen lieten zien op de catwalk in Milaan doet echter vermoeden dat er ook een omgekeerde beweging aan de gang is.






-    Legging
Leggings zijn al enkele seizoenen hip voor vrouwen, en hoewel maar weinig vrouwen ze ook kunnen (en durven) dragen, ziet het er niet naar uit dat de legging snel zal verdwijnen. Zeker niet nu die ook mannen aangemeten wordt.

Dit werd gezien op de catwalk bij Armani, die de mannen deze legging liet dragen onder een short (zie verder), wat toevallig erg veel lijkt op de trend in de vrouwenmode om shorts en hotpants te combineren met nylons.

-    Korte shorts
Korte shorts waren opvallend veel aanwezig in Milaan. Dat het een zomercollectie betreft en dat mannen nu eenmaal minder opties hebben dan vrouwen, is echter geen verklaring.

De shorts worden heel casual gedragen, met een los (of openstaand) hemd of T-shirt. Sommige van die T-shirts hebben zo'n wijde V-hals dat een onthaarde, blote bast te zien is.



http://static0.hln.be/static/FOTO/pe/17/9/0/media_xl_3763860.jpg?20100624150852


- Badpak

Armani deed een poging om de monokini voor mannen te lanceren, maar het is duidelijk dat geen enkele man zich daarin zal laten zien. De zwemshorts waren naar goede gewoonte kort en strak.



http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/5/1/4/media_xl_3764209.jpg?20100624172006


-    Sandalen

Sandalen voor mannen mogen weer, en dat bleek ook bij Dolce & Gabbana. Andere ontwerpers deden de mannen een soort mocassins aan.

-    Bloot, bloter, blootst
Over vrouwelijk naakt werden al vele pagina's volgeschreven. Elke zomer is het prijs: vrouwen is korte shorts, korte jurkjes, ieniemieniebikini's.

Maar ook mannen mogen van de ontwerpers heel wat laten zien. Liefst voorzien van een sixpack en zonder één haartje of vetrolletje. Mannendecolletés blijven ook alom tegenwoordig.






Handtassen overal
Tot spijt van vele mannen (en vrouwen), proberen ontwerpers al jaren de 'man bag' of handtas voor mannen te promoten.

De grote, rechtlijnige tassen in een weinig opvallend kleur worden gepusht bij Armani, Etro en Dolce en Gabbana, terwijl Prada kiest voor een nogal groot uitgevallen heuptasje.

Geen van beide zal volgende zomer waarschijnlijk doorbreken...



http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/6/2/5/media_xl_3764210.jpg?20100624172019




26-06-2010 om 23:51 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppen is een sport

Shoppen is een sport



Goed nieuws voor de echte fans: shoppen is best een sportieve bezigheid. Tot deze verrassende conclusie kwam Evy Gruyaert na een heus shoppingexperiment. Op vraag van Aquarius ging ze een uurtje shoppen met een stappenteller. Na afloop had ze maar liefst 2,75 km afgelegd en werd een vochtverlies van 0,6 l opgemeten.


Ook tijdens onze dagdagelijkse activiteiten verliezen we vocht en kunnen we te maken hebben met onvoldoende hydratatie. Zelfs als we niet sporten verliezen we per dag gemiddeld zo'n 2 à 3 liter vocht. Dit vochtverlies wordt veroorzaakt door 'uit het leven gegrepen' inspanningen zoals de kinderen naar school brengen, naar het werk stappen, stofzuigen of jawel, shoppen.     "Heerlijk om vast  te stellen dat shoppen ook een beetje sporten is. Zo kan ik het nuttige aan het aangename koppelen.", aldus Evy Gruyaert na afloop van het Aquarius experiment.


Shoppen maakt bijgevolg niet enkel de bankrekening, maar ook het lichaam lichter. Daarom organiseert Aquarius bij de start van de zomerkoopjes een shopping marathon in Antwerpen, Brugge en Hasselt. Benieuwd hoeveel stappen jij zet tijdens het shoppen?  Kom dan zeker naar het evenement op 1 juli om 11 uur op de Meir in Antwerpen. Evy Gruyaert deelt er stappentellers uit zodat iedereen kan bijhouden hoe sportief een alledaagse bezigheid als shoppen wel is.



26-06-2010 om 12:23 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soldenjager is bemiddelde dertiger met kinderen

Soldenjager is bemiddelde dertiger met kinderen



Het profiel van de Belgische soldenjager is een behoorlijk bemiddelde burger, tussen de 30 en 39 jaar, met kinderen. Dat blijkt uit een rondvraag van consumentenorganisatie Oivo. Gemiddeld gaan 4 op de 10 consumenten op koopjesjacht, in de zomer traditioneel iets meer dan in de winter, zo luidt het nog.


Kleding blijft de meest gekochte artikel in de koopjesperiode, al worden er tijdens de zomer meer dames-en kinderschoenen gekocht, sportief materiaal en kleine huishoudartikelen. Grote huishoudartikelen en hifi worden vooral in de winter aangeschaft.


Vorig jaar ging één op zes soldenjagers op zoek naar koopjes op het internet, dat is meer dan in 2008, maar de angst voor problemen met de betaling en levering blijft een hinderpaal. Eén vierde van de consumenten beperkte zich dan weer niet tot de Belgische winkels, maar gaat ook over de grens op koopjes jagen.


Een overgrote meerderheid (7 op 10) blijft ervan overtuigd dat de solden een goede periode is om zaakjes te doen, maar meer dan ooit laten consumenten zich leiden door de prijs vooraleer ze een aankoop doen. Daarnaast zijn meer consumenten dan vroeger extra waakzaam voor consumentenbedrog.



26-06-2010 om 11:09 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
25-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouwen kopen in hun leven 42 zonnebrillen

Vrouwen kopen in hun leven 42 zonnebrillen


http://img39.imageshack.us/img39/8677/zonnebril.jpg



Vrouwen kopen in hun hele leven zo'n 42 zonnebrillen. Dat blijkt uit een Britse studie.

Uit het onderzoek blijkt dat 40 procent van de vrouwelijke ondervraagden vier zonnebrillen van minstens 300 euro heeft. 21 procent koopt jaarlijks een nieuwe zonnebril.

Het zijn vooral jonge vrouwen tussen 20 en 30 jaar oud die het zomeraccessoire kopen. Van de ondervraagden koopt 8 procent elke drie maanden een nieuwe zonnebril en 11 procent spendeert er minstens 120 euro aan.
Mannen

Volgens de studie zijn ook mannen dol op zonnebrillen. Zo heeft 13 procent zeker drie brillen. De mannelijke ondervraagden geven wel minder geld uit dan de vrouwen: zij spenderen zo'n 90 euro per zonnebril.



25-06-2010 om 11:53 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentino gebruikt (graatmager) naakt

Valentino gebruikt (graatmager) naakt



Een nieuwe fotograaf voor de reclamefoto's doet een nieuwe wind waaien bij modehuis Valentino. David Sims werkte voor de najaarscampagne met een (graatmager) naakt model.

Veel is er niet te zien, maar je ziet wel duidelijk de supersmalle taille en de uitstekende botten van het model. Gek genoeg zijn de mode-experten vooral gechoqueerd door het naakte vlees, en niet door de staat van het model.

Dat is enigszins begrijpelijk als je andere campagnes van Valentino naast deze campagnefoto legt. De vorige beelden waren echte modebeelden: heel gemaakt, in de onnatuurlijke poses die deze foto's zo vaak kenmerkt. De modellen waren altijd stijlvol, gekleed en straalden luxe en rijkdom uit.

Dit campagnebeeld is helemaal anders. Het doet eerder denken aan een parfumreclame: het verkoopt eerder een gevoel, dan kleren. En de boodschap is duidelijk: (graatmagere) vrouwen die stijlvol willen verleiden, moeten Valentino kopen.

Of dit het noodlijdende modehuis ook uit het slop kan trekken is nog maar de vraag. Intern klinkt het dat er nog veel werk is, maar dat het de goede weg opgaat.



25-06-2010 om 00:28 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Binnenkort elektronische brillen op de markt

Binnenkort elektronische brillen op de markt


http://img713.imageshack.us/img713/3627/elektronischebrillen.jpg


Er komen binnenkort elektronische brillen op de markt. Het gaat om exemplaren waarbij de scherpte van het zicht automatisch wordt aangepast.

De elektronische bril is speciaal ontwikkeld voor mensen die zowel bij- als verziend zijn. Zij dragen nu bifocale brillen waarbij twee verschillende lenzen in één glas zijn verwerkt. Dit heeft vaak heel wat nadelen. Zo is bijvoorbeeld de overgang tussen beide sterktes niet vloeiend.

De bril met autofocus kan aan dit nadeel een eind maken. De glazen van dit elektronische model zouden, met behulp van bewegingssensoren, automatisch worden aangepast aan verschillende situaties. De brildrager kan hierdoor afwisselend objecten dichtbij of veraf scherper zien.

Het Amerikaanse bedrijf PixelOptics is naar eigen zeggen al tien jaar bezig met het ontwikkelen van de bril. In de Verenigde Staten zou die dit jaar nog getest worden. (br.she)



24-06-2010 om 19:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
23-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Esprit lijft Coco Rocha in

Esprit lijft Coco Rocha in


http://img28.imageshack.us/img28/4904/esprith.jpg



Esprit pakt voor zijn herfstvoorstelling weer uit met denderende namen. Onder andere Coco Rocha, Anne Vyalitsyna en Missy Raider stelen de show.

Dit najaar zullen de collectiebeelden van Esprit heel wat stof doen opwaaien. Niemand minder dan catwalkkoningin Coco Rocha en de topmodellen Anne Vyalitsyna en Missy Raider vullen de najaarscampagne van Esprit in. Rocha wordt ingelijfd voor de Esprit Collection terwijl Vyalitsyna en Raider het gezicht worden van de Esprit Casual-lijn. Wij konden alvast onze hand leggen op de allereerste collectiebeelden!



23-06-2010 om 22:20 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe schoonheidsingreep: kuiltjes in de wangen

Nieuwe schoonheidsingreep: kuiltjes in de wangen


Cheryl Cole.


Meer vrouwen willen kuiltjes in de wangen. Plastische chirurgen beweren dat de vraag alleen maar toeneemt. Britse specialisten reageren verontrustend over de zware ingreep.

Cheryl Cole en ook andere celebs hebben hun beauty mede te danken aan kuiltjes in de wangen. Dat zet onder meer Britse en Amerikaanse vrouwen aan om bij de plastische chirurg aan te kloppen. Op twee maanden tijd nam de vraag al met meer dan 11 procent toe. 


Britse specialisten zijn niet te spreken over de nieuwe trend en vinden het hoogst verontrustend. 'Designer kuiltjes', zoals ze genoemd worden, kunnen na een ernstige ingreep. Een stuk huid wordt uiteindelijk vastgenaaid aan de diepere huid, waardoor er een permanent litteken ontstaat. De gevolgen bij het ouder worden zijn niet gekend.


Niet enkel vrouwen ondergaan de ingreep, ook mannen willen de operatie nadat ze vaak door toenemend gezichtsvet hun kuiltjes zijn kwijtgeraakt.



23-06-2010 om 18:29 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modehuis Givenchy stopt Haute Couture modeshows

Modehuis Givenchy stopt Haute Couture modeshows


http://img375.imageshack.us/img375/3010/modehuisgivenchy.jpg



Het modehuis Givenchy  stopt met zijn Haute Couture modeshows. Volgens hoofontwerper Ricardo Tisci werkt een persoonlijke aanpak beter bij dit soort kledij.

"Mijn hoofdklanten willen de nodige privacy en zullen daardoor nooit aanwezig zijn op onze modeshows. Daarom hebben we besloten om onze shows af te lassen en enkel nog privé-voorstellingen te geven", aldus Tisci.

Volgens Tisci is de nieuwe aanpak niet echt kostenbesparend. "We geven zelfs 35% meer uit, omdat we nu de modellen meerdere keren moeten laten opdraven."  (br.she)



23-06-2010 om 00:52 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
22-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwarte jurkje blijft een succes


Zwarte jurkje blijft een succes



Mode is als een zee: trends komen en trends gaan, maar sommige trends blijven altijd bestaan. Neem het zwarte jurkje, in het Engels een 'little black dress' of LBD genoemd. Vrouwen, ook celebs, grijpen op verschillende momenten in hun leven terug naar het zwarte jurkje.


Gemiddeld blijft het jurkje zo'n 12 jaar hangen. Een kwart van de Britse vrouwen heeft al meer dan 15 jaar zo'n favoriete LBD, een op tien houdt het al meer dan 25 jaar vol.


Hoe kan het ook anders? Zo'n jurkje heeft het allemaal:  het is eenvoudig maar toch stijlvol, past bij verschillende gelegenheden, is vrouwelijk en sexy zonder opzichtig of vulgair te zijn en het gaat nooit uit de mode. Ook al is een andere stijl of een andere snit 'hipper', met een LBD kan je nooit de mist in gaan. 


Bovendien passen accessoires als schoenen en handtassen en zowat altijd bij, en kan je met je make-up en kapsel alle kanten uit.  Maar het grootste geheim van het zwarte jurkje is misschien wel dat je je er altijd sexy en glamoureus in voelt, terwijl je weet dat je nooit over- of underdressed zal zijn.


Dat wil evenwel niet zeggen dat vrouwen maar één LBD hebben. Ze houden en koesteren hun LBD dan wel, het houdt hen niet tegen van af en toe een nieuwe te kopen... cijfers daarover werden echter niet gepubliceerd.



22-06-2010 om 13:51 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!