Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

25-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo winkel je in de toekomst

Zo winkel je in de toekomst

Klik op de foto om het filmpje te bekijken






Zo zou shoppen er in de toekomst kunnen uitzien, zoals je in onderstaand filmpje kan zien. Althans volgens computergigant Cisco, die duidelijk goed naar Steven Spielbergs 'Minority Report' gekeken heeft. In die Sci-Fi-film doet Tom Cruise iets gelijkaardigs met zijn handjes.

Handig is het wel, ook voor mannen, lijkt ons. Shoppen vanuit je luie zetel en tijdens de rust van een voetbalmatch, bijvoorbeeld, snel effe die nieuwe jeans passen...



25-11-2009 om 12:57 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
24-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Het langste model ter wereld: 2,05 meter


Het langste model ter wereld: 2,05 meter





Het langste model ter wereld komt op de cover van het Australische mannenblad Zoo Weekly. Het is de eerste keer dat zo'n lang model op de omslag van een glossy staat.

Dit meldt de website hollywoodgossip.com. Het Amerikaanse model Eve is maar liefst 2.05 meter. Ze staat op de cover naast een meisje van 1.62 meter.






Hoofdredacteur Paul Merrill zegt dat ze de bikini speciaal voor haar moesten laten maken. '... en dat was het waard,' aldus Merrill.



24-11-2009 om 16:53 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
23-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe draag je roze kledij als 'echte man'?

Hoe draag je roze kledij als 'echte man'?


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/8/14/2/media_xl_2706482.jpg


Mannen dragen meestal geen roze kledij. Te vrouwelijk, en dus een bedreiging van hun mannelijkheid. Wie het wel draagt, krijgt dan ook niet zelden het etiket 'verwijfd' of 'homo' opgeplakt. Maar wat de mode-industrie ook doet om het kleur te lanceren, echt succes blijft uit. In vrouwenmode ook, trouwens.

Echte mannen
Maar hier en daar gaan stemmen op dat echte mannen wél roze dragen. Het toont namelijk dat je niét onzeker bent over je seksualiteit, ook als ze heteroseksueel zijn. Daarbij wordt de populaire omgekeerde psychologie toegepast, wat wil zeggen dat wie geen roze durft dragen, eigenlijk iets te verbergen heeft...






Tinten
Hoe draag je dat dan, roze kledij als man? Allereerst is het belangrijk om te beseffen dat er verschillende soorten roze bestaan. Van heel licht roze, poederroze, dat nauwelijks te onderscheiden is van wit tot fel, fluoroze. Daar tussenin ligt een heel gamma: barbieroze, framboosroze, flamingoroze en zalmroze.

Roze streep
Begin kalm. Kies een pak met een roze krijtstreep, in plaats van wit of blauw. Ook een das met een subtiel roze patroon is een goed beginpunt. Wie zich goed in zijn vel voelt, kan voor een roze hemd of shirt gaan, al dan niet met een veelzeggende print (bijvoorbeeld: 'Ik draag roze voor de vrouwen'). Gecombineerd met een sterk, mannelijk kleur, zoals zwart, donkergrijs en diepbruin, zullen alleen wie zélf onzeker is jouw seksualiteit in vraag stellen.

Op het randje
Het kleur blijft een probleem? Kies een 'roze' dat eigenlijk niet écht roze is. Fuschia, bijvoorbeeld, is eerder een paars dan een roze. Poederroze is dan weer zo licht, dat het bijna wit is.






Accessoires
Accessoires, zoals een riem, een sjaal, een uurwerk, een zakdoek, een hoed of zelfs schoenen, kunnen ook gemakkelijk roze zijn. Zo hoef je het niet elke dag te dragen, maar is het wel een leuk accent.

Trouwfeest
Kies ook het goede moment voor je roze kledij. Een trouwfeest of een zomers cocktailfeestje zijn goede gokken, al kan het ook helpen in de bedrijfswereld om zelfbewust en zachter over te komen.

Celebs geven het goede voorbeeld
Echte mannen schamen zich natuurlijk niet voor het dragen van roze. Brad Pitt liet zich in Cannes nog zien in een lichtroze maatpak, David Beckham draagt al eens een roze sjaal en Owen Wilson ging boodschappen doen in een roze broek. Dennis Rodman showde tijdens de Rock Fashion Week in Miami nog een volledige snoeproze outfit op de catwalk. Ook Will Smith en Paul McCartney lieten zich zien in een roze hemd, en Woody Harrelson gaat zelfs met een roze short golfen.




23-11-2009 om 13:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
22-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Gemiddelde vrouw heeft maat 42


Gemiddelde vrouw heeft maat 42


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/0/7/4/media_xl_2718919.jpg



De gemiddelde Nederlandse vrouw heeft maat 42 en weegt 80 kilo. Dat is maar goed ook, want de gemiddelde Nederlandse man verkiest een vrouw met die maat. Vollere vrouwen liggen dus beter in de markt dan de slanke vrouw, gepromoot in de boekjes.

Cup D of groter
Gisteren meldden we al dat Nederlandse vrouwen ook steeds grotere borsten krijgen. In 2006 had al 42 procent van de vrouwen binnen de leeftijdsgroep 30-39 jaar cupmaat D of groter. Volgens beauty-experte Jackelien Struik (39) is dit inmiddels het geval voor de helft van de
vrouwen.



  


Hormonen en groter worden

"Dat heeft twee oorzaken: ten eerste de hormonen in voeding (vlees) en pilgebruik. Dit heeft met name invloed op jonge meisjes. Je zult dus zien dat in deze categorie de smalle omvang/volle buste zal toenemen. Ten tweede wordt de Nederlander steeds groter, zowel in de lengte als in de breedte" vertelt ze aan De Telegraaf. 

Uit eerdere onderzoeken was al gebleken dat vrouwen met maat 42 zich het gelukkigste voelen. Ze zijn tevreden over hun leven, uiterlijk én seksleven.



22-11-2009 om 18:33 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
20-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gap wil Stella McCartney niet loslaten

Gap wil Stella McCartney niet loslaten


http://img163.imageshack.us/img163/155/stellamccartney.jpg



Het modemerk Gap was een eenmalige verbintenis met topmodeontwerpster Stella McCartney aangegaan. Die samenwerking beviel het modehuis echter zo goed, dat ze McCartney koste wat kost nog een collectie willen laten ontwerpen.

McCartney's kindercollectie voor Gap was een overdonderend succes. De items waren in no time in de meeste winkels uitverkocht. Speciaal daarom wil Gap de modeontwerpster opnieuw inlijven voor de lentecollectie. Geen van beiden hebben echter bevestigd dat de samenwerking voor volgend seizoen ook effectief zal doorgaan.



20-11-2009 om 23:23 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24.000 lampjes in één jurk

24.000 lampjes in één jurk


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/20/798191/24-000-lampjes-in-een-jurk_1_515x0.jpg



De jurk van het Londense ontwerpersduo Francesca Rosella en Ryan Genz is op zijn zachtst gezegd een ware eyecatcher. De jurk is bezet met maar liefst 24.000 ledlampjes.

De zijden jurk is voorzien van 4 lagen chiffon en 4.000 kristallen, maar dat is niet het opvallendste kenmerk. De jurk is namelijk bezet met maar liefst 24.000 ledlampjes van 2 op 2 mm groot. Alle lampjes worden via een ultradun draadje met een ingewerkte batterij verbonden. De batterij kan je jurk een uur lang volledig doen oplichten.

Spijtig genoeg voelde tot nu toe geen enkele vrouw zich geroepen om het hebbeding aan te trekken.



20-11-2009 om 15:23 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie handen in een vingerknip

Mooie handen in een vingerknip


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/19/794748/mooie-handen-in-een-vingerknip_1_515x0.jpg



Je handen krijgen heel wat te verduren. Een goede verzorging is dan ook essentieel. Wij sommen enkele tips op om je handen in een vingerknip om te toveren tot pareltjes.

Een zachte huid staat gelijk aan scrubben en smeren. Wie graag wil genieten van poezelige handjes verwijdert best eerst alle dode huidcellen om de huid daarna te hydrateren. Dit houdt de huid eveneens soepel en jong, waardoor er minder snel rimpels ontstaan.

Je nagels knip je best niet, want dit zorgt ervoor dat de keratinelagen in je nagels samengedrukt worden waardoor ze sneller breken of splijten. Gebruik daarentegen een glasvijl, die zorgt ervoor dat je nagels mooier worden zonder ze te beschadigen. Vergeet ook nooit je nagelriemen aan te pakken met een bokkenpootje. Zo blijven je handen er netjes en verzorgt uitzien. Afwerken doe je met een beetje olie voor je nagelriemen, dit zorgt ervoor dat je nagels langer hun glans en gezonde uitstraling behouden.

Voor je je nagels begint te lakken breng je steeds een basislaag aan om verkleuring van je nagels te voorkomen. Nagellak breng je best in drie penseelstroken aan. Om een perfect resultaat te bekomen lak je je nagels 2 keer. Afwerken met een toplaagje zorgt er niet alleen voor dat je kleur langer behouden blijft, maar geeft je nagels ook de nodige glans.



20-11-2009 om 12:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
19-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisèle Bündchen is meest waardevolle model

Gisèle Bündchen is meest waardevolle model


Gisèle Bündchen.



Gisèle Bündchen is uitgeroepen tot meest waardevolle model van het jaar door de website 'The Daily Beast'. Daarbij werden zowel de meerjarencontracten, advertentiecampagnes, catwalks en magazinecovers in rekening gebracht. De 29-jarige schone verslaat daarmee übermodel Kate Moss, Adriana Lima en de Nederlandse Doutzen Kroes. De nadruk lag vooral op contracten bij grote modehuizen en toppers als Victoria's Secret omdat die het moeilijkst te halen zijn, de grootste lonen uitbetalen en de mate van succes bepalen.




Kate Moss.
Kate Moss.



19-11-2009 om 11:11 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
18-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beha met ingebouwde GPS

Beha met ingebouwde GPS

Om het filmpje te bekijken klik op de foto






 Met de nieuwste beha van Lindelucy raak je nooit verloren. De producent zorgde namelijk voor een ingebouwd GPS-systeem.

Het systeem is voornamelijk ontwikkeld voor partners die willen weten waar hun vrouw uithangt. De GPS is verwerkt in de romp van de body en is zo groot als een pieper. Het hebbeding werd de toepasselijke naam 'vind me dan als je kan' gedoopt en kost ruim 500 euro.



18-11-2009 om 19:38 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe bloot mag je outfit zijn?

Hoe bloot mag je outfit zijn?





De vraag die elke jonge vrouw zich wel eens stelt bij een avondje uit: is mijn outfit niet te bloot? Britse wetenschappers beweren dat ze het antwoord kennen: kleding die 40 procent van het lichaam ontbloot, trekt precies de juiste hoeveelheid aandacht.

Aantrekking
Aan de Leeds University stuurde psycholoog Colin Hendrie vier vrouwelijke onderzoekers op pad naar een dancing. Daar bestudeerden ze nauwlettend het gedrag van de mannen tegenover de vrouwen en de mate van benadering. Zo bleek, niet geheel onverwacht, dat vooral mannen de eerste stap zetten en vrouwen uitnodigen om te dansen. Kleding, of het ontbreken ervan,  bleek daarbij een belangrijke factor om op te vallen.

Berekening
Vrouwen die ongeveer 40 procent van hun huid bloot toonden, werden benaderd door dubbel zoveel mannen als degene die meer bedekt liepen. Voor de berekening werd aan elke arm tien procent gegeven, elk been was goed voor 15 procent, de romp voor 50 procent. Het hoofd, de handen en voeten werden niet inbegrepen. Zo bleek de mouwloze jurk die langs de dijen scheert, de meest geschikte outfit om aandacht te trekken.

Te veel
Opvallend: pronken met teveel vlees werkt contraproductief. Elke outfit die meer dan 40 procent onbedekt laat, geeft aan de vrouw andere allures. Mannen krijgen zo andere signalen door van die vrouw en nemen haar minder serieus.

Meest succes
De vrouwen die het meest succes kenden, combineerden de 40-procent regel met strakke kleding en sexy danspasjes.



18-11-2009 om 10:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Innovatieve lipstick onthoudt eigen houdbaarheidsdatum


Innovatieve lipstick onthoudt eigen houdbaarheidsdatum


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/17/791451/innovatieve-lipstick-onthoudt-eigen-houdbaarheidsdatum_1_515x0.jpg



Een lipstick die zelf aangeeft wanneer zijn houdbaarheidsdatum verstreken is, dat belooft de lipgloss van het Amerikaanse cosmeticamerk Cargo Cosmetics. Critici waren alvast zo enthousiast over het hebbeding dat ze het uitriepen tot 'innovatie van het jaar'.

De werking van de lipgloss is vrij simpel. Bij het openmaken kan je in de dop de openingsdatum instellen. De lipstick onthoudt deze gegevens en laat zijn glazen omhulsel langzaamaan rood kleuren naarmate de lipstick zijn houdbaarheidsdatum nadert. Zo word je nog voor het aanbrengen attent gemaakt op je bijna vervallen lipstick.



17-11-2009 om 14:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
16-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comebacktrend: ontbloot je beha


Comebacktrend: ontbloot je beha





Een trend kan je het niet noemen, want dat is het al eens geweest, maar je beha ontbloten is weer helemaal terug. De comeback van deze trend werd gezet door actrice Chloe Sevigny en Zoe Saldana, op de rode loper van Prada's nieuwste boek.







Lange rok

Een blouse, een eenvoudige beha, een lange rok, torenhoge hakken en een handige clutch: dat is dé look. Een beetje fris voor de tijd van het jaar, daar zal een kuise gilet weinig aan veranderen. Durven moet je ook, om dit te dragen. Een decolleté is een ding, je beha prijs geven duidelijk een ander. Dat je in ruil daarvoor je benen bedekt, is amper een evenwichtige ruil te noemen.

Lang & slank
De actrices komen er mee weg, maar in de wandelgangen was te horen dat dit enkel lukt bij wie slank en lang genoeg is. Niets nieuws onder de zon voor gewone stervelingen dus...






Op het feestje waren nog meer sterren aanwezig: Jessica Biel, Ginnifer Goodwin, Christina Ricci, Rachel Zoe, Emma Roberts en Jessica Alba.



16-11-2009 om 21:38 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppers verkopen Jimmy Choo's met winst door op eBay

Shoppers verkopen Jimmy Choo's met winst door op eBay





'Die-hard fashionista's' beleefden zaterdagochtend in H&M wellicht mooie momenten. De Jimmy Choo's vlogen gretig over de toonbank en al tegen de middag bleken de voorraden uitgeput. Wie te laat kwam, kon een etmaal later op de veilingsite eBay terecht. Daar werden de eerste exemplaren aan woekertarieven doorverkocht.

Zaken
De Jimmy Choo-collectie bezorgde modeliefhebbers, maar ook sommigen met een neus voor zaken, superkansen. Al werden de gegeerde schoentjes aan een 'spotprijsje' verkocht bij H&M, op veilingsite eBay swingen de prijzen wel de pan uit. Veel van de felbegeerde stiletto's worden daar aangeboden én verkocht voor het dubbele van de oorspronkelijke prijs.



16-11-2009 om 21:03 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
15-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stormloop voor Jimmy Choo

Stormloop voor Jimmy Choo


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/schoenen-Jimmy-Choo.jpg?t=1258290531



De winkels van H&M hebben er een legendarische zaterdag opzitten door de stormloop voor de schoenen van Jimmy Choo. Die werden bij het Zweedse kledingsmerk voor een fractie van de prijs aangeboden en daar is een massa mensen op afgekomen.

Voor de H&M op de Antwerpse Meir stonden al om vrijdagavond 20h mensen te wachten. Toen de winkel zaterdagochtend de deuren opende, was de rij wachtenden gestaag aangegroeid. De kopers mochten in groepjes van twintig de winkel binnen. Om de orde te bewaren stonden de schoenen en accessoires in de winkel veilig achter dranghekken.

Elk groepje kreeg maar tien minuten de tijd om de schoenen aan te passen.Het schoenenmerk heeft zijn populariteit te danken aan de tv-serie Sex And The City.



15-11-2009 om 23:04 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
14-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puntige beha's maken comeback

Puntige beha's maken comeback






De verkoop van de kegelvormige beha, uiterst populair in de jaren '50, stijgt opmerkelijk. Daar heeft de economische crisis iets mee te maken: vrouwen willen terug vrouwelijk ogen. Sinds de grote mode-ontwerpers als Jean Paul Gaultier de sexy beha weer nieuw leven inblaast, lijkt de interesse bij de dames nog groter. 



 


Oorsprong

De puntige beha was een groot succes in de jaren vijftig. Sterren als Jane Russell en Marilyn Monroe maakten de beha's populair bij het grote publiek. In de jaren tachtig werd de opmerkelijke bustehouder weer volop gedragen door Madonna. De huidige mode-onwerpers doen het haar na en verwerken de lingerie in hun voorjaarscollecties.


 



Vrouwelijke vormen
Trendwatchers zien de laatste tijd een enorme stijging in de verkoop van de beha. Volgens hen is dit een indicatie dat vrouwen opnieuw rondingen wensen en komaf willen maken met de magere jongsachtige modelletjes die sier maken op de catwalks. Vrouwen kiezen liever voor de voluptueuze uitstraling van bijvoorbeeld Dita Von Teese. Meer nog, de stijgende verkoop van dergelijke borstenblikvanger, toont aan dat de recessie stilaan voorbij is en er optimistische tijden aanbreken. 

Crisis
Vrouwen willen niet langer hun borsten verbergen onder 'minimiser' beha's, maar tonen weer hun activa. Dat was in de jaren vijftig ook het geval. Na tijden van slechte economie, zoeken vrouwen hun toevlucht in de mode. Ze willen hun vrouwelijkheid terug en opnieuw meer plezier beleven. 


  



Bovenkleding

In vergelijking met vorig jaar zien Britse warenhuizen de verkoop van dergelijke beha's met 33  procent vooruit gaan. Daar hebben de mode-ontwerpers een flink aandeel in. Sinds ontwerpers als Louise Goldin, Jean Paul Gaultier en Dolce & Gabbana de kegelvormige beha's als bovenkleding hebben ontdekt in hun lente/zomercollecties 2010, vliegen ze nog meer de deur uit.



14-11-2009 om 23:54 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag = Jimmy Choo-dag!

Vandaag = Jimmy Choo-dag!


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/4/13/media_xl_2602993.jpg
Deze schoenen zijn helaas niét te koop in H&M.


Vandaag, zaterdag 14 november 2009, is het zover, dan ligt de langverwachte Jimmy Choo-collectie in de H&M-winkels. Deel van de collectie bestaat natuurlijk uit de beroemde en onmisbare Jimmy Choo-schoenen, maar voor de gelegenheid ontwierp de schoenenkeizer ook accessoires voor mannen en voor vrouwen en enkele zwierige jurkjes.

Kans van je leven
De collectie doet al weken veel stof opwaaien. Jimmy Choo kreeg naam en faam door vermeldingen in series als Sex and the City. Veel vrouwen zien dan ook hun kans om aan een relatief goedkope prijs een échte Jimmy Choo in huis te halen.

Stormloop verwacht
Na enkele mindere collecties,  ziet H&M een stormloop aankomen en hebben ze maatregelen genomen. Om chaos te vermijden zal iedereen een rij moeten vormen.

Bandjessysteem
Enkele gelukkigen krijgen een armband om, en zij mogen eerst in een speciale afdeling gaan winkelen. Deze 'trip' mag maximaal tien minuten duren, en elke koper mag ook maximaal één paar schoenen kopen. Daarna mogen de anderen de winkels komen plunderen. In Groot-Brittannië worden alvast rijen verwacht vanaf middernacht vannacht.



14-11-2009 om 11:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madonna gedumpt door Vuitton en opgevist door D&G

Madonna gedumpt door Vuitton en opgevist door D&G


http://img12.imageshack.us/img12/6138/madonnarf.jpg


Bij Vuitton bleek Madonna niet langer welkom. Gelukkig voor haar zijn de nieuwste campagnefoto's bij D&G een schot in de roos. Zo stelt modeontwerper Stefano Gabbano op zijn Twitterpagina.

Droom
De foto's voor de lente/zomercampagne 2010 werden het voorbije weekend genomen. "We zijn verschrikkelijk moe na de shooting, maar zijn zo gelukkig met het resultaat", vertelt Gabbano, de ene helft van het populaire modeduo. "Madonna in onze campagne, is een droom die eindelijk werkelijkheid wordt. Ik kan niet wachten om de foto's te lanceren".

Goede vrienden
De campagne, die een Siciliaans tintje kreeg, werd geschoten in Brooklyn, New York, door de gerenomeerde fotograaf Steven Klein. Het is voor het eerst dat Madonna het gezicht wordt in het modelabel, hoewel ze al jaren goede vrienden is met het ontwerpersduo. Ook toyboy Jesus Luz verleende vroeger al gezicht en lichaam voor één van de D&G campagnes.



12-11-2009 om 20:32 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee cupmaten meer in enkele seconden

Twee cupmaten meer in enkele seconden


Links zonder gevulde zakjes, rechts met vullingen.


Overweeg je een borstvergroting, denk je maar beter over de aankoop van de nieuwste Ultima 'Day to Night Bra'. De beha belooft je in een handomdraai twee cupmaten meer. Twee uitneembare siliconen zorgen voor een mooi gevulde decolleté voor een avondje uit. Overdag kan deze als gewone beha gedragen worden zonder de vullingen.


Gelegenheid
Zodra de zon ondergaat, mogen borsten gezien worden, aldus de fabrikanten van de nieuwste beha. Terwijl je op kantoor best tevreden bent met een 80B mag de decolleté voor een avondje uitgroeien tot een flinke 80D. "Elke vrouw die een borstvergroting overweegt, is goedkoper en beter af met onze nieuwste beha", vertelt een woordvoerder van het Ultimo-bedrijf. "Het effect is meteen zichtbaar zonder drastische operaties, pillen of drankjes. Het grootste voordeel is dat je je decolleté kan aanpassen naargelang je mood en de gelegenheid. Het effect is zeer natuurlijk, want de siliconen geven een authentieke, mooi afgeronde vorm aan".



12-11-2009 om 20:24 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
11-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lindsay Lohan bij modehuis Ungaro is een ramp

"Lindsay Lohan bij modehuis Ungaro is een ramp"





De Franse couturier Emanuel Ungaro, die in 2002 naald en draad aan de wilgen hing, is niet te spreken over de samenwerking van zijn geliefde modehuis Ungaro met Lindsay Lohan. De Amerikaanse ster is sinds enkele maanden artistiek adviseur bij het Franse modehuis en daar is de vroegere grote baas allesbehalve gelukkig mee.
 
"De samenwerking met Lindsay Lohan is een ramp", verklaarde de Franse ex-ontwerper gisteravond op het Internationaal Filmfestival van Estoril. "Ik ben woedend, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb geen enkele band meer met het modehuis." Dat klopt, want Ungaro is intussen in handen van een Amerikaans investeringsfonds.
 
De rol van Lindsay Lohan bij Ungaro bestaat erin de nieuwe hoofdontwerpster Estrella Archs ideeën te geven. De eerste collectie waaraan Lohan heeft meegewerkt, werd onthuld op 4 oktober. De kritieken waren desastreus. Volgens Emanuel Ungaro is "zijn" modehuis zo goed op weg om zijn ziel te verliezen.



11-11-2009 om 22:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicole Richie lanceert budgetjuwelen

Nicole Richie lanceert 'budgetjuwelen'





Nicole Richie zwemt in het geld, maar ze is er zich wel van bewust dat er zoiets bestaat als 'de economische crisis', en dus past ze haar collecties aan. Haar juwelencollectie is 'budgetvriendelijk' gemaakt. Echt budgetvriendelijk, niet de Hollywoodvertaling van het woord. Nicole's nieuwe juwelen kosten tussen 20 en 30 euro en zijn exclusief te koop via Bebe-winkels en de website bebe.com vanaf 12 november.

De juwelen liggen in de lijn van haar collecties voor haar modecollectie 'House of Harlow 1960' en dragen een onmiskenbare hippiestempel. Eén armband is extra speciaal: een percentage van de opbrengt gaat naar het Richie-Madden kinderfonds, dat kansen brengt naar arme en minderbedeelde kinderen over de hele wereld. "Het is mijn doel om mode toegankelijk te maken voor iedereen", aldus de socialite.



11-11-2009 om 12:18 geschreven door fashionista


» Reageer (1)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!