Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

14-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puntige beha's maken comeback

Puntige beha's maken comeback






De verkoop van de kegelvormige beha, uiterst populair in de jaren '50, stijgt opmerkelijk. Daar heeft de economische crisis iets mee te maken: vrouwen willen terug vrouwelijk ogen. Sinds de grote mode-ontwerpers als Jean Paul Gaultier de sexy beha weer nieuw leven inblaast, lijkt de interesse bij de dames nog groter. 



 


Oorsprong

De puntige beha was een groot succes in de jaren vijftig. Sterren als Jane Russell en Marilyn Monroe maakten de beha's populair bij het grote publiek. In de jaren tachtig werd de opmerkelijke bustehouder weer volop gedragen door Madonna. De huidige mode-onwerpers doen het haar na en verwerken de lingerie in hun voorjaarscollecties.


 



Vrouwelijke vormen
Trendwatchers zien de laatste tijd een enorme stijging in de verkoop van de beha. Volgens hen is dit een indicatie dat vrouwen opnieuw rondingen wensen en komaf willen maken met de magere jongsachtige modelletjes die sier maken op de catwalks. Vrouwen kiezen liever voor de voluptueuze uitstraling van bijvoorbeeld Dita Von Teese. Meer nog, de stijgende verkoop van dergelijke borstenblikvanger, toont aan dat de recessie stilaan voorbij is en er optimistische tijden aanbreken. 

Crisis
Vrouwen willen niet langer hun borsten verbergen onder 'minimiser' beha's, maar tonen weer hun activa. Dat was in de jaren vijftig ook het geval. Na tijden van slechte economie, zoeken vrouwen hun toevlucht in de mode. Ze willen hun vrouwelijkheid terug en opnieuw meer plezier beleven. 


  



Bovenkleding

In vergelijking met vorig jaar zien Britse warenhuizen de verkoop van dergelijke beha's met 33  procent vooruit gaan. Daar hebben de mode-ontwerpers een flink aandeel in. Sinds ontwerpers als Louise Goldin, Jean Paul Gaultier en Dolce & Gabbana de kegelvormige beha's als bovenkleding hebben ontdekt in hun lente/zomercollecties 2010, vliegen ze nog meer de deur uit.



14-11-2009 om 23:54 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag = Jimmy Choo-dag!

Vandaag = Jimmy Choo-dag!


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/4/13/media_xl_2602993.jpg
Deze schoenen zijn helaas niét te koop in H&M.


Vandaag, zaterdag 14 november 2009, is het zover, dan ligt de langverwachte Jimmy Choo-collectie in de H&M-winkels. Deel van de collectie bestaat natuurlijk uit de beroemde en onmisbare Jimmy Choo-schoenen, maar voor de gelegenheid ontwierp de schoenenkeizer ook accessoires voor mannen en voor vrouwen en enkele zwierige jurkjes.

Kans van je leven
De collectie doet al weken veel stof opwaaien. Jimmy Choo kreeg naam en faam door vermeldingen in series als Sex and the City. Veel vrouwen zien dan ook hun kans om aan een relatief goedkope prijs een échte Jimmy Choo in huis te halen.

Stormloop verwacht
Na enkele mindere collecties,  ziet H&M een stormloop aankomen en hebben ze maatregelen genomen. Om chaos te vermijden zal iedereen een rij moeten vormen.

Bandjessysteem
Enkele gelukkigen krijgen een armband om, en zij mogen eerst in een speciale afdeling gaan winkelen. Deze 'trip' mag maximaal tien minuten duren, en elke koper mag ook maximaal één paar schoenen kopen. Daarna mogen de anderen de winkels komen plunderen. In Groot-Brittannië worden alvast rijen verwacht vanaf middernacht vannacht.



14-11-2009 om 11:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madonna gedumpt door Vuitton en opgevist door D&G

Madonna gedumpt door Vuitton en opgevist door D&G


http://img12.imageshack.us/img12/6138/madonnarf.jpg


Bij Vuitton bleek Madonna niet langer welkom. Gelukkig voor haar zijn de nieuwste campagnefoto's bij D&G een schot in de roos. Zo stelt modeontwerper Stefano Gabbano op zijn Twitterpagina.

Droom
De foto's voor de lente/zomercampagne 2010 werden het voorbije weekend genomen. "We zijn verschrikkelijk moe na de shooting, maar zijn zo gelukkig met het resultaat", vertelt Gabbano, de ene helft van het populaire modeduo. "Madonna in onze campagne, is een droom die eindelijk werkelijkheid wordt. Ik kan niet wachten om de foto's te lanceren".

Goede vrienden
De campagne, die een Siciliaans tintje kreeg, werd geschoten in Brooklyn, New York, door de gerenomeerde fotograaf Steven Klein. Het is voor het eerst dat Madonna het gezicht wordt in het modelabel, hoewel ze al jaren goede vrienden is met het ontwerpersduo. Ook toyboy Jesus Luz verleende vroeger al gezicht en lichaam voor één van de D&G campagnes.



12-11-2009 om 20:32 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee cupmaten meer in enkele seconden

Twee cupmaten meer in enkele seconden


Links zonder gevulde zakjes, rechts met vullingen.


Overweeg je een borstvergroting, denk je maar beter over de aankoop van de nieuwste Ultima 'Day to Night Bra'. De beha belooft je in een handomdraai twee cupmaten meer. Twee uitneembare siliconen zorgen voor een mooi gevulde decolleté voor een avondje uit. Overdag kan deze als gewone beha gedragen worden zonder de vullingen.


Gelegenheid
Zodra de zon ondergaat, mogen borsten gezien worden, aldus de fabrikanten van de nieuwste beha. Terwijl je op kantoor best tevreden bent met een 80B mag de decolleté voor een avondje uitgroeien tot een flinke 80D. "Elke vrouw die een borstvergroting overweegt, is goedkoper en beter af met onze nieuwste beha", vertelt een woordvoerder van het Ultimo-bedrijf. "Het effect is meteen zichtbaar zonder drastische operaties, pillen of drankjes. Het grootste voordeel is dat je je decolleté kan aanpassen naargelang je mood en de gelegenheid. Het effect is zeer natuurlijk, want de siliconen geven een authentieke, mooi afgeronde vorm aan".



12-11-2009 om 20:24 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
11-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lindsay Lohan bij modehuis Ungaro is een ramp

"Lindsay Lohan bij modehuis Ungaro is een ramp"





De Franse couturier Emanuel Ungaro, die in 2002 naald en draad aan de wilgen hing, is niet te spreken over de samenwerking van zijn geliefde modehuis Ungaro met Lindsay Lohan. De Amerikaanse ster is sinds enkele maanden artistiek adviseur bij het Franse modehuis en daar is de vroegere grote baas allesbehalve gelukkig mee.
 
"De samenwerking met Lindsay Lohan is een ramp", verklaarde de Franse ex-ontwerper gisteravond op het Internationaal Filmfestival van Estoril. "Ik ben woedend, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb geen enkele band meer met het modehuis." Dat klopt, want Ungaro is intussen in handen van een Amerikaans investeringsfonds.
 
De rol van Lindsay Lohan bij Ungaro bestaat erin de nieuwe hoofdontwerpster Estrella Archs ideeën te geven. De eerste collectie waaraan Lohan heeft meegewerkt, werd onthuld op 4 oktober. De kritieken waren desastreus. Volgens Emanuel Ungaro is "zijn" modehuis zo goed op weg om zijn ziel te verliezen.



11-11-2009 om 22:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicole Richie lanceert budgetjuwelen

Nicole Richie lanceert 'budgetjuwelen'





Nicole Richie zwemt in het geld, maar ze is er zich wel van bewust dat er zoiets bestaat als 'de economische crisis', en dus past ze haar collecties aan. Haar juwelencollectie is 'budgetvriendelijk' gemaakt. Echt budgetvriendelijk, niet de Hollywoodvertaling van het woord. Nicole's nieuwe juwelen kosten tussen 20 en 30 euro en zijn exclusief te koop via Bebe-winkels en de website bebe.com vanaf 12 november.

De juwelen liggen in de lijn van haar collecties voor haar modecollectie 'House of Harlow 1960' en dragen een onmiskenbare hippiestempel. Eén armband is extra speciaal: een percentage van de opbrengt gaat naar het Richie-Madden kinderfonds, dat kansen brengt naar arme en minderbedeelde kinderen over de hele wereld. "Het is mijn doel om mode toegankelijk te maken voor iedereen", aldus de socialite.



11-11-2009 om 12:18 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
09-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Victoria Beckham start modellenbureau in New York

Victoria Beckham start modellenbureau in New York


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/Victoria-Beckham.jpg?t=1257800872


Victoria Beckham wil een modellenbureau opzetten in New York. Samen met haar manager Simon Fuller werkt ze het plan voor het bureau verder uit.

Fuller -de bedenker van Pop Idol- bezit al 51 procent van het beroemde Storm Models Agency in Londen en wil zijn zaken in het buitenland uitbreiden. "Simon weet dat Victoria de juiste vrouw is als het mode betreft. Hij heeft dan ook een grote rol voor haar in gedachten", vertelt een bekende van Fuller.




09-11-2009 om 22:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
08-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strak de winter door met Fitfloplaars

Strak de winter door met Fitfloplaars






FitFlop draag je voortaan ook in de winter. Onder het motto 'fashion meets fitness' is zopas de suède ShAkOhA laars uitgebracht. Te verkrijgen vanaf 15 december.

Studs
De ShAkOhA laars door Anna Sui voor Filflop, is gevoerd met dubbelzijdige vacht van een shearlingschaap. De warme boots kregen metalen studs mee en met de hand genaaide details. Net als de zomerfitflop's, beschikt deze boot over de gepatenteerde MicrowobbleboardTM tussenzool. Alle voordelen van 'a workout while you walk' krijg je er gratis bij.








Limited
De limited edition ShAkOhA is beschikbaar vanaf 15 december, exclusief bij Denimandstuff supermarket CLINIC in Antwerpen. Je kan de schoenen verkrijgen in chocolade en zwart. Wacht niet te lang, er zijn maar een zeer beperkt aantal exemplaren van deze coole boots en ze zullen heel snel de deur uitvliegen...

Info
Denimandstuffsupermarket CLINIC is een trendy boetiek van 't Zuid in Antwerpen. In deze conceptstore kan je terecht voor kleding, sportswear, schoenen, gifts, gadgets, beauty producten, design- en lifestylebooks, muziek, horloges en andere must haves. Dit alles van gerenommeerde en hippe merken. De Burburestraat 5, Antwerpen.



08-11-2009 om 20:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer huidallergieën door haarverf

Meer huidallergieën door haarverf





De Europese Commissie wil zich bemoeien met de producten voor haarkleuringen. Vanaf 18 november worden een aantal nieuwe meldingen op de verpakkingen geschreven. Dit omdat het aantal gevallen van allergieproblemen drastisch toeneemt.


Probleem
Eerder deze week raakte al een extreem geval van huidallergie, veroorzaakt door een haarkleuring, bekend. Een Britse dame kampte met een gruwelijk verbrande huid nadat ze haar kapsel kleurde. Volgens recente rapporten, gepubliceerd door het het Scientific Committee Consumer Safety (SCCS), vormen allergieproblemen een steeds groter gezondheidsprobleem.






Bijkomende info
De bestaande waarschuwing 'kan allergische reacties veroorzaken' is niet meer voldoende, volgens het SCCS. Meer informatie moet gegeven worden over de ingrediënten en hun eventuele bijwerkingen.


Waarschuwingen
Volgende waarschuwingen zullen binnen een termijn van twee jaar, verplicht moeten geschreven worden op alle verpakkingen.
"Haarkleuringen kunnen diverse allergische reacties veroorzaken. Lees en volg de instructies. Dit product is niet geschikt voor personen jonger dan 16 jaar. Tijdelijke Henna tattoos kunnen het risico op een allergie verhogen. Kleur je haar niet als:
- Je een wond op je gezicht hebt of een gevoelige, geïrriteerde en beschadigde hoofdhuid hebt.
- Je ooit eerder een allergische reacties hebt gehad na het kleuren van je haar
- Je ooit een allergische reactie hebt gehad op een zwarte henna tattoo."



08-11-2009 om 14:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
07-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haarverlies heeft grote impact op leven van vrouwen

Haarverlies heeft grote impact op leven van vrouwen


http://www.goedgevoel.be/static/FOTO/pe/3/9/9/media_xl_921579.jpg



De helft van de vrouwen die kampen met haarverlies veranderen plots van levensstijl om hun probleem te verhelpen. Het zorgt er ook voor dat ze dan vaker hoeden dragen, minder vaak hun haar wassen of een staartje maken.

Natuurlijke alternatieven.
Uit Nederlands onderzoek bij 1000 vrouwen blijkt dat een derde van de vrouwen graag dikker en voller haar wil. De helft van hen hoopt dat het gebruik van verzorgingsproducten voor voller haar heil kunnen brengen, dat meldt Styletoday.nl. Ook zoeken ze naar natuurlijke alternatieven voor meer volume in hun haar, in plaats van de huidige chemische producten.

Nog kwetsbaarder
"Het is duidelijk dat dunner haar het leven van vrouwen beïnvloedt. Maar ze gaan naar hun kapper voor een oplossing, velen weten niet dat een medisch probleem aan de oorzaak van hun probleem kan liggen. Ook beseffen ze niet dat hoeden of staarten je haar juist beschadigt. Door het naar achter te kammen, wordt het namelijk nog kwetsbaarder en loopt het sneller schade op. Deze vrouwen komen in een vicieuze cirkel terecht", besluit de Nederlandse producent van haarproducten Peter Lamas.



07-11-2009 om 14:33 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
06-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lady Gaga krijgt eigen lipstick

Lady Gaga krijgt eigen lipstick


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/Lady-Gaga8.jpg?t=1257536646


Zangeres, fashioniasta en gezicht van beautygigant M.A.C: dit kan Lady Gaga binnenkort op haar cv schrijven. Samen met Cyndi 'Girls Just Wanna Have Fun' wordt ze het uithangbord van de M.A.C Viva Glam campagne: From Our Lips.

Kleur
Beide dames kregen voor deze gelegenheid een eigen lipstick. De opbrengst ervan gaat honderd procent naar de M.A.C Aids Fund. Nu maar afwachten welk kleurtje Gaga heeft gekozen?



06-11-2009 om 20:47 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
05-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modemerk Gucci gaat

Modemerk Gucci gaat "groen"


De papieren Gucci-bag zal niet meer uit Indonesië komen.


Gucci is een van de eerste haute couture-merken die plechtig heeft beloofd 'groen' te worden. Het Italiaanse modemerk, dat ook de merken Balenciaga, Yves Saint Laurent en Alexander McQueen omvat, wil daarmee specifiek het Indonesische regenwoud helpen en zette daartoe een samenwerking met Rainforest Action Network op poten.

Papier
Concreet zal Gucci geen papier meer gebruiken dat gemaakt wordt van gekapte bomen in het Indonesische regenwoud en Indonesische plantages en zegt ook alle samenwerking met het bedrijf Asia Pulp en paper op. Waar het papier dan wel vandaan komt, is niet helemaal duidelijk.

Luxe
"De regenwouden in stand houden is geen luxe, het is noodzakelijk als we de strijd tegen de klimaatverandering willen winnen. Onze beslissingen moeten onze ecologische voetafdruk verkleinen en hopelijk maken we ook de rest van de mode-industrie bewust dat het ook voor onze sector mogelijk is ons steentje bij te dragen voor de regenwouden en het klimaat", zegt Mimma Viglezio, woordvoerster bij Gucci.

Voortrekkersrol
Bij Rainforest Action Network zijn ze supergelukkig met de beslissing van Gucci. "Ze hebben duidelijk de groene leiding genomen in de mode-industrie en hopelijk zullen ze andere merken inspireren. Hun beslissingen zetten een standaard voor de andere modemerken en winkels. Gucci toont zo dat ze willen dat onze kinderen en kleinkinderen ook een stabiel klimaat en regenwoud hebben."

Werkelijke drijfveer
Maar bij anderen klinkt de belofte een beetje hol. De regenwouden liggen al decennia onder vuur en tot nog toe lieten luxemerken dat soort 'groen gedoe' links liggen. "Niet chique genoeg". Gedacht wordt dat ze geld hebben geroken in de trend naar eco en natuurlijke materialen, en dat dat de werkelijke drijfveer is voor de plots ommekeer.



05-11-2009 om 21:26 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze make-up draag je bij je bril

Deze make-up draag je bij je bril


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/05/774446/deze-make-up-draag-je-bij-je-bril_1_515x0.jpg



Brildragers vragen zich vaak af of ze hun ogen wel extra in de kijker moeten plaatsen. Daar kunnen wij enkel met een grote JA én enkele make-uptips op antwoorden.

Brildragers liggen vaak in de knoop met hun oogmake-up. Ze durven moeilijk voor kleur gaan omdat ze dan al snel op Dame Edna lijken, en weten niet hoe ze nu best hun ogen laten spreken. Toch zijn er enkele simpele richtlijnen. Zo gebruik je best geen metallic oogschaduw en glittermake-up, want dit zorgt al snel voor een disco-effect.
Bijziend

Ben je bijziend? Dan zorgen je brilglazen ervoor dat je ogen kleiner lijken. Kies daarvoor best voor lichte oogschaduwtinten en een grijzig oogpotlood. Hierdoor worden je ogen groter en treden ze meer op de voorgrond. Je voorkomt daarmee al snel dat je ogen precies in je oogkassen ingegraven lijken. Wil je toch wat meer kleur brengen, dan kies je best voor donkerblauwe tinten. Een lijntje eyeliner boven je ogen maakt je blik eveneens groter.
Verziend

Verziende mensen hebben al grote en ronde ogen door hun bril. Zij kunnen dus gerust experimenteren met donkere en matte tinten. Hierdoor lijken je ogen terug in proportie.
Vergeet de rest niet

Ook de rest van je gezicht verdient de nodige aandacht. Zo krul je je wimpers best en breng je een klein laagje volumemascara aan. Blijf ver weg van verlengende mascara, want dan kunnen je wimpers wel eens in de weg van je brilglazen komen. Je wenkbrauwen werk je af met een beetje wenkbrauwgel.



05-11-2009 om 14:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar


Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/10/30/768274/meest-exclusieve-parfum-ter-wereld-in-belgie-verkrijgbaar_1_515x0.jpg


Het meest exclusieve parfum is zonder twijfel Collection Privée van Guerlain. Zowel de samenstelling als de prijs benemen je de adem: 25.000 euro. Waar je dat iconische geurtje kan kopen? Gewoon in België.

Het West-Vlaamse stadje Wevelgem is niet meteen de eerste plaats die we associëren met een exclusief parfum. Toch koos het modehuis Guerlain deze plaats uit om een exclusieve Guerlainboutique te openen. Zo zijn er maar 18 in de hele wereld.

Wat maakt de Collection Privée zo speciaal? Alle ingrediënten zijn puur natuurlijk, en werden via een maandenlange procedure zorgvuldig gemengd. In een koffer vind je naast een flacon van 500 milliliter 18 kleine flesjes van 60 ml. Kostprijs van het hebbeding? 25.000 euro



05-11-2009 om 10:56 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
04-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag een tattoo op je panty

Draag een tattoo op je panty


http://www.nina.be/static/FOTO/pe/2/6/8/media_xl_2445473.jpg


Droom je al langer van een tattoo, maar dan eentje zonder naalden, kan een neptattoo wonderen doen. Echte fasionista's lopen er volgend voorjaar beslist mee te pronken, want zowel bij Rodarte, Chanel en Jean Paul Gaultier werden ze op de catwalk gesignaleerd. De nieuwste 'tattoo panty's' bieden een perfecte oplossing om straks gezwind met een tatoeage op je been rond te lopen.

Dieren
De Israëlische ontwerpers Gabby en Tal kleurden de panty's vol met sierlijke tattoo's. Het resultaat zijn kousen, opgesmukt met mooie pauwenveren, octopussen of vlinders. Wil je laten weten dat je twittert, draag je maar beter de 'follow me' panty met een twitter-vogel op je kuit.

Info
De tattoo socks zijn voorlopig enkel online te bestellen via www.etsy.com. Kostprijs bedraagt ongeveer 16 euro, internationale leveringskosten niet inbegrepen



04-11-2009 om 22:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M maakt regels voor verkoop Jimmy Choo-collectie

H&M maakt regels voor verkoop Jimmy Choo-collectie


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/5/0/1/media_xl_2457826.jpg



De Zweedse winkelketen H&M verwacht een overrompeling in haar 200 winkels als de Jimmy Choo-collectie wordt uitgebracht op 14 november. Daarom heeft de keten beslist regels op te stellen om chaos te voorkomen.

In de rij
De regels zullen wereldwijd gelden en stipuleren onder meer dat de shoppers een rij moeten vormen. De eerste 160 mensen ontvangen een armband, die toegang geeft tot de winkel op het tijdstip vermeld op de armband.

Stress, drukte en frustratie
Tot nu toe zorgden de meeste ontwerpers die een collectie ontwierpen voor H&M voor de nodige drukte, stress en gefrustreerde vrouwen. Dat wil H&M nu proberen vermijden.



http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/6/10/media_l_2457985.jpg


Celebs love H&M

Ondertussen hebben ook verschillende celebrities al hun liefde voor de Jimmy Choo-collectie voor H&M verklaard. Bij de exclusieve launch-party, droegen zowel Hayden Panettiere, Paris en Nicky Hilton, Rashida Jones en Olivia Wilde de stukken van de schoenenontwerper. De H&M-collectie zal zowel uit schoenen als kleren en accessoires bestaan.



04-11-2009 om 16:14 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
03-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paris:


Paris: "Ik was altijd al fan van H&M"





Dat celebs dol zijn op Jimmy Choo is geen nieuws. Maar dat ze ook komen opdagen als de schoenengoeroe voor de Zweedse keten H&M ontwerpt, is al heel wat opvallender. En het waren niet de minste die zijn komen opdagen: Paris Hilton, Hayden Panettiere, Kate Walsh, Olivia Wilde en Sheryl Crow waren van de partij.






Broekpak voor Paris

"Ik was al fan van H&M, maar het feit dat ze ook samenwerken met Jimmy Choo is fantastisch, de handtassen, de schoenen, alles. De kledij is zo schattig. Er zijn zo veel geweldige stuks en ik kan niet wachten om de hele collectie te kopen," aldus Paris Hilton, gekleed in de langverwachte 'Jimmy Choo for H&M'-collectie.

Lederen broek voor Hayden
"Ik koop graag en veel bij H&M. Recent was ik in Italië en in de plaats van naar andere winkels te gaan, ging ik naar H&M," aldus Hayden Panettiere. "Ik ben gek op deze broek," zei ze over de zwarte Jimmy Choo for H&M lederen broek die ze op het event droeg.

Schoenen, een droom
"Schoenen zijn de passie van iedere fashionista en wie droomt er niet van een paar schoenen van Jimmy Choo? De bijpassende kleding is strak en elegant en perfect te combineren met de schoenen, die rijkelijk zijn voorzien van details als studs, gespen, prints, oogjes of perforaties", aldus Margareta van den Bosch, Creative Advisor, H&M.

Avant-prmière
De sterren werden uittgenodigd in een villa boven de Sunset Strip in de Hollywood Hills. Ze werden getrakteerd op een concert van zangeres M.I.A. en kregen de collectie in avant-première te zien.

De collectie omvat zowel schoenen als accessoires, zoals tassen, en dameskledij, en ligt op 14 november in de winkels.



03-11-2009 om 22:54 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Louis Vuitton dumpt Madonna voor jonger model

Louis Vuitton dumpt Madonna voor jonger model




Madonna is niet langer het gezicht van modehuis Louis Vuitton, het 25-jarige model Lara Stone neemt haar plaats in. Haar handelsmerk is het spleetje tussen de tanden.



Lara Stone
Lara Stone


Verrassende keuze

Lara Stone begint voor het merk met een campagne voor de lentecollectie van 2010. De shoot wordt in New York gedaan door de bekende modefotograaf Steven Meisel, een goede vriend van Madonna. Hij naam haar foto's voor Vuitton en haar boek 'Sex' in 1992. Lara Stone is een verrassende keuze, want normaal legt het modehuis deze rol weg voor belangrijke celebs als Jennifer Lopez of Scarlett Johansson of meer gekende modellen als Naomi Campbell, Eva Herzigova en Claudia Schiffer. Het betekent wel een grote carrièresprong voor Stone, zij poseerde eerder al voor Givenchy en CK jeans. Het model raakte bekend door haar val in 2006 op de catwalk bij Karl Lagerfeld.




03-11-2009 om 12:16 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
02-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cavalli: Victoria Beckham heeft modetalent

Cavalli: "Victoria Beckham heeft modetalent"


Het lijkt erop dat Victoria Beckham er een nieuwe fan bijheeft. Designer Roberto Cavalli beweert dat Beckham wel degelijk over modetalent beschikt.


Zenuwen

Dat La Beckham over het modevirus beschikt, is intussen duidelijk. Al is een eigen label ontwerpen, volgens de dame, een uiterst zenuwslopende gebeurtenis. Ze beweert nog nooit zoveel zenuwen te hebben gevoeld als bij de lancering van haar eigen modemerk dVb. "Het angstzweet brak me uit. Mensen hadden bepaalde verwachtingen en dachten dat ik enkel sexy, uitdagende kleding zou ontwerpen. Ik heb hen de andere kant van mezelf getoond en wist niet wat te verwachten".

Grote liefde
De 35-jarige stelt dat het ontwerpen al van jongsaf in haar bloed zit. Doordat ze bij de Spice Girls belandde, duurde het een hele poos eer ze achter kwam dat de mode-industrie haar grote liefde is.

Positief

Haar designs worden over het algemeen overal positief bekeken. Zo vindt ook ontwerper Roberto Cavalli: "Het is moeilijk om fashion te maken, je kan het niet alleen leren, het moet in je DNA zitten. En Beckham heeft het".




02-11-2009 om 16:06 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
01-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bereid je lichaam voor op een koude winter

Bereid je lichaam voor op een koude winter


http://img94.imageshack.us/img94/791/lichaamsbescherming.jpg


De dagen worden korter en gevoelig kouder. Dringend tijd dus om je huid een extra bescherming te geven.

Na een dagje shoppen in de koude is er niets gezelliger dan een heet bad. Spijtig genoeg wordt dit door veel dermatologen net afgeraden. Water onttrekt namelijk de vochtvasthoudende stoffen en natuurlijke vetten aan de huid. Wil je je warme bad toch niet opgeven? Ga dan enkele minuten in warm water zitten zonder er badschuim of -zout aan toe te voegen. Na een tweetal minuten voeg je een rijke badolie toe. Hierdoor geef je je huid de kans het water op te nemen, en geef je het een beschermend olielaagje alvorens het badwater de vochtvasthoudende stoffen uit je huid kan onttrekken.
Reiniging

Een goede reiniging is essentieel voor een gezonde huid. Toch vraagt die reiniging in de winter extra veel aandacht. Zo grijp je best niet terug naar een waterige reinigingsmelk of een uitdrogende gel. Deze zorgen ervoor dat je huid al snel als schuurpapier gaat aanvoelen. Kies daarentegen voor een vettige reinigingslotion. Is je huid ook in de winter nog extreem vet? Dan kan je je heil zoeken bij een lichte reinigingsmelk voor normale huidtypes.

Scrubben is ook in de winter erg belangrijk. Het vernieuwt de huidcellen en stimuleert je huid om zichzelf te herstellen. Beperk je scrubmomenten echter tot een wekelijkse gebeurtenis, anders heeft je huid in de winter niet genoeg tijd om te bekomen.
Hydrateren

Hydratatie is het sleutelwoord tijdens de koude wintermaanden. Een droge huid komt vooral voor op armen en benen omdat daar minder schildklieren zitten. Gebruik echter enkel vaseline op je ellebogen, knieën en voeten. Ergens anders kan dit goedje al snel voor verstoppingen zorgen. Kies voor een natuurlijke olie, deze geeft een extra kick aan de hydrolipidenfilm in je huid, waardoor deze beter beschermt blijft. (br.she)




01-11-2009 om 16:48 geschreven door fashionista


» Reageer (1)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!