Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

18-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beha met ingebouwde GPS

Beha met ingebouwde GPS

Om het filmpje te bekijken klik op de foto






 Met de nieuwste beha van Lindelucy raak je nooit verloren. De producent zorgde namelijk voor een ingebouwd GPS-systeem.

Het systeem is voornamelijk ontwikkeld voor partners die willen weten waar hun vrouw uithangt. De GPS is verwerkt in de romp van de body en is zo groot als een pieper. Het hebbeding werd de toepasselijke naam 'vind me dan als je kan' gedoopt en kost ruim 500 euro.



18-11-2009 om 19:38 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe bloot mag je outfit zijn?

Hoe bloot mag je outfit zijn?





De vraag die elke jonge vrouw zich wel eens stelt bij een avondje uit: is mijn outfit niet te bloot? Britse wetenschappers beweren dat ze het antwoord kennen: kleding die 40 procent van het lichaam ontbloot, trekt precies de juiste hoeveelheid aandacht.

Aantrekking
Aan de Leeds University stuurde psycholoog Colin Hendrie vier vrouwelijke onderzoekers op pad naar een dancing. Daar bestudeerden ze nauwlettend het gedrag van de mannen tegenover de vrouwen en de mate van benadering. Zo bleek, niet geheel onverwacht, dat vooral mannen de eerste stap zetten en vrouwen uitnodigen om te dansen. Kleding, of het ontbreken ervan,  bleek daarbij een belangrijke factor om op te vallen.

Berekening
Vrouwen die ongeveer 40 procent van hun huid bloot toonden, werden benaderd door dubbel zoveel mannen als degene die meer bedekt liepen. Voor de berekening werd aan elke arm tien procent gegeven, elk been was goed voor 15 procent, de romp voor 50 procent. Het hoofd, de handen en voeten werden niet inbegrepen. Zo bleek de mouwloze jurk die langs de dijen scheert, de meest geschikte outfit om aandacht te trekken.

Te veel
Opvallend: pronken met teveel vlees werkt contraproductief. Elke outfit die meer dan 40 procent onbedekt laat, geeft aan de vrouw andere allures. Mannen krijgen zo andere signalen door van die vrouw en nemen haar minder serieus.

Meest succes
De vrouwen die het meest succes kenden, combineerden de 40-procent regel met strakke kleding en sexy danspasjes.



18-11-2009 om 10:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Innovatieve lipstick onthoudt eigen houdbaarheidsdatum


Innovatieve lipstick onthoudt eigen houdbaarheidsdatum


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/17/791451/innovatieve-lipstick-onthoudt-eigen-houdbaarheidsdatum_1_515x0.jpg



Een lipstick die zelf aangeeft wanneer zijn houdbaarheidsdatum verstreken is, dat belooft de lipgloss van het Amerikaanse cosmeticamerk Cargo Cosmetics. Critici waren alvast zo enthousiast over het hebbeding dat ze het uitriepen tot 'innovatie van het jaar'.

De werking van de lipgloss is vrij simpel. Bij het openmaken kan je in de dop de openingsdatum instellen. De lipstick onthoudt deze gegevens en laat zijn glazen omhulsel langzaamaan rood kleuren naarmate de lipstick zijn houdbaarheidsdatum nadert. Zo word je nog voor het aanbrengen attent gemaakt op je bijna vervallen lipstick.



17-11-2009 om 14:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
16-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comebacktrend: ontbloot je beha


Comebacktrend: ontbloot je beha





Een trend kan je het niet noemen, want dat is het al eens geweest, maar je beha ontbloten is weer helemaal terug. De comeback van deze trend werd gezet door actrice Chloe Sevigny en Zoe Saldana, op de rode loper van Prada's nieuwste boek.







Lange rok

Een blouse, een eenvoudige beha, een lange rok, torenhoge hakken en een handige clutch: dat is dé look. Een beetje fris voor de tijd van het jaar, daar zal een kuise gilet weinig aan veranderen. Durven moet je ook, om dit te dragen. Een decolleté is een ding, je beha prijs geven duidelijk een ander. Dat je in ruil daarvoor je benen bedekt, is amper een evenwichtige ruil te noemen.

Lang & slank
De actrices komen er mee weg, maar in de wandelgangen was te horen dat dit enkel lukt bij wie slank en lang genoeg is. Niets nieuws onder de zon voor gewone stervelingen dus...






Op het feestje waren nog meer sterren aanwezig: Jessica Biel, Ginnifer Goodwin, Christina Ricci, Rachel Zoe, Emma Roberts en Jessica Alba.



16-11-2009 om 21:38 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppers verkopen Jimmy Choo's met winst door op eBay

Shoppers verkopen Jimmy Choo's met winst door op eBay





'Die-hard fashionista's' beleefden zaterdagochtend in H&M wellicht mooie momenten. De Jimmy Choo's vlogen gretig over de toonbank en al tegen de middag bleken de voorraden uitgeput. Wie te laat kwam, kon een etmaal later op de veilingsite eBay terecht. Daar werden de eerste exemplaren aan woekertarieven doorverkocht.

Zaken
De Jimmy Choo-collectie bezorgde modeliefhebbers, maar ook sommigen met een neus voor zaken, superkansen. Al werden de gegeerde schoentjes aan een 'spotprijsje' verkocht bij H&M, op veilingsite eBay swingen de prijzen wel de pan uit. Veel van de felbegeerde stiletto's worden daar aangeboden én verkocht voor het dubbele van de oorspronkelijke prijs.



16-11-2009 om 21:03 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
15-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stormloop voor Jimmy Choo

Stormloop voor Jimmy Choo


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/schoenen-Jimmy-Choo.jpg?t=1258290531



De winkels van H&M hebben er een legendarische zaterdag opzitten door de stormloop voor de schoenen van Jimmy Choo. Die werden bij het Zweedse kledingsmerk voor een fractie van de prijs aangeboden en daar is een massa mensen op afgekomen.

Voor de H&M op de Antwerpse Meir stonden al om vrijdagavond 20h mensen te wachten. Toen de winkel zaterdagochtend de deuren opende, was de rij wachtenden gestaag aangegroeid. De kopers mochten in groepjes van twintig de winkel binnen. Om de orde te bewaren stonden de schoenen en accessoires in de winkel veilig achter dranghekken.

Elk groepje kreeg maar tien minuten de tijd om de schoenen aan te passen.Het schoenenmerk heeft zijn populariteit te danken aan de tv-serie Sex And The City.



15-11-2009 om 23:04 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
14-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puntige beha's maken comeback

Puntige beha's maken comeback






De verkoop van de kegelvormige beha, uiterst populair in de jaren '50, stijgt opmerkelijk. Daar heeft de economische crisis iets mee te maken: vrouwen willen terug vrouwelijk ogen. Sinds de grote mode-ontwerpers als Jean Paul Gaultier de sexy beha weer nieuw leven inblaast, lijkt de interesse bij de dames nog groter. 



 


Oorsprong

De puntige beha was een groot succes in de jaren vijftig. Sterren als Jane Russell en Marilyn Monroe maakten de beha's populair bij het grote publiek. In de jaren tachtig werd de opmerkelijke bustehouder weer volop gedragen door Madonna. De huidige mode-onwerpers doen het haar na en verwerken de lingerie in hun voorjaarscollecties.


 



Vrouwelijke vormen
Trendwatchers zien de laatste tijd een enorme stijging in de verkoop van de beha. Volgens hen is dit een indicatie dat vrouwen opnieuw rondingen wensen en komaf willen maken met de magere jongsachtige modelletjes die sier maken op de catwalks. Vrouwen kiezen liever voor de voluptueuze uitstraling van bijvoorbeeld Dita Von Teese. Meer nog, de stijgende verkoop van dergelijke borstenblikvanger, toont aan dat de recessie stilaan voorbij is en er optimistische tijden aanbreken. 

Crisis
Vrouwen willen niet langer hun borsten verbergen onder 'minimiser' beha's, maar tonen weer hun activa. Dat was in de jaren vijftig ook het geval. Na tijden van slechte economie, zoeken vrouwen hun toevlucht in de mode. Ze willen hun vrouwelijkheid terug en opnieuw meer plezier beleven. 


  



Bovenkleding

In vergelijking met vorig jaar zien Britse warenhuizen de verkoop van dergelijke beha's met 33  procent vooruit gaan. Daar hebben de mode-ontwerpers een flink aandeel in. Sinds ontwerpers als Louise Goldin, Jean Paul Gaultier en Dolce & Gabbana de kegelvormige beha's als bovenkleding hebben ontdekt in hun lente/zomercollecties 2010, vliegen ze nog meer de deur uit.



14-11-2009 om 23:54 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag = Jimmy Choo-dag!

Vandaag = Jimmy Choo-dag!


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/4/13/media_xl_2602993.jpg
Deze schoenen zijn helaas niét te koop in H&M.


Vandaag, zaterdag 14 november 2009, is het zover, dan ligt de langverwachte Jimmy Choo-collectie in de H&M-winkels. Deel van de collectie bestaat natuurlijk uit de beroemde en onmisbare Jimmy Choo-schoenen, maar voor de gelegenheid ontwierp de schoenenkeizer ook accessoires voor mannen en voor vrouwen en enkele zwierige jurkjes.

Kans van je leven
De collectie doet al weken veel stof opwaaien. Jimmy Choo kreeg naam en faam door vermeldingen in series als Sex and the City. Veel vrouwen zien dan ook hun kans om aan een relatief goedkope prijs een échte Jimmy Choo in huis te halen.

Stormloop verwacht
Na enkele mindere collecties,  ziet H&M een stormloop aankomen en hebben ze maatregelen genomen. Om chaos te vermijden zal iedereen een rij moeten vormen.

Bandjessysteem
Enkele gelukkigen krijgen een armband om, en zij mogen eerst in een speciale afdeling gaan winkelen. Deze 'trip' mag maximaal tien minuten duren, en elke koper mag ook maximaal één paar schoenen kopen. Daarna mogen de anderen de winkels komen plunderen. In Groot-Brittannië worden alvast rijen verwacht vanaf middernacht vannacht.



14-11-2009 om 11:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madonna gedumpt door Vuitton en opgevist door D&G

Madonna gedumpt door Vuitton en opgevist door D&G


http://img12.imageshack.us/img12/6138/madonnarf.jpg


Bij Vuitton bleek Madonna niet langer welkom. Gelukkig voor haar zijn de nieuwste campagnefoto's bij D&G een schot in de roos. Zo stelt modeontwerper Stefano Gabbano op zijn Twitterpagina.

Droom
De foto's voor de lente/zomercampagne 2010 werden het voorbije weekend genomen. "We zijn verschrikkelijk moe na de shooting, maar zijn zo gelukkig met het resultaat", vertelt Gabbano, de ene helft van het populaire modeduo. "Madonna in onze campagne, is een droom die eindelijk werkelijkheid wordt. Ik kan niet wachten om de foto's te lanceren".

Goede vrienden
De campagne, die een Siciliaans tintje kreeg, werd geschoten in Brooklyn, New York, door de gerenomeerde fotograaf Steven Klein. Het is voor het eerst dat Madonna het gezicht wordt in het modelabel, hoewel ze al jaren goede vrienden is met het ontwerpersduo. Ook toyboy Jesus Luz verleende vroeger al gezicht en lichaam voor één van de D&G campagnes.



12-11-2009 om 20:32 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee cupmaten meer in enkele seconden

Twee cupmaten meer in enkele seconden


Links zonder gevulde zakjes, rechts met vullingen.


Overweeg je een borstvergroting, denk je maar beter over de aankoop van de nieuwste Ultima 'Day to Night Bra'. De beha belooft je in een handomdraai twee cupmaten meer. Twee uitneembare siliconen zorgen voor een mooi gevulde decolleté voor een avondje uit. Overdag kan deze als gewone beha gedragen worden zonder de vullingen.


Gelegenheid
Zodra de zon ondergaat, mogen borsten gezien worden, aldus de fabrikanten van de nieuwste beha. Terwijl je op kantoor best tevreden bent met een 80B mag de decolleté voor een avondje uitgroeien tot een flinke 80D. "Elke vrouw die een borstvergroting overweegt, is goedkoper en beter af met onze nieuwste beha", vertelt een woordvoerder van het Ultimo-bedrijf. "Het effect is meteen zichtbaar zonder drastische operaties, pillen of drankjes. Het grootste voordeel is dat je je decolleté kan aanpassen naargelang je mood en de gelegenheid. Het effect is zeer natuurlijk, want de siliconen geven een authentieke, mooi afgeronde vorm aan".



12-11-2009 om 20:24 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
11-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lindsay Lohan bij modehuis Ungaro is een ramp

"Lindsay Lohan bij modehuis Ungaro is een ramp"





De Franse couturier Emanuel Ungaro, die in 2002 naald en draad aan de wilgen hing, is niet te spreken over de samenwerking van zijn geliefde modehuis Ungaro met Lindsay Lohan. De Amerikaanse ster is sinds enkele maanden artistiek adviseur bij het Franse modehuis en daar is de vroegere grote baas allesbehalve gelukkig mee.
 
"De samenwerking met Lindsay Lohan is een ramp", verklaarde de Franse ex-ontwerper gisteravond op het Internationaal Filmfestival van Estoril. "Ik ben woedend, maar ik kan er niets aan doen. Ik heb geen enkele band meer met het modehuis." Dat klopt, want Ungaro is intussen in handen van een Amerikaans investeringsfonds.
 
De rol van Lindsay Lohan bij Ungaro bestaat erin de nieuwe hoofdontwerpster Estrella Archs ideeën te geven. De eerste collectie waaraan Lohan heeft meegewerkt, werd onthuld op 4 oktober. De kritieken waren desastreus. Volgens Emanuel Ungaro is "zijn" modehuis zo goed op weg om zijn ziel te verliezen.



11-11-2009 om 22:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicole Richie lanceert budgetjuwelen

Nicole Richie lanceert 'budgetjuwelen'





Nicole Richie zwemt in het geld, maar ze is er zich wel van bewust dat er zoiets bestaat als 'de economische crisis', en dus past ze haar collecties aan. Haar juwelencollectie is 'budgetvriendelijk' gemaakt. Echt budgetvriendelijk, niet de Hollywoodvertaling van het woord. Nicole's nieuwe juwelen kosten tussen 20 en 30 euro en zijn exclusief te koop via Bebe-winkels en de website bebe.com vanaf 12 november.

De juwelen liggen in de lijn van haar collecties voor haar modecollectie 'House of Harlow 1960' en dragen een onmiskenbare hippiestempel. Eén armband is extra speciaal: een percentage van de opbrengt gaat naar het Richie-Madden kinderfonds, dat kansen brengt naar arme en minderbedeelde kinderen over de hele wereld. "Het is mijn doel om mode toegankelijk te maken voor iedereen", aldus de socialite.



11-11-2009 om 12:18 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
09-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Victoria Beckham start modellenbureau in New York

Victoria Beckham start modellenbureau in New York


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/Victoria-Beckham.jpg?t=1257800872


Victoria Beckham wil een modellenbureau opzetten in New York. Samen met haar manager Simon Fuller werkt ze het plan voor het bureau verder uit.

Fuller -de bedenker van Pop Idol- bezit al 51 procent van het beroemde Storm Models Agency in Londen en wil zijn zaken in het buitenland uitbreiden. "Simon weet dat Victoria de juiste vrouw is als het mode betreft. Hij heeft dan ook een grote rol voor haar in gedachten", vertelt een bekende van Fuller.




09-11-2009 om 22:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
08-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strak de winter door met Fitfloplaars

Strak de winter door met Fitfloplaars






FitFlop draag je voortaan ook in de winter. Onder het motto 'fashion meets fitness' is zopas de suède ShAkOhA laars uitgebracht. Te verkrijgen vanaf 15 december.

Studs
De ShAkOhA laars door Anna Sui voor Filflop, is gevoerd met dubbelzijdige vacht van een shearlingschaap. De warme boots kregen metalen studs mee en met de hand genaaide details. Net als de zomerfitflop's, beschikt deze boot over de gepatenteerde MicrowobbleboardTM tussenzool. Alle voordelen van 'a workout while you walk' krijg je er gratis bij.








Limited
De limited edition ShAkOhA is beschikbaar vanaf 15 december, exclusief bij Denimandstuff supermarket CLINIC in Antwerpen. Je kan de schoenen verkrijgen in chocolade en zwart. Wacht niet te lang, er zijn maar een zeer beperkt aantal exemplaren van deze coole boots en ze zullen heel snel de deur uitvliegen...

Info
Denimandstuffsupermarket CLINIC is een trendy boetiek van 't Zuid in Antwerpen. In deze conceptstore kan je terecht voor kleding, sportswear, schoenen, gifts, gadgets, beauty producten, design- en lifestylebooks, muziek, horloges en andere must haves. Dit alles van gerenommeerde en hippe merken. De Burburestraat 5, Antwerpen.



08-11-2009 om 20:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer huidallergieën door haarverf

Meer huidallergieën door haarverf





De Europese Commissie wil zich bemoeien met de producten voor haarkleuringen. Vanaf 18 november worden een aantal nieuwe meldingen op de verpakkingen geschreven. Dit omdat het aantal gevallen van allergieproblemen drastisch toeneemt.


Probleem
Eerder deze week raakte al een extreem geval van huidallergie, veroorzaakt door een haarkleuring, bekend. Een Britse dame kampte met een gruwelijk verbrande huid nadat ze haar kapsel kleurde. Volgens recente rapporten, gepubliceerd door het het Scientific Committee Consumer Safety (SCCS), vormen allergieproblemen een steeds groter gezondheidsprobleem.






Bijkomende info
De bestaande waarschuwing 'kan allergische reacties veroorzaken' is niet meer voldoende, volgens het SCCS. Meer informatie moet gegeven worden over de ingrediënten en hun eventuele bijwerkingen.


Waarschuwingen
Volgende waarschuwingen zullen binnen een termijn van twee jaar, verplicht moeten geschreven worden op alle verpakkingen.
"Haarkleuringen kunnen diverse allergische reacties veroorzaken. Lees en volg de instructies. Dit product is niet geschikt voor personen jonger dan 16 jaar. Tijdelijke Henna tattoos kunnen het risico op een allergie verhogen. Kleur je haar niet als:
- Je een wond op je gezicht hebt of een gevoelige, geïrriteerde en beschadigde hoofdhuid hebt.
- Je ooit eerder een allergische reacties hebt gehad na het kleuren van je haar
- Je ooit een allergische reactie hebt gehad op een zwarte henna tattoo."



08-11-2009 om 14:07 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
07-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haarverlies heeft grote impact op leven van vrouwen

Haarverlies heeft grote impact op leven van vrouwen


http://www.goedgevoel.be/static/FOTO/pe/3/9/9/media_xl_921579.jpg



De helft van de vrouwen die kampen met haarverlies veranderen plots van levensstijl om hun probleem te verhelpen. Het zorgt er ook voor dat ze dan vaker hoeden dragen, minder vaak hun haar wassen of een staartje maken.

Natuurlijke alternatieven.
Uit Nederlands onderzoek bij 1000 vrouwen blijkt dat een derde van de vrouwen graag dikker en voller haar wil. De helft van hen hoopt dat het gebruik van verzorgingsproducten voor voller haar heil kunnen brengen, dat meldt Styletoday.nl. Ook zoeken ze naar natuurlijke alternatieven voor meer volume in hun haar, in plaats van de huidige chemische producten.

Nog kwetsbaarder
"Het is duidelijk dat dunner haar het leven van vrouwen beïnvloedt. Maar ze gaan naar hun kapper voor een oplossing, velen weten niet dat een medisch probleem aan de oorzaak van hun probleem kan liggen. Ook beseffen ze niet dat hoeden of staarten je haar juist beschadigt. Door het naar achter te kammen, wordt het namelijk nog kwetsbaarder en loopt het sneller schade op. Deze vrouwen komen in een vicieuze cirkel terecht", besluit de Nederlandse producent van haarproducten Peter Lamas.



07-11-2009 om 14:33 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
06-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lady Gaga krijgt eigen lipstick

Lady Gaga krijgt eigen lipstick


http://i617.photobucket.com/albums/tt259/fashion_news/Lady-Gaga8.jpg?t=1257536646


Zangeres, fashioniasta en gezicht van beautygigant M.A.C: dit kan Lady Gaga binnenkort op haar cv schrijven. Samen met Cyndi 'Girls Just Wanna Have Fun' wordt ze het uithangbord van de M.A.C Viva Glam campagne: From Our Lips.

Kleur
Beide dames kregen voor deze gelegenheid een eigen lipstick. De opbrengst ervan gaat honderd procent naar de M.A.C Aids Fund. Nu maar afwachten welk kleurtje Gaga heeft gekozen?



06-11-2009 om 20:47 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
05-11-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modemerk Gucci gaat

Modemerk Gucci gaat "groen"


De papieren Gucci-bag zal niet meer uit Indonesië komen.


Gucci is een van de eerste haute couture-merken die plechtig heeft beloofd 'groen' te worden. Het Italiaanse modemerk, dat ook de merken Balenciaga, Yves Saint Laurent en Alexander McQueen omvat, wil daarmee specifiek het Indonesische regenwoud helpen en zette daartoe een samenwerking met Rainforest Action Network op poten.

Papier
Concreet zal Gucci geen papier meer gebruiken dat gemaakt wordt van gekapte bomen in het Indonesische regenwoud en Indonesische plantages en zegt ook alle samenwerking met het bedrijf Asia Pulp en paper op. Waar het papier dan wel vandaan komt, is niet helemaal duidelijk.

Luxe
"De regenwouden in stand houden is geen luxe, het is noodzakelijk als we de strijd tegen de klimaatverandering willen winnen. Onze beslissingen moeten onze ecologische voetafdruk verkleinen en hopelijk maken we ook de rest van de mode-industrie bewust dat het ook voor onze sector mogelijk is ons steentje bij te dragen voor de regenwouden en het klimaat", zegt Mimma Viglezio, woordvoerster bij Gucci.

Voortrekkersrol
Bij Rainforest Action Network zijn ze supergelukkig met de beslissing van Gucci. "Ze hebben duidelijk de groene leiding genomen in de mode-industrie en hopelijk zullen ze andere merken inspireren. Hun beslissingen zetten een standaard voor de andere modemerken en winkels. Gucci toont zo dat ze willen dat onze kinderen en kleinkinderen ook een stabiel klimaat en regenwoud hebben."

Werkelijke drijfveer
Maar bij anderen klinkt de belofte een beetje hol. De regenwouden liggen al decennia onder vuur en tot nog toe lieten luxemerken dat soort 'groen gedoe' links liggen. "Niet chique genoeg". Gedacht wordt dat ze geld hebben geroken in de trend naar eco en natuurlijke materialen, en dat dat de werkelijke drijfveer is voor de plots ommekeer.



05-11-2009 om 21:26 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze make-up draag je bij je bril

Deze make-up draag je bij je bril


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/11/05/774446/deze-make-up-draag-je-bij-je-bril_1_515x0.jpg



Brildragers vragen zich vaak af of ze hun ogen wel extra in de kijker moeten plaatsen. Daar kunnen wij enkel met een grote JA én enkele make-uptips op antwoorden.

Brildragers liggen vaak in de knoop met hun oogmake-up. Ze durven moeilijk voor kleur gaan omdat ze dan al snel op Dame Edna lijken, en weten niet hoe ze nu best hun ogen laten spreken. Toch zijn er enkele simpele richtlijnen. Zo gebruik je best geen metallic oogschaduw en glittermake-up, want dit zorgt al snel voor een disco-effect.
Bijziend

Ben je bijziend? Dan zorgen je brilglazen ervoor dat je ogen kleiner lijken. Kies daarvoor best voor lichte oogschaduwtinten en een grijzig oogpotlood. Hierdoor worden je ogen groter en treden ze meer op de voorgrond. Je voorkomt daarmee al snel dat je ogen precies in je oogkassen ingegraven lijken. Wil je toch wat meer kleur brengen, dan kies je best voor donkerblauwe tinten. Een lijntje eyeliner boven je ogen maakt je blik eveneens groter.
Verziend

Verziende mensen hebben al grote en ronde ogen door hun bril. Zij kunnen dus gerust experimenteren met donkere en matte tinten. Hierdoor lijken je ogen terug in proportie.
Vergeet de rest niet

Ook de rest van je gezicht verdient de nodige aandacht. Zo krul je je wimpers best en breng je een klein laagje volumemascara aan. Blijf ver weg van verlengende mascara, want dan kunnen je wimpers wel eens in de weg van je brilglazen komen. Je wenkbrauwen werk je af met een beetje wenkbrauwgel.



05-11-2009 om 14:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar


Meest exclusieve parfum ter wereld in België verkrijgbaar


http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/10/30/768274/meest-exclusieve-parfum-ter-wereld-in-belgie-verkrijgbaar_1_515x0.jpg


Het meest exclusieve parfum is zonder twijfel Collection Privée van Guerlain. Zowel de samenstelling als de prijs benemen je de adem: 25.000 euro. Waar je dat iconische geurtje kan kopen? Gewoon in België.

Het West-Vlaamse stadje Wevelgem is niet meteen de eerste plaats die we associëren met een exclusief parfum. Toch koos het modehuis Guerlain deze plaats uit om een exclusieve Guerlainboutique te openen. Zo zijn er maar 18 in de hele wereld.

Wat maakt de Collection Privée zo speciaal? Alle ingrediënten zijn puur natuurlijk, en werden via een maandenlange procedure zorgvuldig gemengd. In een koffer vind je naast een flacon van 500 milliliter 18 kleine flesjes van 60 ml. Kostprijs van het hebbeding? 25.000 euro



05-11-2009 om 10:56 geschreven door fashionista


» Reageer (1)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!