Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

30-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom draagt Angelina haar jurk omgekeerd?

Waarom draagt Angelina haar jurk omgekeerd?







De meesten onder ons hadden het niet door, maar Angelina Jolie droeg haar jurk achterstevoren op de jaarlijkse Screen Actors Guild Awards vorige zondag.

Het mag gezegd, de blauwe jurk van Max Azria uit de lentecollectie stond beeldig bij mevrouw Pitt. Alleen werd de rug ontbloot en niet het decolleté, zoals eigenlijk wel de bedoeling was. Kan iemand ons vertellen waarom?

Tattoo
Haar styliste Jen Rade kent het antwoord. De bedoeling was om de jurk meer als 'blouson' te zien. Door de lage ruguitsnijding vielen ook Jolie's tattoo's beter op. En haar tatoeages, daar is Angelina duidelijk nog altijd fier op. (br.nina)


30-01-2009 om 12:25 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
29-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franse stijltips voor een klassevrouw


Franse stijltips voor een klassevrouw




Zelfs de grootste shopaholic durft deze dagen de rem op de uitgaven te zetten. Dienen we op modedieet? Ja, maar dat kan ook in stijl en met glamour. Deze tips kunnen helpen.

Doordacht
Volgens de Amerikaanse site Forbes.com zijn Franse dames het meest elegant. Ze shoppen ook niet impulsief, wel doordacht, met een plan en zeer selectief. Ze trekken enkel naar een winkel als ze iets specifieks zoeken. Elk jaar opnieuw wordt de garderobe bekeken en met praktische basisstukken aangevuld. Af en toe hoort daar ook een duurder ontwerp bij dat vaak wordt gedragen. Combineren is de boodschap.

Shop selectief
Koop geen items die je niet echt nodig hebt. De Franse ontwerpster Anne Fontaine, bekend voor haar witte shirts, stelt dat, naast een mooie blouse, elke vrouw over een prachtig paar jeans moet beschikken. Een zwarte broek, een perfecte jurk, een zwarte jurk en een mooie jacket, mogen evenmin ontbreken. Deze basisstukken dienen 'gemixt en gematched' worden. Met andere woorden, andere accessoires geven je outfit, al naargelang het moment, een heel andere look.

Koop doordacht
Franse dames kopen doordacht en bekijken hoe vaak een kledingstuk kan gedragen worden. Ontwerpster Catherine Malandrino adviseert elke vrouw om haar aankopen goed te overwegen. "Het is niet omdat iets in de mode is, dat je het moet kopen", vertelt ze. "Denk goed na wanneer en hoe vaak je het ding zal kunnen dragen. Is het ook draagbaar op het werk? Hoe vaak zal je het aantrekken?"

De ontwerpster leerde van haar eigen moeder te investeren in comfortabele, maar kwaliteitsvolle garderobe. "Mijn moeder droeg jaren een blouse van Yves Saint Laurent. Jaar na jaar, nooit leek het ding uit de mode".

Kwaliteit boven kwantiteit
Een kwaliteitsvolle garderobe betekent dat je moet investeren in mooie accessoires. De kostprijs van een Louis Vuitton tas of eentje van Hermès kan extravagant lijken, maar wanneer je deze verschillende seizoenen kan dragen, is het zijn geld waard. Een mooie sjaal of een paar designerschoenen kunnen ook jaren meegaan. Kwaliteit primeert boven kwantiteit. Dat is eigen aan de Franse levensstijl.

Vergeet de trends
Vergeet de heersende trends, Franse dames houden vast aan stijl en kleuren waar ze mooi mee staan. Een stijlicoon als Catherine Deneuve heeft dat goed begrepen. Zwarte cocktailjurkjes en trenchcoats horen bij haar. Fransen zoeken naar hun individualiteit en hoeven niet perse te dragen wat magazines of celebs voorstellen. Ze kiezen kleding dat hun persoonlijkheid onderstreept. Het gaat erom in wat ze zich goed voelen en waar ze mee staan. Alsof ze er geen moeite voor hebben gedaan. (br.nina)



29-01-2009 om 12:31 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
28-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carl Lagerfeld zijn nieuwste creatie

Carl Lagerfeld zijn nieuwste creatie


http://img530.imageshack.us/img530/9482/lagerfeld12su8.jpg


Carl Lagerfeld stelt  zijn nieuwste creatie in samenwerking met de legendarische Franse leverancier  Repetto voor . Een reeks van lakleder sandalen in de kleur wit en zwart.  Er zijn drie modellen waaronder twee platform sandalen en een platte sandaal. De schoenen zijn al voorgesteld samen met Lagerfeld's Lente Zomer 2009 collectie.  De sandalen zullen beschikbaar zijn vanaf 9 april in de Repetto boetieks voor de prijs van 390 euro.

 
 
 http://img204.imageshack.us/img204/4204/carlwitlw0.jpg



http://img232.imageshack.us/img232/1166/cazwartpa7.jpg




 

28-01-2009 om 11:27 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
27-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stephanie Rolland


Stephanie Rolland verbaast tijdens Parijse modeweek


roll



De Parijse Fashion week is weer van start gegaan en ook hier staat de man extra in de kijker. Toch kleuren sommige designers buiten de lijntjes en presenteren ze een volledige damescollectie.


http://img177.imageshack.us/img177/9706/81468971yj5.jpg

De Française Stephanie Rolland trok haar stoute schoenen aan, en verblufte iedereen met een prachtige vrouwencollectie tijdens de Parijse modeweek (br.she)


http://img211.imageshack.us/img211/787/42984211bu4.jpg



27-01-2009 om 22:55 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kwaliteit vrouwenkledij daalt snel


Kwaliteit vrouwenkledij daalt snel




Een Britse hulplijn voor consumenten kreeg in 2008 een recordaantal klachten over de slechte kwaliteit van vrouwenkledij. Het aantal meldingen over losse knopen, kapotte ritsen en een slechte snit steeg ten opzichte van 2007 met 23 procent.

Goedkope ketens
Als we naar de cijfers kijken, dan lijkt het alsof de kwaliteit van vrouwenkledij even snel daalt als de prijskaartjes. De laatste 5 jaar is de prijs van kledij met 25 procent gedaald. Mensen kopen hierdoor gemiddeld 40 procent meer kledingstukken. Goedkope ketens verkopen hun stukken in grote aantallen aan een spotprijs. Deze formule blijkt succesvol te zijn, want deze ketens doen het goed.

Meer druk
Steeds meer kledij wordt in lagelonenland geproduceerd waar ze veel moeten maken voor een minimale kost. Het verband tussen beide werd nog niet bewezen, maar je kunt niet ontkennen dat er een hogere druk is om meer te produceren tegen lage prijzen. Daarvoor moet iets voor opgeofferd worden. Merken proberen sneller in te spelen op de eeuwig veranderende trends, waardoor de kledij ook sneller gemaakt en geleverd moet worden.

Basis moet goed zijn
Zullen vrouwen in opstand komen en weigeren om nog goedkope kledij van slechte kwaliteit te kopen of zullen ze hun lot accepteren? Britse modeconsulente Sarah Lucas is niet verbaasd over het gestegen aantal klachten. "Hoewel vrouwen geen uitstekende kwaliteit verwachten van een jurk van 20 euro, ze verwachten wel dat een aantal basisdingen in orde zijn. Zo moeten ritsen openen zonder kapot te gaan, zomen moeten blijven zitten en knopen mogen er niet afvallen." Een andere insider zegt dat niet alleen goedkope merken de schuld dragen. "Ik heb bij veel dure merken al slechte kwaliteit opgemerkt. Ritsen gaan ontzettend snel stuk en knopen vielen van gloednieuwe jassen. Zelfs bij een handtas van meer dan 1.000 euro brak het draagbandje meteen af." (br.nina)



27-01-2009 om 14:01 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
26-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Handtas voor mannen steeds populairder


Handtas voor mannen steeds populairder







Op de catwalk in Milaan was ze alomtegenwoordig: de 'manbag'. Maar ook bij de sterren lijkt hij aan te slaan: Brad Pitt en David Beckham schamen zich niet langer om met een handtas op straat te lopen.

Vrouwelijke inhoud
De macho blijkt met uitsterven bedreigd te zijn. Brits onderzoek toonde aan dat 8 op de 10 mannen zichzelf eerder een metroseksueel vindt. Dit soort man komt daar tegenwoordig eerlijk voor uit door publiekelijk een handtas te dragen, meldt nu.nl. Maar wat nog meer opvalt: ze vullen hun tas met erg 'vrouwelijke' dingen. 1 op 5 neemt namelijk altijd een dagcrème of eyeliner mee. "Mannen vinden hun uiterlijk steeds belangrijker, aan hun kledij besteden ze bijna net zoveel aandacht als vrouwen", aldus onderzoeker Pete Markey. (br.hln)



26-01-2009 om 19:18 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Ann Demeulemeester zet man winterhoed op

Ann Demeulemeester zet man winterhoed op


http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2009/01/24/Hoed.jpg


Nadat eerder al Veronique Branquinho en Dries Van Noten hun mannencollecties voor de komende winter lieten zien op de Parijse catwalk, kwam gisteren Ann Demeulemeester aan de beurt.



Demeulemeester had haar eerste show in Parijs in '92 en werd er sindsdien een vaste waarde. Als lid van de legendarische ontwerpersgroep de Zes van Antwerpen plaatste ze mee België op de modekaart. Had ze al in '87 haar eerste damescollectie, pas in '96 kwam ze ook met een mannencollectie.

Het lijkt alsof Demeulemeester de man komende winter aan het paardrijden wil krijgen, met een soort ruiterlook, compleet met hoge laarzen en witte broek. Een koude winter wordt het ook, getuige de vele lagen kleding in zwart en bruin, de (nep?)bontjassen, de leren handschoenen en de alomtegenwoordige hoeden.

Vandaag, op de laatste dag van de shows, komt nog Walter Van Beirendonck in actie, en toont Kris Van Assche een nieuwe collectie voor Dior Homme. (br.Het Nieuwsblad)



26-01-2009 om 14:54 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
25-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwste lentetrend: ontbloot je schouders


Nieuwste lentetrend: ontbloot je schouders


lacoste




Kerstmis is nog niet voorbij of de modewereld staat al in het teken van de lente. Bij het ontluiken van de eerste bloesems laten we ons graag volledig gaan. Zwierige rokjes en leuke sandalen kunnen terug de kast uit. Om ons helemaal in zomerse sferen te brengen, herintroduceren de modeontwerpers de blote schoudertopjes. Do you do you Saint Tropez!

Het is officieel: de eerste lentetrend is binnen. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar wij juichen de nieuwste trend alvast toe. De nieuwste blote schoudertopjes zijn niet alleen superzomers, ze zijn ook nog eens elegant. Bovendien zijn de schouders één van de slankste delen van ons lichaam, en mogen ze dus best eens extra in de kijker worden gezet.(br.She)




25-01-2009 om 14:03 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laad je GSM op met je winterjas


Laad je GSM op met je winterjas


jas



Een hippe trenchcoat die eveneens fungeert als een hoogtechnologisch snufje, het lijkt haast onmogelijk. De Nederlandse nieuwbakken modeontwerpster Barbara van der Zanden maakt het echter waar met haar handige zonnecellenjas, een trenchcoat die je GSM in no time heroplaadt.

De zonnecellenjas is volgestopt met zonnecellen, waardoor je via een simpele aansluiting je IPhone, minilaptop en GSM zonder problemen kan opladen. Het design zal te zien zijn tijdens de Amsterdam International Fashion Week van 24 januari tot en met 1 februari. (br.she)


25-01-2009 om 00:15 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
24-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nike gaat voor kleurrijke en sportieve lente


Nike gaat voor kleurrijke en sportieve lente









De Cortez-sneaker van Nike is legendarisch, hij is al populair sinds 1972 bij atleten én modebewuste sportievelingen. Dit seizoen vindt het merk zijn klassieker opnieuw uit met betere materialen en felle kleurtjes.


Felle kleuren
De Cortez raakte populair uitgekiend schokdempingssysteem in de zool en vanwege zijn lichte gewicht. Het model werd over de jaren heen al in verschillende materialen uitgevoerd: leder, nylon en suède. Deze lente wilde Nike zijn paradepaardje een nieuwe look geven. De nieuwe Cortez Fly Motion is nog lichter en soepeler dan het originele model. De lederen schoen bestaat nu de meest felle kleuren en contrasten en past zo helemaal in de nieuwste trends. Ook de nylon en suède versies worden deze lentecollectie heruitgegeven. (br.nina) 


24-01-2009 om 22:21 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modeontwerpster Rykiel geëerd in Parijs


Modeontwerpster Rykiel geëerd in Parijs


rykiel



De Franse modeontwerpster Sonia Rykiel wordt door het modemuseum Les Arts Decoratifs in Parijs nog tot en met 19 april geëerd voor haar uitgebreide modecarrière. Foto's, video's en verhaalpublicaties tonen het leven achter de schermen van een van de meest vooruitstrevende en beruchte modeontwerpsters.


http://img338.imageshack.us/img338/4347/rykietc3.jpg


Rykiel staat bekend om haar extravagante collecties, die een weerspiegeling vormen voor de maatschappelijke problemen. Naar aanleiding van het veertigjarige bestaan van het gelijknamige modehuis organiseert Les Arts Decoratifs een overzichtstentoonstelling van alle toonaangevende werken van Sonia Rykiel.


http://img407.imageshack.us/img407/5445/soniarykieldg4.jpg

(br.she)




24-01-2009 om 03:41 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
23-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw: muzikaal parfum


Nieuw: muzikaal parfum



Calvin Klein brengt een primeur: een geur dat voor muziek zorgt. De klassieke geur 'CK One' blijft hetzelfde, alleen wordt deze uitgebracht in de vorm van een luidspreker, die kan aangesloten worden op een mp3-speler.

We are one
'CK One' bestaat al langer, maar wordt opgefrist. Het flesje wordt vernieuwd met opschriften. De vertaling van deze vreemde slogans betekent hetzelfde als 'We are one'. Het wordt ondergebracht onder een glazen stolp die eigenlijk een luidspreker is. Begin februari ligt het muzikale parfum in de winkels. (br.hln)


23-01-2009 om 16:09 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Transseksueel model boekt succes op catwalk


Transseksueel model boekt succes op catwalk




Het lijkt alsof de ontwerpers steeds verder moeten gaan om wat aandacht te krijgen. Het merk Complexo B stuurde als afsluiter van de Fashion Week in Brazilië een transseksuele actrice op de catwalk.

Staande ovatie
Het model Patricia Araujo is in Brazilië bekend door haar carrière als actrice. Ze sloot voor het merk Complexo B. de Fashion Week in Rio de Janeiro af. Toen ze in een lange bontjas en een korte jurk de catwalk betrad, kreeg ze een staande ovatie. De designer van het merk, Beto Neves, wilde met Araujo het publiek versteld doen staan, meldt styletoday.nl.

Een ster
De Braziliaanse media noemden de 25-jarige actrice de ster van de Fashion Week. Ook Patricia zelf was tevreden over haar 'optreden': "Ik vind het heerlijk om door de pers lastig gevallen te worden. Ik droomde hier al van toen ik nog kind was." (br.hln)


23-01-2009 om 12:46 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
22-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ga deze lente helemaal voor goud en zilver


Ga deze lente helemaal voor goud en zilver





Ralph Lauren
Ralph Lauren

Jurkje bij La Redoute
Jurkje bij La Redoute



Deze lente mag het allemaal glitteren. Op de catwalk bij Ralph Lauren en Dolce & Gabbana zagen we glanzende stoffen in goud, brons en zilver. Je trekt er alle aandacht mee, deze kleuren brengen je ook meteen in een vrolijke lentestemming.

Glanzende luxe
Deze lente merken we niets van een crisis in onze garderobe. De ontwerpers gingen voor luxe met ontwerpen die glanzen en stijl uitstralen. Je mag schitteren met goud, brons of zilver. Dit seizoen zijn deze kleuren niet enkel voor accessoires weggelegd. Ga voor een zilveren jurk, bronzen broek of gouden hemdje. Je ziet er meteen chique genoeg uit om naar een feestje te gaan, maar je kan er ook mee naar kantoor. Deze kleuren zijn echter niet makkelijk te combineren. Kies voor beige, bruine of grijze accessoires, zodat je metallic kledingstuk alle aandacht krijgt. De echte durvers gaan voor gouden trenchcoat.

Make-up
Je zwarte lipstick en de donkere oogschaduw die vorig seizoen zo hot waren, mag je weer in de vuilbak werpen. Want ook wat make-up betreft, mag je helemaal voor metaalkleuren gaan. Deze look oogt veel natuurlijker dan de vorige trends en de tinten flatteren gelukkig haast elk huidtype. Warme brunettes kiezen best voor goud, koele blondines gaan voor zilver. (br.Nina)



22-01-2009 om 21:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marlies Dekkers krijgt Lef Award

Marlies Dekkers krijgt Lef Award







Marlies Dekkers is uitgeroepen tot ondernemer met het meeste lef. De Nederlandse lingerieontwerpster ontving gisteren de Lef Award tijdens de Big Improvement Day, een conferentie voor ondernemers in Amsterdam. Dekkers kreeg de meeste stemmen via de website van het evenement.

Extra bandjes
Dekkers, die bekend staat om haar sexy lingerie met strakke lijnen en extra bandjes, wordt op de website geprezen om de 'opschudding die ze veroorzaakte in de lingeriewereld'. "Ze is continu vernieuwend en houdt vast aan de doelen die ze wil bereiken."

De lingerie van de ontwerpster, die vorig jaar haar vijftienjarige jubileum vierde, wordt inmiddels wereldwijd verkocht. Ze heeft onder meer winkels in New York, Parijs en Berlijn. (br.hln)


22-01-2009 om 13:59 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
21-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madonna laat zich au naturel fotograferen


Madonna laat zich au naturel fotograferen


madonna



Au Naturel gaan lijkt wel een nieuwe trend. We hebben de onbewerkte foto's van de Belgische Betty nog niet goed verwerkt of we krijgen al nieuwe naturelbeelden op ons bord. Deze keer van Madonna, in een reclamecampagne voor haar cd Hard Candy.

Om haar cd Hard Candy terug onder de aandacht te brengen, liet Madonna enkele nieuwe foto's maken. De foto's lekten 'per ongeluk' uit naar de pers. Op de foto's zien we een wel erg naturelle, bijna niet gephotoshopte Madonna. Volgens sommigen een reclamestunt, andere media zijn er alvast volledig weg van en spreken over een 'rauwe versie, die nooit had mogen uitlekken'.





(br.she)


21-01-2009 om 19:45 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Armani beschuldigt D&G van kopieergedrag


Armani beschuldigt D&G van kopieergedrag


Armani


De bewuste broek.
De bewuste broek.


Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana


De modeweek voor mannen in Milaan is nog maar net begonnen en het is al ruzie. Giorgio Armani beschuldigt ontwerpersduo Dolce & Gabbana van een broek van hem te hebben gekopieerd. De ontwerpers halen bitsig uit in de Italiaanse pers.

Broek met motief
In Milaan krijg je deze week een blik op de mannenmode voor de komende winter, meldt Weekend.be. Bij Dolce en Gabbana zagen we zaterdag een zijden broek op de catwalk waarop een ruitmotief gestikt was. Een dag later verscheen bij de show van Armani een pantalon met exact hetzelfde motief.

Nog veel te leren
Armani begon meteen met modder te smijten in de pers. "Nu kopiëren ze, later zullen ze leren". Het duo reageerde scherp met: "De ontwerpen van Armani dienden nooit als inspiratiebron voor ons, we hebben al jaren zijn collectie niet meer bekeken. We hebben nog veel te leren, maar niet van hem." (br.nina)



21-01-2009 om 11:38 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
20-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Push-up onderbroek voor mannen is populair

Push-up onderbroek voor mannen is populair


Onderbroek van Aussiebum.


De push-up onderbroek voor mannen doet het goed, volgens de lingeriebeurs van Parijs wordt dit een heuse trend.

Vals spelen
Voor vrouwen is er al langer een slip die de kont lift en wat extra ronding geeft. Maar nu kunnen ook mannen vals spelen met hun ondergoed, meldt Styletoday.nl. De push-up onderbroek laat namelijk hun geslachtsorgaan groter lijken omdat hij een liftende werking heeft. Je vindt deze broekjes onder andere bij DIM en het Australische merk Aussiebum. Voor deze 'penisverlening' zonder operatie betaal je ongeveer 10 euro.

Blijkbaar is hier een grote vraag naar bij mannen, in een week tijd werden al meer dan 50.000 exemplaren verkocht. (br.nina)


20-01-2009 om 20:12 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Angelina straalt elegantie uit met nieuw kapsel


Angelina straalt elegantie uit met nieuw kapsel







Angelina Jolie verscheen op de Duitse rode loper van de première van The Curious Case Of Benjamin Button met een nieuw kapsel. In haar eenvoudig witte mantelpakje en met manlief Brad Pitt aan haar zijde straalde de actrice.

Oorbellen
Angelina Jolie bewees dat de klassieke kapsels helemaal terug zijn. Ze verscheen op de rode loper met een glamoureus kapsel dat stijlvol aan de zijkant was opgestoken. Voor de première hield ze het eenvoudig met een wit mantelpakje, maar haar elegante oorbellen maakten de outfit helemaal af. Brad Pitt maakte een groter fasionstatement in een stijlvol zwart pak met trendy sjaal én snor. (br.nina)


20-01-2009 om 19:10 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tim Van Steenbergen ontwerpt retrobrillen


Tim Van Steenbergen ontwerpt retrobrillen



Foto Theo

Foto Theo
Foto Theo



De Antwerpse modeontwerper Tim Van Steenbergen lanceert voor de eerste keer een collectie brillen. Hij werkt daarvoor samen met het bekende merk Theo. De brillen zijn vanaf nu te koop en zijn geïnspireerd op de jaren 50.

Oldtimers
De ontwerper nam als inspiratie de vorm van Amerikaanse oldtimers. Hij maakte 3 brillen in kunststof en 3 in metaal. Ze vallen op door hun afgeronde hoeken, zoals op de bumper van de wagens uit de jaren 50. In de namen voor de modellen trok hij de lijn van de oldtimer door met namen als Impala, Le Sabre en Wildcat. Deze laatste werd al genomineerd voor een vakprijs.

Verlengstuk kleding
Volgens Theo werden de contacten voor de samenwerking gelegd op een receptie in Moskou. Van Steenbergen is van mening dat brillen een verlengstuk van zijn kleding zijn. Hij probeerde bij de monturen dezelfde kleuren uit zijn rokken en hemden te gebruiken.

De 30-jarige Van Steenbergen studeerde in 2000 af aan de Antwerpse modeacademie en is momenteel hij artistiek directeur van het Belgische kledinglabel Chine. (br.hln)



20-01-2009 om 12:14 geschreven door fashionista


» Reageer (0)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!