Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
fashionista

23-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewaagde jumpsuit Lady Gaga getekend door Viktor & Rolf

Gewaagde jumpsuit Lady Gaga getekend door Viktor & Rolf




Lady Gaga deed op een beroep op het Nederlandse duo Viktor & Rolf om een kledingstuk te ontwerpen voor haar controversiële videoclip van de single 'Telephone', die al heel wat stof deed opwaaien.

De zangeres die bekend staat om haar extravagante kledingstijl, vroeg aan de Nederlandse ontwerpers om een 'gevangenis-outfit' te maken. Viktor & Rolf kwamen met een jumpsuit met luipaardmotief en grote metalen schakelkettingen op de proppen. "Zo zien we Lady Gaga voor ons als ze in de cel zou worden gezet, verduidelijkte het ontwerpersduo. "Ze inspireert ons en deze outfit zat ook in onze herfst/wintercollectie die we 'Glamour Fabriek' hebben gedoopt".

Hiermee volgen Viktor & Rolf de mode-iconen Gorgio Armani en de onlangs overleden Alexander McQueen op, die in eerdere clips van Lady Gaga de Amerikaanse zangeres mochten kleden.



23-03-2010 om 22:56 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.modellen met vetrolletjes


Zijn modellen met vetrolletjes, volle borsten en echte konten de toekomst?


http://img684.imageshack.us/img684/1854/dik.jpg

Wordt het binnenkort 'normaal' om vrouwen met een vetrolletje in magazines te zien?


Wordt 2010 het jaar waarin ook de modefotografen en moderedactrices 'vollere' figuren voluit omarmen? Zullen realistische vrouwen kledij mogen showen in even artistieke fotoshoots als nu de hypermagere modellen nu mogen doen?

Een trend
De redactrices, lay-outers en photoshoppers bij magazines als Elle en Vogue zullen alvast niet graag toegeven maar er bestaat wel degelijk een trend om vrouwen met een buik, kont, lovehandle hier en vetrol daar te tonen in 'echte' modeshoots.






V-magazine: The size issue
Verzorgingsmerk Dove begon met de 'real women'-campagne, de voluptueuze zangeres Beth Ditto ('The Gossip') bracht een modelijn uit en showde de kleren zelf en ging zelfs naakt en nu publiceert het Amerikaanse modeblad V-magazine de eerste echte modeshoot met volle modellen. Ze wijdde zelfs een volledig nummer aan vrouwen in verschillende maten en vormen. 'The size issue'.






Ongegeneerd
De Noorse modefotograaf Solve Sundsbo schoot de reportage, met vijf mooie, volle vrouwen in de hoofdrol. Zwempakken, lingerie, jeans of compleet naakt: de vijf tonen ongegeneerd hun billen, buiken, vetrolletjes, lovehandles en borsten.

"Lichaamskenmerken die alle realistische vrouwen in mindere of meerdere mate hebben, maar in gewone modetijdschriften genadeloos worden weggewerkt", zo merkt The Daily Mail op.

"Mooi én sexy"
Sundsbo had er alvast niet op tegen om geen bonenstaken voor de lens te krijgen. "Ik vind het tof de kans te krijgen om te tonen dat je mooi én sexy kan zijn als je toch niet binnen de norm valt", zei hij.

Gucci
Tara Lynn, Candace Huffine, Crystal Renn, Kasia P, Michelle Olsen, Marquita Pring gingen de uitdaging aan, en showen lingerie van Agent Provocateur en badpakken van Gucci. Bekende modemerken die lijken gemaakt voor 'Misses Mager'.

Vergelijking
Naast de modeshoots met deze vijf modellen, is er ook de veel besproken fotoreportage van vol model Crystal Renn en de slanke Jacquelyn Jablonski. De twee dragen exact dezelfde outfit en zijn exact hetzelfde opgemaakt, want toont dat mode op rondere vrouwen echt niét lelijker is.

Schoonheidsideaal
Toch moeten we realistisch blijven: het slanke (of zelfs) magere schoonheidsideaal ligt niet meteen aan diggelen. Mode-ontwerpers blijven koppig kleren maken voor mensen zonder borsten, buik, billen of kont, met benen die langer zijn dan normaal. Merken of events die toch in zee willen gaan met rondere modellen, kijken aan tegen pretentieuze ontslagen van ontwerpers 'die zo niet willen werken'.

Mark Fast stapte nog op na een beslissing om zijn ontwerpen te tonen via rondere modellen. Het resultaat? De jurken zijn nog nooit zo snel uitverkocht.

Bovendien is de mode-, film- en muziekindustrie nog altijd bezaaid met extreem slanke celebs, die normale mensen altijd het gevoel gaan geven dat ze veel te dik zijn.

Maar we moeten toegeven dat reportages met vollere vrouwen veelvuldiger worden, wat misschien een eerste stap is in het aanvaarden van verschillende lichamen. (br.hln)




23-03-2010 om 00:46 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
22-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scapa Sport zoekt nieuwe modellen

Scapa Sport zoekt nieuwe modellen


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/03/19/952715/scapa-sport-zoekt-nieuwe-modellen_1_515x0.jpg


Altijd al willen schitteren op de catwalk? Dan biedt Scapa Sports je nu een unieke kans. Zij zijn namelijk op zoek naar een nieuw uithangbord voor hun sportieve kledinglijn.

Tijdens de Scapa Sports Beach Polo op maandag 24 mei gaat Scapa Sports op zoek naar nieuwe modellen op het strand voor het casino van Knokke-Heist. Meisjes en jongens tussen 14 en 22 jaar kunnen zich die dag vanaf 12 uur aanmelden. Een professionele jury met onder andere modeontwerper Walter Van Beirendonck en Marc Dochez van het modellenbureau Dominique Models zullen de kandidaten op hun talenten testen.

Iedere kandidaat wordt bovendien door een professionele fotograaf op de gevoelige plaat vastgelegd. Uiteindelijk worden één meisje en één jongen geselecteerd om diezelfde middag nog mee te lopen in de Scapa Sports Fashion Show. (br.she)



22-03-2010 om 21:49 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
21-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dikker model knaagt aan vrouwelijk zelfbeeld

Dikker model knaagt aan vrouwelijk zelfbeeld


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/11/8/2/media_xl_3595457.jpg?20100222114455



Al lijkt het erop dat de mode-industrie de wulpse vormen van een vrouw herontdekte, nieuw onderzoek bewijst dat ruimere kleding niet beter doet verkopen. Zowel bij zwaarlijvige als gewone dames wordt het zelfvertrouwen er niet beter op na het zien van een 'plus size' model.

Zelfbeeld
Volgens Brits onderzoeker Naomi Mandel raken zwaarlijvige consumenten niet enthousiast bij het zien van een zwaarlijvig model. Meer nog, hun eigenwaarde daalt nog meer. Opmerkelijk is dat hetzelfde effect bereikt wordt bij dames met gemiddeld tot mager gewicht. Hun enthousiasme voor de beelden wordt wel aangescherpt bij het zien van een eerder mager model.

Dun of dik
De resultaten liggen in het verlengde van een eerder gepubliceerde studie. Daaruit blijkt dat het zelfvertrouwen van de volslanke consument daalt bij het zien van zowel een dun of dik model. Het zelfbeeld van slanke dames zou, volgens die studie, niet aangetast worden. Dat lijkt niet helemaal waar, zwaarlijvige modellen zouden geen enkele vrouw aanzetten tot meer aankoopgedrag. (br.hln)



21-03-2010 om 10:30 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
20-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karl Lagerfeld doet het enkel met dure escortjongens

Karl Lagerfeld doet het enkel met dure escortjongens



Karl Lagerfeld mag graag op tijd en stond een dure escortjongen bestellen om de lakens mee te delen. Dat zegt de 77-jarige mode-ontwerper in het magazine Vice.

Naar eigen zeggen wil de witblonde ontwerper geen seks met mensen van wie hij houdt. "Affectie kan eeuwig duren, maar seks niet", is zijn uitleg.

Tuk op porno
Naast escortjongens, zegt Karl ook enorm van porno te genieten. "Ik hou van porno en pornoacteurs. Frustratie is de oorzaak van misdaad. Er zou veel meer misdaad zijn zonder hoeren en pornofilms."

Voor gewone mensen
Karl denkt niet dat hij erg vreemd is in deze opvattingen."Ik vind het een gezonde houding. Voor rijke mensen is deze levensstijl ook mogelijk. Gewone mensen hebben porno nodig."(br.hln)



20-03-2010 om 13:39 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van alle Europeanen kleden Britten zich het slechtst

Van alle Europeanen kleden Britten zich het slechtst





Als het op fashiongevoel aankomt, kleden de Britse dames zich het slechtst. Althans, dat vindt het merendeel van de Europeanen. Het lijkt erop dat modegoeroe's Trinny and Susannah in eigen land nog heel wat werk te verrichten hebben.
 
Soldenjacht
Al komen beide stylisten binnenkort ons landje kleden, het grote Engeland blijft een te-veroveren-gebied. Volgens een Europese rondvraag op Microsoft Ciao, worden de dames over het kanaal niet meteen als 'stylish' bekeken. Hun gebrek aan stijl wordt toegeschreven aan hun drang naar solden- en koopjesjachten.
 
Duitse vrouwen
Duitse dames staan op de tweede plaats. 15 procent vindt Spaanse dames het minst stijlvol, 6 procent kiest voor de Fransen. Een kleine 3 procent noemt de Italianen het minst modieus. Over de Belgische dames wordt met geen woord gerept. 

Hard werken
Volgens een woordvoerder van de site hebben Britten niet voldoende tijd om zich met mode en stijl bezig te houden. "We zijn de hardwerkende natie van Europe, we hebben langere werkweken en spenderen meer tijd op de werkplek dan elders. Daarom rest geen tijd om te shoppen, we grijpen naar het eerste het beste uit de kleerkast".



20-03-2010 om 10:33 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
18-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo wordt epileren een makkie

Zo wordt epileren een makkie


http://img209.imageshack.us/img209/2029/benenepileren.jpg


Niets zo vervelend en pijnlijk als je haartjes epileren. Vooral als het niet meteen lukt. Wij zetten enkele tips op een rijtje om (huid)irritatie voorgoed de deur te wijzen.

Wanneer je kiest voor een elektrisch epileerapparaat of epileerstrips is het belangrijk om steeds naar je haargroei te kijken. Zorg ervoor dat je haartjes niet al te kort zijn, want dan wordt het extra moeilijk om alles weg te krijgen. Vergeet niet: hoe meer je over dezelfde plek wrijft met een epileerapparaat of strips, hoe meer kans er is op huidirritatie.
Huidirritatie

Gebruik een handdoek om over je benen te strijken net voordat je tot het epileren overgaat. Herhaal dit iedere keer je de machine terug tegen je onderbeen aanzet. Let er steeds op dat je je handdoek tegen de haargroei in wrijft, zodat de haartjes een beetje omhoog staan en sneller kunnen worden vastgegrepen door het epileermachientje.

Vergeet niet na iedere epileerbeurt je benen in te smeren met een rijke bodylotion, anders krijg je al snel een droge huid. Wacht een tweetal dagen vooraleer je je huid een scrubbeurt geeft, anders ga je je huid extra veel stress bezorgen.



18-03-2010 om 21:06 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antwerpse vrouwen scoren met hippe hoofddoeken op Parijse modeweek

Antwerpse vrouwen scoren met hippe hoofddoeken op Parijse modeweek


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/03/17/951815/antwerpse-vrouwen-scoren-met-hippe-hoofddoeken-op-parijse-modeweek_1_515x0.jpg



Omdat Fatima Rafiy en Inge Rombouts de klassieke hoofddoekjes saai en onpraktisch vonden, ontwierpen ze een hipper en handiger model. En dat slaat aan, ook internationaal.

Op de modeweek van Parijs werden Fatima Rafiy (39) en Inge Rombouts (45) bedolven onder de enthousiaste reacties. De twee vrouwen begonnen een jaar geleden met hun bedrijfje Noor D’Izar - letterlijk: 'schoonheid van de sluier’.

“We hebben elkaar leren kennen op een straatfeest in onze straat, de Van Peborghlei in Mortsel”, vertelt Inge. “Ik heb lang in de mode gewerkt, onder andere bij Ann Demeulemeester, en Fatima vroeg of ze haar ontwerpen mocht laten zien. Ik was meteen enthousiast, vooral over haar hoofddoeken. Daar zijn we mee verder gegaan. Fatima ontwerpt en ik doe de zakelijke kant.”

Voorlopig zijn de hippe hoofddoekjes van Inge en Fatima alleen nog maar via internet te koop maar als het van hen afhangt, liggen ze deze winter ook bij de Inno, H&M en Harrods. “We gaan die winkels nu benaderen”, zegt Inge. “Als het aan ons ligt, zijn de hoofddoeken van Noor D’Izar straks in de hele wereld te koop.” (br.she)



18-03-2010 om 14:15 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Designer tovert overreden dieren om tot hoeden

Designer tovert overreden dieren om tot hoeden





De Britse designer James Faulkner gebruikt vleugels, veren en bont van dieren die door auto's overreden werden om hoeden mee te maken.

Maden?
De hoedencollectie van Faulkner uit het Britse Edinburgh bedraagt al 36 creaties. De huid of veren van vossen, eksters, konijnen, spechten, fazanten, eenden, kraaien en pauwen vormen de basis van zijn creaties. De designer begon in mei 2009 met het gebruik van dode dieren: "Het klinkt luguber, maar ik haal voldoening uit het maken van iets mooi uit iets gruwelijk. Het begon allemaal toen een vriendin een hoed wilde kopen voor haar huwelijk. Zonder na te denken zei ik er een voor haar te maken. Ik wandelde op een dag langs de weg en toen zag ik een dode ekster liggen. Omdat ik wist dat de jurk van mijn vriendin zwart en wit was, zag ik meteen hed potentieel. Ik gebruikte de veren van het overleden dier voor het ontwerp. Toen die vriendin hoorde waarvan haar hoed gemaakt was, verwachtte ze zich aan maden die er uit zouden vallen. Ze gaf zelf toe dat het er prachtig uitzag eens ze het ontwerp droeg."

Carrière
Faulkner maakt ook broches en accessoires uit bont van overreden dieren. "Het klinkt raar, maar ik raakte er snel gewoon aan de huiden en veren te poetsen en klaar te maken. Ik creëer iets stijlvol uit iets triest, het is toch goed dat de dieren dankzij mij niet blijven liggen op de weg."  De designer hoopt binnenkort ook een modecarrière uit te bouwen rond zijn collectie. "Tot nu maakte ik enkel hoeden voor vrienden en familie, binnenkort zal ik op bestelling werken."



18-03-2010 om 10:55 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
17-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oudere en dikkere modellen op catwalk bij Louis Vuitton


 Oudere en dikkere modellen op catwalk bij Louis Vuitton



http://img714.imageshack.us/img714/6396/louisvuitton1.jpg




De herfst/wintercollectie van Louis Vuitton ontworpen door Marc Jacobs getuigt van veel elegantie met een retrolook: denk aan zwierige rokjes met A-lijn, pumps, diepe decolletés, lange handschoenen en fifties brillen.




http://img215.imageshack.us/img215/5290/louisvuitton2r.jpg



 Jacobs meed duidelijk broeken, we zagen er geen enkele. De handtassen, een belangrijk onderdeel uit de collectie, oogden erg vrouwelijk en herkenbaar.




http://img706.imageshack.us/img706/4306/louisvuitton3.jpg




Verandering
"Designers praten altijd hoe ze voor echte vrouwen ontwerpen en toch zie je geen model
ouder dan 20 op de catwalk", aldus Marc Jacobs. "Daarom gebruikte ik nu een grotere variëteit aan sexy vrouwen: jong, oud, dik, dun en verschillende etniciteiten."




http://img718.imageshack.us/img718/4147/louisvuitton5.jpg




 De oudste op de catwalk was het 46-jarig, voormalig supermodel Elle Macpherson. Aangezien ze er nog steeds schitterend uitziet, lijkt deze keuze niet grensverleggend, maar voor een toonaangevend merk als Louis Vuitton kan dat wel tellen.




http://img502.imageshack.us/img502/4554/louisvuitton4.jpg




17-03-2010 om 14:30 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
16-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Britse winkels verkopen nu ook K-cups

Britse winkels verkopen nu ook K-cups


http://img688.imageshack.us/img688/6340/kcups.jpg



In Groot-Brittannië kan je vanaf nu ook bh's met een K-cup kopen. Tot hiertoe kon je in de gewone winkels enkel de grote G-maat vinden, dames met een grotere cupmaat moesten naar een gespecialiseerde winkel.

Winkelketen Selfridges is de eerste winkel die een K-cup aanbiedt, dit doen ze op vraag van rondborstige vrouwen. De bh heeft een omtrek van zo'n 122 cm en heeft extra dikke bandjes om de borsten te ondersteunen. De populairste cupmaat in Groot-Brittannië is een 80 D, tien jaar geleden was dit nog een 75 B. "We zien een toename van vraag naar grotere maten, zeker voor modieuze bh's voor jongere vrouwen", besluit Helen Attwood, lingerie manager van Selfridges.(br.she)




16-03-2010 om 23:18 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag een D&G zonnebril ontworpen door Madonna

Draag een D&G zonnebril ontworpen door Madonna




Madonna heeft de modemicrobe duidelijk te pakken. De Queen of Pop had nog maar net aangekondigd dat ze een kinderkledinglijn zal ontwerpen voor warenhuisketen Macy's of ze komt al met een nieuw project op de proppen. De superster ontwikkelde een exclusieve zonnebrilcollectie voor het modehuis Dolce & Gabbana.

De 51-jarige celebrity ontwierp zes modellen met een retrolook. Het logo 'MDG' is duidelijk zichtbaar op de monturen aangebracht. Madonna zal zelf figureren in een campagne om de nieuwe lijn aan te prijzen. Vanaf mei zullen de zonnebrillen te koop zijn in de Dolce & Gabbana-winkels en de Sunglass Hut. Je mag rekenen op 180 en 210 euro voor een exemplaar met het MDG-logo.

Modewereld
Madonna lijkt wel besloten te hebben zich helemaal te lanceren in de modewereld. Na de eerdere samenwerking met H&M en warenhuisketen Macy's waarvoor ze respectievelijk een kledinglijn voor volwassenen en kinderen ontwierp, lijkt de popster zich nu op de wereld van de accessoires te storten. What's next?



16-03-2010 om 13:24 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trend op de catwalk: kapsels à la Spice Girls

Trend op de catwalk: kapsels à la Spice Girls


http://img14.imageshack.us/img14/9059/miumiul.jpg
Miu Miu


Kleuren scoorden goed op de catwalk in Parijs en dat geldt niet alleen voor de outfits. Ook de kapsels en make-up waren een kleurenspektakel. Zo zagen we kleurrijke haarlokken van bij Miu Miu. Betekent dit dat de kapsels van de Spice Girls uit de jaren '90 terug trendy zijn?


Paars en oranje
De catwalks in Parijs voor de komende herfst/wintercollecties waren erg kleurrijk. Zo zagen we bij Miu Miu veel paars en oranje, meldt styletoday.nl. De designer dreef het zelfs nog wat verder met passende flashy kapsels en make-up. We zagen kleurrijke paardenstaarten van paars en oranje en de modellen droegen eyeliner in dezelfde kleuren.

 


 
Spice Girls


Miu Miu is echter niet de eerste die fluo extensions introduceert, vorig jaar probeerde Zac Posen net hetzelfde, maar toen pikte niemand anders het op. Of echte vrouwen dit nu massaal gaan overnemen, is nog twijfelachtig. Willen we echt terug naar de kapsels uit de jaren '90, die we tot kort nog zo fout vonden?




16-03-2010 om 13:24 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouwen blijven verliefd op peperdure handtassen

Vrouwen blijven verliefd op peperdure handtassen


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/03/15/949924/vrouwen-blijven-verliefd-op-peperdure-handtassen_1_515x0.jpg



Hoewel mode-experts al een hele tijd aankondigen dat dure handtassen uit de mode gaan, blijven vrouwen toch peperdure tassen van Louis Vuitton of Hermès kopen. Uit recent Brits onderzoek blijkt dat de verkoop van het populaire accessoire het laatste jaar met 60 procent steeg.


Volgens de Britse modeketen Selfridges werden het afgelopen jaar 60 procent meer dure handtassen verkocht. Het modehuis Mulberry zag een verdubbeling van de verkoop van de handtassenlijn. Het merk heeft een wachtlijst voor verschillende tassen en de gemiddelde prijs is zo'n 770 euro per exemplaar. Andere populaire merken zijn Marc Jacobs en Balenciaga, tassen van deze merken kosten al snel 930 euro. Uit recent onderzoek blijkt ook dat een derde van de vrouwen geobsedeerd is door handtassen. (br.she)



16-03-2010 om 13:18 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
15-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kate Moss in muskietennet voor het goede doel


Kate Moss in muskietennet voor het goede doel


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/03/15/950162/kate-moss-in-muskietennet-voor-het-goede-doel_7_235x280.jpg



Topmodel Kate Moss hulde zich in een jurk van gerecycleerde muskietennetten om het bewustzijn rondom de ziekte malaria te vergroten.


Ontwerper William Tempest maakte gebruik van gerecycleerde muskietennetten om zijn prachtjurk te creëren. Model van dienst was niemand minder dan Kate Moss. "Ik was geschokt toen ik hoorde dat iedere 30 seconden een kind aan malaria sterft", vertelt Moss. "De jurk is gemaakt van gerecycleerde muskietennetten en is prachtig om te dragen, maar daar draait het natuurlijk niet om. De jurk moet het bewustzijn van de mensen verhogen en hen aanzetten om een donatie te doen, zodat er meer muskietennetten gekocht kunnen worden."



15-03-2010 om 15:23 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knalrode lipjes op zwart-witte outfits bij Karl Lagerfeld

Knalrode lipjes op zwart-witte outfits bij Karl Lagerfeld



http://img62.imageshack.us/img62/2163/karllagerfeld5.jpg



De prêt-à-porter najaarscollectie van Karl Lagerfeld: hoog getoupeerd haar in bedwang gehouden door haarbanden, zwart-witte kleren, strakke leggings, veel leer en knalrode lippen.



http://img532.imageshack.us/img532/273/karllagerfeld4.jpg





http://img43.imageshack.us/img43/5343/karllagerfeld3.jpg





http://img709.imageshack.us/img709/3080/karllagerfeld2.jpg





http://img251.imageshack.us/img251/5580/karllagerfeld1.jpg





15-03-2010 om 10:29 geschreven door fashionista


» Reageer (2)
14-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welk type badmode vrouw ben jij?


Welk type badmode vrouw ben jij?



De tijd van de duidelijke trends in de badmode is voorbij. Je draagt wat je wil en wat je flatteert, met of zonder print, met of zonder vintagelook en met of zonder ingewikkelde bandjes.


De merken proberen dat op te vangen door zich te richten op een specifiek soort vrouw. Zo mikt Gottex op luxe, Huit op jongeren en kunnen vrouwen met een (cup)maatje meer bij Empreinte terecht. Etam plaatst zich als budgetvriendelijk in de markt, maar heeft ook een exclusieve lijn, ontworpen door topmodel 'Natalia Vodianova pour Etam'.







1) Luxe Lady


Badmode wordt ruim gedefinieerd bij Gottex. Bikini's, badpakken maar ook tunieken, kaftans en bijpassende broeken worden verkocht. Gottex richt op het luxesegment, en dit jaar heet de blikvanger 'Reflection': een print bestaande uit 37 verschillende kleuren. De badpakken werden afgewerkt met parels.

2) Creatieve jeugd

Kleuren en creativiteit staat centraal bij Huit, waar de badpakken en bikini's zo gemaakt zijn dat print en effen zich moeiteloos laten combineren.

3) Een cupmaatje meer


Empreinte maakt badmode voor jonge vrouwen met een vollere boezem. Hun badpakken en bikini's vormen je boezem dan ook op natuurlijke wijze en door gebruik van speciale beugels zie je er ook nog eens slanker uit.






4)  Budgetvriendelijk vintage


Etam heeft de vintagetrend opgepikt, en lanceert de garçonne uit de roaring twenties, de pin-up uit de fifties en de powergirl uit de nineties







5) Exclusief

Topmodel Natalia Vodianova ontwerpt weer voor Etam. Deze keer haalde ze haar inspiratie uit legendarische actrices als Jane Fonda, Brigitte Bardot en Romy Schneider.

Voor elk wat wils dus!



14-03-2010 om 17:04 geschreven door fashionista


» Reageer (1)
13-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christophe Coppens nu ook in Antwerpen

Christophe Coppens nu ook in Antwerpen


http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/03/12/949001/christophe-coppens-nu-ook-in-antwerpen_1_515x0.jpg



 Ontwerper Christophe Coppens opende gisteren zijn nieuw Christophe Coppens Salon II bij Princess in Antwerpen. De prestigieuze modezaak biedt vanaf nu accessoires van de Belgische topdesigner aan.

Christophe Coppens en zijn team zullen regelmatig aanwezig zijn in de winkel om de klanten van Princess te begeleiden bij hun aankopen. Coppens is al jarenlang gevestigd in Brussel maar nu was het tijd om zijn hoeden en andere accessoires ook in Antwerpen te verkopen. "Ik ben erg blij dat ik samen met Princess mijn collectie hier in Antwerpen kan aanbieden", vertelt een enthousiaste Coppens.

De nieuwe collectie bevat vooral hoeden en haarstukjes, van de meest extravagante tot minder opvallende stukken. De hoofddeksels zijn uitermate geschikt voor huwelijken of stijlvolle feesten. "Accessoires geven een outfit en je leven kleur daarom is het voor vrouwen zo belangrijk om de juiste stukken te kiezen", legt de designer uit. (br.she)



13-03-2010 om 21:22 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amy Winehouse lanceert kledinglijn

Amy Winehouse lanceert kledinglijn





Een nieuw album laat al jaren op zich wachten, maar Amy Winehouse heeft wel tijd om een kledinglijn te lanceren. Ze doet dat in samenwerking met het Britse label Fred Perry.


Fred Perry trok Amy aan omdat ze het merk al jaren draagt, meldt WWDFashion. "Bovendien heeft ze een unieke smaak die de historische referentiepunten van ons merk reflecteert", aldus Richard Martin, marketingdirecteur van Fred Perry.







De collectie bestaat uit zeventien stukken waaronder retro minirokjes, capribroeken en vestjes in zwart en roze. Martin: "Amy's input was cruciaal voor de proporties, pasvorm en kleuren". Vanaf oktober ligt de kledinglijn in de winkels.


13-03-2010 om 12:37 geschreven door fashionista


» Reageer (0)
12-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madonna en dochter Lourdes commercialiseren kledinglijn voor kinderen

Madonna en dochter Lourdes commercialiseren kledinglijn voor kinderen





"Material Girl", dat is de naam van de kledinglijn voor kinderen die Madonna en haar dochter Lourdes hebben gecreëerd. De collectie zal volgende herfst in de Verenigde Staten gelanceerd worden dankzij een exclusief contract met de grote winkelketen Macy's.
 
Macy's zal vanaf augustus 2010 in ongeveer 200 van zijn winkels alsook via zijn website de kledingstukken in het thema "terug naar school" verkopen. "Material Girl zal een dynamisch en exclusief merk zijn van Macy's", verklaart Jeff Gennette, directeur marketing van Macy's.
 
De collectie is genoemd naar een gelijkaardig nummer van het popicoon op het album "Like a virgin". Madonna ontwierp samen met haar dochter Lourdes (13) de kledij, in samenwerking met de textielonderneming Iconix Brand Group.
 
Madonna, die ook kinderboeken schrijft, is van plan om aan deze kledinglijn ook nog een vervolg te breien. Vanaf 2011 zou er een reeks schoonheidsproducten volgen. In 2007 ontwierp de Queen of Pop al een kledingcollectie voor de keten H&M.



12-03-2010 om 00:55 geschreven door fashionista


» Reageer (1)


Foto

Foto

Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Foto

Foto

Foto

Archief per maand
  • 06-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 08-2018
  • 06-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!