H&M lanceert een nagelnieuwe beautylijn
De Zweedse modeketen H&M die je uiteraard kent om hun betaalbare trendstukken, komt met een gloednieuwe beautylijn op de proppen. De collectie zal in de herfst in de winkelrekken liggen en zal onder meer bestaan uit make-upaccessoires en producten, haarverzorgingsproducten en een lichaamsverzorgingslijn.
H&M staat gekend om razendsnel in te spelen op de modetrends en dat willen ze nu ook doorvoeren in hun beautylijn. De lijn zal elk seizoen veranderen en gebaseerd worden op de nieuwste trendkleuren en looks van dat seizoen. Wil je dus eens een extravagante make-uplook uitproberen? Dan kun je daar alles bij H&M voor kopen zonder blut buiten te wandelen. Een concept dat bijvoorbeeld Topshop ook al met succes toepast.
"We zijn heel erg trots dat we 'mode voor het gezicht' gaan abieden bij H&M. Het geeft ons de mogelijkheid om te experimenten met nieuwe kleuren en materialen en echt creatief bezig te zijn met beauty," vertelt Sara Wallander, concept designer bij H&M beauty.
De nieuwe beautylijn is vanaf dit najaar in meer dan 900 winkels van H&M te koop en is ook online verkrijgbaar. Ze zal bestaan uit 700 verschillende producten, die elk seizoen zullen worden aangevuld met speciale limited-editionproducten. Voor zij die graag groen smeren, zal er ook een consciouslijn zijn en voor de luxepoezen dan weer een premium beautylijn. (br.hln)
|