Inhoud blog
  • Alpine Extreme quartz
  • MSC Cruises: winterbrochure 2024-2025 online
  • Classic Date Manufacture
  • Haal de zomer in huis
  • Ontdek de higgen gems van Lloret de Mar
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussels airlines naar Mombasa

    Brussels Airlines lanceert lijndienst naar Mombasa

     

     

    Vanaf het winterseizoen vliegt Brussels Airlines wekelijks op vrijdag naar Mombasa. De toeristische kuststad met haar prachtige zandstranden en hotelinfrastructuur is na Nairobi de tweede Brussels Airlines bestemming in Kenia.

     

    Met Mombasa, een kuststad van bijna 1 miljoen inwoners gelegen in het zuidoosten van Kenia langsheen de Indische Oceaan, voegt Brussels Airlines één van de belangrijkste  toeristische trekpleisters van de Afrikaanse Oostkust aan haar netwerk toe. Het aangename klimaat, de hagelwitte zandstranden en prachtige hotelinfrastructuur nodigen uit tot een relaxvakantie.  Wie actiever wil zijn vindt zeker zijn gading in de vele watersportmogelijkheden of talrijke excursies. Mombasa is ook een ideale uitvalsbasis voor een safari in één van de prachtige nationale parken.

     

    Brussels Airlines vliegt vanaf 2 november elke week op vrijdagochtend naar Mombasa. De terugvlucht naar Brussels Airport is op vrijdagavond, met aankomst in Brussel op zaterdagochtend. Dankzij de goede uurregeling kan er vlot doorgereisd worden naar of vanuit andere Europese landen (Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Italië, Scandinavië, Rusland, Verenigde Staten...).

     

    Passagiers kunnen een heenreis naar Mombasa combineren met een terugreis vanuit Nairoibi of vice versa zodat wie een safari doet geen lange landverplaatsingen meer hoeft te maken.  Deze combinatiemogelijkheid laat ook een flexibele verblijfsduur toe. Brussels Airlines vliegt elke maandag, woensdag, vrijdag en zondag naar Nairobi.

     

    Brussels Airlines is verheugd dat de Belgische toerismegroep Thomas Cook / Neckermann/ Pegase haar klanten met deze nieuwe lijnvlucht comfortabel naar Kenia laat vliegen.







    15-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietslussen Leuven

    Vier nieuwe fietslussen verbinden Leuven met de regio

     

     

     

     

    Fietsen is ‘in’. Meer en meer bezoekers zijn geïnteresseerd om een stad en omgeving te verkennen met een fiets. Op deze trend wil Toerisme Leuven samen met Toerisme Vlaams-Brabant inspelen door een reeks aantrekkelijke fietsroutes vanuit Leuven aan te bieden.

     

    De 4 fietslussen hebben Leuven als centraal vertrekpunt en worden gebundeld in een handige brochure in 5 talen (Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans). De lussen liggen op het fietsnetwerk Vlaams-Brabant en verbinden Leuven met de omliggende regio’s in de provincie, namelijk de Groene Gordel en het Hageland.

     

    De lus Leuven- Zoet Water, 31 km, biedt de kinderen o.m. de mogelijkheid om in de bossen van de klim- en klautertuigen te genieten. De lus Hageland, 36 km biedt een brok geschiedenis met o.m. het kasteel van Horst. De lus Leuven-Tervuren voert langs prachtige parken en kastelen en brengt de bezoeker naar het Koninklijk Afrikamuseum, terwijl de laatste lus Werchter als bestemming heeft, 42 km. Het kanaal Leuven-Dijle, de geschiedenis van Rock Werchter en het geboortehuis van Pater Damiaan staan hier op het programma.

     

    14-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Total Performance
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MICHELIN Total Performance

    De strategische visie van de Michelin Groep

     

     

     

    “Michelin verkoopt geen rubber, maar prestaties” . Deze uitspraak geeft weer waar het bedrijf zich voor inzet! Michelin ontwikkelt en produceert banden die verschillende prestaties tegelijk leveren. Dat maakt deze banden speciaal, geeft ze een eigen identiteit en draagt bij aan hun kwaliteit. En dat is waar de reputatie van het merk MICHELIN op gebaseerd is.

     

    “Michelin verkoopt geen rubber, maar prestaties” is een uitspraak die echt betekenis krijgt als men zich realiseert hoe belangrijk banden zijn: zij zijn immers het enige onderdeel van de auto dat contact met de weg heeft.

     

    MICHELIN Total Performance, de strategische visie van de Groep

    Door plaats te nemen achter het stuur, neemt men de verantwoordelijkheid op zich niets aan het toeval over te laten. Alles moet goed functioneren. De band heeft daarbij drie belangrijke rollen: hij draagt het gewicht, hij brengt bewegingen over en hij stuurt de auto. Grip en weggedrag van het voertuig zijn de belangrijkste missies van de band. Daarom streeft Michelin systematisch naar de beste prestaties. Michelin zet zich heel sterk in om de veiligheid van mensen te garanderen: van de bestuurders, hun passagiers, voetgangers en andere weggebruikers.

     

    Michelin banden bieden, behalve veiligheid, ook brandstofbesparing en de langste levensduur in kilometers. Michelin verbetert alle eigenschappen die de prestaties van een band bepalen. "MICHELIN Total Performance", is een eigenschap van Michelin banden. Het is een resultaat van de strategie die de Michelin Groep volgt. Het is de rode draad van het Research & Development werk dat de Groep verricht.

     

    De strategie van Michelin is gericht op het ontwikkelen van banden die meerdere prestaties tegelijk kunnen leveren. Alle banden van het merk Michelin combineren veiligheid met minder brandstofverbruik (dus minder CO2-emissie), en een lange levensduur in kilometers. Gebruikers van Michelin banden kunnen daardoor profiteren van alle kwaliteiten die ze wensen; daarbij maakt het niet uit of het gaat om een personenwagen dan wel een lichte bestelwagen.

     

    Bepaalde prestaties conflicteren met elkaar. Om ze in één band te kunnen verenigen zijn geavanceerde technologieën, evenals speciale test-en productiecapaciteiten nodig.

    Prestaties kunnen met elkaar conflicteren. Dat noemt men “designconflicten”. De twee belangrijkste zijn: Veiligheid: er is een tegenstelling tussen grip op droog en op nat wegdek. Als het droog is, moet zo veel mogelijk rubber in contact zijn met de weg, zoals bijvoorbeeld het geval is bij een “slick band” in de wedstrijdsport. Maar als het nat is moet het loopvlak echter beschikken over een profielontwerp om het water af te kunnen voeren, en profielranden die de waterfilm kunnen breken zodat het rubber contact kan maken met het wegdek. Energie-efficiëntie: er is een conflict tussen brandstofbesparing en een langere levensduur in kilometers. Een eenvoudige oplossing om de levensduur te maximaliseren is meer rubber aanbrengen op het loopvlak want dan duurt het langer voordat al het rubber is versleten. Maar deze optie leidt tot meer energieverbruik omdat er dan meer rubber vervormt bij iedere omwenteling van het wiel.

     

    Michelin is, dankzij haar innovatievermogen en geavanceerde technologieën, in staat

    om deze conflicten op te lossen. Tussen 2010 en eind 2012 heeft Michelin, mbt. de  personenwagenbanden voor Europa, meer dan 80 % van haar bandengamma’s vernieuwd. Het gaat om 11 verschillende bandengamma’s waaronder grote productfamilies zoals de MICHELIN Energy, de MICHELIN Primacy, de MICHELIN Pilot, de MICHELIN Agilis, enzovoort. Ze worden dus vervangen, aangepast of vernieuwd.

     

    In deze context presenteert Michelin twee nieuwe banden die hun commerciële carrière beginnen op de Europese vervangingsmarkt: de nieuwe MICHELIN Energy Saver+, bestemd voor een groot aantal personenwagens (van compacte stadswagens tot familiesedans) en de nieuwe MICHELIN Agilis+, voor bestelwagens.

     

     

     

    13-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Energy saver
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MICHELIN ENERGY Saver+ & MICHELIN Agilis+

     

     

     

    De MICHELIN ENERGY Saver+ en de MICHELIN Agilis+, twee nieuwe bandengamma’s die hun gebruikers de beste combinatie van veiligheid, levensduur en brandstofbesparing bieden, maken hun intrede op de Europese markten.

     

    2012 is een belangrijk jaar. Dit is het jaar waarin de Europese labelling van banden wordt ingevoerd. Vanaf 1 juni 2012 wordt de labelling geleidelijk uitgerold en per 1 november 2012 is hij verplicht. Dit nieuwe Europese labellingsysteem wordt met open armen ontvangen, want het biedt consumenten toegang tot informatie over kwaliteiten waar ze wellicht tot nu toe niet van op de hoogte waren.

     

    Wat zegt zo een label op banden? Het geeft consumenten objectieve informatie over drie belangrijke prestaties van de band: grip op nat wegdek, energie-efficiëntie en het geluidsniveau.

    Wat zegt zo een label niet? Het zegt niets over grip op droog wegdek, en het geeft evenmin informatie over de levensduur in kilometers.

     

    Michelin zet zich in om alle prestaties te leveren die voor automobilisten en bestuurders van bestelwagens essentieel zijn; ook de prestaties die niet op het label staan: MICHELIN banden zijn onder alle omstandigheden veilig. Dus niet alleen op natte wegen, maar ook op droge wegen; MICHELIN banden zijn ook in bochten veilig; MICHELIN banden geven ook de zekerheid van een ongekend lange levensduur in kilometers en behoud van prestaties totdat de banden echt aan hun einde zijn gekomen.

     

    Een band van meerdere voordelen tegelijk voorzien, zoals dat is gebeurd bij de nieuwe MICHELIN Energy Saver+ en MICHELIN Agilis+, is heel lastig.

     

    De MICHELIN ENERGY Saver+ optimaliseert de veiligheid : Michelin heeft het profiel van haar nieuwe MICHELIN ENERGY Saver+ verder ontwikkeld om tot een optimale voetafdruk te komen. Doordat het contactvlak 10 % groter is dan dat van de vorige generatie, heeft het meer grip op droge en natte wegen. Dat resulteert voor de MICHELIN Energy Saver+ in een bijna 16 meter kortere remweg op nat wegdek dan een band die net voldoet aan de minimale eisen van de Europese bandenlabelling.

     

    De MICHELIN ENERGY Saver+ gaat meer kilometers mee: Michelin heeft extra moleculaire verbindingen toegevoegd aan deze nieuwe generatie MICHELIN Energy Saver+ banden om de cohesie van alle chemische rubbercomponenten (en daarmee ook de slijtagebestendigheid) verder te verbeteren. Het MICHELIN ENERGY Saver+ bandengamma zal beschikbaar zijn in 14, 15 en 16 inch. Het matenpakket omvat 58 verschillende afmetingen en is dus geschikt voor de meeste wagens op de Europese markt.

     

    Focus op de MICHELIN Agilis+ : de vakman waarmee het bedrijf goed functioneert. Een goed functioneren van een professioneel bedrijf wordt vaak bepaald door de wagen. Verkopers, vaklieden en professionals uit allerlei sectoren moeten net zo goed op hun banden kunnen vertrouwen als op hun andere gereedschappen.

     

    Voor deze zeer veeleisende gebruikers, heeft Michelin de nieuwe MICHELIN Agilis+

    ontwikkeld. Bijzonder aan deze band is dat hij prestaties in zich verenigt die normaal moeilijk samengaan. Daardoor draagt deze nieuwe band niet alleen bij aan een goed en veilig verloop van de professionele werkzaamheden, maar ook aan lagere operationele kosten. Hij levert immers een dubbele besparing op: hij verbruikt minder energie en gaat meer kilometers mee.

     

     

     

     

    12-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Côtes du Rhône

    Wijnen Côtes du Rhône en Plancha!

     

     

     

    De zomer komt er aan en iedereen kijkt er naar uit om buiten te eten, rond de welvertrouwde barbecue of nog beter, bij een plancha ! Gezellige momenten ideeal om de kleuren van de Rhône te verkennen…

     

    De plancha is een oude Spaanse uitvinding, ontstaan langs de wegen naar Compostela in de 19de eeuw. Grote bakplaten werden op gloeiende houtskool geplaatst om de boetelingen te voeden. Het eten werd rechtstreeks op het metaal gebakken. Een eenvoudig en doeltreffend materiaal, dat ook werd gebruikt voor grote bijeenkomsten bij religieuze feesten. De plancha raakte vervolgens in onbruik, maar dook in de jaren ‘70 weer op in Baskenland waar het een ongekend succes had bij sportevenementen.

    Vandaag de dag vervangt de gasbrander de houtskool en de kookplaat werd verfijnd. Gebruiksvriendelijkheid, de gezondere kookmethode, geen contact met de vlam, snelheid, uitgebreide mogelijkheden en tenslotte het feestelijk karakter maken dat de plancha met groeiend enthousiamse wordt onthaald. Gezellige momenten vragen uiteraard ook om aangepaste wijnen, de ‘gulle’ Côtes du Rhône-wijnen passen dan ook perfect in dit plaatje.

     

    Het assortiment omvat minerale en fleurige witte wijnen, frisse en fruitige rosé-wijnen, soepele en strakke rode wijnen, waardoor het in zijn totaliteit uitgroeit tot een aangename partner voor de maaltijd!

    Witte wijnen: Sint-Jacobsspiesjes vragen om het Marsanne en Roussane duo, de eerste vanwege zijn rondborstigheid en de tweede voor zijn elegantie; John Dory filets hullen zich graag in het parfum van Viognier. Glaasjes romige courgettensoep frissen op met Clairette, net zoals ander bereide groenten en bereiken ongekende hoogten met gevarieerde combinaties van deze wijnsoorten.

     

    Rosé-wijen: een uitstekende keuze bij alle artisjokbereidingen, maar de rosé-wijn verdoezelt bovendien de metaalsmaak van vette vis. Rauwe, gerookte of gebakken zalm voelt zich prima bij de licht, zure smaak van Cinsault, Grenache en Syrah. Een rosé-wijn bij roze gamba-spiesjes, met jodium en rode vruchten, roept herinneringen op aan maritieme gastvrijheid.

     

    Rode wijnen: fluwelen tannines, veel fruit, volume en vlezig, perfecte wijnen voor zacht vlees. Een rundscarpaccio, kip met morieltjes en lamskotelletjes met rozemarijn vinden er het ideale gezelschap. Het is een oneindige kruisbestuiving van smaken. Ook qua druivensoorten zijn er veel mogelijkheden. Daar waar de Grenache en Syrah als hoofdrolspelers fungeren, voegen ook de Mourvèdre, Carignan, Cinsault en Counoise, structuur, karakter, frisheid, aroma’s, finesse en kruidigheid toe.

     

    De meer dan 70.000 hectare wijngaarden van de Rhônevallei in het zuid-oosten van Frankrijk,  strekken zich uit over een lengte van meer dan 200 km en worden in zes verschillende departementen weergevonden. De ruim 5000 wijnbouwers zorgden vorig jaar voor iets meer dan  drie miljoen hectoliter wijn die kan bogen op een enorme diversiteit. Naast 16 Crus Côtes du Rhône worden hier o.m. Côtes du Rhône régionaux, AOC’s de la Vallée du Rhône, Côtes du Rhône Village en VDN Vins Doux naturels weergevonden.  

    www.vins-rhone.com

    12-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luchtvaart blijft 'het echte' netwerk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ‘Luchtvaart blijft het echte wereldwijde netwerk want Facebook zal persoonlijke contacten nooit helemaal vervangen’

     

     

    Grootschalig onderzoek wijst uit in welke mate vliegen voor de passagiers voor verbetering vatbaar is. Aan de vooravond van de Farnborough International Airshow, onthulde Airbus de resultaten van een peiling die over een periode van twee jaar liep en antwoorden verzamelde van meer dan 1,75 miljoen mensen wereldwijd. Dit onderzoek focuste op wat reizigers in de toekomst van de luchtvaart verwachten: ze willen vaker, groener en met minder stress reizen, en dit ondanks de omwenteling die de sociale netwerksites teweegbrachten in de manier waarop mensen met elkaar contact houden.

     

    63% van de mensen zegt  tegen 2050 vaker het vliegtuig te zullen nemen

    60% is van mening dat sociale netwerken de nood om elkaar persoonlijk te ontmoeten, niet zullen vervangen

    96% is ervan overtuigd dat vliegtuigen duurzamer of eco-efficiënter moeten worden

    Bijna 40% ervaart het luchtvervoer (van deur tot deur) als steeds stresserender

     

    Volgens Charles Champion, Executive Vice President Engineering bij Airbus, is de luchtvaart het echte 'world wide web': “De resultaten van het onderzoek tonen aan dat er niets beter is dan face-to-face contacten. De wereld bestaat uit een web van luchtverbindingen dat sociale en economische netwerken creëert, die voortdurend uitbreiden. Dit web is goed voor 2200 miljard euro van het wereldwijde BBP, 57 miljoen jobs en 35% van de internationale handel".


    "Sinds de lancering van ‘The Future by Airbus’, zijn we met een aantal mensen uit 92 landen een dialoog over de toekomst van de luchtvaart begonnen. Dit revolutionaire programma ligt aan de basis van het Concept Plane en de Concept Cabin van Airbus, die een overzicht bieden van de innovaties op basis van de verwachtingen van de passagiers en milieuoverwegingen. Het is duidelijk dat veel mensen zich heel betrokken voelen bij de toekomst van een duurzame luchtvaart. Wij willen graag dat ze hieraan ook actief deelnemen."

     

    86% van de respondenten is van mening dat een daling van het brandstofverbruik met 85% van essentieel belang is en dat de CO2-uitstoot moet dalen

    66% wil stillere vliegtuigen

    65% wil volledig recycleerbare vliegtuigen

               
    Charles Champion merkt daarnaast op dat wanneer meer mensen vaker vliegen, de verwachtingen in verband met reiscomfort van deur tot deur ook toenemen. Het onderzoek van Airbus toont een voorspelbare lijst van grieven: wachtrijen aan de veiligheidscontroles, oponthoud aan de check-in, vertragingen bij de bagagelevering, file bij het taxiën en rondcirkelen voor de landing kan worden ingezet. "In Londen, bijvoorbeeld, zagen we problemen met wachtrijen op luchthavens. De mensen zijn dan natuurlijk ontevreden. Maar de realiteit is dat deze capaciteitsbeperkingen slechts het topje van de ijsberg zullen vormen, tenzij de actoren van de luchtvaartindustrie in staat zijn om door samenwerking deze wachtproblemen te verminderen. Dat is onze doelstelling want het volume van het luchtvervoer zal in 15 jaar tijd verdubbelen", aldus Charles Champion.

     

    Meer dan 90% van de jaarlijkse investering van 2 miljard euro door Airbus in Onderzoek & Ontwikkeling gaat naar het verbeteren van de milieuprestaties van vliegtuigen. De nieuwste generatie van Airbus-vliegtuigen bestaat uit: de A380, het vlaggenschip van de commerciële luchtvaart, dat tegelijk het grootste en het stilste is;

    de A320neo met brandstofzuinigere motoren; en tenslotte de A350 XWB, die zal zorgen voor een daling van het brandstofverbruik met 25% terwijl er aan boord meer ruimte voor de passagiers zal zijn.

     

     

    11-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brusseliciouis diners

    Originele Brusselicious-diners

     

     

     

    Deze zomer bekokstooft Brusselicious twee originele diners, telkens in het kader van een Brussels evenement, waarop het publiek terecht kan voor een gezellig en origineel moment.

     

    NATIONAAL FEESTDINER - Zaterdag 21.07.2012 - Vossenplein

    Een gezellig samenzijn naar aanleiding van de Nationale Feestdag rond een gerecht waarvoor onze gastronomie wereldwijd bekend staat. Een gigantische mossel-friet waarvoor midden op het Vossenplein een reuzegrote tafel staat gedekt. Brusselaars en toeristen zullen zij aan zij genieten van heerlijke mosselen met frietjes. Gezelligheid, gezinsvriendelijke sfeer en culinaire kwaliteit zullen alvast van de partij zijn. Ook op de terrasjes van de talloze restaurants kunt u terecht om te ontdekken wat ze aan gastronomisch talent in huis hebben.

     

    DINER VAN HET STRIPVERHAAL - Zaterdag 08.09.2012 - MOOF (Museum Of Original Figurine) Het Belgisch stripverhaal komt pas echt op dreef  in 1929, als Hergé de jonge reporter Kuifje de wereld rondstuurt... en zelfs naar de Maan. Vandaag telt ons land ruim 650 professionele stripauteurs, dat is wereldwijd de grootste concentratie van striphelden per vierkante kilometer!

    Een heel aantal van deze auteurs nodigt u uit voor een top-evenement in het MOOF : in uw bijzijn gaan ze aan het werk met fresco's waarin ze hun inspiratie rond een aantal gastronomische thema's tot leven wekken. Het evenement wordt opgeluisterd met "streetfood", ... maar dan herzien en bewerkt. Culinaire producten die doorgaans geassocieerd worden met junkfood worden voor deze gelegenheid in een kwaliteitsjasje gestoken : hotdogs, hamburgers, bagles, cup cakes, noem maar op. Kom langs of trommel de rest van je gezin op om het talent van onze stripauteurs te komen bewonderen... en te proeven van een keuken die surft op een trend die we voor het gemak “Quality junk food” hebben genoemd ! Als klap op de vuurpijl bent u bovendien getuige van het klank en lichtspel naar aanleiding van het stripfeest.

    www.brusselicious.be

     

     

    11-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jethopper

    Jethopper biedt intercontinentale vluchten met luxe privéjets

     

     

     

    Sinds twee jaar kan je voor verplaatsingen binnen Europa bij Jethopper een privéjet huren aan een aanzienlijk lagere prijs. Doorgaans verplaatsen enkel CEO’s, bankiers en toppolitici zich met dergelijke toestellen. Omwille van het succes van deze formule gaat The Aviation Factory, initiatiefnemer van Jethopper en marktleider in de Benelux inzake het organiseren van vluchten op maat, nog een stapje verder. Voortaan biedt Jethopper ook intercontinentale vluchten met luxe privéjets aan. De prijzen voor deze ‘lege vluchten’ met een privéjet liggen zowat de helft lager dan wat je normaal zou betalen.

     

    De Jethopper-database telt op dit ogenblik 235 beschikbare lege vluchten. Dankzij de handige zoekmachine kan je je voorkeuren ingeven inzake de periode wanneer je wilt vertrekken, het aantal zitplaatsen, de vluchtafstand en zelfs de weersomstandigheden op de plaats van bestemming. Op die manier weet The Aviation Factory welk type vlucht je zoekt. Het systeem houdt je automatisch op de hoogte wanneer er een vlucht beschikbaar is, die aan je wensen voldoet. 

    www.jethopper.net

    10-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lignavita ijs

    Het nieuwe Lignavita ijs:  laat het niet smelten

     

     

     

    Op je lijn letten en toch genieten van een heerlijk smeuïg ijsje? Het lijkt onmogelijk maar dat is het niet. Geniet dankzij Lignavita probleemloos van een verfrissend ijsje, zonder je achteraf schuldig te voelen.

     

    Het Lignavita ijs is rijk aan eiwitten maar arm aan calorieën, koolhydraten en vetten. Het bevat enkel natuurlijke kleur- en smaakstoffen, geen bewaarmiddelen en is eenvoudig te bereiden.

    Shake 40 gr ijspoeder (ongeveer 2 afgestreken maatlepels) met 75 ml water (of ongezoete sojamelk) tot alles goed opgelost is, en voldoende is gedikt (15 seconden). Giet dit in een vorm en plaats het in de diepvriezer gedurende 4 uur of langer. Voor een heerlijk romige textuur haal je je ijsje best 15 min. vóór gebruik uit de diepvriezer.

    Lignavita ijs is verkrijgbaar in 3 heerlijke smaken en handig verpakt in potten van 400 gr: chocolade met chocoladeschilfer, vanille met stukjes hazelnoot, en aardbei.

    www.lignavita.be





    09-07-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!