Inhoud blog
  • MSC Cruises: winterbrochure 2024-2025 online
  • Classic Date Manufacture
  • Haal de zomer in huis
  • Ontdek de higgen gems van Lloret de Mar
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    23-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn cabin crew

     

     

     

    SN Brussels Airlines heeft beste Europese Cabin Staff

     

     

    SN Brussels Airlines heeft van alle Europese luchtvaartmaatschappijen de beste Cabin Crew. Dat blijkt uit een grote enquête van het onafhankelijk Britse onderzoeksorgaan Skytrax. De zeer bekende Britse audit organisatie, ook wel als ‘de Michelin van de luchtvaart’ omschreven,  hield in haar beoordeling rekening met criteria zoals service, efficiëntie, aandacht voor safety, problem solving, enthousiasme, vriendelijkheid en talenkennis.

     

    SN Brussels Airlines scoort in de populaire Skytrax enquête het beste van alle Europese luchtvaartmaatschappijen. De Portugese luchtvaartmaatschappij PGA Portugalia eindigde tweede en Luxair prijkt op de derde plaats.  Ook in andere werelddelen werden luchtvaartmaatschappijen onderscheiden. Zo ging in Azië de eerste prijs naar Thai Airways.

     

    In totaal werden zestien criteria gehanteerd tijdens de enquête. Ondermeer de verwelkoming van de passagiers, de toepassing van de safety procedures, de efficiëntie van de maaltijd- en drankenservice, de discipline plus vriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel en de talenkennis werden beoordeeld. Deze officiële enquêteresultaten van Skytrax bevestigen dat ‘Passionate about you’ meer is dan een slogan voor SN Brussels Airlines. RVH.

     

    23-06-2006 om 08:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis online

     

     

    Duizend en één goede redenen om uw

    kamer in een Ibis-hotel online te reserveren

     

    www.ibishotel.com

     

     

    Het Ibis-hotelnetwerk in België en het Groothertogdom Luxemburg, bestaande uit 22 voordelige hotels, registreert vandaag 11% van zijn reserveringen via het internet, goed voor een toename met 17% in vergelijking met dezelfde periode van het afgelopen jaar. Er zijn dan ook duizend en één goede redenen om uw kamer in een Ibis-hotel online te reserveren!

     

     

    Snel, eenvoudig … en steeds het voordeligst!

    Dankzij het internet kunt u vanaf eender welke computer bijzonder snel en eenvoudig een kamer in een Ibis-hotel reserveren. U voert rechtstreeks vanaf de homepage van de website www.ibishotel.com de stad, aankomstdatum en het aantal gewenste overnachtingen in, waarna op de website onmiddellijk de overeenkomstige hotels en tarieven worden weergegeven. Bovendien garandeert de website www.ibishotel.com steeds de beste prijzen dankzij het contract ‘ Best Price Guarantee’ waarin wordt bepaald dat indien de klant minder dan 24 uur na zijn reservering via de website van Ibis op een andere website een gelijkaardig aanbod voor hetzelfde hotel tegen lager tarief aantreft, Ibis zich ertoe verbindt de klant dit tarief aan te bieden met een extra korting van 10%. RVH.

     


     

     

    23-06-2006 om 08:26 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste Fair Trade menu - Astoria

     

     

    Het Sofitel Astoria Brussels lanceert

    het eerste Fair Trade-menu

    Gastronomisch en ethisch!

     

    Het Sofitel Astoria Brussels is het eerste hotel in België dat een menu aanbiedt met een maximum aan Max Havelaar-producten, afkomstig uit het eerlijke handelscircuit.

     

    Sedert 19 juni wordt het menu van de week van het ‘Palais Royal’, het restaurant van het Sofitel Astoria Brussels, bereid op basis van producten afkomstig uit het eerlijke handelscircuit. Basmatirijst uit Thailand, olijfolie uit Marokko, zwarte dessertchocolade uit Ghana, guaveconfituur uit Bahia, … Allemaal authentieke producten die Chef Laurent Gauze inspireerden bij het samenstellen van het nieuwe menu van de week:

     

    Sushi van rode tonijn, karamel van rode paprika’s

    of

    Fijngehakte rauwe geconfijte lamsvlees met foeliebloesem – taboulé van quinoa

     

    Krokantje van roodbaarsfilet met rode Thaïse rijst

    of

    Rundbiefstukje met gekonfijte sjalotjes

     

    Zwarte Ghaneese chocoladetaart, pompelmoesgranité

    of

    Chantilly geparfumeerd met guaveconfituur, vruchtensalpicon met gekruid sap

     

    Koffie Max Havelaar

     

    Menu aangeboden van 26 juni tot 2 juli voor 44 euro (drank niet inbegrepen)

     

    Bij het ontbijt kunnen de gasten van het Sofitel Astoria Brussels naast de traditionele viennoiseries eveneens ethische producten van elders smaken, zoals guaveconfituur en imbu-monbinpruimenconfituur uit Brazilië. s’ Morgens wordt er ook een zoete voorbereiding van Quinoa voorgesteld.

     

    Verder serveren alle Sofitel-hotels in België sinds jaar en dag mokkakoffie uit Ethiopië in hun restaurant en in hun bar. Dit initiatief naar inspiratie van de acties van Sofitel en Mercure in Frankrijk kent veel succes bij de Brusselse en internationale gasten van het Sofitel Astoria Brussels en zal de hele zomer lang lopen, tot 13 juli in het ‘Palais Royal’ en van 14 juli tot 15 augustus in de ‘2B in Brussels’ bar van het Sofitel Astoria Brussels.

     

    ‘De grootste moeilijkheid’, benadrukt Chef Laurent Gauze, ‘stelt de toelevering. Tot dusver hebben we in België geen verdelers gevonden die ons voldoende producten uit het eerlijke handelscircuit kunnen leveren. Momenteel worden ze toegeleverd vanuit Parijs, maar daar hangt een prijskaartje aan en het is jammer dat bedrag aan vervoerskosten te besteden, veeleer dan aan de aankoop van andere eerlijke producten.’ Een initiatief dat niet alleen de inzet vergt van het ganse team, maar het ook motiveert: ‘We zijn er trots op een menu te kunnen aanbieden dat zowel gastronomisch als ethisch is’, verklaart Gilbert Mennetret, algemeen directeur van het Sofitel Astoria Brussels, ‘en onze klanten stellen het initiatief bijzonder op prijs, wat ons nog aanmoedigt het verder te ontplooien.’ RVH.

     

    Restaurant ‘Le Palais Royal’ en bar ‘2B in Brussels’

    Sofitel Astoria Brussels

    Koningsstraat 103

    1000 Brussel

    Reservatie aangeraden op 02/227.05.05

     

    23-06-2006 om 08:25 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste ambachtelijke kok

     

     

    De Meesterkoks van België

    Zoeken “Beste” Ambachtelijke Kok van België 2006

     

    De Vereniging van de Meesterkoks van België organiseert aanstaande november opnieuw haar jaarlijkse Wedstrijd van de Beste Ambachtelijke Kok van België. De eindproef vindt plaats op 23 november 2006, net als de vorige jaren in het kader van  Horeca Expo. In 2005 werd de prijs gewonnen door  Peter Asaert van restaurant De Waterhoeve in Merendree.

     

    De titel ‘Beste Ambachtelijke Kok van België’, welke gelijkstaat met die van ‘Meilleur Ouvrier de France’, is officieel erkend door de minister van Middenstand en Landbouw. Met deze titel zal de winnaar ‘buiten mededinging’ geklasseerd worden bij alle andere culinaire en gastronomische wedstrijden die in België worden georganiseerd.

     

    De kandidaten dienen tussen de 24 en 40 jaar en in België werkzaam te zijn. Ze kunnen zich laten vergezellen door een commis van onder de 21 jaar en ze moeten nastaand menu voor 10 personen bereiden:

     

    Vrij gerecht:

    Schelvis - Drie garnituren: zwemkrab, schorseneren en groene kool

    Voorgeschreven gerecht:

    ESCOFFIER, blz. 760 van de editie van ’93:

    Gesmoorde jonge eend ‘à l’orange’ – garnituur: aardappelen Anna

    Vrij nagerecht:

    Witte en pure chocolade Callebaut – koffie - amendelen

     

    Kandidaturen, met beschrijving van de vrije recepten (kwartels en nagerecht) en met economaatbon moeten – uiterlijk op 15 september – gezonden worden aan de Voorzitter van de Meesterkoks: Robert Van Duüren – Gemeenteplein 16 – bus 19 - 1853 Strombeek Bever. RVH.

     

     

    23-06-2006 om 08:23 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.barman kampioen

     

     

    David François (Restaurant Bar COSPAIA)

    Kampioen van België

     

     

    Tijdens de nationale kampioenschappen barman UBB sleepte David François, barman van het restaurant Cospaia met zijn cocktail : “Bananas Boulevard “ de eerste prijs in de wacht.

    Ingredienten voor de winnende cocktail zijn: 3 cl vodka Grey Goose, 2 cl crème de banane Marie Brizard, 2 cl nectar van passievruchten Caraïbos, 4 cl nectar van mango Caraïbos en                         1 cl verse citroensap.

    David François verdedigt de kleuren van de U.B.B. tijdens het wereldkampioenschap van de International Bartenders Association dat plaats zal vinden van 4 tot 9 oktober 2006 te Porto Carras (Griekenland).  Hij zal proberen om de titel van wereldkampioen binnen België te behouden, die Sergio Pezzoli afgelopen jaar mee terugnam uit Helsinki.

     

    De  2de plaats ging naar Pierre Pelseneer (Hotel Amigo Rocco Forte) met zijn cocktail     “Mikados”. Ingredienten: 3cl vodka Belvédère, 2 cl perzikenlikeur Marie Brizard, 1 cl Cherry Brandy Marie Brizard, 7 cl nectar van passievruchten Caraïbos en 1 cl limoensiroop van Monin. De derde plaats was voor Olivier Pichon (Grand Casino Brussels), zijn cocktail « Lorena «  met als ingrediënten: 4 cl vodka Smirnoff, 3 cl Cherry Marnier Lapostolle, 6 cl ananassap Caraïbos,  0.5 cl aardbeiensiroop van Monin en 1 cl  karamelsiroop van Monin. RVH.

     

     

     

    23-06-2006 om 08:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sphinx
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    WATER- EN STOOMCABINE VAN SPHINX PRIKKELT ZINTUIGEN

    Optimaal ontspannen in wellnesscabine ‘MyTime’

     

    Met de wellnesscabine MyTime benut sanitairfabrikant Sphinx alle mogelijkheden van water, geur en geluid die het leven aangenaam maken. De gebruiker kan erin zitten en staan, een stoombad nemen, douchen onder de meest uiteenlopende soorten stralen, ontspannende geuren ruiken en naar zijn favoriete muziek luisteren. MyTime levert een optimale ontspanning.

     

    Een thermostatische kraan zorgt ervoor dat het water altijd de gewenste temperatuur heeft. Water kan in vele vormen over het lichaam stromen: als frontale cascade over het hele lichaam, via een zachte halsmassage, een centrale regendouche, als massagestraal op ieder gewenst punt van het lichaam, via een hoofddouche of zelfs in de vorm van een Schotse douche, waarbij warme en koude stralen worden afgewisseld.

     

    De wellnesservaring zou niet compleet zijn zonder prikkeling van andere zintuigen. Dankzij MyTime kan via een dispenser de geur van zelfgekozen essentiële oliën worden verspreid. Daarnaast is de cabine eenvoudig aan te sluiten op de hifi-installatie in huis. RVH.

     

     

    23-06-2006 om 08:21 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.virgin

     

     

     

    Virgin Express biedt deze zomer 50.000 extra zetels aan

     

    Virgin Express speelt deze zomer in op de stijgende marktvraag door extra capaciteit en zetels aan te bieden naar 8 zonnige bestemmingen. Duizenden extra zetels zijn beschikbaar om aan de passagiers nog meer afreismogelijkheden te bieden deze zomer.

     

    Virgin Express, de grootste Belgische lage tarievenmaatschappij, verhoogt het aantal beschikbare vluchten en stoelen op niet minder dan 8 populaire Europese bestemmingen.

    Wekelijks biedt Virgin Express gedurende juli en augustus 38 extra vluchten aan, goed voor een extra capaciteit van meer dan 50.000 stoelen in juli en augustus. De bestemmingen met extra frequenties zijn Athene, Barcelona, Bari, Catania, Faro, Malaga, Napels en Nice.

     

    In totaal zal Virgin Express deze zomer 17 wekelijkse vluchten aanbieden naar Athene, 23 wekelijkse vluchten naar Barcelona, en dagelijks koers zetten naar Faro. Er zijn ook vier afreismogelijkheden per week naar Bari en Catania, 25 wekelijkse frequenties naar Malaga, 5 wekelijkse vluchten naar Napels, en niet minder dan 26 toestellen zullen elke week landen in Nice. De nieuwe bestemming van Virgin Express, Palermo, wordt elke week 4 keer aangevlogen.

     

    De dienstregeling is ideaal voor korte uitstapjes, langere vakanties en city trips. Bestemmingen en luchthavens zijn perfect te combineren. Passagiers kunnen bijvoorbeeld naar Rome vliegen en terugkeren via Napels, wat toelaat om de prachtige Amalfische kust te bewonderen. Andere mogelijke voordelige combinaties zijn onder andere Nice – Marseille, Malaga – Faro, Valencia – Murcia of Catania - Palermo.

    Reserveren kan via www.VirginExpress.com, door te bellen naar het call center op 070 35 36 37 of via uw reisagent. Een enkele reis inclusief alle taksen is al beschikbaar vanaf € 49.

    RVH.

     

    23-06-2006 om 08:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.horeca vlaanderen

     

     

    Adecco en Ho.Re.Ca Vlaanderen bieden gratis uitzendarbeid aan Vlaamse horeca

     

    Adecco en Ho.Re.Ca Vlaanderen hebben een samen een initiatief gelanceerd om uitzendarbeid te promoten in de Vlaamse horecasector. Alle leden, nieuwe leden en starters van de sector krijgen 4 uur gratis uitzendarbeid. De lancering startte met het verspreiden van 2500 voordelenpakketten via de coördinatoren van de federatie en de accountmanagers Adecco Hospitality Oostende, Gent, Antwerpen en Kortrijk.

     

    "Het partnership met Adecco levert een werkelijke bijdrage tot de ontwikkeling van professionele ondernemingen en creëert een dynamiek in het werkveld" aldus de voorzitter Jan De Haes, Fed.Ho.Re.Ca.Vlaanderen. De federatie Ho.Re.Ca Vlaanderen blijft op zoek naar betere kwaliteitsnormen, klantgerichtheid, rendabiliteit in de sector. Het sociaal en ethisch ondernemen staat daarbij centraal. Het nieuwe initiatief kadert perfect binnen die visie en filosofie. Adecco op zijn beurt helpt werkzoekenden en bedrijven verder succesvol te maken en te blijven, ook in de horecasector.

    "Met deze samenwerking willen wij ondernemers doen proeven van uitzendarbeid en hen laten zien hoe wij werken," verklaart Guy Verbrugghe, Business Unit Manager Hospitality België bij Adecco. RVH.

     

    23-06-2006 om 08:18 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koper bar restaurant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Brunch op zondag in het Koper restaurant

    in het Radisson SAS Hotel in Hasselt

     

    Elke zondagmiddag organiseert het Koper restaurant in het Radisson SAS Hotel in Hasselt een uitgebreide brunch voor jong en oud.

     

    Genieten van een heerlijke zondagmorgen, flaneren langs de typische straatjes in Hasselt, een kopje koffie op een terrasje, en rond de middag aanschuiven bij de brunch in het Koper restaurant in het Radisson SAS Hotel…

    Executive Chef Patrik Daniels zorgt er van 12.00u tot 15.00u voor heerlijke koude en warme vis- en vleesbuffetten, groene en samengestelde salades met bijhorende sauzen en dressings, aardappelbereidingen, zongedroogde tomaten, olijven, kazen, dessertenbuffet met vers gebak, verse fruitsalade en chocolademousse en koffie en thee. Dit alles aan 29 EUR per persoon (inclusief aperitief en koffie). Kinderen tot 12 jaar gratis. Reservatie gewenst.

     

    Bar & Restaurant “Koper”, genoemd naar het koper dat werd geïmporteerd van de Falun kopermijnen in Zweden in de zeventiende eeuw, roepen het beeld op van een moderne loft. Het restaurant is een mix van diverse stijlen: een oud Vlaams handelswarenhuis, een distilleerbedrijf en een Bourgondische Hasseltse keuken te combineren met moderne design elementen uit Antwerpen en Kopenhagen.

     

    Bar & Restaurant “Koper” weerspiegelen de typische Hasseltse cultuur: jenever en koper.

    Het Jenevermuseum schonk het hotel een aantal zeer interessante stukken in bruikleen, waaronder een “essence vat” van 1.000 liter, in hetzelfde materiaal als de stenen van de bar, koperen distilleerkolven en andere curiosa uit de jeneverwereld. Ook verschillende kaders en plafondschilderingen verwijzen naar het jenevergebeuren in Hasselt.

     

    De menukaart eert de Belgische keuken met Hasseltse invloeden, zoals een stoofpotje van rundvlees met jenever of een gemarineerde zalm, opgediend met een ijskoud jenevertje. In de Bar vinden gasten een interessante keuze aan jenevers en Belgische streekbieren. Het “Koper” restaurant is 100 % rookvrij. Een primeur voor de omgeving van Hasselt! RVH

     

    .

    23-06-2006 om 08:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ming leuven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Ming Dynasty verlegt zijn grenzen…

     

    Op 5 juni 1990 openden Mevrouw Chang-Ying Wu en de heer Peh-Fo Pak het restaurant Ming Dynasty te Leuven. Het was het begin van een culinair succesverhaal. De reden voor dit succes ? Het zakelijk instinct van Chang-Ying, de verfijnde kookkunst van Peh-Fo, de vakbekwame bediening en de gezellige sfeer! Ming Dynasty te Leuven werd door culinaire liefhebbers al bestempeld als een "Oosters toprestaurant in België" waar meesterkoks culinaire hoogstandjes voorstelden.

     

    Ming werd een compleet succesverhaal, hier mochten de woorden Chinees en gastronomie in één zin gebruikt worden met weidse erkenning door het grote publiek. De formule was vrij eenvoudig, lekkere gerechten, verzorgde bediening, een aanzienlijke wijnkaart, oog voor detail in een aangenaam modern Chinees kader. Het werkte, naast Leuven, ook in Brussel en Keerbergen.

     

    Na meer dan 15 jaar was het echter tijd voor vernieuwing… "De Oude Markt is erg veranderd en de Ming Dynasty voldeed niet meer aan de eisen van de moderne consument", zegt Chang-Ying. "Inderdaad", valt haar echtgenoot en kok Peh-Fo haar bij, "onze keuken werd nog wel gewaardeerd, maar we voelden een absolute noodzaak aan nieuwe ideeën, niet alleen op het vlak van interieur maar ook in het bord." En zo ontstond het idee voor de eerste Oosterse lounge: Ming Restaurant & Bar.

     

    De grootste uitdaging voor een renovatie lag op de Oude Markt zelf. De Leuvense Oude Markt is immers een onvervalst horecabegrip, een status die evenwel wordt bedreigd door het steeds kleiner wordende aantal parkeerplaatsen in de onmiddellijke omgeving. Dus moest het iets speciaal worden, iets bijzonder waarvoor mensen naar de Oude Markt afzakken. Grenzen werden verlegd, zowel qua keuken als inrichting, naar de uitbouw van een nieuw concept.

     

    Het volledige interieur werd in een jong en hip kleedje gestoken. Architect Ludo van Tichelen en interieurarchitecte Marianne de Jaeger kozen een modern, strak interieur met sobere maar klassevolle Oosterse accenten. “Deze verbouwing was voor mij een échte uitdaging”, stelt Marianne. “Het was niet alleen een radicale ommezwaai qua interieur, het vernieuwde decor moest ook perfect passen binnen het lounge concept.” De grootste uitdaging lag op de Oude Markt zelf, het aantal parkeerplaatsen wordt steeds kleiner alhoewel de Oude Markt een onvervalst horecabegrip is.

     

    Ook op culinair vlak komt Ming vernieuwend uit de hoek. Het keukenteam werd uitgebreid met Japanse koks die  exquise Teppanyaki- en wokgerechten "nieuwe stijl" bereiden. Gerechten die opvallen door hun bijzondere combinatie van smaken en hun oogstrelende eigentijdse presentatie. “Natuurlijk staan er nog steeds een aantal klassiekers zoals kreeft met gember of gelakte eend op de kaart”, vertelt Peh-Fo enthousiast, “maar je kan nu ook genieten van gerechten zoals gesauteerde St. Jacobsvruchten of Teppanyaki van pangavis."

     

    Daarnaast staat de nieuwe toog niet alleen letterlijk centraal, vanaf nu staat Ming ook volledig open voor mensen die een verzorgd glas willen komen drinken in een aangename, stijlvolle omgeving. Daarvoor werd een uitgebalanceerde drankenkaart samengesteld met o.a. veel oog voor wereldwijnen, waarvan een mooie selectie ook per glas te verkrijgen is. Er wordt uitgepakt met een primeur voor Leuven, de Enomatic, het meest moderne snufje inzake wijnconservering. En voor wie daarbij toch nog iets wil knabbelen is er een uitgekiend assortiment Aziatische tapa’s, ook buiten de normale keukenuren. Want wie van deze omgeving wil genieten, kan dat nu tot in de vroege uurtjes, op de tonen van de coolste deuntjes, waarbij de danslustigen zich niet moeten inhouden.

    .

    Ming Restaurant & Bar biedt plaats aan zo’n 80 gasten. Bij mooi weer geniet u op het terras van het gezellige kader van de Leuvense Oude Markt.

    Ming restaurant – Oude Markt 9 –10 – 3000 Leuven – tel 016-29 20 20

    www.ming.be - info@ming.be

    21-06-2006 om 21:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson eu brussels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    RADISSON SAS EU HOTEL

    Ideale hotel in Europese hart van Brussel

     

     

    Het gloednieuwe Radisson SAS EU hotel in het hart van Europa, werd onlangs officieel geopend. Het hotel ligt op 2 minuten wandelafstand van het Luxemburg station, vlak achter het Europese Parlement en de Schumanwijk en op wandelafstand van de Louizalaan, één van Brussels belangrijkste winkelstraten.

     

    Het hotel biedt 149 kamers en suites in verschillende stijlen, Fresh, Chic en Fashion, stijlen die werden gecreëerd door de Italiaanse designer Matteo Thun. Alle luxueuze ingerichte kamers en suites hebben een aparte douche en bad. De gratis draadloze internettoegang is toegankelijk doorheen het hele hotel, wat betekent dat gasten kunnen inloggen van waar ook in het hotel. Ook de publieke ruimtes hebben een gratis draadloze toegang tot internet.

     

    In het trendy Willards Bar Restaurant kunnen gasten genieten van vele internationale specialiteiten, een cocktail of een unieke selectie wijnen per glas. Het Willards Bar Restaurant met open keuken biedt zowel ’s middags als ’s avonds naast een gevarieerde menukaart en een grote keuze aan “to share dishes”, kleine hapjes die men kan delen, en dit in een erg trendy atmosfeer. Tijdens de weekdagen is er een non-stop keuken van 12 tot 23 uur, in de weekends van 19 tot 23 uur. Lawrence Catherine werd aangesteld als Executive Chef om het complete culinaire gebeuren in goede banen te leiden. Deze Chef van Franse nationaliteit, beschikt over voldoende ervaring om het nieuwe hotel op dit vlak tot de absolute top te leiden na de bewijzen die hij eerder leverde o.m. in het Sofitel Airport Hotel en het Crowne Brussels Plaza hotel.

    De Willards Bar, open 7 dagen op 7 van 12 uur ’s middags tot 1 uur ’s nachts, is de ideale plaats om een gezellige avond te beginnen of af te sluiten, hetzij met een verfrissende cocktail, een lokaal Belgisch biertje of een lichte snack.

     

    De 6 vergaderzalen kunnen tussen de 10 en 80 personen ontvangen voor een cocktail, receptie of vergadering en beschikken over de meest moderne technologie. RVH.

    Radisson SAS EU hotel – Idaliestraat 35 – 1050 Brussel

    Info.brusselseu@radissonsas.com - www.brussels.eu.radissonsas.com

     

    21-06-2006 om 21:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dijonnaise
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dijonnaise:

     

    Maille is meer dan zomaar een merk, Maille is een instituut met een bijzonder verhaal en een geschiedenis die teruggaat tot in de 18de eeuw. Het merk werd in 1747 opgericht door Antoine Claude Maille en staat ondertussen bekend als een gastronomisch topmerk dat de verfijnde Franse keuken wereldwijd uitdraagt.

    Dé innovatie van Maille is de Dijonnaise, een mosterd met een vleugje mayonaise. Deze innovatie heeft net iets meer karakter dan mayonaise, maar een minder uitgesproken smaak dan mosterd, zodat iedereen er ten volle van kan genieten.

     

    De toepassingsmogelijkheden van de Dijonnaise zijn zeer gevarieerd: ze laat zich perfect combineren met groenten, vis, mosselen, wit vlees, slaatjes en asperges, maar is ook heerlijk op een belegd broodje. Zelfs uw occasioneel zakje frieten wordt met de Dijonnaise van Maille naar een hoger niveau getild. Deze innovatie van Maille is een ideaal dipsausje voor tijdens recepties, maar is even lekker in warme of koude sauzen. De Dijonnaise geeft uw gerechten een heerlijk creatieve en geraffineerde toets, zodat u op een eenvoudige wijze van de heerlijke Franse culinaire traditie kan genieten. RVH.

     

     

     

    21-06-2006 om 21:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maille
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Maille: The French Fine Food:

     

    Maille staat wereldwijd bekend als specialist in condimenten en biedt als enig Frans culinair merk een volledig gamma Franse producten aan. Naast de talrijke verschillende soorten mosterd worden ook de verschillende soorten azijnen, de augurken en de olijfolie van Maille zeer gewaardeerd. Al deze producten worden verkregen door gebruik van authentieke kwaliteitsingrediënten en met respect voor traditionele productiemethodes. Zo worden voor de productie van de Maille-mosterd, echte mosterdzaadjes gebruikt. De zaadjes worden bovendien verpulverd in plaats van verbrijzeld, wat leidt tot een optimale vrijgave van de natuurlijke smaakaroma’s en een fijnere textuur. De Maille-azijnen worden bereid op basis van echte Franse kwaliteitswijn, met een rijping van 12 maanden in eikenhouten vaten, voor een optimale vrijgave van de natuurlijke aroma’s.

    Maille wordt wereldwijd beschouwd als dé mosterdspecialist. Elke mosterd heeft zijn eigen smaak- en consumptiemogelijkheid. En na de reeds bestaande mosterdvarianten zoals de smakelijke Fins Gourmets, de mosterd op oude wijze, de Velouté, de Provençaalse mosterd of de mosterd met dragon, is er nu ook de Dijonnaise, de mosterd met een vleugje mayonaise. RVH.

     

     

     

    21-06-2006 om 21:49 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.marriott

     

     

     

     Brussels Marriott :

     

    Ron Vos werd aangesteld als Cluster General manager van de Brussels Renaissance en Marriott hotels, post die hem het algemeen beheer van het Brussels Marriott, het Courtyard by Marriott Brussels, het Renaissance Brussels hotel en de Marriott Executive apartments in de Europawijk toevertrouwd. Sam Van Campenhout tot dusver Cluster director sales en marketing bekleedt de nieuwe functie van Hotel Manager in Marriott Brussels. RVH.

     

     

    19-06-2006 om 23:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.socrispy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    SocrispY: chips op basis van soja

     

    Zonnatura lanceert een nieuw gamma heerlijke tussendoortjes op basis van soja en rijst. Ze bevatten 25% minder calorieën en 70% minder vetstoffen dan gewone chips.

    Het aantal eetmomenten neemt almaar toe: van het ontbijt gaande tot het elfuurtje, de lunch, het vieruurtje en dan nog talloze tusendoortjes. De forse opmars van deze snack-momenten loopt – helaas - parallel met de opmars van minder kwaliteitsvolle voeding. Snacken blijft populair bij jongeren,  maar veralgemeent zich naar alle leeftijdsgroepen.

    SocrispY, op basis van soja en rijst is supergezond. Zonnatura speelt daarmee in op de nieuwe trend en biedt een product aan waarvan jong en oud de hele dag lang en zonder enig schuldgevoel mag eten.

    De SOcrispY- reeks sojachips bestaat momenteel uit 3 heerlijke originele smaken met gezonde eigenschappen, te weten: milde paprika, italiaanse kruiden en kaas, ui en biessook. RVH.

     

    19-06-2006 om 23:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.interior 06

     

    Interior 06:

     

    Een eigenwijs behang met een persoonlijke touch. Dat is het themabeeld voor de 20e Interieur Biënnale in Kortrijk. Het is een sterk en gelaagd beeld. Een motief dat is weggeplukt uit 1968, verwijzend naar de eerste Interieur Biënnale. Details en voorwerpen die voor het blote oog nauwelijks zichtbaar zijn, maar samen het motief vormen. Het is een ode aan de eregasten van de Biënnales. De traditie van de grafische Interieur campagnes wordt weer opgepikt en aangevuld met een jonge eigentijdse spirit.

    Waar het woord ‘design’ in 1968 nog beladen was met taboes en vooral een ongrijpbare en dure wereld opriep, is het begrip vandaag een gemeengoed geworden dat in verschillende vormen in ons leven binnensluipt.

    Vormgeving, design en productontwikkeling hebben hun intrede gedaan en we hebben de eeuw uitgezwaaid met pop art, high tech, memphis, minimalisme, postmodernisme, new design, enz. Nu staan we voor de uitdaging van newstalgie, baroquissima, het neo-minimalisme, deco-design, de new flamboyance… Design vinden we terug in onze keukens, in de presentatie van gerechten, de voorstelling van producten eva.

     

    Ook Interieur 06, 14 tot 22 oktober in Kortrijk Xpo, reflecteert op dat nieuwe gegeven. Een internationale Zwitserse eregast die ontwerpen maakt op mensenmaat zoals zijn gestreepte kopjes voor littala. Degelijke en eenvoudige lijnen met heel wat ruimte voor kleurrijke humor. Het zijn ontwerpen die het publiek aanspreken en charmeren. RVH.

     

    19-06-2006 om 23:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carnet gourmand

     

     

     

    Carnet Gourmand!

     

    Onder het voorzitterschap van gastronomisch grootmeester Alain Ducasse, zorgt de Franse keten “Châteaux & Hôtels” andermaal voor een unieke culinaire gids. Het zakboekje ‘carnet gourmand’ bevat maar liefst 17O “merkwaardige tafels”  en biedt extra ruimte om naast de suggesties en culinaire wetenswaardigheden ook de eigen ervaringen neer te pennen.

    Heel wat jong talent zoals Frédéric Doucet, Hôtel de la Poste in Astaffort, Alexandre Gauthier chef de l’Auberge la Grenouillère in Montreuil sur Mer, maar ook talloze andere restaurants, bistrots en gerenommeerde chefs worden hier teruggevonden. RVH.

    www.carnetgourmand.com

     

    19-06-2006 om 23:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heinz goes latino
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    BBQ 2006: HEINZ GOES LATINO !

     

    Heinz geeft je BBQ pit met exotische dipsauzen, marinades en dressings. De geuren en smaken van de zomer komen eraan! Van zodra de zon enkele dagen van de partij is, nestelen we ons gezellig op het terras of in de tuin voor een ontspannende BBQ... Sauzenspecialist Heinz is er helemaal klaar voor en geeft je BBQ dit jaar een vrolijke, swingende Latino-touch.

    Wat denk je bijvoorbeeld van een exotische Mexicaanse tonijnkebab? Of een zwoele dipsaus? De kwalitatieve sauzen van Heinz -van ketchup over mayonaise tot garlic sauce- zijn onmisbaar bij een goede BBQ en voor de bereiding van dipsauzen, marinades en dressings. Ze smaken overheerlijk bij gegrilde vis, vlees en groenten. Alle Heinz-sauzen zijn verkrijgbaar in de handige Top Down fles, wat synoniem is voor snel, makkelijk en zonder knoeien saus toevoegen. Als dé sauzenspecialist mag Heinz dus ook deze zomer op geen enkele tafel ontbreken!

     

    Heb jij lekkere ideeën voor een heerlijk Latino-BBQ recept met één van de Heinz-sauzen, zend deze dan in op de Heinz-website, waar jouw eigen recept dan te lezen is! Tevens maak je kans op één van de leuke Latino schalen sets (ter waarde van 45 euro). Doe ook mee aan de grote Heinz BBQ-poll en geef aan welke BV jij het liefst op je BBQ-party ziet verschijnen.

    RVH.

     

    19-06-2006 om 22:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hollandse nieuwe

     

    Olympia Uitzendbureau koopt eerste vaatje Hollandse Nieuwe.

     

    Het eerste vaatje Hollandse Nieuwe is na een spannende veiling voor €75.000 gekocht door Olympia Uitzendbureau. Het vaatje met de beste kwaliteit Hollandse Nieuwe werd aangevoerd door de Scheveningen 23 van rederij Jaczon. De opbrengst van het vaatje is geschonken aan het Diabetes Fonds. Vanaf nu is de Hollandse Nieuwe overal in België en Nederland te koop.

     

    Het Diabetes Fonds zet zich in diabetes en complicaties te voorkomen en te genezen. Onderzoek heeft bewezen dat het eten van vette vis zoals haring (omega-3 vetzuren) helpt hart- en vaatziekten te voorkomen. Voor mensen met diabetes is dat belangrijk, want hart- en vaatziekten zijn bij deze aandoening doodsoorzaak nummer één. Er wordt momenteel onderzoek gedaan naar het eten van vette vis en het voorkomen van diabetes.

     

    De haring die door de SCH 22 en SCH 23 werd aangevoerd, is vanaf nu MSC gecertificeerd. Daarmee is de Nederlandse haringvisserij de eerste in Europa. Het duurzaamheidslabel wordt door de Marine Stewardship Council afgegeven aan visserijen die hun vis op verantwoorde wijze vangen. De Nederlandse vissers hebben nog maar een klein aandeel in de vangst van Hollandse Nieuwe: 80.000 ton. Dat is 17,5 procent van het totale haringquotum van 455.000 ton. Dat houdt in dat MSC gecertificeerde maatjesharing beperkt verkrijgbaar zal zijn. De meeste Hollandse Nieuwe wordt door Noren en Denen gevangen en door de Nederlandse vishandel verwerkt en aan de man gebracht. De door de Noren en Denen gevangen haring is op dit moment niet MSC gecertificeerd, zij overwegen serieus het certificeringstraject in te gaan.

     

    Het haringseizoen is dit jaar voor het eerst in de geschiedenis uitgesteld.  Aanvankelijk zou het seizoen 31 mei beginnen, maar de kwaliteit van de haring was nog onvoldoende om te kunnen starten. Het koude voorjaar heeft ervoor gezorgd dat het voedselaanbod in zee klein was en de haring te mager bleef. Haring kan tot Hollandse Nieuwe verwerkt worden als hij voldoende vet is en het juiste voedsel in zijn maag heeft. “Het was het wachten waard. De haring is lekker mals en romig”” , aldus Aad Taal, voormalig hoofd viskeuring van de Rijksdienst voor Vee en Vlees. RVH.

    19-06-2006 om 22:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!