Inhoud blog
  • Alpine Extreme quartz
  • MSC Cruises: winterbrochure 2024-2025 online
  • Classic Date Manufacture
  • Haal de zomer in huis
  • Ontdek de higgen gems van Lloret de Mar
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    06-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carrefour wijnfestival
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Carrefour Wijnfestival 2006:

    Van 13 tot 30 september

     

     

     

     

    Carrefour onthult de selectie wijnen

    voor het Wijnfestival 2006

     

     

    De Carrefour-hypermarkten organiseren al vele jaren het Wijnfestival, een unieke veertiendaagse waarin de klanten grands crus en appellaties

    voor een zachte prijs op de kop kunnen tikken.

     

    Met het ondertussen welbekende wijnfestival bewijst Carrefour elk jaar opnieuw zijn vakkennis en professionalisme bij het selecteren van wijnen. Het Wijnfestival vindt dit jaar plaats van 13 tot 30 september 2006 in de 56 Carrefour-hypermarkten. Ook nu engageren de hypermarkten zich om kwaliteitswijnen, -schuimwijnen en -champagnes aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Het gaat om allerlei appellaties, niet alleen afkomstig van de Franse wijngebieden (die nog steeds goed zijn voor grosso modo 75 % van de markt), maar ook van elders.

     

    Carrefour biedt namelijk ook een selectie van «niet-Franse wijnen» aan - uit andere al dan niet Europese landen - en komt hiermee tegemoet aan de stijgende vraag van de Belgische consument, die open staat voor nieuwigheden. De klanten zullen niet alleen Duitse, Italiaanse, Spaanse en Portugese wijnen kunnen proeven, maar ook Zuid-Afrikaanse, Australische, Californische of uitstekende Latijns-Amerikaanse wijnen, waaronder de Argentijnse en Chileense. Carrefour selecteerde voornamelijk wijnen uit 2002, 2003 en 2004. De selectie gebeurde met de grootste zorg: uit duizenden flessen werden alleen de beste weerhouden.

     

    Een nieuwigheid voor het Wijnfestival 2006: de “Ongelofelijke Wijnen”, minder bekende wijnen tegen betaalbare prijzen, die zich kunnen meten met de grootste voorbeelden van hun appellatie. Het festival stelt ook een heel aantal “Bekroonde Wijnen” en “Aanbevolen “Wijnen” voor, wat de kwaliteit van de selectie benadrukt.

     

    Dit jaar stelt Carrefour de Ongelofelijke wijnen voor: een selectie wijnen die verkocht worden tegen betaalbare prijzen en die zich kunnen meten met de grootste wijnen van hun appellatie.

    Enkele voorbeelden: Château Plaisance 2002 – St-Emilion (rood) – 8,99 euro, La Dame de Malescot 1999  – Margaux (rood) – 10,99 euro, Château La Dauphine 2003 – Fronsac (rood) – 14,59 euro , Château Reignac 2000 – Bordeaux Supérieur (rood) – 7,99 euro , Domaine Chante Cigale 2003 – Chateauneuf du Pape (rood) – 15,99 euro

     

     

     

    Om de klant te helpen bij zijn keuze, bevat de catalogus van het Carrefour Wijnfestival naast een uitstekende wijnselectie ook allerlei extra informatie. Bovendien kan de klant ook profiteren van allerlei voordelen, zoals 2+1 gratis, 4+2, 3+1. Daarnaast geldt tijdens het Wijnfestival een korting van 10% bij aankoop van 24 flessen, een korting die overigens ook tijdens de rest van het jaar geldig is in de Carrefour-hypermarkten.

     

    De kenmerken van het Carrefour Wijnfestival 2006

     

    Het unieke karakter van het Carrefour Wijnfestival stemt voort uit de diversiteit aan geselecteerde wijnen, evenals uit de savoir-faire van de wijnspecialisten van het huis: de selectie is een eerbetoon aan hun vakkennis en passie. Tijdens het Carrefour Wijnfestival wordt een selectie kwaliteitswijnen aangeboden.

     

    Hoewel er wijnen van overal ter wereld worden gepresenteerd, ligt het accent toch op de Franse wijnen - nog altijd goed voor 74% van de Belgische wijnconsumptie. De grands crus classés of Bordeaux-wijnen, de crus Bourgeois, de appelation communales, … Alle Franse wijngebieden zijn vertegenwoordigd. Maar ook niet-Franse wijnen krijgen de aandacht die ze verdienen: Italiaanse, Spaanse, Chileense, Australische, Zuid-Afrikaanse, Argentijnse, Portugese en andere wijnen zijn op de afspraak.

     

    Trouw aan de strategie die Carrefour volgt voor het Wijnfestival, worden ook nu kwaliteitswijnen voorgesteld, met de nadruk op het exclusieve en uitzonderlijke. «We doen ondermeer een beroep op producenten die weinig gekend zijn bij het grote publiek, maar wel bij de liefhebbers. Ons objectief is klanten kwaliteitswijnen aan te bieden die betaalbaar zijn voor iedereen. We bieden enkele honderden wijnen aan tussen 2,39 en 150 euro», aldus André Gigantelli, Productchef Wijn bij Carrefour Belgium. RVH.

     

     

     

    06-09-2006 om 10:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais st job
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    LE RELAIS ST JOB

    18de eeuws poststation met sfeer

     

     

     

    De "Relais St Job" ligt aan het Sint-Jobsplein in het stukje Ukkel dat zijn oude charme met een menselijk gelaat heeft weten te behouden. Het authentieke 18e-eeuwse poststation is
    een gelukkig bewaard gebleven getuige van het verleden. Ook de oorspronkelijke roeping van veilige pleisterplaats heeft de tand des tijds doorstaan, zelfs in de opeenvolgende restaurants die hier gevestigd waren.

     

    De massieve witte gevelmuren verbergen een typische brasserie van vroeger, met mooie banken van geboend hout, kleine werkplaatslampen, mozaïeken van oude tegels op de vloer, pilaren die het plafond stutten. Tegelijk een gevoel van ruimte maar ook van privacy, dankzij de opeenvolgende ruimtes waarvan alleen de voorste wat groter is. Verderop ontdekken we ook een bar met hoge tafeltjes, voor een aperitief in een informelere sfeer of voor een hap "uit het vuistje".

     

    De binnenruimte is verrassend veel groter dan men van de buitenkant zou vermoeden. Achteraan is er nog een grote zaal met zichtbaar metselwerk en barokke luchters : ideaal
    voor seminaries (met audiovisuele apparatuur), banketten, recepties, huwelijksfeesten, … Een fraai uitgevoerde trap leidt naar een mooi terras op de eerste verdieping dat groot genoeg is om tafels te dekken voor 65 personen. Zeer verleidelijk voor een lunch of diner in de open lucht, in de schaduw van grote witte parasols.

     

    Een keuken om in vertrouwen op te rekenen

     

    De keuken van de Relais St Job beschrijven? Een weelderige keuken die past in de traditie van de mooie en goede brasseriën en kleine en grote honger weet te stillen; een keuken die uitpakt met een zeer veelzijdige kaart om iedereen te behagen en met enkele niet te missen specialiteiten : garnaalkroketten en huisfondues, niertjes, zwezerik en kalfslever, zeer hoog aangeschreven, gestoomde kabeljauw met mousselinesaus of verbluffend goede roodvleesgerechten, "pavé", filet pur, ribstuk, vers gehakte filet americain met handgesneden frieten (zó lekker dat sommigen een portie vragen als voorgerecht !),  in de oven gebakken of gegratineerde aardappelen.

     

    De keuken van de Relais St Job biedt evenzeer streekgerechten, genereus in hun eenvoud : zoals duo van ambachtelijke beuling, appelmoes en puree; paling in het groen, kalfsbrood met twee stoempvariëteiten en ook het klassieke koninginnehapje …

    Deze veelzijdigheid etaleert zich tevens in een klassieke en toch eigentijdse keuken die openstaat voor actuele trends, exotische smaken en zin voor lichtheid : o.m. tartaar van rode tonijn met koriander, gekonfijte gember en wasabi, een wok van verse groenten met sojasaus of een lauwe salade van gegrild, op Thaise wijze gemarineerd kippenwit, het lievelingsgerecht van vele stamgasten.

     

    Onze keuze viel als voorgerecht op een carpaccio van ganzenlever met zoutbloempjes en gekonfijte peer, knappe presentatie van een smaakvol en uiterst fijn gerecht, en anderzijds op een aromarijke avocado met grijze garnalen die in een net ietsjes overdreven groene salade zwommen. De visgerechten waren prima afgewerkt, dagvers en perfect op smaak. De goudgele mousselinesaus van de kabeljauwmoot was een fijne aanvulling op de romige puree, terwijl het groentenkransje van de gegrilde tonijn volop genoot van het sausje bestaande uit verse koriander, gekonfijte gember en wasabi. De witte St Aubin wijn 2004, La Pucelle, wekte menig visje tot nieuw leven en liet een ronduit schitterende afdronk na.

     

    De traditie van de Relais St Job etaleert zich volop als:

     

    - een keuken met volledig huisbereide gerechten

    - een keuken die het hele jaar door dag in, dag uit geopend is: van 's middags tot middernacht, en op vrijdag- en zaterdagavond zelfs tot 0.30 u. Daarmee is de Relais St Job een gedroomde bestemming na een of andere avondvoorstelling. 

    - een keuken met een waaier van gerechten voor alle smaken en alle budgetten, o.m. elke middag een lunch van 2 gangen voor 11,90 euro; zaterdag- en zondagmiddag : menu van voorgerecht, hoofdgerecht en dessert voor 20 euro.

     

    Tot slot – en misschien is dit wel het belangrijkste – is de Relais St Job een bijna huiselijk intieme omgeving, dicht bij de mensen. Sommige medewerkers werken hier al sinds de heropening, nu drie jaar geleden. Nieuwe gasten worden met de glimlach ontvangen, en voor de vertrouwde gezichten kan er altijd wel een babbeltje af.

     

    Het hele team van de Relais St Job is begaan met deze traditie van gastvrijheid.
    Het pand werd tactvol gerenoveerd; het bijzondere karakter van weleer bleef behouden. De kwaliteit van keuken en dienstverlening past dan weer perfect bij de eigentijdse smaak. Jammer evenwel van de eentalige menukaart, in tegenstelling met nabijgelegen restaurants al doet het personeel een degelijke inspanning om dit euvel weg te werken. RVH.

     

    Relais St Job - Sint-Jobsplein 1 – 1180 Brussel

    Tel.: 02/375 57 24 - Het hele jaar open, 7 dagen per week, behalve 24 en 31 december ’s avonds.

     

    06-09-2006 om 10:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

    SECOND PLACE: De kortste weg naar de zon!

    Hoewel het weer van augustus het niet liet vermoeden is het eigenlijk nog zomer. Brengt u uw vrije momenten ook liever in een aangenamer klimaat door, maar dan met het gemak en comfort van uw eigen thuis? Dan moet u van vrijdag 22 tot zondag 24 september op de nieuwe beurs SECOND PLACE zijn! U kan er in hal 8 terecht om kennis te maken met alle aspecten van een tweede verblijf. Een première in België!

    De top vijf van vakantiebestemmingen van de Belgen wordt bezet door de zon (Spanje, Turkije, Frankrijk, Griekenland en Tunesië). Op SECOND PLACE vindt men informatie om er een permanent vakantieverblijf en/of investering van te maken. Op de beurs vind men projectontwikkelaars uit zowel binnenland (kust en Ardennen) als buitenland (Frankrijk, Spanje, Turkije, Portugal, Italië, Malta, Griekenland, Hongarije, Tsechië ,Egypte, Zuid Afrika, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten, Thailand, Florida, …) Ook financiële instellingen en toepasselijke tijdschriften hebben een stand op de beurs. Met 60% Belgische en 40% buitenlandse exposant-projectontwikkelaars kan men rechtstreeks en zonder tussenpersonen praten en onderhandelen.

    De organisatoren van SECOND PLACE maken van deze beurs echter ook een belevenis. De geur van lavendel of een spelletje petanque, zeezand en ligstoelen, … alles is aanwezig om je in de juiste sfeer te brengen. Daarnaast worden er ook verschillende seminaries georganiseerd die de verschillende aspecten over de aankoop van een tweede verblijf bespreken: Van het aangaan van een “hypotheek in het buitenland”tot de “fiscale aspecten van de aankoop, het bezit en de financiering van een tweede verblijf”. Dat een tweede verblijf een daadwerkelijke trend is, bewijst de media-aandacht. Zo kan tussen 25 augustus en 23 september naar SECOND PLACE-televisie worden gekeken op Vitaya en zijn er verschillende “Clé sur porte”-reportages over het thema gepland op RTL-TVI.

    Ook voor bedrijven een gelegenheid om nieuwe markten te ontdekken (letterlijk en figuurlijk dan): Op vrijdag wordt tijdens de nocturne (tot 21u00) een B-to-B avond gehouden waarbij buitenlandse projectontwikkelaars op zoek gaan naar Belgische makelaars die hun project willen vertegenwoordigen. RVH.

    Second Place: Van vrijdag 22 tot en met zondag 24 september 2006. van 11u00 tot 17u00, (Vrijdag tot 21u00) Via parking C bereikt u rechtstreeks hal 8.

     

    06-09-2006 om 10:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

    Toeristen geven steeds meer uit in Vlaanderen

    Bourgeois belicht onderzoek bij meer dan 8.500 vakantiegangers

     

     

    Uit een grootschalig, vijfjaarlijks onderzoek van Toerisme Vlaanderen blijkt dat vakantiegangers steeds meer besteden tijdens hun verblijf in Vlaanderen, al worden die verblijven korter. Meer dan 8.500 enquetês werden afgenomen bij binnen- en buitenlandse vakantiegangers aan de Vlaamse kust, in onze kunststeden en in de groene regio's. De onderzoekers peilden daarbij zowel naar de beleving op vakantie (tevredenheid, interesses...) als naar concrete statische gegevens (bestedingen, leeftijd, beroep...). Vlaams minister van Toerisme, Geert Bourgeois wil het onderzoek gebruiken om het Vlaams toeristisch product maximaal af te stemmen op de behoeften van de belangrijkste doelgroepen en kondigde ook een nieuw marketingplan aan.

     

    De trend is internationaal merkbaar. Toeristen reizen meer, maar blijven minder lang. Vorig jaar nog verbleven 8.819.708 toeristen in Vlaanderen (inclusief Brussel). Dat was 1,2 procent meer dan in 2004, maar het aantal overnachtingen bleef gelijk omdat vakantiegangers kozen voor korte verblijven. Uit het onderzoek blijkt evenwel dat de toeristen tijdens hun korte trips meer uitgeven. Aan de kust stijgt de gemiddelde besteding per persoon, per nacht van 43 euro in 2000 naar nu al 60 euro. In de Vlaamse regio's is de stijging zelfs nog sterker: van 36 euro naar 59 euro. In de kunststeden is er een status-quo van het hoge bestedingsbedrag van 132 euro. Amerikanen, Spanjaarden en Belgen geven het meeste uit op vakantie in Vlaanderen, per persoon, per nacht.

     

    De beslissing om op reis te gaan wordt ook steeds impulsiever genomen. Driekwart van de toeristen in de kunststeden boekte hun reis maximaal 1 maand voor ze op reis vertrokken. In de Vlaamse regio's is dat bijna de helft. Slechts een minderheid boekt ze langer dan drie maanden op voorhand. De consument wordt wel steeds kritischer. Toeristen hebben steeds meer reiservaring en kunnen hierdoor beter vergelijken.

     

    Het onderzoek toont daarnaast aan dat er een zeer specifiek profiel is voor elk macroproduct (kust, kunststeden, Vlaamse regio's). Het merendeel van de reizigers gebruikt nog steeds de wagen, maar dit aandeel op zich neemt af. De Thalys zit daarentegen in de lift. Eén bezoeker op vijf in de kunststeden komt met het vliegtuig. Een cliché dat bevestigd wordt door het onderzoek: het belang van internet als belangrijkste informatiebron neemt fors toe.

     

    "Meten is weten" stelt minister Bourgeois, "dankzij zulke studies kunnen we ons Vlaams toeristisch product maximaal afstemmen op de behoeften van de belangrijkste doelgroepen. De onderzoeksresultaten worden tot slot ook ingepast in een gloednieuw marketingplan. Gezien de steeds scherpere concurrentie, bijvoorbeeld vanuit Oost-Europa, is dat absoluut nodig. Daarnaast moeten we blijven inspelen op nieuwe trends en alsmaar innoveren, bv. een Kunststedenactieplan om al onze kunststeden in één aantrekkelijk pakket aanbieden, de  Ronde van Vlaanderen en de herdenking van 100 jaar WOI in 2014, als een toeristisch pakket voorstellen.” RVH.

     

     

     

    06-09-2006 om 10:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

                              

     

    VLM Airlines verdubbelt het aantal vluchten tussen Amsterdam en London City van 6 naar 12

     

    Vanaf maandag 18 september zal VLM Airlines op weekdagen 12 vluchten aanbieden tussen Amsterdam Airport Schiphol en London City Airport. Tijdens het weekend worden op zondag drie vluchten ingelegd en op zaterdag één vlucht.

     

    Vanaf 18 september zal VLM Airlines op weekdagen 12 vluchten aanbieden vanuit Amsterdam en 10 vluchten vanuit Rotterdam naar London City. Dit brengt het totaal op 22 vluchten vanuit Nederland naar het centrum van Londen. VLM Airlines heeft tijdens de eerste acht maanden van 2006 een toename gekend van 22% op de Rotterdam route, tot 90.000 passagiers. De groei vanuit Amsterdam was nog significanter: vergeleken met dezelfde periode verleden jaar (april tot augustus 2005 ten opzichte van april tot augustus 2006) is de Amsterdam route gegroeid met maar liefst 131%. Meer dan 51.000 passagiers werden vervoerd op de Amsterdam route tijdens de eerste 8 maanden van 2006.

     

    Dankzij deze extra vluchten zal VLM Airlines eveneens 2 extra toestellen stationeren op Amsterdam Airport Schiphol, waardoor er nu in totaal 4 vliegtuigen gestationeerd zijn op deze luchthaven.  Dit brengt het totaal aantal toestellen in de vloot van VLM Airlines op 16,  allen van het type Fokker 50.  

     

    Johan Vanneste, Managing Director VLM Airlines: “We hebben recent een toename aangekondigd tot 9 vluchten op deze route. Bij het analyseren van de toekomstige boekingen en de spectaculaire groei op de Amsterdam – London City route hebben we beslist nog meer vluchten in te leggen op deze route.” Hij voegt er aan toe: “De Nederlandse markt heeft nog een enorm potentieel voor een kwalitatieve zakelijke luchtvaartmaatschappij zoals VLM Airlines. Wij zien immers dat een groeiend aantal zakenmensen op zoek is naar een vlugge, betrouwbare en efficiënte manier van vervoer voor hun professionele verplaatsingen naar Londen.”

     

    VLM Airlines beschikt over een sterk competitief voordeel op Schiphol. De toestellen van VLM Airlines staan immers aan de gate geparkeerd wat de reizigers een bijkomend tijdsvoordeel oplevert. Bovendien vliegt VLM Airlines naar London City Airport, de luchthaven die het dichtst gelegen is bij het centrum van Londen (slechts 11km tot het stadscentrum). London City Airport heeft nu ook een eigen DLR station, vanwaar een directe verbinding wordt aangeboden naar het centrum via de Docklands Light Railway, die deel uitmaakt van het Londense ondergrondse metro-netwerk. VLM Airlines heeft keer op keer bewezen de snelste manier van reizen naar het centrum van Londen aan te bieden. Met een vliegtijd van 1 uur en 10 minuten van Amsterdam naar hartje Londen en check-in tijden die tot een minimum herleid zijn, is het tijdsvoordeel voor zakenreizigers een aanzienlijk pluspunt.

     

    De 12 vluchten worden in hoge mate geconcentreerd rond de zakenagenda’s van de passagiers van VLM Airlines.  Met 5 vluchten die vertrekken vanuit Amsterdam tussen 07.00 uur en 10.00 uur ‘s ochtends en 5 vluchten die vertrekken tussen 16.00 uur en 19.30 uur, wordt aan zakenreizigers een voldoende ruime keus en een grote flexibiliteit aangeboden. RVH.

     

     

    06-09-2006 om 10:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fashion food antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DE SAN PELLEGRINO FASHION FOOD BEURS GAAT VOOR DE EERSTE KEER AAN TAFEL IN ANTWERPEN

    Op 21, 22 en 23 september 2006 vanaf 19 uur  Waagnatie-Hangar 29

     

    Het Brussels evenement van formaat, de Kunst- en Gastronomiebeurs, heeft altijd al veel gespreksstof geboden. De S. Pellegrino Fashion Food, die zich richt tot de liefhebbers van lekker eten en tot de levensgenieters, dekt nu weer de tafel tijdens de vijfde uitgave, in het uitzonderlijk kader van de "Waagnatie-Hangar 29" van Antwerpen.

     

    S. PELLEGRINO FASHION FOOD, EEN EUROPESE PRIMEUR

     

    Het was A. de Meester die het idee voor San Pellegrino Fashion Food bedacht en uitwerkte. Het is een uniek concept in Europa, wat het net zo apart maakt. De Fashion Food beurs ging immers de uitdaging aan om een tiental hoofdrolspelers van het Antwerps gastronomisch toneel op een zelfde plaats samen te brengen. Dit moest iedereen de kans bieden om in een buitengewoon kader nader kennis te maken met enkele beoefenaars van de vindingrijke gastronomie, maar ook om poolshoogte nemen van de nieuwste trends op het gebied van culinaire vernieuwingen. En omdat Mooi en Goed altijd graag samengaan, zullen de bezoekers van de beurs er ook volop kunnen genieten van de mooiste werken van verschillende artiesten.

     

    Van 19 tot 23 uur zullen de vertegenwoordigde restaurants gerechten serveren voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten in kleinere porties. Er werd gekozen voor de vorm van kleine porties om de bezoekers aan te sporen voor een zelfde maaltijd verschillende restaurants te "proeven". Ideaal is voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht in telkens een ander restaurant gebruiken, naargelang van de eigen voorkeur en smaak.

    Deze originele formule houdt in dat de proevertjes ‘gerechten of dranken’ kunnen aangekocht worden in de vorm van vorken en kurken. De prijs bedraagt 2,50 euro/stuk.

    Vanaf 23 uur, gaat de avond verder in de "Fashion Food VIP Lounge" met de meest trendy DJ’s.

     

    ACHT RESTAURANTS OM UW ZINNEN TE STRELEN

     

    Voor deze vijfde uitgave zijn volgende acht restaurants vertegenwoordigd: Grand Café Horta, Het Pomphuis, De Barbarie, Noorderterras, Cité du Dragon, Lux, Stereo Sushi en Velvet Lounge. Ze verschillen erg van elkaar, maar toch hebben ze iets gemeen: hun culinaire aanpak gaat mee met de tijd. Ze willen meer doen dan gewoon "te eten geven", ze blijven stuk voor stuk vernieuwend, in hun heel eigen benadering van de gastronomie. Deze S . Pellegrino Fashion Food beurs is ook de kans om te proeven van de culinaire nieuwigheden van het ogenblik.

    Op zaterdagavond wordt, vanaf 22 uur, een Erecomité samengesteld om prijzen uit te reiken aan de initiatieven van de restaurants. "Prijs voor het mooiste decor", "Prijs voor het origineelste bord", "Prijs voor de mooiste gastronomische aanpak" zijn enkele voorbeelden van wat met deze manifestatie bedoeld wordt. RVH.

     

    PRAKTISCHE INFO

     

    Data: 21 22 23 september 2006

    Plaats: Waagnatie-Hangar 29 - Rijnkaai 150 2000 Antwerpen

    Openingsuren:

    Donderdag 21 september : Nocturne : vanaf 19 uur, vrijdag 22 september, gala - avond : vanaf 19 uur, zaterdag 23 VIP- avond : vanaf 19uur. Toegangsprijs 7 euro.

    www.fashionfood.be

     

    06-09-2006 om 10:32 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delacre unicef
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

               

     

     

    Delacre steunt poliovaccinatie met knappe “UNICEF “ koekjestrommel

     

     

     

    UNICEF, het Kinderfonds van de Verenigde Naties,  werkt al zestig jaar aan een betere wereld voor kinderen en die verjaardag zetten we in de bloemetjes! Ook Delacre helpt graag een handje door de lancering van de UNICEF koekjestrommel, een aantrekkelijke uitgave in beperkte reeks. Per verkochte trommel geeft Delacre een donatie aan de organisatie. UNICEF kan in ons land al rekenen op een ruime bekendheid en geniet grote sympathie bij de bevolking. Zo zijn er de vrijwillige ambassadeurs van UNICEF België : Axelle Red, Helmut Lotti, Khadja Nin, Salvatore Adamo, Dixie Dansercoer, Alain Hubert en Frank De Winne. Internationaal zijn David Beckham, Robbie Willams, Susan Sarandon en nog vele andere sterren actief voor UNICEF.

     

    Met de lancering van deze UNICEF koekjestrommel zet Delacre een bijzondere creatie in het winkelrek. Kinderen uit alle windstreken lachen je toe vanaf het deksel en de zijkanten van de trommel: een innemende, warme uitbeelding van de wereld en de doelstellingen van UNICEF. Zestig jaar geleden werd het Kinderfonds van de Verenigde Naties opgericht om overal ter wereld op neutrale wijze de rechten en belangen van kinderen te verdedigen. Sinds 1946 verbeterde UNICEF op een discrete maar doeltreffende manier de leefomstandigheden van miljoenen kinderen.

     

    Per verkochte koekjestrommel van deze UNICEF editie doneert Delacre een bedrag dat overeenkomt met de prijs van vier dosissen van het poliovaccin, de hoeveelheid die nodig is om één kind volledig te vaccineren. Dat maakt de “UNICEF” trommel niet alleen tot een mooi geschenk, het is ook een mooi gebaar. Wie hem koopt, geeft een beetje meer en dat maakt een groot verschil! Dankzij deze actie kan UNICEF meer dan 40.000 kinderen vaccineren tegen polio (Kinderverlamming). Met de geschenkenperiode voor de deur is dit niet alleen een leuke en lekkere, maar ook een zinvolle attentie voor relaties, familie en vrienden.

    De uitzonderlijke zorg die Delacre aan zijn patisseriekoekjes besteedt, vinden we ook terug in deze extra mooi verzorgde trommel: een hebbeding dat je als handige opbergdoos kan gebruiken. De kleurige, vrolijke afbeelding werd door UNICEF gecreëerd voor z’n 60e verjaardag. Ze zal ook terechtkomen op een van de wenskaarten van UNICEF.

     

    UNICEF-prioriteiten:

     

    UNICEF wil kinderen goed laten starten in het leven. Kwaliteitsvol onderwijs en een veilige, gezonde omgeving zijn daartoe basisvoorwaarden. Om die doelstelling te halen, stelt UNICEF vijf prioriteiten voorop: ontwikkeling van het jonge kind, vaccinatie van kinderen, basisonderwijs, de strijd tegen HIV/aids, en bescherming tegen uitbuiting en mishandeling. RVH.

    06-09-2006 om 10:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bio dole ananas

     

     

    Dole bevestigt aandacht voor eerlijke handel zoals vastgelegd in missie

    Eerste Dole bio-ananas met keurmerk Max Havelaar in Antwerpen gearriveerd.

     

     

    In de Antwerpse haven is zopas de eerste lading bio-ananas met het keurmerk Max Havelaar gearriveerd. Dit etiket garandeert de consument dat organisaties van kleine boeren in ontwikkelingslanden een eerlijke prijs krijgen voor hun milieuvriendelijk geproduceerde ananas. Dit is een gevolg van de inspanningen die Dole Food Company wil doen om de ‘fair trade’ te promoten. De ananas van Max Havelaar is immers afkomstig van de Dole-plantages in Latijns-Amerika, waar de inspecteurs van het keurmerk in alle openheid het sociale en ecologische engagement van Dole kunnen vaststellen.

     

    Als grootste producent van ananas ter wereld wil Dole Food Company een voortrekkersrol spelen in de rechtvaardige handel van deze vruchten. Volgens het ‘mission statement’ is het bedrijf dit verplicht ten opzichte van klanten, medewerkers, investeerders én leveranciers. Het streven naar de hoogste ethische standaarden, met respect voor het milieu en de sociale productie-omstandigheden, is dan ook een voortdurend aandachtspunt in de bedrijfsfilosofie.

     

    Bio-garanties

    Max Havelaar moedigt de lokale boeren aan om de extra opbrengsten waar mogelijk te investeren in milieuzorg. Op die manier blijven hun producten competitief, aangezien ze voldoen aan de strenge kwaliteitseisen die nodig zijn om in aanmerking te komen voor internationale handel. Voor de thans geleverde ananas is voldaan aan alle voorwaarden op vlak van milieuvriendelijke productietechnieken (geen sproeistoffen of additieven, dus 100% natuurlijk product). Dit fruit mag dan ook een echt bio-product worden genoemd. Het toekennen van dit bio-label gebeurt eveneens op basis van de lokaal uitgevoerde controles door Max Havelaar. Het is een extra commercieel argument om de afzet van fair trade bio-ananas in ons land te verhogen.   RVH.

    www.doleeurope.com

    06-09-2006 om 10:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!