Inhoud blog
  • Alpine Extreme quartz
  • MSC Cruises: winterbrochure 2024-2025 online
  • Classic Date Manufacture
  • Haal de zomer in huis
  • Ontdek de higgen gems van Lloret de Mar
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magimix gold

    Magimix Gold

     

     

     

    De grote klassiekers van Magimix zijn nu getooid met het schitterendste goud en het elegantste zwart, waardoor de keuken een betoverend chic cachet krijgt.

    Duo Plus XL is het summum van elegantie en verenigt drie functies: sapcentrifuge, SmoothieMix en citruspers. Dankzij een gepatenteerde extragrote toevoergoot is de Duo Plus XL geschikt voor het invoeren van hele vruchten en groenten. Met een vermogen van 400w en roestvrijstalen zeef kan het sap direct in het glas vloeien, erg aanlokkelijk is het feit dat alle accessoires in de vaatwasmachine kunnen

     

    De CS 5200 is elegant en mooi. Hier krijgt de consument 3 keukenmachines in één enkel toestel: de grote kom is perfect voor alle voorbereidingen, terwijl de midi-kom zowel voor raspen als snipperen geschikt is. Als toebehoren vinden we 3 schijven, metaalmes, citruspers en een set creatief koken. Naast de hulpstukken wordt ook een receptenboek bijgeleverd. RVH.

    www.magimix.com

     







    07-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurt Ritter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Kurt Ritter ontvangt Lifetime Achievement Award op de

    Worldwide Hospitality Awards ceremonie in Parijs

     

     

     

     

    Kurt Ritter, President & CEO The Rezidor Hotel Group, ontving op 18 november in Parijs de Lifetime Achievement Award 2008, ter gelegenheid van de prestigieuze Worldwide Hospitality Awards. Kurt Ritter werd geëerd voor zijn lange en succesvolle carrière aan het hoofd van Rezidor dat hij tot één van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld maakte.

     

    De door Worldwide Hospitality Awards vorig jaar gelanceerde Lifetime Achievement Award richt zich tot senior leiders in de hotelindustrie. Kandidaten, geselecteerd door het redactionele team van HTR Magazine, worden in tweede fase opnieuw bekeken door de Adviserende Raad van Hospitality Awards. Zij moeten een uitzonderlijke persoonlijke bijdrage in hun rol, een lange lijst van verwezenlijkingen in dynamische ontwikkeling en financiële resultaten en sociale verantwoordelijkheid kunnen voorleggen. “Voor al deze redenen werd Kurt Ritter gekozen voor de Lifetime Achievement Award 2008”, zegt Georges Panayotis, Stichter van de Hospitality Awards & CEO MKG.

     

    Kurt Ritter werd in 1947 geboren in Zwitserland en leerde de kneepjes van het vak reeds vroeg in het ouderlijke hotel. Na het beëindigen van zijn studies aan de "Ecole Supérieure de Commerce du Canton de Vaud," gradueerde hij aan de prestigieuze Hotelschool van Lausanne. De eerste stap in zijn carrière deed hij in het Hotel Bellevue Palace in Bern als Assistant Manager.

     

    Hij bekleedde verschillende posities in de Ramada International Hotels in België, Frankrijk, Duitsland en Zweden. In 1976 werd hij Algemeen Directeur van het SAS Lulea Hotel in Zweden, in 1979 kreeg hij dezelfde positie in het SAS Kuwait Hotel. In 1984 werd hij gepromoveerd tot Vice President Midden Oosten voor SAS International Hotels (SIH) en verhuisde hij naar Singapore. In 1988, werd Kurt Ritter Vice President & COO benoemd en keerde hij terug naar Europa, waar hij in 1989 President & CEO SIH werd benoemd.

     

    In 1994, tekende SIH een Master Franchise Akkoord met Radisson Hotels Worldwide, wat leidde tot Radisson SAS Hotels & Resorts. In 2001, werd het bedrijf Rezidor SAS Hospitality genoemd. In september 2002, tekende Kurt Ritter een akkoord met Carlson Hotels Worldwide voor de ontwikkeling van de merken Country Inn, Park Inn en Regent in Europa, het Midden Oosten en Afrika. In november 2005 tekende hij een wereldwijd licentie akkoord met het Italiaanse modehuis Missoni, om een nieuw lifestyle hotel te ontwikkelen en te beheren onder de naam Hotel Missoni.

     

    Sinds november 2006 is Rezidor genoteerd op de Beurs in Stockholm en heeft het meer dan 350 hotels met meer dan 74.500 kamers in beheer of onder ontwikkeling in 53 landen in Europa, het Midden Oosten en Afrika.

     

    Kurt Ritter gaat verder tot februari 2012 en zal verder focussen op de ontwikkeling in dynamische markten met een hoog potentieel zoals Rusland en CIS en het Midden Oosten & Afrika. Tegelijkertijd wil Rezidor verder bouwen aan zijn asset-light strategie door zich te concentreren op management en franchise contracten. Kurt Ritter’s visie is de hoge kwaliteit en winstgevende portefeuille van de groep verder te laten groeien met een multinational team van mensen met een “Yes I Can!” spirit, de dienstenfilosofie van de groep.. Kurt Ritter is getrouwd met Lara Ritter, heft drie kinderen en woont in Brussel. RVH.

    www.rezidor.com

     

     

     

     

    07-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste parfumerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jarige ICI PARIS XL is Beste Winkelketen binnen categorie “Drogist en Parfumerie”

     

     

     

     

    ICI PARIS XL viert dit jaar zijn 40ste verjaardag en het feest blijft duren! Voor het derde jaar op rij haalt de keten namelijk de titel van “Beste Winkelketen in de categorie Drogist en Parfumerie”

    .

    Het onderzoeksbureau Q&A Research &Consultancy voerde voor de derde maal in België een onderzoek uit naar de beste winkelketen van het land. Meer dan 200.000 Belgische consumenten brachten daarbij hun stem online uit en nomineerden zo liefst 218 winkelketens in 22 branches.

     

    De belangrijkste reden om voor een bepaalde winkelketen te kiezen is de prijs-kwaliteitverhouding, gevolgd door klantvriendelijk personeel en assortiment van de winkel. De grootste ergernissen voor de klant zijn dan weer lange rijen bij de kassa, opdringerig verkooppersoneel en de drukte in de winkelstraten.

     

    In de categorie“Drogist en Parfumerie” werd ICI PARIS XL de absolute winnaar, en dat voor de derde maal op rij! De grote aandacht die ICI PARIS XL besteedt aan aspecten zoals prijs-kwaliteitverhouding, regelmatige promoties en opleiding van klantvriendelijk personeel hebben hierin ongetwijfeld meegespeeld. In de finale nam  ICI PARIS XL het op tegen tweebekende parfumerieketens Planet Parfum en Yves Rocher.

     

    ICI PARIS XL is trots op personeel en bedankt klanten! Om al die trouwe klanten te bedanken voor hun stem heeft ICI PARIS XL besloten 25% korting, uitgezonderd op de merken Sisley, Shiseido, Narciso Rodriguez en de netto prijzen, te geven op de parfums tot en met 7december. Het feest blijft dus écht duren! RVH.

    ICI Paris XL infolijn 02-643 66 50

    06-12-2008 om 16:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paddingtonbeer

    DE PADDINGTONBEER REIST DE WERELD ROND MET BRITISH AIRWAYS

     

     

     

     

    De « Paddington Bear™ », de pluchen knuffelbeer voor kinderen, maakt vanaf nu deel uit van het British Airways team voor lange afstandsvluchten. Ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van de wereldwijd gekende knuffel geeft BA aan alle vliegende kinderen een Skyflyer-koffertje, vol met speciale Paddington producten en spelletjes, waardoor de reis een moment van ontspanning wordt voor zowel kinderen als hun ouders !

     

    In 2007 reisden bijna 600 000 kinderen tijdens de schoolvakanties met British Airways. En omdat een lange reis een beproeving kan zijn voor een kind, wil de Britse maatschappij deze ervaring zo vlot en aangenaam mogelijk laten verlopen. Het Skyfllyer-koffertje, ontworpen naar gelijkenis van het bekende Paddington-koffertje, zal beschikbaar zijn voor kinderen van drie tot vijf jaar. Bovendien zullen er tijdens de vluchten programma's te zien zijn van Paddington Bear. Overigens kunnen ouders op de site ba.com bagage-etiketten en tekeningen afdrukken die de kinderen kunnen inkleuren om hen op een toffe manier voor te bereiden op de reis.

     

    Hoewel er geen sandwiches met confituur, waar Paddington een zwak voor heeft, in het pakket zitten, bevat het Skyflyer-pack wel onder andere een speelschrift, stickers, kleurpotloden, etc. Tal van leuke verrassingen waarmee kinderen zich tijdens de vlucht kunnen amuseren. De zak kan trouwens hergebruikt worden en kan bijvoorbeeld dienst doen als boekentas. RVH.

     





    06-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Best in sports

    DECATHLON is Beste Winkelketen 2008 in categorie “Sport”

     

     

     

     

    Het onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy voerde voor de derde maal in België een onderzoek uit naar de beste winkelketen van het land. Meer dan 200.000 Belgische consumenten brachten in fase één van het onderzoek hun stem online uit en nomineerden zo liefst 218 winkelketens in 22 branches. In het vervolgonderzoek zijn bijna 350.000 beoordelingen die op 9 belangrijke aspecten werden beoordeeld, uitgebracht.

     

    Bij onze Noorderburen is het onderzoek naar de Beste Winkelketen reeds enkele jaren een begrip. Voor de derde editie in België was er een opvallend grote belangstelling van de consument.

     

    Per branche maakte het onderzoek 1 winnaar bekend. In de categorie “Sport” werd DECATHLON de absolute winnaar, en dit voor de derde maal op rij! In heel Europa doet DECATHLON het goed – zo werd de keten in Italië recent uitgeroepen tot Sport retailer van het jaar – en dus ook in België stelt DECATHLON een groot aantal klanten tevreden. DECATHLON scoorde erg sterk op het gebied van Assortiment en Prijs en wist tevens te overtuigen met zijn klantvriendelijk en deskundig personeel en bijhorende service. RVH.

    www.decathlon.be

     

    06-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Screwpull

     

     

    SCREWPULL

     

     

    Screwpull! De specialist in wijngeschenken en –accessoires, vult thans zijn gamma flessenkoelers aan. Na de zomercollectie in de lentekleuren, zullen de koelers van Screwpull zich voor de eindejaarsdagen met chique en fonkelende kleuren tooien: paarlemoer zilver en subliem goud.

     

    Wat is er onaangenamer dan het degusteren van een te warme of te koude wijn, mousserend of niet. Met de Screwpull-koelers kan de wijn in slechts 15 minuten gekoeld worden. Net voldoende tijd om de wijnkoeler uit de diepvriezer te halen en de gasten naar behoren te verwelkomen en de degustatie kan beginnen.

    De Screwpull-koeler is een koker waarin men de te koelen fles schuift. Aangezien hij vervaardigd is uit een aangenaam aanvoelende en rekbare stof, past de koeler zich aan alle flessenvormen van 75cl aan. RVH.

     







    06-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterdromen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dorint Hotels & Resorts

    Winterdromen Made by Dorint

     

     

     

    Dorint Hotels & Resorts heeft een Kerstmis/Oud & Nieuw brochure ontwikkeld met bijzondere arrangementen op sfeervolle locaties. Diverse Dorint Hotels &Resorts bieden een culinair arrangement, vaak gecombineerd met een diner gala avond.

     

    Ook tijdens de feestdagen kan de gast bij de meeste hotels rekenen op een uitgebreid aanbod aan weldadige massages en cosmetische behandelingen. Tevens

    staat een modern spa-center ter beschikking.

     

    Liefhebbers van kunst & cultuur zijn bij de Dorint Hotels &Resorts aan het juiste adres. Mede door hun centrale ligging zijn de hotels het ideale uitgangspunt voor sightseeingtours of bijzondere evenementen. RVH.

    benelux@dorint.com - www.dorint.com

     

     

     

    06-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tree of hope
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Decoreer je eigen kerstbal en steun UNICEF

     

     

     

    In de lobby van Hotel Le Méridien Brussel staat een grote kerstboom, zonder al te veel versieringen. Iedereen die wil kan een witte of zilveren kerstbal versieren met een eigen kerstwens of een tekening in rode inkt en deze zelf in de boom plaatsen. De kerstballen zijn te koop in het hotel voor 5 euro. De opbrengst van deze actie 'Tree of Hope' gaat in zijn geheel naar UNICEF.

     

    De kerstboom zal tot 8 januari 2009 in de lobby staan en de opbrengst gaat naar de immunisatie-projecten van UNICEF, die miljoenen kinderen wereldwijd beschermen tegen de zes meest voorkomende en vaak fatale kinderziektes.

     

    Egbert Buursink , hotelmanager van Le Méridien Brussel: 'Met deze actie hopen we een mooi bedrag bijeen te krijgen voor UNICEF. We rekenen dan ook op onze klanten en hun creativiteit!'

     

    De 'Tree of Hope' actie loopt ook in de Méridien hotels in Londen, Parijs, Monaco en Kopenhagen en staat in het teken van de lancering van de actie 'Check out for Children', een partnership tussen Starwood Hotels & Resorts en UNICEF, dat ingaat vanaf december 2008. Gasten worden gevraagd om bij afrekening 1 euro toe te voegen, die dan gedoneerd zal worden aan Unicef.

    Le Méridien Brussels is ideaal gelegen in het hart van de Belgische hoofdstad, op slechts een steenworp van de Grote Markt en tegenover het Centraal Station. RVH.

    www.starwoodhotels.com

     

    05-12-2008 om 08:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New partnership Brussels airlines

    Brussels Airlines en Aegean Airlines bieden samen vluchten aan tussen Griekenland en België

     

     

     

     

    Brussels Airlines en de Griekse private luchtvaartmaatschappij Aegean Airlines gaan vanaf 12 januari samenwerken. Beide maatschappijen zullen volgend zomerseizoen samen twee dagelijkse vluchten verzorgen tussen de Griekse hoofdstad Athene en Brussel. Dankzij de samenwerking kan Brussels Airlines haar passagiers ook dagelijks vluchten aanbieden naar Thessaloniki, Heraklion (Kreta) en Rhodos.

     

    Het samenwerkingsakkoord houdt in dat beide luchtvaartmaatschappijen vanaf medio januari gezamenlijke vliegtuigzetels gaan aanbieden op de bestaande, dagelijkse Brussels Airlines vluchten tussen de Europese hoofdstad en Athene. Vanaf eind maart gaan beide maatschappijen ook een tweede dagelijkse vlucht, uitgevoerd door Aegean Airlines, verzorgen. De ochtendvlucht wordt door Aegean uitgevoerd met Airbus A 320 terwijl Brussels Airlines een namiddag/avond service opereert met Boeing 737.

     

    Door samen te werken bieden Brussels Airlines en Aegean Airlines samen meer dan 500 zetels per dag aan op de belangrijke route Athene-Brussel.

     

    Met het samenwerkingsakkoord richten Aegean Airlines en Brussels Airlines zich zowel tot zakenreizigers, toeristen als tot de grote Griekse gemeenschap in België. Het partnership beperkt zich niet alleen tot de route Brussel-Athene. Brussels Airlines gaat ook samenwerken op de vlot aansluitende vluchten die Aegean vanuit Athene verzorgt naar de tweede grootste Griekse stad Thessaloniki en de twee grootste eilanden (Kreta en Rhodos) die elk jaar tienduizenden Belgen en ‘Griekse’ Belgen verwelkomen. Totnogtoe waren passagiers voornamelijk aangewezen op chartervluchten om deze binnenlandse bestemmingen te bereiken. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

    05-12-2008 om 08:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minute maid

    Nieuwste Minute Maid telg kan warm en koud worden gedronken

     

     

     

    Zin in een heerlijke verfrissing of een knus warm drankje? Vanaf nu kan dit met één drankje: Minute Maid Hot-Cold Appel-Kaneel,  een revolutionair fruitsap dat je zowel koud als warm kan drinken.

    Minute Maid Hot-Cold zorgt door zijn veelzijdigheid voor een relaxmoment op elk uur van de dag; een heerlijke pauze in de voormiddag, de perfecte dorstlesser voor een break in de namiddag en de ideale ontspanning ’s avonds in de zetel.

     

    Bovendien wordt Minute Maid Hot-Cold zowel warm als koud snel en eenvoudig geserveerd: rechtstreeks uit de koelkast in een glas of eventjes in de microgolfoven in een kop. En dit steeds met de fruitige kwaliteit van Minute Maid.

    Minute Maid Hot-Cold is een innovatie van Belgische makelij. Deze nieuwste Minute Maid-telg werd ontwikkeld in het internationale innovatiecentrum van Coca-Cola in Brussel waar jaarlijks meer dan 600 drankjes worden gecreëerd. Het sap werd gelanceerd op de Belgische markt en is nog nergens anders verkrijgbaar.

     

    Minute Maid Hot-Cold is beschikbaar in een 1 liter verpakking en te vinden in het fruitsapschap in de supermarkt. De aanbevolen verkoopprijs is 1,59€. RVH.

     

     





    05-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Benoit Nihant

    Chocolatier Benoit Nihant

     

     

     

    Deze Luikse chocolatier heeft zopas zijn assortiment uitgebreid met enkele kwalitatieve grands crus waarbij hij andermaal de waarde van de diepzwarte chocolade, optimaal aanwent om enkele lekkernijen te produceren.

    De nieuwe producten maken in hoofdzaak gebruik van chocolade uit Madagascar die zich vooral onderscheidt door zijn frisheid en de smaak van rode vruchten. De bonen uit het warme en vochtige zuiden van Ghana, Forasterochocolade, zorgen voor een intense gekruide smaak, terwijl de Porcelanavruchten uit Venezuala, eerder neigen naar honig en warme melk. Deze smaken worden samengesmolten en verwerkt tot 11 nieuwe fijnproeverstabletten.

    Lekkerbekken vinden anderzijds hun gading in vier nieuwe en verrassende combinaties die het uitgelezen assortiment ‘délicubes’ aanvullen. RVH.

    www.benoitnihant.be







    04-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nicolas feuillate

    2008 : Rusland wordt in de bloemetjes gezet bij Nicolas Feuillatte

     

     

     

    Net als ieder jaar sinds 1999 heeft de Champagne Nicolas Feuillatte een moderne kunstenaar gekozen die het merk het hele jaar lang zal vergezellen. Marina Fedorova is de kunstenares van 2008.

     

    Marina Fedorova is een jonge schilderes van 26 jaar die in Sint-Petersburg woont. Ze is erg gehecht aan de Franse cultuur. Na haar afstuderen aan de School voor Plastische Kunsten van Sint-Petersburg verwerft ze internationale faam door één van de jongste kunstenaars te worden van Orel Art, de prestigieuze Galerij voor Russische kunst in Parijs. Marina Fedorova heeft exclusief voor Nicolas Feuillatte acht schilderijen gemaakt die de korte liefdesgeschiedenis tussen een man en een vrouw vertellen. Deze schilderijen, geïnspireerd op de films van de jaren 1940-1960, verwijzen naar de wereld van regisseurs als Godard en Hitchcock. In deze reeks schilderijen vinden we ook het thema "Dream Travel" terug dat het merk nu al drie jaar nauw aan het hart ligt en dat als leitmotiv 'Epernay, New York, Elders' heeft.

     

    Het liefdesverhaal tussen Champagne en Rusland vindt zijn oorsprong op het einde van de 18de eeuw. Vanaf 1780 wordt de Champagne uitgevoerd naar Rusland. Het is Catharina II die als eerste flessen bestelt bij mevrouw Clicquot-Ponsardin. Het is paradoxaal in oorlogstijd, maar de campagnes van Napoleon dragen bij tot de bloei van de blonde wijn. In het midden van de daaropvolgende eeuw schrijft Prosper Mérimée dat de Grote Dame van de Champagne Rusland "laaft".

    Op hetzelfde moment plakt Ruinart zijn publiciteit op de trams in Sint-Petersburg en bevoorraadt Louis Roederer het Hof van Alexander II. Deze laatste creërt ook een kristallen fles speciaal voor de tsaar. Ook de letterkundigen mannen van Rusland zoals Gogol, Tolstoi en Toergenjev weten de Champagne te waarderen en door hem te vermelden in hun werken garanderen ze een publiciteit die tot ver voorbij de Oeral reikt. Poesjkin, een trouwe fan van het blonde wijn, heeft het over een "door de goden gezegende wijn" en Tsjechov vraagt om Champagne vlak voor hij zijn laatste adem uitblaast. De markt stort in na de revolutie van 1917.

     

    Ook al maakt Nicolas Feuillatte, dat ontstond in de 20ste eeuw, geen deel uit van de allereerste uitvoerders van Champagne naar Rusland, toch dragen de cuvées van het merk vandaag actief bij tot de ontwikkeling van de Russische markt waar opnieuw een grote vraag is. Volgens de laatste cijfers die werden gecommuniceerd door het Comité Interprofessionnel du Vin de Champagne (CIVC) werden in 2007 meer dan een miljoen flessen uitgevoerd naar Rusland, alsook een stijging van 41% op één jaar tijd. Het engagement van Nicolas Feuillatte is een logisch gevolg van deze nieuwe ontwikkeling.

     

    Nicolas Feuillatte koos de eindejaarsfeesten voor de lancering van de millésime 2003 van zijn cuvée brut. Deze millésimé-Champagne is de perfecte synthese van de typische kenmerken en expressie van het jaar. Hij zal de liefhebbers van een elegante en genereuze Champagne aanspreken. Zij zullen ruimschoots de tijd nemen om hem te waarderen... bij een partijtje schaak.

     

    Een fles Brut millésimé 2003 in een mooi zwart koffertje is het perfecte najaar geschenk voor de liefhebbers van Champagne. Bovendien wordt het vergezeld van een sober en elegant schaakspel dat even goed past in een klassiek als in een modern decor en plezier brengt voor groot en klein. Dit spel is niet alleen esthetisch, maar ook nog onbreekbaar!

     

    De Réserve Particulière in feestkledij

     

    Voor de eindejaarsfeesten steekt Nicolas Feuillatte zijn emblematische cuvée, de Réserve Particulière, in een chic en modern ogende, metalen verpakking. De luxeverpakking Magie Baltic van de Réserve Particulière : een must!

     

    Alles, van inhoud tot verpakking, staat in het teken van de originaliteit, elegantie en magie van het jaarlijkse feest. De geschenkverpakking zal ongetwijfeld in de smaak vallen bij alle liefhebbers van een fijne en elegante champagne.

    De metalen collectordoos Magie Baltic in warme en trendy tinten is een knipoogje naar het Rusland dat Nicolas Feuillatte dit jaar eer betoont met Marina Fedorova, de getalenteerde kunstenares van 2008 voor de Champagne Nicolas Feuillatte.

     

    De Réserve Particulière de elegantie en finesse van de Nicolas Feuillatte-stijl De Brut Réserve Particulière is het resultaat van de expertise van keldermeester Jean-Pierre Vincent die ervoor zorgt dat deze cuvée van constante kwaliteit is en de Nicolas Feuillatte-stijl perfect uitdrukt.

     

    Voor de eindejaarsfeesten is het isotherme jasje "so fashion" van Nicolas Feuillatte ideaal om koel te blijven!

     

    Dit originele en herbruikbare jasje, dat speciaal werd ontworpen door Nicolas Feuillatte, laat toe uw Champagne te vervoeren en te bewaren in de beste omstandigheden. Zijn elegante smetteloze look met sluiting in de vorm van een sneeuwvlok zal mooi staan onder de kerstboom en op de besneeuwde pistes. Bovendien kunt u er dankzij de isotherme functie om het even waar van genieten bij de juiste temperatuur.

     

    Het etui Siberian Dream for your ice only

     

    Wit als de sneeuw van de uitgestrekte vlakten ... Alleen al door zijn naam en kleur symboliseert dit coconetui Rusland in putje winter. Nog een mooie hulde dat Nicolas Feuilatte brengt aan het land van de intense koude, de berijpte glazen en het grote witte woud van Oekraïne.....

    Het etui Siberian Dream is het ideale geschenk voor alle liefhebbers van trendy nieuwigheden. RVH.

    www.feuillate.com

     

     

     

     







    04-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antilliaanse vakantiedorpen

     

    In de Antilliaanse vakantiedorpen van Pierre & Vacances

    zomert het in onze winter

     

     

     

     

    Nood aan een zonnestraal? Kies dan voor tropisch blauw en vertrek deze winter naar de Antillen voor een verblijf in een van de twee paradijselijke vakantiedorpen van Pierre & Vacances.

     

    De pas gerenoveerde Pierre & Vacances vakantiedorpen Sainte-Anne in Guadeloupe en Sainte-Luce in Martinique bestaan uit prestigieuze vakantiewoningen langs de waterlijn waar u volledig tot rust komt.

    Aan watersporten en ontspanningsmogelijkheden geen gebrek; daarvoor zorgt het uitgebreide aanbod met onder meer duikmogelijkheden, verhuur van jetski’s, surfplanken of zeekajakken wel. Liefhebbers van massages met etherische oliën en fitness kunnen hun hart dan weer ophalen in het wellness center. Verschillende “thematische” uitstappen voeren u langs de parels van dit paradijselijk oord.

     

    Sainte-Anne in Guadeloupe is een schitterend waterparadijs, met twee schitterende stranden en Creoolse restaurants zijn de blikvangers van het vakantiedorp Pierre & Vacances Sainte-Anne, tegenover de eilanden Marie Galante en Les Saintes. De appartementen, variërend van studio’s voor 2/3 personen tot 3-kamerappartementen voor 6 personen, zijn erg comfortabel ingericht en voorzien van airconditioning. Ze zijn ondergebracht in exotisch getinte woningen die bestaan uit 2 verdiepingen.

    Animatie: tenniscourt, watersporten, allerhande uitstappen, initiatie in de traditionele hengelsport, stretching, beachvolleybal, tennis, verhuur van zwemvliezen, duikbrillen en snorkels, 700 m2 waterpret in het hartje van het dorp en een zwembad van 150 m2 met ligstoelen en parasols.

     

    Het vakantiedorp Sainte-Luce in het zuiden van Martinique ligt aan de rand van het water, langs twee zandstranden. U verblijft in exotisch geïnspireerde woningen die bestaan uit 3 verdiepingen. Het verblijfsaanbod varieert van studio’s voor 2/3 personen tot 3-kamerappartementen voor 6 personen.

    Animatie: Tal van duikactiviteiten, verhuur van zwemvliezen, duikbrillen en snorkels, sportactiviteiten “à la carte”, een zwemparadijs van 650 m2, solarium rond de zwembaden met ligstoelen en parasols, ontspannende massage met etherische oliën, stranden, bars en restaurants.

     

    Om ook de ouders wat rust te gunnen bezorgt PV-Holidays hun kinderen dolle pret in de kinderclubs: de Ti’Clubs die door gekwalificeerde en gediplomeerde professionals worden geleid. De brede waaier van activiteiten omvat o.m.: strandwandelingen en –spelen, sportinitiatie en -tornooien, voorbereiding van shows, enz. RVH.

    www.pv-holidays.be

     

    04-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alpengloed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Alpengloed made by Dorint

    Berghotels & Resorts met bijzondere aanbiedingen

     

     

     

    Je nestelen in een behaaglijk warme kamer, of in de bekoring van een Hütte na een sportieve dag in de frisse heldere lucht en onder de winterzon.

    De Dorint Berghotels & Resorts in Beieren, Oostenrijk en in Zwitserland nodigen tot 31 mei 2009 uit tot zorgeloos genieten. De gasten kunnen hun hart ophalen aan de levendigheid van de attractieve wintersportplaatsen en de dag afronden met culinaire lekkernijen. Voor een perfecte ontspanning zorgen niet alleen de weldoende berglucht, maar ook de geneugten, die de hotels in hun wellnessressorts aanbieden.

     

    De aanbieding “Alpengloed” is geldig in het Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen, in het Dorint Vital Royal Spa Seefeld/Tirol en bij Dorint Blüemlisalp Beatenberg/Interlaken.

    De prijzen variëren per hotel en kamertype en wel vanaf 46 Euro per persoon voor overnachting in een tweepersoons kamer met ontbijt. Voor alle drie hotels is de aanbieding geldig op aanvraag, omdat slechts een beperkt contingent kamers hiervoor beschikbaar is. RVH.

    benelux@dorint.com - www.dorint.com 

     

     

     

    03-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.British airways

    Nieuw bij British Airways: inchecken met je GSM!

     

     

     

    British Airways lanceert een remote check-in service, waardoor reizigers met hun gsm onderweg overal kunnen inchecken voor hun vlucht. Deze nieuwe service is snel, gratis en beschikbaar in elf talen en je hoeft er geen extra software voor te downloaden.

     

    De klanten kunnen met behulp van hun gsm of blackberry op de website www.ba.com/mobile inloggen, waar ze de tijdroosters kunnen raadplegen, van op afstand personen, groepen en gezinnen in kunnen checken en hun stoel selecteren.

     

    Chris Carmichael van BA's innovatieteam legt uit: "We zijn trots om deze mobiele check-indienst aan te bieden aan onze klanten. We beseffen dat onze klanten een drukke levensstijl hebben en we hopen via deze service hun reiservaring nog aangenamer te maken." RVH.

    03-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koortslip

    Palmes d’Or

     

     

     

     

    “De diva van de Champagne” in magnumformaat gepresenteerd in een elegant koffertje in zwarte lak.

     

    Palmes d’Or is meer dan een uitzonderlijke champagne: het is « de diva van de champagnes », een titel die de wijn dankt aan zijn kwaliteit, zijn stijl en geschiedenis en de luxe waarin hij baadt. Voor Kerstmis pakt het merk uit met een magnum Vintage 1996, een zeer verleidelijke millesime die veeleisende consumenten en liefhebbers van zeldzame wijnen ongetwijfeld tevreden zal weten te stellen.

     

    Het rijke aromatische palet is een kennismaking met smaakemoties van zurige toetsen (gekonfijte citroenschil, kleine rode vruchten), zalige fruitsmaken (appel, kweepeer, mirabel), patisseriearoma’s (vanille, amandel, vruchtencake) en ten slotte ook heerlijk zoethout.

     

    Het sensuele register combineert frisheid en elegantie waardoor de wijn geschikt is voor alle omstandigheden: de Palmes d’Or Vintage 1996 is geknipt voor het aperitief, maar doet het ook uitstekend bij feestelijke gerechten als warme oesters, een sneetje foie gras, een eenden magret of een tarte Tatin.

     

    De Brut Vintage Palmes d’Or is een zeldzaam evenwichtige assemblage van chardonnay voor de fijnheid en pinot noir voor de structuur. Keldermeester Jean-Pierre Vincent en zijn team selecteren voor deze wijn enkel « het beste van het beste ». De chardonnay is afkomstig van drie traditionele Grands Crus uit de Champagnestreek, waaraan een meer noordelijke cru uit de Aube werd toegevoegd en die een subtiel aroma van exotische vruchten geeft. De pinot noir is afkomstig van vijf van de meest gereputeerde Grands Crus uit de Champagnestreek.

     

    « De diva van de champagnes» is sinds zijn creatie in 1986 door mijnheer Nicolas Feuillatte de bijnaam van de Palmes d’Or. Het is immers Nicolas Feuillatte zelf die samen met keldermeester Jean-Pierre Vincent deze zeer speciale cuvée bedacht als hulde aan een « diva » die hij lang tevoren had ontmoet en die hem nauw aan het hart lag. « Niets was ongetwijfeld mooi genoeg voor haar » en de Palmes d’Or getuigt dan ook van zijn bewondering voor gratie en talent.

     

    De Palmes d’Or steekt in het zwart, de kleur van de absolute chic, en de fles is versierd met erg originele parels. De geschenkverpakking in zwarte lak draagt het embleem van het merk: een persoonlijke interpretatie van de cirkel, het symbool van de perfectie. RVH.

    www.feuillatte.com - Richtprijs: 340 euro

     





    02-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Parijs

    Rezidor kondigt twee nieuwe Radisson hotels aan in Parijs

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, zet zijn groei voort met de opening van 2 nieuwe hotels in Parijs. Het Radisson Ambassador Hotel, Paris Opéra (296 kamers, heden gekend als “Hotel Ambassador”) zal vanaf 31 december 2008 de Radisson vlag dragen. Eind 2011 zal het nieuwe Radisson Hotel Paris La Défense (343 kamers) klaar zijn om te openen. “We hebben nu 1.600 kamers in beheer of ontwikkeling in de Franse hoofdstad en meer dan 4.000 kamers in heel Frankrijk – een nieuwe mijlpaal in onze ontwikkeling”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Het Radisson Ambassador Hotel, Paris Opéra is gelegen in het midden van de prestigieuze Opera wijk– aan de Boulevard Haussmann in het 9de district; op 300 meter van de bekende Opéra Garnier. Winkelparadijzen als Galeries Lafayette en Printemps liggen vlakbij – alsook de hoofdkwartieren van financiële reuzen als BNP Paribas, Crédit Lyonnais, Generali en American Express, om de Parijse beurs niet te vergeten. Het art-deco hotel heeft met zijn hoge glazen plafonds, zijn met gouden omgeven kolommen en donkere houten tonen de tijdsgeest van 1920 behouden. Naast 296 kamers en suites biedt het hotel het “16 Haussmann” restaurant, “The Lindbergh Bar” genoemd naar Charles Lindberg, 8 vergaderzalen en een business centrum, en een fitnessruimte. Het hotel zal tegen midden 2010 een grondige renovatie ondergaan. Het Radisson Ambassador Hotel, Paris Opéra is een gemeenschappelijk project tussen Rezidor en Westmont Hospitality.

     

    Het Radisson Hotel Paris La Défense wordt gebouwd in het nieuwe zakendistrict La Défense – een plaats met 3.33 miljoen m² kantoorruimte met 1.500 hoofdkantoren en meer dan 3.600 bedrijven als Axa, IBM en Société Générale. Het is strategisch gelegen – dicht bij het centrum en slechts 5 minuten per auto van de Champs Elysées. Het nieuwe hotel zal dicht bij het metrostation “Esplanade de La Défense” gelegen zijn – op de kruising tussen 2 belangrijke autowegen A14 en A86, met gemakkelijke toegang tot de ring en de internationale luchthaven Charles de Gaulle. Het 20 verdiepingen hoge gebouw krijgt 343 kamers en suites, twee restaurants, een lobby bar en een sky bar op de bovenste verdieping met adembenemend zicht over Parijs. Het hotel zal bovendien beschikken over 1.000 m² vergader- en banketruimte. RVH.

    www.rezidor.com

     





    02-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christmas sweets

    Christmas Sweets.

     

     

     

    Hotel Metropole Brussel verwent haar gasten tot medio januari 2009 met enkele uitzonderlijke cadeautjes.

     

    Vooreerst kan je genieten van een onvergetelijk package “ Christmas Sweets”. Dit package omvat een overnachting in een dubbele kamer met gratis upgrading naar een ‘Privilège kamer’ met een VIP behandeling, een prachtig ontbijtbuffet in salon «Le Jardin Indien » (of continentaal ontbijt in de kamer naargelang keuze van de gast), een warme chocolade (per persoon) in de bar « Le 19ième » en een doosje Belgische pralines.

    Dit aanbod is geldig van maandag tot en met vrijdag, van 19 december 2008 tot 15 januari 2009, met uitzondering van 29, 30 en 31 december 2008.

     

    Anderzijds is er het « Kerstmarkt » package in Hotel Metropole. Dit package verenigt de prachtige magie in December…

    Hierin zijn begrepen: een overnachting in een dubbele Privilège kamer aan het tarief van een Superior kamer, een prachtig ontbijtbuffet in salon «Le Jardin Indien » (of continentaal ontbijt in de kamer naargelang keuze van de gast), een speciale kerstbehandeling, een « voordelen » couponboekje voor het « Winterpret » evenement, met toegang tot verschillende activiteiten en een mug chocolade per persoon.

    Dit package is geldig tot 28 december 2008, met uitzondering van 1 tot 4 december, van 7 tot 11 december en van 15 tot 18 december 2008. Alle reserveringen zijn afhankelijk van het aantal beschikbare kamers, terwijl de tarieven kunnen veranderen zonder voorafgaande melding. RVH.

    Reserveringen Tel. : +32-2-214 24 24/25/26

    E-mail : resa@metropolehotel.be

     

     

     

    01-12-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!