Inhoud blog
Zoeken in blog
Categorieën
E-mail mij
Beoordeel dit blog
Inhoud blog
Wie Weet
bloggen om te leren
09-08-2009
nieuwsgierig h�Bandini 1100
raceauto
Bandini 1100
In 1947 begon Ilario Bandini met het ontwikkelen van een wagen die zowel bruikbaar was in het dagelijkse leven als voor het racen.
Hij gebruikte hiervoor de motor van een Fiat 1100 welke werd uitgerust met aangepaste nokkenassen van een 8-cilinder Alfa Romeo.
Enkele wagens werden ook uitgerust met een Siata 1500cc motor.
De wagens hadden standaard rechts stuur maar op aanvraag met het stuur links.
De Bandini 1100 werd gebouwd van 1947 tot 1950.


Bandini 1100sport in de VS    GNU
Het aluminium koetswerk werd gemaakt door Rocco Motto (een Italiaanse koetswerkfabriek).
Het is een tweezitter met een sportief design,centraal een groot horizotaal ovalen luchtrooster voor een betere luchtstroom.
Er was geen voorruit voorzien maar wel twee kleine windschermpjes.
Mooi gelijnde spatborden die doorlopen tot achter.
De wagen was voorzien van Borani spakenwielen.


Ilario Bandini aan het werk aan zijn 1100sport    GNU
De 1100 Fiat/Alfa tuned DOHC
4-Cilinder in lijn
Afgeleide Alfa Romeo 6 aangepast aan de 4-cilinder motor, 2 kleppen per cilinder, 2 nokkenassen gecontroleerd door ketting en tandwielen
Max. 65 pk /1089cc
4 Versnellingen + R

De Fiat-Siata 1500
4-Cilinder in lijn
Max. 97 pk /1496cc
Bron :Wikipedia    CC
          http://www.cartype.com

09-08-2009 om 12:15 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
(3)
08-08-2009
nieuwsgierig h�Bandini 1100/46
raceauto
Bandini 1100/46
De Bandini 1100 werd in 1946 geintroduceerd deer Ilario Bandini en was de eerste wagen met het Bandini logo.
Het koetswerk was gemaakt uit handgevormd aluminium en werd gebouwd op een chassis van een Fiat 1100.
Omgebouwd met onafhankelijke ophanging vooraan.
Achteraan voorzien van hydraulische trommelremmen en de ophanging was geleend van een Gilera motorfiets.


Ilario Bandini in zijn eerste wagen    GNU
Het aluminium koetswerk werd gemaakt door Rocco Motto (een Italiaanse koetswerkfabriek). Het is een tweezitter met een sportief design,centraal een groot luchtrooster met 17 vertikale stijlen gemonteerd tussen twee grote koplampen.
Er was geen voorruit voorzien maar wel twee kleine windschermpjes.
De grote spatborden vooraan waren gevormd tot aan de de deur waarin ze sierlijk overgingen.
De wagen was voorzien van Bandini spakenwielen.


ophanging achteraan    CC
Bron :Wikipedia    CC
          http://www.cartype.com

08-08-2009 om 16:34 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
(1)
05-08-2009
nieuwsgierig h�Bandini
raceauto
Bandini
Bandini was een Italiaans automerk dat werd opgericht door Ilario Bandini (een boerenzoon) in zijn geboorteplaats Forli.
Hij studeerde mechanica en behaalde later zelfs een diploma Honoris Causa aan een Amerikaanse universiteit.
Het werd opgericht in 1946 en opgeheven in 1992.
Van 1947 tot 1992 werden slechts 75 wagens gebouwd,bijna alle exclusieve racewagens

Het merk Bandini produceerde niet alleen racewagens, maar ook sportcoupé's en toersportwagens.


bandini reclame    CC


bandini logo    CC
Voor de eerste Bandini werd gebruik gemaakt van een Fiat 1100-motor,een handgemaakt aluminium koetswerk op een stalen chassis.
Andere Italiaanse sportwagenbouwers gebruikten een gelijkaardig design maar Bandini's kennis van het racen en oog voor detail waren de sleutel tot succes.
Er kwam interesse uit Amerika na winst in de SCCA H Modified Championship in 1955 en 1957 met zijn 750cc Bandini 750 sport siluro.
Zijn lichtjes gewijzigde Crosley motoren werden beroemd dankzij de DOHC (dubbele bovenliggende nokkenas ) Bandini cilinderkoppen.
Terwijl in zijn fabriek nieuwe wagens werden ontwikkeld en gebouwd bleef Bandine racen waaronder ook de Mille Miglia in Italië (de duizend mijl werd 24 keer gereden van 1927 tot 1957).
Op 16 november 2002 werd in Forli hulde gebracht aan Bandini welke wordt beschouwd als één van belangrijkste toersport- en racewagen bouwers van Italë.
Bron :Wikipedia    CC
          http://www.cartype.com

05-08-2009 om 15:01 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
(2)
nieuwsgierig h�B1n9
B a n
B  b B  b  1n(9)
Bandheidelibel
De bandheidelibel (Sympetrum pedemontanum) beschreven door Carolus Linnaeus (Zweeds plantkundige en bioloog) in 1758 is een libel uit de familie van de korenbouten.
Zowel bij het wijfje als het mannetje loopt over de vleugels een onmiskenbare zwarte band waaraan de soort zeer eenvoudig is te herkennen.
De lichaamslengte ligt tussen 29 en 31 millimeter.
De habitat van de geelvlekheidelibel bestaat uit stilstaande of langzaam stromende wateren met waterplanten.
Met name sloten zijn in trek. De soort is in Nederland en België een zeldzame soort, vooral als zwerver waar te nemen, vanuit het oosten waar de soort algemener is.
De soort komt verspreid over het Palearctisch gebied tot in Japan voor.


bandheidelibel mannetje


bandheidelibel wijfje
auteur: G.-U.Tolkiehn
    GNU
Bandijsvogel
De bandijsvogel (Megaceryle alcyon) beschreven door Carolus Linnaeus in 1758, is een ijsvogel uit Noord-Amerika.

Hij wordt zo genoemd omdat hij een witte band rond zijn nek heeft.
Verder is hij voor het merendeel grijs.
Het is een viseter en komt vooral voor in Noord-Amerika.
De bandijsvogel heeft een lengte van 28 - 35 cm een vleugelwijdte tot 58 cm en een gewicht van 140 - 170 gram.


bandijsvogel, volwassen vrouwtje
auteur: mikebaird
    CC


bandijsvogel, volwassen mannetje
auteur: Kevin Cole    
CC
De bandijsvogel overwinterd in het zuiden tot Zuid-Amerika en de Caraïben.
De trek gaat ver boven de Oceaan, de bandijsvogel werd waargenomen in ijsland en zelfs in Ierland.
Op het Canadese 5$ biljet uit 1986 staat de bandijsvogel afgebeeld.


bandijsvogel op 5C$ biljet
uitgiftedatum 28 april 1986
Bron :Wikipedia    CC
          http://www.bankofcanada.ca

05-08-2009 om 03:08 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
(0)
04-08-2009
nieuwsgierig h�B1n8 Bandenmetro
B a n
B  b B  b  1n(8)
Bandenmetro
De bandenmetro is een metrosysteem met voertuigen op rubberen luchtbanden net als bij een bus.

Voordelen van bandenmetro's ten opzichte van metrolijnen met conventioneel spoor zijn de hogere acceleratie en deceleratie.
Ook kunnen de metrotreinstellen steilere helling aan.
Het belangrijkste nadeel is het hogere energieverbruik.
Het oorspronkelijke voordeel dat de bandenmetro minder geluid en trillingen produceert, is bijna geheel tenietgedaan door verbeteringen van het conventionele spoorsysteem.


Bandenmetro in Parijs
auteur: Oldie
    GNU
De metro op luchtbanden is ontwikkeld door Michelin (banden en geleidingstechniek) en Renault (wagenkast).
In 1951 werd in Parijs een proeftraject gebouwd en in 1956 was de Parijse metrolijn 11 de eerste metrolijn die werd omgebouwd voor voertuigen op luchtbanden.
Later volgden de lijn 1 (1964), lijn 4 (1967) en lijn 6 (1974).


geleidingssysteem van bandenmetro in het Musée des Arts et Métiers, Paris.
foto: M.Rohde
In de jaren zeventig heeft de Fransman Robert Gabillard een volautomatische metro op rubberbanden ontwikkeld.
In 1983 werd dit systeem voor het eerst toegepast bij de metro van Rijsel onder de naam VAL (oorspronkelijk: Villeneuve d'Ascq - Lille; later: Véhicule Automatique Léger).
Tegenwoordig is Frankrijk het land met de meeste bandenmetro's.
Wegens de hoge kosten worden in Parijs geen metrolijnen meer omgebouwd tot bandenmetro.
Wel is de nieuwe volautomatische lijn 14 als bandenmetro aangelegd.


geleidigssysteem
auteur: RAMA
    CeCILL
Zowel bij het Michelin- als het VAL-systeem worden de voertuigen grotendeels geleid door kleine wielen draaiend om een verticale as die tegen twee opstaande geleidingrails lopen.
Deze geleidingrails leveren ook stroom voor de tractiemotoren.
Bij het systeem van Michelin is ook een conventioneel spoor met een spoorwijdte van 1435 millimeter (normaalspoor) aanwezig.
Als een band lek raakt, rust de metrotrein op dit spoor met een spoorwiel dat achter de rubberband zit.
Het conventionele spoor wordt ook gebruikt voor de retourstroom en om de metrotrein over wissels te leiden.
In Parijs kunnen gewone metro's ook over het spoor voor bandenmetro's rijden.


wissel van het geautomatiseerd systeem in Lille
In andere landen zoals Japan en Singapore wordt een monorailsysteem gebruikt.
Deze werden ontwikkeld en gebouwd door o.a. Mitsubishi,Kawasaki Heavy Industries en Bombardier.


monorail in Saporo City
gebouwd door Kawasaki Heavy Industries Rolling Stock Company.
foto: 出々 吾壱
    GNU
Bron :Wikipedia    CC
          metrobits.org

04-08-2009 om 02:26 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
(4)
03-08-2009
nieuwsgierig h�Bandenmaat
B a n
B  b B  b  1n(7)
Bandenmaat
De bandenmaat van een luchtband geeft de kenmerken (de maten) van de band aan.
Op een auto- of motorband kan het volgende staan: 195/50 R15 (90H).

Hierin is:
195 de bandenbreedte in mm.
50 de verhouding van de bandhoogte/bandbreedte in % (in dit voorbeeld 50% van 195 mm).
15 de diameter van een velg in inches.
Extra toevoegingen:

R geeft de bandenopbouw aan. (R = radiaalband, B = gordelband, - = diagonaalband)
90 is een indexering voor het draagvermogen van een band.
In dit geval kan de band 600 kilo dragen.
Draagvermogen In KG per band Draagvermogen In KG per band
63 272 88 560
64 280 89 580
65 290 90 600
66 300 91 615
67 307 92 630
68 315 93 650
69 325 94 670
70 335 95 690
71 345 96 710
72 355 97 730
73 365 98 750
74 375 99 775
75 387 100 800
76 400 101 825
77 412 102 850
78 425 103 875
79 437 104 900
80 450 105 925
81 462 106 950
82 475 107 975
83 487 108 1000
84 500 109 1030
85 515 110 1060
86 530 111 1090
87 545 112 1120
H geeft de maximumsnelheid aan van een autoband. (H = 210 km/u)
Aanduiding Maximum snelheid in km/per uur
J 100
K 110
L 120
M 130
N 140
P 150
Q 160
R 170
S 180
T 190
U 200
H 210
V 240
W 270
Y 300
ZR 240+
Ook de velg heeft een codering:

- ET staat voor het aantal mm dat het hart (bevestigingspunt) van de velg uit het midden staat.
Bij een lagere ET waarde is de velg meer gebold en steekt de velg aan de buitenkant dus verder uit de wielkast. (Bij een bollere velg is de buitenrand van de velg verder verwijderd van het hart waar de velg bevestigd wordt)
- 5 staat voor de inchbreedte van de velg. Bijvoorbeeld 5 j = 5 x 2.54= 12.7 cm breed.
- 15 inch staat voor de velghoogte.
- Steek 4x100 geeft aan dat de velg 4 gaten heeft ten behoeve van bevestiging d.m.v. bouten en 100 geeft aan dat de steekcirkel 100 millimeter is.
De steekcirkel is de cirkel die je kunt tekenen over het midden van de boutgaten.
De meeste auto's hebben 4, 5 of 6 gaten.
Verschillende bandenmaten hebben verschillende rolomtrekken en kunnen daarmee de snelheidsmeter beïnvloeden.

- 175/50 R15→ rolomtrek 1746.7 mm
- 195/45 R15→ rolomtrek 1748.3 mm
Een andere maat kan de rij- en remeigenschappen en de wegligging verbeteren maar ook verslechteren.
Bron :Wikipedia

03-08-2009 om 14:38 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
(2)
nieuwsgierig h�B1n6
B a n
B  b B  b  1n(6)
Bandeng
De bandeng (Chanos chanos) is een straalvinnige vis uit de familie van bandengen (Chanidae) en behoort derhalve tot de orde van zandvisachtigen (Gonorynchiformes).
De vis kan een lengte bereiken van 180 cm.
De hoogst geregistreerde leeftijd is 15 jaar.


bandeng (chanos-chanos) of milkfish
Drew Henderson
De bandeng komt zowel in zoet als zout water voor.
Ook in brak water is de soort waargenomen.
De vis prefereert een tropisch klimaat en heeft zich verspreid over de Grote en Indische Oceaan.
De diepteverspreiding is 0 tot 30 m onder het wateroppervlak.
De bandeng is voor de visserij van groot commercieel belang.
In de hengelsport wordt er weinig op de vis gejaagd.


bandeng kwekerij
foto: BFAR/N.A.Lopez
Reeds in 1950 werd er begonnen met de kweek van bandeng, toen zowat 60 ton.
Momenteel bedraagt de jaarproduktie ruim 700.000 ton goed voor een marktwaarde van 700 miljoen €.
Vooral in Zuid-Oost Azië word deze vis op de markt gebracht.


gebraden bandeng.
auteur: Miming_squ
Bron :Wikipedia
          media.photobucket.com.br

03-08-2009 om 11:22 geschreven door waaroemni

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
(1)




Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

voor volledig scherm
...klik hier
kerst 2014


Laatste commentaren
  • nike air max 97 (yanxia39)
        op Luchtballonvaart
  • vriendelijk blog bezoekje (kinrooi webradio)
        op Kerstgroet
  • Hallo, lieve zondaggroetjes ... (gita)
        op Kerstgroet
  • Hoikes (steffie)
        op Luchtballonvaart
  • Hoikes (steffie)
        op Kerstgroet
  • Hoofdpunten blog saagje
  • Het oude moedertje
  • De legende van de maïs
  • Mans van de Maone
  • De boer en de duivel
  • De twee advocaten(slot)

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Kribbelboek
  • vriendelijk blog bezoekje
  • Fijn weekend toegewenst
  • Fijne Zondag gewenst
  • Groeten uit Knokke-Heist
  • Groeten uit Knokke-Heist

    waaroemni
    E-mail mij


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Gratis aanmelden bij searchengines.

    Foto

    Archief per week
  • 23/12-29/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Welkom bij De Vrolijke Bloggers
    Laatste commentaren
  • nike air max 97 (yanxia39)
        op Luchtballonvaart
  • vriendelijk blog bezoekje (kinrooi webradio)
        op Kerstgroet
  • Hallo, lieve zondaggroetjes ... (gita)
        op Kerstgroet
  • Hoikes (steffie)
        op Luchtballonvaart
  • Hoikes (steffie)
        op Kerstgroet
  • Zondagse groeten (rudi)
        op Vredespaleis
  • Goedemorgen, een fijne dag gewenst. (Jasmijn2)
        op Vredespaleis
  • DE MAT (Maarten)
        op Kerstgroet
  • Zonnige groetjes uit Hasselt. (Jasmijn2)
        op Oklahoma
  • Kom jou een fijne Valentijn wensen ... (gita)
        op Kerstgroet
  • Fijne zaterdag, maatje(s)... (gita)
        op Kerstgroet
  • woensdaggroetjes (Frankie)
        op Kerstgroet
  • zomermissende zonloze zaterdagse zendingen (Frankie)
        op Oklahoma
  • GROETJES VAN UIT VILVOORDE (ESTER EN LEON)
        op Kerstgroet
  • Het is inderdaad veel te lang geleden dat ik hier was (marylou)
        op Kerstgroet
  • Zaterdaggroetjes maatje(s)... (gita)
        op Kerstgroet
  • Lieve groetjes en fijne dinsdag... (gita)
        op Kerstgroet
  • gelukkig nieuwjaar! (lipske)
        op Kerstgroet
  • Bijna weekend blogmaatje(s)... (gita)
        op Kerstgroet
  • Fijne start van de nieuwe week maatje ... (gita)
        op Luchtballonvaart
  • Hoi maatje (steffie)
        op Luchtballonvaart
  • Fijn weekend & Fijne feestdagen (Bernward - DF6JL)
        op Luchtballonvaart
  • hallo (lipske)
        op Luchtballonvaart
  • Lieve groetjes aus Oberhausen (Bernward - DF6JL)
        op Luchtballonvaart
  • Fijn weekend ... (gita)
        op Luchtballonvaart
  • Fijne dag maatje ... (gita)
        op Luchtballonvaart
  • Vrijdag groetjes maatje ... (gita)
        op Luchtballonvaart
  • hallo (lipske)
        op Luchtballonvaart
  • Fijne midweek blog maatje... (gita)
        op Paulus Potter
  • Fijne start van de nieuwe week ... (gita)
        op Willem Tell
  • Weekendgroetjes ... (gita)
        op Oklahoma
  • Fijne dag maatje ... (gita)
        op Apollo 12
  • hallo (lipske)
        op Apollo 12
  • Nen goeie mergent (Jeske)
        op Apollo 12
  • Fijne dinsdag ... (gita)
        op Tirpitz
  • Zondaggroetjes ... (gita)
        op US Marine Corps
  • Vrijdag groetjes maatje ... (gita)
        op Wilhelm Röntgen
  • hallo (lipske)
        op Sabena
  • Fijne midweek blog maatje... (gita)
        op Hawker Hurricane
  • Fijne start van de nieuwe week ... (gita)
        op Spaanse furie
  • Hoi Maatje (steffie)
        op Chevrolet
  • dat waren tenminste nog auto's ! (meeuw)
        op Chevrolet
  • Weekendgroetjes ... (gita)
        op Ivy Mike
  • hallo (lipske)
        op Bohemian Rhapsody
  • Donderdaggroetjes blog maatje... (gita)
        op Bohemian Rhapsody
  • Fijne dinsdag ... (gita)
        op Burger King
  • Zondaggroetjes ... (gita)
        op Metro van New York
  • Fijne dag maatje ... (gita)
        op Bunzing 2
  • Ben er weer... (gita)
        op Juan Luna
  • Hoi maatje (steffie)
        op Buntgras
  • Hallo Waaroemni,fijne avondgroetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo. (paolo)
        op Bungeejumpen
  • hallo (lipske)
        op The Walt Disney Company
  • Dinicreatief (Dini)
        op Bulwers fazant
  • MAANDAG!!! MAAK ER EEN FIJNE DAG VAN. (Rachel Belmans)
        op Bell X-1
  • hallo (lipske)
        op Bultkrokodil
  • Dag blogmaatje (Beverse Weetjes)
        op Great Chicago Fire
  • Dinicreatief (Dini)
        op Bulthaarmos
  • EERSTE GROETJES VAN UIT TURKYE! (Rachel Belmans)
        op Bullterriër
  • Dag Waaroemni,we wensen je een heel fijne zondag toe,groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo. (paolo)
        op Bullterriër
  • Zondaggroetjes ... (gita)
        op Bullterriër
  • Hoi maatje (steffie)
        op Bullshitbingo
  • Dag Waaroemnie.Na onze 5-3 overwinning tegen K.FC.Izegem kom ik Je graag nog een fijne en gezellige zaterdagnamiddag toewensen. (Jos Vande Ghinste)
        op Bullshitbingo
  • Lieve weekendgroetjes! (Cates)
        op Bullshitbingo
  • Weekendgroeten blogmaatje(s) (Rudi)
        op Werelddierendag
  • Een fijn weekend gewenst (Benthe)
        op Werelddierendag
  • Fijne dag maatje ... (gita)
        op Werelddierendag
  • hallo (lipske)
        op Werelddierendag
  • Fijne midweek blog maatje... (gita)
        op Bullers albatros
  • Dag Waaroemni,prachtige fotoreportage,fijne midweekse groetjes uit Terneuzen met veel liefs van Lilian en Paolo. (paolo)
        op Bullers albatros
  • MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN!! (Rachel Belmans)
        op Bullers albatros
  • Hoi maatje (steffie)
        op Bullers albatros
  • fijne avond ! (meeuw)
        op Bullers albatros
  • Prachtige foto's met een mooie beschrijving (José)
        op Bullers albatros
  • Dag Waaroemnie.Ik wens Je een heerlijke zonnige dinsdag toe. (Jos Vande Ghinste)
        op Bullers albatros
  • Een tof weekske wens ik je ! (Jeske)
        op The Flintstones
  • Goede morgen. (Jos Neys)
        op The Flintstones
  • Fijne maandag maatje... (gita)
        op The Flintstones
  • Het is maar hoe je het bekijkt. Ik wens je een heel mooie zondag. (Loek)
        op De Fabeltjeskrant
  • Dag Waaroemni,fijne zondag met groetjes uit Terneuzen van Lilian en Paolo. (paolo)
        op De Fabeltjeskrant
  • Lieve zondaggroetjes ... (gita)
        op De Fabeltjeskrant
  • Hallo (Athea)
        op Dag van de klant
  • die mennekes hebben allebei gelijk.. (Alda Bosmans)
        op Dag van de klant
  • een lieve groet ... (meeuw)
        op Dag van de klant
  • fijn weekend.... (Martine)
        op Dag van de klant
  • Veel kleine winkels zijn er niet meer, warenhuizen daarentegen wel (Annie & Rogier)
        op Dag van de klant
  • Fijn weekend gewenst ...uit Retie :lol: (Jeske)
        op Dag van de klant
  • Weekendgroetjes ... (gita)
        op Dag van de klant
  • hallo (lipske)
        op Biosfeer 2
  • Lieve dinsdaggroetjes blog maatje... (gita)
        op Honda
  • De herfst is begonnen (Wilfried)
        op Das Rheingold
  • Lieve zondaggroetjes ... (gita)
        op Das Rheingold
  • Vrijdag groetjes maatje ... (gita)
        op Armada de Moluccas
  • hallo (lipske)
        op Armada de Moluccas
  • Midweekgroetjes ... (gita)
        op Bullenpees
  • Fijne start van de nieuwe week blogmaatje ... (gita)
        op General Motors
  • Weekendgroetjes ... (gita)
        op Windows ME
  • hallo (lipske)
        op Newport Transporter Bridge
  • Lieve donderdaggroetjes ... (gita)
        op Newport Transporter Bridge
  • Fijne dag maatje ... (gita)
        op Californië
  • Goedemorgen Waaroemnie.Na 3 maand ben ik er gelukkig weer bij. (Jos Vande Ghinste)
        op Californië

  • Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!