VERO MODA opent de komende maanden zeven nieuwe locaties en heropent twee winkels na een volledige verbouwing. Met deze negen winkels in evenveel maanden tijd realiseert het Deense modemerk één van de grootste uitbreidingen in zijn Belgische geschiedenis en versterkt het zijn retailaanwezigheid aanzienlijk. De expansie strekt zich uit van Wallonië tot Vlaanderen en omvat zowel stores in strategische stadskernen als populaire winkelcentra.
VERO MODA, één van de grootste BESTSELLER brands, kondigt een ambitieus groeiplan aan in België. In de periode van juni 2025 tot februari 2026 (her)opent het merk negen winkels verspreid over het hele land, van Messancy tot Roeselare.
De expansiegolf startte op 19 juni met een opening in Designer Outlet Luxembourg in Messancy, gevolgd door Turnhout (10 juli) en de volledig vernieuwde winkel in Wijnegem (28 augustus). Het najaar brengt Genk (18 september), Antwerpen Meir (16 oktober), gevolgd door Hasselt en Oostende. Begin 2026 volgen nog Roeselare, en een heropening in Brugge.
De groei komt op een moment dat de Belgische fashion retailmarkt zich herstelt en consumenten opnieuw investeren in mode. VERO MODA speelt in op deze trend door tegelijkertijd aanwezig te zijn in gevestigde winkelstraten als opkomende retaillocaties. Van de prestigieuze Antwerpse Meir tot regionale winkelcentra kiest het merk bewust voor een gevarieerde locatiemix.
Tegelijk stuurt de grootschalige investering van VERO MODA een positief signaal naar de Belgische retailsector. Terwijl veel internationale merken voorzichtig blijven, toont BESTSELLER met deze uitbreiding vertrouwen in de lokale markt.
“We zien een sterk potentieel voor VERO MODA op de Belgische markt, vooral omdat we geloven dat de vrouwen hier op zoek zijn naar moderne, toegankelijke mode”, zegt Thilde Mynte Andersen Skovgård, International Brand Identity Manager van VERO MODA. “De afgelopen jaren hebben we een solide online aanwezigheid in Europa opgebouwd, en nu richt onze focus zich op België. Tot nu toe is de respons op VERO MODA zeer bemoedigend geweest, wat ons het vertrouwen geeft om onze fysieke retail aanwezigheid te versterken en de volledige brand experience nog dichter bij onze klanten te brengen.”
De beelden in dit persbericht zijn van de nieuwe VERO MODA Turnhout.
VERO MODA, sinds 1987 het eerste modelabel van het Deense familiebedrijf en modehuis BESTSELLER, biedt al meer dan 30 jaar nieuwe trends, toegankelijke mode en fashionable musthaves aan de trendy vrouw. De collecties bieden keer op keer eyecatching items met een moderne twist en met een hoge kwaliteit, met als perfecte aanvulling essentiële basics die onmisbaar zijn in elke garderobe. Dat alles met hoge kwaliteit tegen een zachte prijs: precies wat de VERO MODA-vrouw wil.
More info: www.veromoda.com. en www.bestseller.com



|