|
Achtergestelden in het onderwijs : "de verloren generatie " het produckt/kwantiteit van het electoriaal poco belang, getto wijken -getto scholen- straffeloosheid en noem maar op, steeds weer de verontgelijkte en gepamperde migranten nieuwkomers waarvan het geloof een centraal gegeven was en dat is de probelmatiek! Het Stedelijk onderwijs schikt zich naar religie*,en niet naar het eigenlijke maatschappelijke doel: integratie normen en waarden naleven van de 'bestaande reglementen'.Opvoeden begint in de eerste plaats thuis toch ook daar heerst het verschil tussen gelijkheid man/vrouw-broer/zus , toch vermelden dat de migranten zussen het beter doen onderwijs dan hun broers, tot ze uitgehuwelijkt worden en gedegradeerd worden tot kweekmoeders,.
* kleuter/peuter onderwijs, opvang (Stadsscholen) 6/10 kinderen zijn niet zindelijk en worden gedropt met vuile pampers dit op last van de kleuterjuf is, stel u dit voor, tevens is er een opvang voorzien aan 1 euro waarvan dito migranten gebruik maken,en hun kroost daar na-middags droppen, met de regelmaat van de klok worden ze veel te laat opgegehaald door hun ouders.
Hallal food, sjaaltjes, 'onze cultuur',geloof waarmee alles gerechtvaardigd is, zelfs schooluitstapjes naar de moskee! Cultuur en dictuur!
07-03-2017 om 11:49
geschreven door Gina
|